quote:Met de omroepbezuinigingen heeft NPO3 de nodige klappen gekregen. Met name de latenightprogrammering is uitgekleed, toch weet de VPRO vanavond een nieuwe talkshow te introduceren. Zondag met Lubach is een satirische nieuwsshow van Arjen Lubach, een beetje naar Amerikaans voorbeeld. Gaat zoiets dan eindelijk lukken in Nederland?
“De vergelijking is al oneerlijk, omdat we de budgetten en mensen niet hebben van die shows”, vertelt Lubach in gesprek met het AD. “We zouden nooit zo’n show kunnen maken.” De programmamaker put dan ook uit zijn eigen verleden en ervaring. “Ik ga een show maken met alle dingen die ik al heb gedaan en leuk vind. Ik maakte de rapservice voor Koefnoen, ik schreef de Recensiekoning voor De Volkskrant en ik heb de taalrubriek bij DWDD. Het wordt een soort mix van dingen die ik kan.” De redactie van Zondag met Lubach bestaat uit zo’n 20 man.
Hij verklaart: “De sleutel van een satirische nieuwsshow is het nieuws brengen op zo’n manier en toon en met zo’n soort humor, dat het toegankelijk is voor mensen die zich op een andere manier niet voor het onderwerp zouden interesseren.
Zondag met Lubach, 21.20 uur 22u, 21:15 VPRO (NPO3)
Eensquote:Op zondag 12 april 2020 21:24 schreef RensAjacied het volgende:
Die haargrens van Lubach is echt heel ernstig
Twee fout, toch netjes.quote:Op zondag 12 april 2020 21:26 schreef RensAjacied het volgende:
Veronica Inside > Pauw > Jinek > DWDD > M
das gewoon een onvoldoendequote:
en daar is ook niets mis meequote:
Verwachtingen.quote:
Huissjerry moet even dimmen en weer op de achtergrond verdwijnenquote:Op zondag 12 april 2020 21:32 schreef BlackNero het volgende:
Thierry vindt Azarkan dan weer een goed kamerlid.
Ik vind hem ook wel goed.quote:Op zondag 12 april 2020 21:32 schreef BlackNero het volgende:
Thierry vindt Azarkan dan weer een goed kamerlid.
Schijnt goed in de dossiers te zitten, maar brengt alles wel echt veel te populistisch voor mijn smaak.quote:Op zondag 12 april 2020 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel goed.Stelt ook goede vragen tijdens het hoorcollege van Jaap.
Die kijk ik nooit. Ik krijg wel mee dat hij nogal vaak boos is.quote:Op zondag 12 april 2020 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel goed.Stelt ook goede vragen tijdens het hoorcollege van Jaap.
Van mensen die hem persoonlijk kennen en met hem gewerkt hebben hoorde ik dat "achterbakse teringlijer" wel een treffende omschrijving van zijn persoonlijkheid is.quote:Op zondag 12 april 2020 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt niet heel positief.quote:Op zondag 12 april 2020 21:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van mensen die hem persoonlijk kennen en met hem gewerkt hebben hoorde ik dat "achterbakse teringlijer" wel een treffende omschrijving van zijn persoonlijkheid is.
Lavendelquote:Op zondag 12 april 2020 21:37 schreef Oscar. het volgende:
Wat snuift die Sherry. Ik wil ook dat spul
Ik lul veel, maar niet zo uit mijn nek als ik net mijn was heb gedaan met mijn Lavendel wasverzachterquote:
Rob Jetten doet dat werk al voor Lubach.quote:Op zondag 12 april 2020 21:39 schreef Chia het volgende:
D66, GL en SP kwamen niet aan bod bij linkse Lubach
Pvda welquote:Op zondag 12 april 2020 21:39 schreef Chia het volgende:
Misschien Jensen iets voor je.quote:Op zondag 12 april 2020 21:39 schreef Chia het volgende:
Ik doe ook liever alsof de SP niet bestaat.quote:Op zondag 12 april 2020 21:39 schreef Chia het volgende:
Alles links van FvD en Pvv is links tegenwoordig. Zelfs de VVD is marxistisch.quote:Op zondag 12 april 2020 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo links is Lubach zelf niet hoor lol. Lubach is een liberaal
Lubach stemt volgens mij inderdaad VVD.quote:Op zondag 12 april 2020 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel een links-liberaal toch? D66-achtig?quote:Op zondag 12 april 2020 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Marx Rutte! Ik las op Facebook dat je van 5G oortyfus en corona krijgt!quote:Op zondag 12 april 2020 21:42 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Alles links van FvD en Pvv is links tegenwoordig. Zelfs de VVD is marxistisch.
Zijn redactie bestaat met name uit D66 en VVD stemmers.quote:Op zondag 12 april 2020 21:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lubach stemt volgens mij inderdaad VVD.
Ik gok inderdaad D66quote:Op zondag 12 april 2020 21:43 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Wel een links-liberaal toch? D66-achtig?
Alle zendmasten in de fik!11quote:Op zondag 12 april 2020 21:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Marx Rutte! Ik las op Facebook dat je van 5G oortyfus en corona krijgt!
Heb je er een opiniepeiling gehouden?quote:Op zondag 12 april 2020 21:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn redactie bestaat met name uit D66 en VVD stemmers.
Ik weet wie dat zijn en kan dat wel aardig inschatten ja. Speld is iets linkser op een paar na.quote:Op zondag 12 april 2020 21:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb je er een opiniepeiling gehouden?
Gelukkig maar dat jij in deze tijden van kiezers die flink mobiel zijn kan inschatten waar wat mensen in een redactie op stemmen.quote:Op zondag 12 april 2020 21:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik weet wie dat zijn en kan dat wel aardig inschatten ja. Speld is iets linkser op een paar na.
quote:Op zondag 12 april 2020 21:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij in deze tijden van kiezers die flink mobiel zijn kan inschatten waar wat mensen in een redactie op stemmen.
Wat is het ook een Hond hequote:Op zondag 12 april 2020 21:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij in deze tijden van kiezers die flink mobiel zijn kan inschatten waar wat mensen in een redactie op stemmen.
Heb je het over de redactie of de schrijvers? Een Diederik Smit, schrijver, stemt SGP volgens mij.quote:Op zondag 12 april 2020 21:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn redactie bestaat met name uit D66 en VVD stemmers.
Ja klopt schrijvers zijn bij zowel Speld als Lubach van alle politieke kleuren. Ook leuke discussies onderling welquote:Op zondag 12 april 2020 21:48 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Heb je het over de redactie of de schrijvers? Een Diederik Smit, schrijver, stemt SGP volgens mij.
Ik denk dat het anders ook niet zou werken.quote:Op zondag 12 april 2020 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja klopt schrijvers zijn bij zowel Speld als Lubach van alle politieke kleuren. Ook leuke discussies onderling wel
juist niet als je er even over nadenktquote:
Hoop gehuil om die app.quote:Op zondag 12 april 2020 21:50 schreef Oscar. het volgende:
[..]
juist niet als je er even over nadenkt
Wie heeft hem?quote:
Zijn allemaal wel toffe gasten.quote:Op zondag 12 april 2020 21:50 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik denk dat het anders ook niet zou werken.
Ik voel me alleen veilig met Rian van Rijbroek aan het stuur.quote:
nee, lekker als een mak schaap alles doen wat je verteld wordt zonder na te denken. Dat is handig.quote:Op zondag 12 april 2020 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Lekker weer iets in het belachelijke trekken, dan hoef je er ook niet serieus op ingaan.
Centric zal hem vast winnen. Maar dan weet je ook dat hij er pas over 3 jaar er is en 4 keer meer kost.quote:Op zondag 12 april 2020 21:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik voel me alleen veilig met Rian van Rijbroek aan het stuur.
Ja nu doe je precies hetzelfde.(lol)quote:Op zondag 12 april 2020 21:54 schreef Oscar. het volgende:
[..]
nee, lekker als een mak schaap alles doen wat je verteld wordt zonder na te denken. Dat is handig.
quote:Op zondag 12 april 2020 21:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik voel me alleen veilig met Rian van Rijbroek aan het stuur.
Juist niet.quote:Op zondag 12 april 2020 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja nu doe je precies hetzelfde.(lol)
Dan is de hele economie naar de klotequote:Op zondag 12 april 2020 21:54 schreef monkyyy het volgende:
App wordt hem niet. Gewoon een jaar lang totale lockdown tot er een vaccin is.
Klaar.
ontstaat wel een nieuwequote:Op zondag 12 april 2020 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan is de hele economie naar de klote
Wel interessant om te zien of ze ondanks alles alsnog bij Centric instappen.quote:Op zondag 12 april 2020 21:54 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Centric zal hem vast winnen. Maar dan weet je ook dat hij er pas over 3 jaar er is en 4 keer meer kost.
Ach, bouwen we wel weer op. Werken werken werken.quote:Op zondag 12 april 2020 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jawel je trekt het meteen naar het tegenovergestelde. Als je er niet tegen bent ben je meteen een mak schaap die alles doet wat hem verteld wordt. Oke.quote:
Lekker met 17.000.000 een jaar thui zitten om 15.000 bejaarden te redden.quote:Op zondag 12 april 2020 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jawel hoor, bij dit soort aanbestedingen gaat het om poen, niet om de directeurquote:Op zondag 12 april 2020 21:56 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Wel interessant om te zien of ze ondanks alles alsnog bij Centric instappen.
Als je geen vragen stelt dan ben je inderdaad een mak schaap. Die mensen moeten er ook zijnquote:Op zondag 12 april 2020 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel je trekt het meteen naar het tegenovergestelde. Als je er niet tegen bent ben je meteen een mak schaap die alles doet wat hem verteld wordt. Oke.
Dommigheid kent geen tijd.quote:Op zondag 12 april 2020 21:59 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Als je geen vragen stelt dan ben je inderdaad een mak schaap. Die mensen moeten er ook zijn
Waar? Op Twitter?quote:Op zondag 12 april 2020 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat zit je mij te negeren eikel. Ik dacht dat we matties waren
Oh, ik zit ook FM te spelen lieverd.quote:
Erg leuk... het nieuwe carnaval.quote:
Kom je nog Pauw of komt dat niet uit vnvquote:Op zondag 12 april 2020 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, ik zit ook FM te spelen lieverd.
Mij soms ook, maar niet altijdquote:Op zondag 12 april 2020 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stijn negeert mij ook altijd op twitter, mister bigstar.
Ik ben talkshowmoe.quote:Op zondag 12 april 2020 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kom je nog Pauw of komt dat niet uit vnv
35.000 views al, gaat lekker.quote:
Ik vond dat item ook irritant. Merol nummer was dan weer een bop. Misschien wel zijn beste nummer tot nu toe.quote:Op maandag 13 april 2020 02:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hij doet gewoon een Jensen 2.0. Begint te roepen ja denk zelf na, maar ik ga wel 30 minuten je mening sturen wb corona.
Waar het om ging was dat mensen meteen al een mening hadden klaar staan over een onderwerp waar ze nul informatie over hadden. Dus vervolgens verschaft Lubach die informatie, ondersteund met beelden uit de praktijk en meningen van deskundigen. Dat zie ik Jensen en consorten niet doen: die lezen iets op Facebook en nemen dan blind aan dat het waar is.quote:Op maandag 13 april 2020 02:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hij doet gewoon een Jensen 2.0. Begint te roepen ja denk zelf na, maar ik ga wel 30 minuten je mening sturen wb corona.
Ik kan altijd wel lachen om de droogheid van die Texquote:Op maandag 13 april 2020 00:15 schreef zipcon het volgende:
Zo, het seizoen eindigt dus bijna en de corona is natuurlijk een blijvende topic. De sidekicks vond ik persoonlijk minder toevoegen, de flauwe heen-en-weer mopjes vind ik niet geslaagd.
Heel matig ja. Tex is gewoon niet grappig en Jeanine is sowieso niet geschikt voor televisie. (Dat wisten we al na Zomergasten.)quote:Op maandag 13 april 2020 00:15 schreef zipcon het volgende:
Zo, het seizoen eindigt dus bijna en de corona is natuurlijk een blijvende topic. De sidekicks vond ik persoonlijk minder toevoegen, de flauwe heen-en-weer mopjes vind ik niet geslaagd.
Zou er graag een polletje van zien maar kan me bijna niet voorstellen dat het grote publiek dit ook vindt.quote:Op maandag 13 april 2020 12:20 schreef Xrenity het volgende:
Haha ik vind Tex juist heel erg grappig.
Het grote publiek smult ook van mcdonalds dus ik weet niet of je daar veel waarde aan moet hechten.quote:Op maandag 13 april 2020 12:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zou er graag een polletje van zien maar kan me bijna niet voorstellen dat het grote publiek dit ook vindt.
Ik wel.quote:Op maandag 13 april 2020 12:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zou er graag een polletje van zien maar kan me bijna niet voorstellen dat het grote publiek dit ook vindt.
Mwa, je wilt toch een beetje scoren als programma. Dat doet Lubach nu genoeg maar dit lijkt me geen blijvertje voor na de crisis.quote:Op maandag 13 april 2020 12:22 schreef Farenji het volgende:
[..]
Het grote publiek smult ook van mcdonalds dus ik weet niet of je daar veel waarde aan moet hechten.
Ok, misschien moet je tex dat even vertellen, ik denk dat ie meteen een andere baan gaat zoeken.quote:Op maandag 13 april 2020 12:23 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Mwa, je wilt toch een beetje scoren als programma. Dat doet Lubach nu genoeg maar dit lijkt me geen blijvertje voor na de crisis.
quote:Op maandag 13 april 2020 12:25 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ok, misschien moet je tex dat even vertellen, ik denk dat ie meteen een andere baan gaat zoeken.
Voor deze maand keek er inderdaad helemaal niemand naar...quote:Op maandag 13 april 2020 12:23 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Mwa, je wilt toch een beetje scoren als programma. Dat doet Lubach nu genoeg maar dit lijkt me geen blijvertje voor na de crisis.
Ik heb het nu specifiek over de rol die Tex de laatste weken heeft. Ik denk dat Tex geen blijvertje is.quote:Op maandag 13 april 2020 12:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Voor deze maand keek er inderdaad helemaal niemand naar...
Natuurlijk is deze opzet geen blijvertje. Maar Tex deed wel vaker een item als 'reporter'. Feitelijk is dat natuurlijk ook wat er in de Daily Show veel gebeurt met hun correspondents. ZML lijkt gaandeweg wat meer een eigen format te hebben gevonden en die typische Daily Show items wat naar de achtergrond gedrukt te hebben. Daar zaten toch af en toe echt wel geniale items tussen, die over de marketing van Amsterdam naar toeristen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 april 2020 12:23 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als reporter was het inderdaad prima maar ik vond dit gewoon ruk.quote:Op maandag 13 april 2020 12:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk is deze opzet geen blijvertje. Maar Tex deed wel vaker een item als 'reporter'. Feitelijk is dat natuurlijk ook wat er in de Daily Show veel gebeurt met hun correspondents. ZML lijkt gaandeweg wat meer een eigen format te hebben gevonden en die typische Daily Show items wat naar de achtergrond gedrukt te hebben. Daar zaten toch af en toe echt wel geniale items tussen, die over de marketing van Amsterdam naar toeristen bijvoorbeeld.
Eens over die Jeanine, maar Tex vind ik best vermakelijk.quote:Op maandag 13 april 2020 12:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Heel matig ja. Tex is gewoon niet grappig en Jeanine is sowieso niet geschikt voor televisie. (Dat wisten we al na Zomergasten.)
Dat is deze natuurlijkquote:Op maandag 13 april 2020 09:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vond dat item ook irritant. Merol nummer was dan weer een bop. Misschien wel zijn beste nummer tot nu toe.
Teveel autotune.quote:
Eerder een Thierry, hij werpt enkele kritische vragen op waar mensen zelf eerst maar eens over na moeten denken voordat ze überhaupt de vraag wat ze van die app vinden weloverwogen kunnen beantwoorden.quote:Op maandag 13 april 2020 02:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zijn richting was er wel degelijk: elke centraal georganiseerde corona-app is per definitie kut of levensgevaarlijk en als dat niet zo is, kun je er niks mee. Hoe dan ook is een bruikbare app onmogelijk.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:10 schreef Chia het volgende:
En in welke richting is er dan volgens jou gestuurd?![]()
Uh nee.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zijn richting was er wel degelijk: elke centraal georganiseerde corona-app is per definitie kut of levensgevaarlijk en als dat niet zo is, kun je er niks mee. Hoe dan ook is een bruikbare app onmogelijk.
Nee dat was zeker niet de richting.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zijn richting was er wel degelijk: elke centraal georganiseerde corona-app is per definitie kut of levensgevaarlijk en als dat niet zo is, kun je er niks mee. Hoe dan ook is een bruikbare app onmogelijk.
Dat was absoluut niet wat ik eruit haalde, hebben wij hetzelfde programma gezien?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral behoorlijk sturend ten aanzien van welke kant we op zouden moeten met het gevoerde beleid. Mijn inziens, maar ik kan er naast zitten, pleit hij wel degelijk voor extremere maatregelen. Al met al vind ik dat nog niet zo schokkend allemaal, maar net als Jensen doet hij alsof mensen voor zichzelf moeten nadenken, maar vervolgens wel zijn eigen opinie presenteert als algehele waarheid.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Eerder een Thierry, hij werpt enkele kritische vragen op waar mensen zelf eerst maar eens over na moeten denken voordat ze überhaupt de vraag wat ze van die app vinden weloverwogen kunnen beantwoorden.
Ik vond het niet zo sturend, behalve sturen in de richting van zelf eens wat onderzoek doen en daar met anderen over praten. Volgens mij was dat ook de hele boodschap van dat item, want de politiek schotelt het allemaal heel simplistisch voor. En in welke richting is er dan volgens jou gestuurd?![]()
Veel mensen zeggen gewoon ja als ze horen dat het privacytechnisch goed in elkaar zit, terwijl dat niet zo simpel te zeggen is en het van belang is welke gegevens precies verzameld worden en wat daar dan mee wordt gedaan en in hoeverre de app uiteindelijk sturend en controlerend is.
Geen idee, ik heb geen app die bijhoudt waar jij naar kijkt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:19 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dat was absoluut niet wat ik eruit haalde, hebben wij hetzelfde programma gezien?
quote:Arjen Lubach kan terugkijken op weer een geslaagd seizoen. Wel moest hij de formule van het programma halverwege wijzigen, want door anticoronamaatregelen werd hij gedwongen zijn studio te verruilen voor een kleine opnamekamer.
Kijkcijfers die de hoogte inschoten en talloze satirische schoten in de roos: Arjen Lubach kan terugkijken op weer een geslaagd seizoen van Zondag met Lubach. Het programma liep wel anders dan normaal. Waar hij nog begon met een volle studio vol applaudiserende mensen, dunde het publiek vanwege de coronamaatregelen al snel uit. Uiteindelijk kwam het zelfs gedwongen uit een kleine opnamekamer, waar Lubach - slechts gesteund door redacteur Tex de Wit en eindredacteur Janine Abbring - feiten uit, onder en achter het nieuws aan de kaak stelde.
Honderdste aflevering
De seizoensafsluiter vanavond is tevens ook de honderdste aflevering van het satirische nieuwsprogramma.
5G heeft haar zichtbaar te pakken gekregenquote:
quote:
Gehehehequote:
en een marktquote:Op zondag 19 april 2020 21:48 schreef Mr.N het volgende:
Goh wereldleiders en corruptie..
Water is nat
Zeg hou eens op.quote:Op zondag 19 april 2020 21:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Xi is een grotere schurk dan Hitler
Zeg dat maar tegen de Oeigoerenquote:
Na 5 weken binnen zitten deel ik deze mening niet.quote:
De kritiek van Trump op de WHO is terecht, maar door het intrekken van de financiële bijdrage biedt je China de ruimte om nog meer invloed op de WHO te pakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
Mijn ex ging van t padje na het zien van Zeitgeist.quote:Op zondag 19 april 2020 23:15 schreef Vallon het volgende:
Deze 100e was wel grappig, beetje te lang gezwets over 5G-Corona hoedjes en dat China stout was met informatie geven aan het WHO hondje. Wel een leuk Matrix-World decor trouwens.
Mensen die overtuigd zijn van een ingebeelde oorzaak krijg je toch niet tot andere inzichten.
Dat doen ze soms maar het staat er net zo snel weer op.quote:Op zondag 19 april 2020 21:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mag toch aannemen dat Youtube de videos van dat knettergekke mens offline zal halen. Youtube had aangegeven streng te handhaven op fakenews over dit onderwerp.
overigens is Ossebaard echt ver heen. ze geloofd in buitenaards leven en ze had jarenlang theoriën gepubliceerd over graancirkels. Al die publicaties zijn offline gehaald toen er een bekentenis kwam van iemand die de graancirkels had aangelegd![]()
Best wel vervelend dat mensen zich zo laten (ver)leiden.quote:Op zondag 19 april 2020 23:17 schreef nils7 het volgende:
[..]
Mijn ex ging van t padje na het zien van Zeitgeist.
Je hebt altijd van die figuren en een heleboel zelfs.
Van het type flat earth en klimaatontkenners
Als zij al video's heeft met meer dan 1 miljoen watchers dan staan ze er al een tijdje op...quote:Op zondag 19 april 2020 23:18 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat doen ze soms maar het staat er net zo snel weer op.
Ken niemand die het klimaat ontkent.quote:Op zondag 19 april 2020 23:17 schreef nils7 het volgende:
[..]
Mijn ex ging van t padje na het zien van Zeitgeist.
Je hebt altijd van die figuren en een heleboel zelfs.
Van het type flat earth en klimaatontkenners
quote:Op zondag 19 april 2020 23:01 schreef golfer het volgende:
5-G masten bestaan nog niet eens. Als die gekkies daar nou ook eens van doordrongen zouden zijn scheelt het een boel gezwets en brandjes.
Zijn dat de masten die in brand zijn gestoken?quote:Op maandag 20 april 2020 08:43 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]![]()
Wikipedia
Proeven in Nederland
In april 2018 begon KPN met proeven voor het 5G-netwerk in Amsterdam-Zuidoost, Rotterdam, Drenthe en nabij Helmond voor het onderzoeken van de inzetbaarheid ervan.[14] Het onderzoek in Amsterdam betreft het managen van menigten rond de Johan Cruyff Arena.
Vals.quote:Op maandag 20 april 2020 08:43 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]![]()
Wikipedia
Proeven in Nederland
In april 2018 begon KPN met proeven voor het 5G-netwerk in Amsterdam-Zuidoost, Rotterdam, Drenthe en nabij Helmond voor het onderzoeken van de inzetbaarheid ervan.[14] Het onderzoek in Amsterdam betreft het managen van menigten rond de Johan Cruyff Arena.
Tex 4 presidentquote:Op maandag 20 april 2020 09:48 schreef Sigaartje het volgende:
Die jongen met die bril, dat bijdehande wijsneusje, mag wat mij betreft voorgoed wegblijveb. Geen toegevoegde waarde. Ik zit me kapot aan hem te ergeren.
Ja, wat een domme kneus is dat. Voegt ook niks toe en niet grappig.quote:Op maandag 20 april 2020 09:48 schreef Sigaartje het volgende:
Die jongen met die bril, dat bijdehande wijsneusje, mag wat mij betreft voorgoed wegblijveb. Geen toegevoegde waarde. Ik zit me kapot aan hem te ergeren.
Uhm hij is de schrijver van het programma...quote:Op maandag 20 april 2020 09:48 schreef Sigaartje het volgende:
Meningen verschillen. Ik moet smakelijk lachen om die droge gesprekken tussen hem en Lubach, om niet te beginnen over zijn niets-toevoegende opmerkingen tussendoor.quote:
En dat ook inderdaad! Maar zelfs in het programma zelf vind ik hem een leuke humoristische rol spelen.quote:Op maandag 20 april 2020 09:56 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Uhm hij is de schrijver van het programma...
ohquote:Op maandag 20 april 2020 09:57 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Meningen verschillen. Ik moet smakelijk lachen om die droge gesprekken tussen hem en Lubach, om niet te beginnen over zijn niets-toevoegende opmerkingen tussendoor.
Één van de schrijvers. Maar ik vind Tex altijd wel lekker droog. Natuurlijk niet alles is geslaagd of grappig, maar dat geldt voor meer items in het programma.quote:Op maandag 20 april 2020 09:56 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet.quote:Op maandag 20 april 2020 09:56 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Voor tests zal je toch iets op 5g moeten uitzenden lijkt mij, maar dat is verder niet mijn expertise.quote:Op maandag 20 april 2020 09:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Vals.
De proeven waar je op doelt zijn inzetbaarheids-onderzoeken. Die hebben niet eens de beschikking gehad over 5G technologie. (los daarvan waren er in April 2018 nog niet eens smartphones met 5G)
Er zijn momenteel geen 5G zendmasten.
Momenteel is de veiling of zo je wilt gunning van de 5G frequenties nog niet afgerond. Er is geen partij gerechtigd om op 5G frequenties uit te zenden, laat staan zenders te plaatsen.
Wel zijn er onderzoeken geweest in samenwerking met de kennispark Twente waar 5G technologie op kleine schaal in gebruik is. Dit waren onderzoeken naar intelligente antennesystemen die het dekkingsgebied optimaliseren.
de handel in aluminium hoedjes stijgt.
https://www.fruugo.nl/arc(...)/p-42665731-87163234
dat er proeven, tests of onderzoeken worden gedaan zegt nog niet dat er 5G zendmasten zijn. Men schakelt voor een proef een tijdelijke mobiele zender in die dan dezelfde dag nog weg gaat.quote:Op maandag 20 april 2020 10:16 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Voor tests zal je toch iets op 5g moeten uitzenden lijkt mij, maar dat is verder niet mijn expertise.
Aluhoedje? Ik heb niet mijn mening over 5g gegeven slechts gewezen op de tests.
Duidelijk, maar weer terug naar het topic?quote:Op maandag 20 april 2020 10:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
dat er proeven, tests of onderzoeken worden gedaan zegt nog niet dat er 5G zendmasten zijn. Men schakelt voor een proef een tijdelijke mobiele zender in die dan dezelfde dag nog weg gaat.
ben bang dat er voorlopig geen einde komt aan de zendmastenbranden. In de ogen van deze sukkels is elke zendmast een 5g zendmast. En dat een c2000-zendmast niet is vermeld in het antenneregister maakt het vast alleen maar meer verdacht.
quote:Op maandag 20 april 2020 08:43 schreef Zalmslaatje het volgende:
![]()
Wikipedia
Proeven in Nederland
Veel plezier met het schrijven van totaal ongefundeerde leugens over een user die je om een of andere reden hebt besloten niet te mogen.quote:Op maandag 20 april 2020 11:42 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Veelplezier verder in de graancirkels onder jouw alu-hoedje!
Hij noemde wel dat er in NL nauwelijks tot geen 5G masten nog zijn, maar dat wel alle 4 en 3G masten in de hens worden gestoken.quote:Op maandag 20 april 2020 11:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vond dat 5G item wel beetje matig. Volgens mij is de enige reden dat die aluhoedjes een compleet onzinnig verband leggen dat er 5G is uitgerold en toevallig tegelijkertijd een pandemie uitbreekt. Die mensen hoef je echt niet te gaan bestoken met artikeltjes dat 5G niet gevaarlijk is, dat stadium zijn ze allang gepasseerd.
Je had gewoon dat verband moeten onkrachten door te zeggen dat 5G nog maar in een paar landen is, en die pandemie al de hele wereld heeft veroverd. Dat zet dat hele verband buitenspel maar heb daar nog niemand over gehoord.
Ontkrachten voor wie? Mensen die met dat soort krankzinnige theorieën aan de haal gaan, zijn nu niet bepaald ontvankelijk voor logische gedachtegangen.quote:Op maandag 20 april 2020 11:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Je had gewoon dat verband moeten onkrachten door te zeggen dat 5G nog maar in een paar landen is, en die pandemie al de hele wereld heeft veroverd. Dat zet dat hele verband buitenspel maar heb daar nog niemand over gehoord.
De hoge heren illuminati hebben al lang in het geniep wereldwijd overal 5G masten verstopt, OPEN JE OGEN.quote:Op maandag 20 april 2020 11:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vond dat 5G item wel beetje matig. Volgens mij is de enige reden dat die aluhoedjes een compleet onzinnig verband leggen dat er 5G is uitgerold en toevallig tegelijkertijd een pandemie uitbreekt. Die mensen hoef je echt niet te gaan bestoken met artikeltjes dat 5G niet gevaarlijk is, dat stadium zijn ze allang gepasseerd.
Dan was 't item überhaupt overbodig.quote:Op maandag 20 april 2020 13:51 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ontkrachten voor wie? Mensen die met dat soort krankzinnige theorieën aan de haal gaan, zijn nu niet bepaald ontvankelijk voor logische gedachtegangen.
Jij denkt daadwerkelijk dat ze zo'n item louter maken met het idee om al die mafkezen tot inzicht te laten komen?quote:Op maandag 20 april 2020 16:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dan was 't item überhaupt overbodig.
Nu was 't nog een zwak overbodig item ook.
quote:Arjen Lubach komt na zeven jaar met een nieuw boek. Stoorzender gaat over het leven van de cabaretier zelf en zal op 19 augustus verschijnen bij uitgeverij Podium.
In Stoorzender doet Arjen Lubach verslag van twee jaar uit zijn bewogen bestaan en schrijft hij ongebruikelijk persoonlijk over Zondag met Lubach, muziek, comedy, televisie, politiek, het leven en de liefde. ,,In Stoorzender komt alles samen”, aldus Lubach. ,,Stukken over mijn jeugd, over de wereld van nu, komische anekdotes, maar ook persoonlijker verhalen over de liefde, ouder worden en het leven als zodanig. Het boek beslaat de laatste twintig maanden voor mijn 40ste verjaardag, afgelopen oktober."
https://www.ad.nl/show/my(...)jen-lubach~a7e914e6/
Vraag me af of dat niet gewoon een kort door de bocht parafrase op basis van wat hij in zijn boek schrijft is.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Inderdaad erg jammer.
Ik ben het ook niet eens met zijn standpunt dat hij geen noemenswaardige nieuwsfeiten meer weet te bespreken.
Volgens mij is die bron onuitputtelijk. Tenminste als je het gebruikt om er dieper op in te gaan en het voor het grote publiek toegankelijk te maken.
Dus misschien nog wel een seizoen in aanloop naar de verkiezingen.quote:
Dat is meestal met kunstenaars, Lubach is geen kunstenaar. Gewoon grappig soms, meestal binnen de lijntjes.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:29 schreef Idisrom het volgende:
Een mens is ook nooit tevreden met wat hij wel bereikt. Zojuist Arjen Lubach gehoord in Kunststof. Liever had hij het onbevangene gehad van Jim Morrison en Herman Brood als het om ideeën gaat.
Hij vergeet gemakshalve dat deze twee ook wel verschrikkelijk met zichzelf overhoop lagen .
Jammer inderdaad, mensen die zoiets doen... maar in ieder geval niet anoniemquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:50 schreef Tourniquet het volgende:
Heel jammer, maar ook wel begrijpelijk dat hij weer iets anders wil gaan doen.
Zag dit op zijn instagram stories:
[ afbeelding ]
Wat bezielt die lui toch dit soort berichten te sturen.![]()
En zoals Arjen zelf ook zegt, deze persoon steekt tenminste er nog energie in om zijn afkeer te verduidelijkenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:30 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Jammer inderdaad, mensen die zoiets doen... maar in ieder geval niet anoniem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |