quote:Op maandag 13 april 2020 18:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik had !! AMSTERDAM !! #6 onder CRTL + V.
Ik ook.quote:Op maandag 13 april 2020 18:33 schreef Doublepain het volgende:
Heb eigenlijk wel zin in een rakia, zo na het eten
alle slechte beestjes dodenquote:Op maandag 13 april 2020 18:36 schreef Doublepain het volgende:
Rakia om de dag te beginnen, voor het eten, na het eten en voor het slapen
Ik zal eens kijken wat ik allemaal onder mijn CRTL + V heb zitten:quote:Op maandag 13 april 2020 18:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik had !! AMSTERDAM !! #6 onder CRTL + V.
quote:Op maandag 13 april 2020 18:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik allemaal onder mijn CRTL + V heb zitten:
HitlerGod
@:lenny_leonard
ja anders zou ik het toch niet kijkenquote:
vrouw met overdreven stemmetje en lekker gekleurde berichtgeving regelmatig maar soms wel grappig een stukje te zien, komen weer eens andere dingen voorbij dan alleen maar serieuze shitquote:
ik kijk ook zondag met lubachquote:Op maandag 13 april 2020 18:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
vrouw met overdreven stemmetje en lekker gekleurde berichtgeving regelmatig maar soms wel grappig een stukje te zien, komen weer eens andere dingen voorbij dan alleen maar serieuze shit
te links af en toequote:Op maandag 13 april 2020 18:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ik heb dit seizoen (nog) niets bekeken van hem, maar die is soms grappig en soms te gekleurd
jazeker, beter dan Mquote:Op maandag 13 april 2020 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
Zit nu @:3rr0r nu echt het Jeugdjournaal te kijken?
Ik mag hopen dat dit een parodie account is?quote:Op maandag 13 april 2020 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
@:Onlogisch leeft nog! Hoe lang weet ik niet, maar het is hem in ieder geval gelukt om 2 kapsalons achterover te slaan.
[ afbeelding ]
hij was hier in het topic afgelopen nachtquote:Op maandag 13 april 2020 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
@:Onlogisch leeft nog! Hoe lang weet ik niet, maar het is hem in ieder geval gelukt om 2 kapsalons achterover te slaan.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 april 2020 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit een parodie account is?
rijst is altijd lekker nielsiequote:Op maandag 13 april 2020 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Maar ik moet er wel bij vertellen dat hij morgen zijn rijst, kipfilet en broccoli weer tot de gram nauwkeurig af zal wegen!
Ik vind zelf FIFA niet zo leuk.quote:Op maandag 13 april 2020 21:14 schreef Caland het volgende:
Boys
Net effe uurtje gesport
@:ggmm @:onlogisch @:yvonne
Pardon?quote:Op maandag 13 april 2020 21:14 schreef Caland het volgende:
Boys
Net effe uurtje gesport
Morgen t/m donderdag alle films en daarna ook nog wat afleveringen achterna. Diep in de nacht.quote:
@onlogisch ook, al bestaat sporten bij hem uit het naar binnen proppen van 2 kapsalons.quote:Op maandag 13 april 2020 21:14 schreef Caland het volgende:
Boys
Net effe uurtje gesport
Zodat ze weer eens tijd hebben om te staken?quote:Op maandag 13 april 2020 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de hele zomer moet doorwerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |