abonnement Unibet Coolblue
pi_192707549
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2020 23:18 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Dat doen ze soms maar het staat er net zo snel weer op.
Als zij al video's heeft met meer dan 1 miljoen watchers dan staan ze er al een tijdje op...
pi_192707893
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 23:17 schreef nils7 het volgende:

[..]

Mijn ex ging van t padje na het zien van Zeitgeist.

Je hebt altijd van die figuren en een heleboel zelfs.
Van het type flat earth en klimaatontkenners
Ken niemand die het klimaat ontkent.
pi_192709215
Over het China en het WHO-item. Arjan Lubach begint nauwkeurig met de data, maar dan gaat hij volledig uit de bocht met termen als "ze wisten het toen al twee maanden", terwijl in werkelijkheid om de periode 10 t/m 18 januari ging.
Verder zei hij dat Taiwan in december (zonder een datum te noemen) al wist van het virus. Op 31 december hield Taiwan rekening met een eventueel virus, en op 21 januari werd in Taiwan het eerste geval geconstateerd, dat is drie dagen na het grote banquet.
pi_192709245
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 23:01 schreef golfer het volgende:
5-G masten bestaan nog niet eens. Als die gekkies daar nou ook eens van doordrongen zouden zijn scheelt het een boel gezwets en brandjes.
:Z

Wikipedia

Proeven in Nederland
In april 2018 begon KPN met proeven voor het 5G-netwerk in Amsterdam-Zuidoost, Rotterdam, Drenthe en nabij Helmond voor het onderzoeken van de inzetbaarheid ervan.[14] Het onderzoek in Amsterdam betreft het managen van menigten rond de Johan Cruyff Arena.

[ Bericht 5% gewijzigd door Zalmslaatje op 20-04-2020 08:58:01 ]
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_192709496
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 08:43 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

:Z

Wikipedia

Proeven in Nederland
In april 2018 begon KPN met proeven voor het 5G-netwerk in Amsterdam-Zuidoost, Rotterdam, Drenthe en nabij Helmond voor het onderzoeken van de inzetbaarheid ervan.[14] Het onderzoek in Amsterdam betreft het managen van menigten rond de Johan Cruyff Arena.

Zijn dat de masten die in brand zijn gestoken?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_192709615
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 21:47 schreef Pedroso het volgende:
Zo gek is de ingreep van Trump dus niet.
De ingreep wel, die heeft China juist meer grip op de WHO.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_192710054
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 08:43 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

:Z

Wikipedia

Proeven in Nederland
In april 2018 begon KPN met proeven voor het 5G-netwerk in Amsterdam-Zuidoost, Rotterdam, Drenthe en nabij Helmond voor het onderzoeken van de inzetbaarheid ervan.[14] Het onderzoek in Amsterdam betreft het managen van menigten rond de Johan Cruyff Arena.

Vals.
De proeven waar je op doelt zijn inzetbaarheids-onderzoeken. Die hebben niet eens de beschikking gehad over 5G technologie. (los daarvan waren er in April 2018 nog niet eens smartphones met 5G)

Er zijn momenteel geen 5G zendmasten.
Momenteel is de veiling of zo je wilt gunning van de 5G frequenties nog niet afgerond. Er is geen partij gerechtigd om op 5G frequenties uit te zenden, laat staan zenders te plaatsen.

Wel zijn er onderzoeken geweest in samenwerking met de kennispark Twente waar 5G technologie op kleine schaal in gebruik is. Dit waren onderzoeken naar intelligente antennesystemen die het dekkingsgebied optimaliseren.

de handel in aluminium hoedjes stijgt.
https://www.fruugo.nl/arc(...)/p-42665731-87163234
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_192710171
Die jongen met die bril, dat bijdehande wijsneusje, mag wat mij betreft voorgoed wegblijveb. Geen toegevoegde waarde. Ik zit me kapot aan hem te ergeren.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  maandag 20 april 2020 @ 09:53:33 #259
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_192710251
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 09:48 schreef Sigaartje het volgende:
Die jongen met die bril, dat bijdehande wijsneusje, mag wat mij betreft voorgoed wegblijveb. Geen toegevoegde waarde. Ik zit me kapot aan hem te ergeren.
Tex 4 president _O_
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_192710279
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 09:48 schreef Sigaartje het volgende:
Die jongen met die bril, dat bijdehande wijsneusje, mag wat mij betreft voorgoed wegblijveb. Geen toegevoegde waarde. Ik zit me kapot aan hem te ergeren.
Ja, wat een domme kneus is dat. Voegt ook niks toe en niet grappig.
  maandag 20 april 2020 @ 09:56:30 #261
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_192710304
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 09:48 schreef Sigaartje het volgende:
Die jongen met die bril, dat bijdehande wijsneusje, mag wat mij betreft voorgoed wegblijveb. Geen toegevoegde waarde. Ik zit me kapot aan hem te ergeren.
Uhm hij is de schrijver van het programma...
  maandag 20 april 2020 @ 09:57:26 #262
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_192710320
quote:
4s.gif Op maandag 20 april 2020 09:55 schreef Leonos het volgende:
Voegt ook niks toe en niet grappig.
Meningen verschillen. Ik moet smakelijk lachen om die droge gesprekken tussen hem en Lubach, om niet te beginnen over zijn niets-toevoegende opmerkingen tussendoor. :7

quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 09:56 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Uhm hij is de schrijver van het programma...
En dat ook inderdaad! Maar zelfs in het programma zelf vind ik hem een leuke humoristische rol spelen.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_192710331
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 09:57 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Meningen verschillen. Ik moet smakelijk lachen om die droge gesprekken tussen hem en Lubach, om niet te beginnen over zijn niets-toevoegende opmerkingen tussendoor. :7
oh :{
pi_192710386
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 09:56 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Uhm hij is de schrijver van het programma...
Één van de schrijvers. Maar ik vind Tex altijd wel lekker droog. Natuurlijk niet alles is geslaagd of grappig, maar dat geldt voor meer items in het programma.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_192710638
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 09:56 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Uhm hij is de schrijver van het programma...
Oh, dat wist ik niet.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_192710650
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 09:39 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Vals.
De proeven waar je op doelt zijn inzetbaarheids-onderzoeken. Die hebben niet eens de beschikking gehad over 5G technologie. (los daarvan waren er in April 2018 nog niet eens smartphones met 5G)

Er zijn momenteel geen 5G zendmasten.
Momenteel is de veiling of zo je wilt gunning van de 5G frequenties nog niet afgerond. Er is geen partij gerechtigd om op 5G frequenties uit te zenden, laat staan zenders te plaatsen.

Wel zijn er onderzoeken geweest in samenwerking met de kennispark Twente waar 5G technologie op kleine schaal in gebruik is. Dit waren onderzoeken naar intelligente antennesystemen die het dekkingsgebied optimaliseren.

de handel in aluminium hoedjes stijgt.
https://www.fruugo.nl/arc(...)/p-42665731-87163234
Voor tests zal je toch iets op 5g moeten uitzenden lijkt mij, maar dat is verder niet mijn expertise.

Aluhoedje? Ik heb niet mijn mening over 5g gegeven slechts gewezen op de tests.
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
  maandag 20 april 2020 @ 10:29:08 #267
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_192710832
Haten op Tex, :{w.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_192710948
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 10:16 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Voor tests zal je toch iets op 5g moeten uitzenden lijkt mij, maar dat is verder niet mijn expertise.

Aluhoedje? Ik heb niet mijn mening over 5g gegeven slechts gewezen op de tests.
dat er proeven, tests of onderzoeken worden gedaan zegt nog niet dat er 5G zendmasten zijn. Men schakelt voor een proef een tijdelijke mobiele zender in die dan dezelfde dag nog weg gaat.

ben bang dat er voorlopig geen einde komt aan de zendmastenbranden. In de ogen van deze sukkels is elke zendmast een 5g zendmast. En dat een c2000-zendmast niet is vermeld in het antenneregister maakt het vast alleen maar meer verdacht.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_192711721
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 10:35 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

dat er proeven, tests of onderzoeken worden gedaan zegt nog niet dat er 5G zendmasten zijn. Men schakelt voor een proef een tijdelijke mobiele zender in die dan dezelfde dag nog weg gaat.

ben bang dat er voorlopig geen einde komt aan de zendmastenbranden. In de ogen van deze sukkels is elke zendmast een 5g zendmast. En dat een c2000-zendmast niet is vermeld in het antenneregister maakt het vast alleen maar meer verdacht.
Duidelijk, maar weer terug naar het topic? :)
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
  maandag 20 april 2020 @ 11:42:53 #270
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192712233
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 08:43 schreef Zalmslaatje het volgende:

:Z

Wikipedia

Proeven in Nederland
In april 2018 begon KPN met proeven voor het 5G-netwerk in Amsterdam-Zuidoost, Rotterdam, Drenthe en nabij Helmond voor het onderzoeken van de inzetbaarheid ervan.[14] Het onderzoek in Amsterdam betreft het managen van menigten rond de Johan Cruyff Arena.

:Z
Veelplezier verder in de graancirkels onder jouw alu-hoedje!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192712406
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 11:42 schreef golfer het volgende:

[..]

:Z
Veelplezier verder in de graancirkels onder jouw alu-hoedje!
Veel plezier met het schrijven van totaal ongefundeerde leugens over een user die je om een of andere reden hebt besloten niet te mogen. :W
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_192712483
Ik vond dat 5G item wel beetje matig. Volgens mij is de enige reden dat die aluhoedjes een compleet onzinnig verband leggen dat er 5G is uitgerold en toevallig tegelijkertijd een pandemie uitbreekt. Die mensen hoef je echt niet te gaan bestoken met artikeltjes dat 5G niet gevaarlijk is, dat stadium zijn ze allang gepasseerd.
Je had gewoon dat verband moeten onkrachten door te zeggen dat 5G nog maar in een paar landen is, en die pandemie al de hele wereld heeft veroverd. Dat zet dat hele verband buitenspel maar heb daar nog niemand over gehoord.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_192712519
Zo, even geen Linkse Lubach meer. Ik vond het hele seizoen heel matig. Alhoewel de laatste aflevering enigszins fatsoenlijk was: WTO en China bashing is altijd goed.
pi_192713037
Wat heeft de World Trade Organization nou misdaan :(
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 20 april 2020 @ 13:02:43 #275
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_192713470
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 11:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vond dat 5G item wel beetje matig. Volgens mij is de enige reden dat die aluhoedjes een compleet onzinnig verband leggen dat er 5G is uitgerold en toevallig tegelijkertijd een pandemie uitbreekt. Die mensen hoef je echt niet te gaan bestoken met artikeltjes dat 5G niet gevaarlijk is, dat stadium zijn ze allang gepasseerd.
Je had gewoon dat verband moeten onkrachten door te zeggen dat 5G nog maar in een paar landen is, en die pandemie al de hele wereld heeft veroverd. Dat zet dat hele verband buitenspel maar heb daar nog niemand over gehoord.
Hij noemde wel dat er in NL nauwelijks tot geen 5G masten nog zijn, maar dat wel alle 4 en 3G masten in de hens worden gestoken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')