Ik vond dat item ook irritant. Merol nummer was dan weer een bop. Misschien wel zijn beste nummer tot nu toe.quote:Op maandag 13 april 2020 02:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hij doet gewoon een Jensen 2.0. Begint te roepen ja denk zelf na, maar ik ga wel 30 minuten je mening sturen wb corona.
Waar het om ging was dat mensen meteen al een mening hadden klaar staan over een onderwerp waar ze nul informatie over hadden. Dus vervolgens verschaft Lubach die informatie, ondersteund met beelden uit de praktijk en meningen van deskundigen. Dat zie ik Jensen en consorten niet doen: die lezen iets op Facebook en nemen dan blind aan dat het waar is.quote:Op maandag 13 april 2020 02:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hij doet gewoon een Jensen 2.0. Begint te roepen ja denk zelf na, maar ik ga wel 30 minuten je mening sturen wb corona.
Ik kan altijd wel lachen om de droogheid van die Texquote:Op maandag 13 april 2020 00:15 schreef zipcon het volgende:
Zo, het seizoen eindigt dus bijna en de corona is natuurlijk een blijvende topic. De sidekicks vond ik persoonlijk minder toevoegen, de flauwe heen-en-weer mopjes vind ik niet geslaagd.
Heel matig ja. Tex is gewoon niet grappig en Jeanine is sowieso niet geschikt voor televisie. (Dat wisten we al na Zomergasten.)quote:Op maandag 13 april 2020 00:15 schreef zipcon het volgende:
Zo, het seizoen eindigt dus bijna en de corona is natuurlijk een blijvende topic. De sidekicks vond ik persoonlijk minder toevoegen, de flauwe heen-en-weer mopjes vind ik niet geslaagd.
Zou er graag een polletje van zien maar kan me bijna niet voorstellen dat het grote publiek dit ook vindt.quote:Op maandag 13 april 2020 12:20 schreef Xrenity het volgende:
Haha ik vind Tex juist heel erg grappig.
Het grote publiek smult ook van mcdonalds dus ik weet niet of je daar veel waarde aan moet hechten.quote:Op maandag 13 april 2020 12:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zou er graag een polletje van zien maar kan me bijna niet voorstellen dat het grote publiek dit ook vindt.
Ik wel.quote:Op maandag 13 april 2020 12:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zou er graag een polletje van zien maar kan me bijna niet voorstellen dat het grote publiek dit ook vindt.
Mwa, je wilt toch een beetje scoren als programma. Dat doet Lubach nu genoeg maar dit lijkt me geen blijvertje voor na de crisis.quote:Op maandag 13 april 2020 12:22 schreef Farenji het volgende:
[..]
Het grote publiek smult ook van mcdonalds dus ik weet niet of je daar veel waarde aan moet hechten.
Ok, misschien moet je tex dat even vertellen, ik denk dat ie meteen een andere baan gaat zoeken.quote:Op maandag 13 april 2020 12:23 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Mwa, je wilt toch een beetje scoren als programma. Dat doet Lubach nu genoeg maar dit lijkt me geen blijvertje voor na de crisis.
quote:Op maandag 13 april 2020 12:25 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ok, misschien moet je tex dat even vertellen, ik denk dat ie meteen een andere baan gaat zoeken.
Voor deze maand keek er inderdaad helemaal niemand naar...quote:Op maandag 13 april 2020 12:23 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Mwa, je wilt toch een beetje scoren als programma. Dat doet Lubach nu genoeg maar dit lijkt me geen blijvertje voor na de crisis.
Ik heb het nu specifiek over de rol die Tex de laatste weken heeft. Ik denk dat Tex geen blijvertje is.quote:Op maandag 13 april 2020 12:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Voor deze maand keek er inderdaad helemaal niemand naar...
Natuurlijk is deze opzet geen blijvertje. Maar Tex deed wel vaker een item als 'reporter'. Feitelijk is dat natuurlijk ook wat er in de Daily Show veel gebeurt met hun correspondents. ZML lijkt gaandeweg wat meer een eigen format te hebben gevonden en die typische Daily Show items wat naar de achtergrond gedrukt te hebben. Daar zaten toch af en toe echt wel geniale items tussen, die over de marketing van Amsterdam naar toeristen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 april 2020 12:23 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als reporter was het inderdaad prima maar ik vond dit gewoon ruk.quote:Op maandag 13 april 2020 12:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk is deze opzet geen blijvertje. Maar Tex deed wel vaker een item als 'reporter'. Feitelijk is dat natuurlijk ook wat er in de Daily Show veel gebeurt met hun correspondents. ZML lijkt gaandeweg wat meer een eigen format te hebben gevonden en die typische Daily Show items wat naar de achtergrond gedrukt te hebben. Daar zaten toch af en toe echt wel geniale items tussen, die over de marketing van Amsterdam naar toeristen bijvoorbeeld.
Eens over die Jeanine, maar Tex vind ik best vermakelijk.quote:Op maandag 13 april 2020 12:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Heel matig ja. Tex is gewoon niet grappig en Jeanine is sowieso niet geschikt voor televisie. (Dat wisten we al na Zomergasten.)
Dat is deze natuurlijkquote:Op maandag 13 april 2020 09:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vond dat item ook irritant. Merol nummer was dan weer een bop. Misschien wel zijn beste nummer tot nu toe.
Teveel autotune.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |