Lekker met 17.000.000 een jaar thui zitten om 15.000 bejaarden te redden.quote:Op zondag 12 april 2020 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan is de hele economie naar de klote
Jawel hoor, bij dit soort aanbestedingen gaat het om poen, niet om de directeurquote:Op zondag 12 april 2020 21:56 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Wel interessant om te zien of ze ondanks alles alsnog bij Centric instappen.
Als je geen vragen stelt dan ben je inderdaad een mak schaap. Die mensen moeten er ook zijnquote:Op zondag 12 april 2020 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel je trekt het meteen naar het tegenovergestelde. Als je er niet tegen bent ben je meteen een mak schaap die alles doet wat hem verteld wordt. Oke.
Dommigheid kent geen tijd.quote:Op zondag 12 april 2020 21:59 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Als je geen vragen stelt dan ben je inderdaad een mak schaap. Die mensen moeten er ook zijn
Waar? Op Twitter?quote:Op zondag 12 april 2020 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat zit je mij te negeren eikel. Ik dacht dat we matties waren
Oh, ik zit ook FM te spelen lieverd.quote:
Erg leuk... het nieuwe carnaval.quote:
Kom je nog Pauw of komt dat niet uit vnvquote:Op zondag 12 april 2020 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, ik zit ook FM te spelen lieverd.
Mij soms ook, maar niet altijdquote:Op zondag 12 april 2020 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stijn negeert mij ook altijd op twitter, mister bigstar.
Ik ben talkshowmoe.quote:Op zondag 12 april 2020 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kom je nog Pauw of komt dat niet uit vnv
35.000 views al, gaat lekker.quote:
Ik vond dat item ook irritant. Merol nummer was dan weer een bop. Misschien wel zijn beste nummer tot nu toe.quote:Op maandag 13 april 2020 02:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hij doet gewoon een Jensen 2.0. Begint te roepen ja denk zelf na, maar ik ga wel 30 minuten je mening sturen wb corona.
Waar het om ging was dat mensen meteen al een mening hadden klaar staan over een onderwerp waar ze nul informatie over hadden. Dus vervolgens verschaft Lubach die informatie, ondersteund met beelden uit de praktijk en meningen van deskundigen. Dat zie ik Jensen en consorten niet doen: die lezen iets op Facebook en nemen dan blind aan dat het waar is.quote:Op maandag 13 april 2020 02:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hij doet gewoon een Jensen 2.0. Begint te roepen ja denk zelf na, maar ik ga wel 30 minuten je mening sturen wb corona.
Ik kan altijd wel lachen om de droogheid van die Texquote:Op maandag 13 april 2020 00:15 schreef zipcon het volgende:
Zo, het seizoen eindigt dus bijna en de corona is natuurlijk een blijvende topic. De sidekicks vond ik persoonlijk minder toevoegen, de flauwe heen-en-weer mopjes vind ik niet geslaagd.
Heel matig ja. Tex is gewoon niet grappig en Jeanine is sowieso niet geschikt voor televisie. (Dat wisten we al na Zomergasten.)quote:Op maandag 13 april 2020 00:15 schreef zipcon het volgende:
Zo, het seizoen eindigt dus bijna en de corona is natuurlijk een blijvende topic. De sidekicks vond ik persoonlijk minder toevoegen, de flauwe heen-en-weer mopjes vind ik niet geslaagd.
Zou er graag een polletje van zien maar kan me bijna niet voorstellen dat het grote publiek dit ook vindt.quote:Op maandag 13 april 2020 12:20 schreef Xrenity het volgende:
Haha ik vind Tex juist heel erg grappig.
Het grote publiek smult ook van mcdonalds dus ik weet niet of je daar veel waarde aan moet hechten.quote:Op maandag 13 april 2020 12:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zou er graag een polletje van zien maar kan me bijna niet voorstellen dat het grote publiek dit ook vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |