das gewoon een onvoldoendequote:
en daar is ook niets mis meequote:
Verwachtingen.quote:
Huissjerry moet even dimmen en weer op de achtergrond verdwijnenquote:Op zondag 12 april 2020 21:32 schreef BlackNero het volgende:
Thierry vindt Azarkan dan weer een goed kamerlid.
Ik vind hem ook wel goed.quote:Op zondag 12 april 2020 21:32 schreef BlackNero het volgende:
Thierry vindt Azarkan dan weer een goed kamerlid.
Schijnt goed in de dossiers te zitten, maar brengt alles wel echt veel te populistisch voor mijn smaak.quote:Op zondag 12 april 2020 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel goed.Stelt ook goede vragen tijdens het hoorcollege van Jaap.
Die kijk ik nooit. Ik krijg wel mee dat hij nogal vaak boos is.quote:Op zondag 12 april 2020 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel goed.Stelt ook goede vragen tijdens het hoorcollege van Jaap.
Van mensen die hem persoonlijk kennen en met hem gewerkt hebben hoorde ik dat "achterbakse teringlijer" wel een treffende omschrijving van zijn persoonlijkheid is.quote:Op zondag 12 april 2020 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt niet heel positief.quote:Op zondag 12 april 2020 21:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van mensen die hem persoonlijk kennen en met hem gewerkt hebben hoorde ik dat "achterbakse teringlijer" wel een treffende omschrijving van zijn persoonlijkheid is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |