Zo wil jij ze dood hebben ofzoquote:Op zondag 12 april 2020 22:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys
Net bij ouders geweest
@:COR
@:caland
Lekker maat. Hopelijk ging het goed met zequote:Op zondag 12 april 2020 22:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys
Net bij ouders geweest
Lekker bezig Calliequote:Op zondag 12 april 2020 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker maat. Hopelijk ging het goed met ze
Mijn maatje heeft een barbell, gewichten en een kettlebell van zijn sportschool gehuurd dus ik heb de hele kk zooi afgebroken vanmiddag @:doublepain
haat je je zouders zo ergquote:Op zondag 12 april 2020 22:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys
Net bij ouders geweest
GA VOOR GOUDquote:Op zondag 12 april 2020 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker maat. Hopelijk ging het goed met ze
Mijn maatje heeft een barbell, gewichten en een kettlebell van zijn sportschool gehuurd dus ik heb de hele kk zooi afgebroken vanmiddag @:doublepain
is helemaal niet livequote:
Dit is niet livequote:
oh werkt die melding zoquote:Op zondag 12 april 2020 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
73 minuten geleden begon ze slimme, filmpje is 69 minuten
Do the maths
ik heb wel iets van haar in een spotify playlist van 5 jaar geledenquote:Op zondag 12 april 2020 23:51 schreef Doublepain het volgende:
Maar ze maakt wel heerlijke muziek jongens
Gaat nog steeds hardquote:Op zondag 12 april 2020 23:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ik heb wel iets van haar in een spotify playlist van 5 jaar geleden
het is een beetje luchtige house voor een zomerse dag meestal, kan me herinneren van Buiten Westen festival jaren terugquote:Op zondag 12 april 2020 23:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat nog steeds hard
Haar podcast is ook een aanradertje
https://podcasts.apple.co(...)ed-radio/id897935770
Paultje Kalkbrenner is de absolute god in het genre. Ondergewaardeerdquote:Op maandag 13 april 2020 00:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
het is een beetje luchtige house voor een zomerse dag meestal, kan me herinneren van Buiten Westen festival jaren terug
zelfde straatje als Paul Kalkbrenner. Pleinvrees heette het meen ik
Rufus Du Sol ook wel een bekendequote:Op maandag 13 april 2020 00:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
het is een beetje luchtige house voor een zomerse dag meestal, kan me herinneren van Buiten Westen festival jaren terug
zelfde straatje als Paul Kalkbrenner. Pleinvrees heette het meen ik
Ja die kent echt niemand inderdaadquote:Op maandag 13 april 2020 00:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Paultje Kalkbrenner is de absolute god in het genre. Ondergewaardeerd
Dat is sowieso altijd maar gelul in de ruimtequote:Op maandag 13 april 2020 00:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat wel maar wordt niet door iedereen als n1 gezien.
Net zoals je moeder neukenquote:Op maandag 13 april 2020 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is sowieso altijd maar gelul in de ruimte
Dat is voor een ieder anders, net als dat jij die boomer pianist zo geweldig vindtquote:Op maandag 13 april 2020 00:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat wel maar wordt niet door iedereen als n1 gezien.
quote:Op maandag 13 april 2020 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
Hier wil nog een keer heen en dan zo'n Engelse chav onder invloed van mdma in een wchokje volspuiten.
Hoor deze banger ook in de set. Genot.quote:Op maandag 13 april 2020 00:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is ook heerlijk maat
1:50 moet je checken
(niet klikken)
Toegevoegd aan mijn Techno/Trance lijstjequote:Op maandag 13 april 2020 00:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoor deze banger ook in de set. Genot.
Waarom zou je daarheen gaan als Nederland zo ongeveer de bakermat is van dat soort feestjesquote:Op maandag 13 april 2020 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
Hier wil nog een keer heen en dan zo'n Engelse chav onder invloed van mdma in een wchokje volspuiten.
Altijd dit soort muziek aan bij het pokeren.quote:Op maandag 13 april 2020 00:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toegevoegd aan mijn Techno/Trance lijstje
Omdat ik van die ordinaire wijven uit Newcastle (ken ik via een vakantie) op snapchat heb die naar dit soort feestjes gaan. Gegarandeerd neuken daar.quote:Op maandag 13 april 2020 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je daarheen gaan als Nederland zo ongeveer de bakermat is van dat soort feestjes
Die lopen overalquote:Op maandag 13 april 2020 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat ik van die ordinaire wijven uit Newcastle (ken ik via een vakantie) op snapchat heb die naar dit soort feestjes gaan. Gegarandeerd neuken daar.
Pak hier toch liever de wat hardere feestjes, teveel hipsters op techno, rave, trance feestjes.
beetje seksueel gefrustreerd rens?quote:Op maandag 13 april 2020 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb een lijstje van +200 nummers ofzo met dat soort techno en ook trance muziek.. Zoveel mogelijk up to date houden, maar is het alleen lastig nu ik niet meer kan sporten..quote:Op maandag 13 april 2020 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Altijd dit soort muziek aan bij het pokeren.
Dan test je sowieso positiefquote:Op maandag 13 april 2020 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat ik van die ordinaire wijven uit Newcastle (ken ik via een vakantie) op snapchat heb die naar dit soort feestjes gaan. Gegarandeerd neuken daar.
Pak hier toch liever de wat hardere feestjes, teveel hipsters op techno, rave, trance feestjes.
spoiler: neequote:Op maandag 13 april 2020 00:24 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat de geplande festivalletjes eind zomer toch nog wel doorgaan
Mijn plannen vallen in duigen. Zelfs mijn kaarten voor in augustus kunnen weg. Sterker nog alle indoorfeesten gaan dit kalenderjaar opzeker niet door.quote:Op maandag 13 april 2020 00:24 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat de geplande festivalletjes eind zomer toch nog wel doorgaan
Daarom moet je ook een Australische mindset hebben, altijd voor de winter plannenquote:Op maandag 13 april 2020 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn plannen vallen in duigen. Zelfs mijn kaarten voor in augustus kunnen weg. Sterker nog alle indoorfeesten gaan dit kalenderjaar opzeker niet door.
Ken ik. Niet helemaal mijn ding.quote:
Jawel johquote:
Jammer, zo kunnen we geen Australische chimi's regelenquote:Op maandag 13 april 2020 00:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ken ik. Niet helemaal mijn ding.
Alle kermissen danquote:Op maandag 13 april 2020 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn plannen vallen in duigen. Zelfs mijn kaarten voor in augustus kunnen weg. Sterker nog alle indoorfeesten gaan dit kalenderjaar opzeker niet door.
ik heb al 2 keer geld terug gehadquote:Op maandag 13 april 2020 00:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel joh
JaapGOAT
Toevallig de 3 festivals waar ik alvast kaarten voor had gehaald vallen allemaal eind zomer
Jawel doe gewoon alsof ik het leuk vindquote:Op maandag 13 april 2020 00:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer, zo kunnen we geen Australische chimi's regelen
quote:Op maandag 13 april 2020 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
Vodka RedBull is ook killing voor je hart, krijg altijd het gevoel dat ie eruit wilquote:Op maandag 13 april 2020 00:31 schreef RensAjacied het volgende:
In Australiė vroegen ze allemaal aan mij of ik pillen bij mij had omdat ik zo hard op die rave ging @:doublepain
Enkel op redbull wodka
Of ik zie er gewoon uit als een junk dat kan ook.
Ik drink al 2 jaar geen energydrank meer.quote:Op maandag 13 april 2020 00:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vodka RedBull is ook killing voor je hart, krijg altijd het gevoel dat ie eruit wil
Alleen snuif zeg ik danquote:Op maandag 13 april 2020 00:31 schreef RensAjacied het volgende:
In Australiė vroegen ze allemaal aan mij of ik pillen bij mij had omdat ik zo hard op die rave ging @:doublepain
Enkel op redbull wodka
Of ik zie er gewoon uit als een junk dat kan ook.
Valt wel mee johquote:Op maandag 13 april 2020 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
Redbull is slechter dan drugs man. Echt ongezonde shit. Dronk op stapavond zo 4 blikjes weg met sterke drank.
Rip paushavenquote:
Heb voor mysteryland en Reinier Zonneveld nog kaartje. Die bewaar ik nog wel even. Voor Drift kan ik hem voor volgend jaar gebruiken of in 2021 geld terugquote:
Mwuah was met mijn adhd geen goede combinatie kwam ik pas na een paar jaar uitgaan achterquote:
Reinier zonneveld wel genotquote:Op maandag 13 april 2020 00:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb voor mysteryland en Reinier Zonneveld nog kaartje. Die bewaar ik nog wel even. Voor Drift kan ik hem voor volgend jaar gebruiken of in 2021 geld terug
Klap altijd whisky voortaan, soms met cola (light @KingRoland ) of soms dubbelquote:Op maandag 13 april 2020 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik drink al 2 jaar geen energydrank meer.
Was in deze clubquote:
Ja genot is datquote:Op maandag 13 april 2020 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Iets van 12 uur lang draait ie dan
Zaandam
In Australie kom je sowieso niet binnen zonder overhemd of nette patta'squote:Op maandag 13 april 2020 00:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was in deze club
Heel streng deurbeleid maar kwam altijd binnen gelukkig. Gewoon netjes gekleed ja toch
En eigenlijk moet je ook wijven bij je hebben. Ze willen 60/40 vrouw man verhoudingquote:Op maandag 13 april 2020 00:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Australie kom je sowieso niet binnen zonder overhemd of nette patta's
Ohquote:Op maandag 13 april 2020 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mwuah was met mijn adhd geen goede combinatie kwam ik pas na een paar jaar uitgaan achter
Dat was toen wel goed geregeld sowwwquote:Op maandag 13 april 2020 00:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En eigenlijk moet je ook wijven bij je hebben. Ze willen 60/40 vrouw man verhouding
Lui kan je ook altijd prima oplichten als ze hier zijnquote:Op maandag 13 april 2020 00:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Australie kom je sowieso niet binnen zonder overhemd of nette patta's
Als het bij Redbull blijft valt het wel mee denkquote:Op maandag 13 april 2020 00:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb geen rem hč amigo. Beetje zoals Caland alleen ben ik wél gaan nadenken.
Drugs is daar zo ontzettend duur hč.quote:Op maandag 13 april 2020 00:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Lui kan je ook altijd prima oplichten als ze hier zijn
Ja daarom, lekker 100 voor een halve rekenenquote:Op maandag 13 april 2020 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Drugs is daar zo ontzettend duur hč.
Ben al sinds corona cleanquote:Op maandag 13 april 2020 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
Caland die vriend van mij die je sos gaf bij Heerenveen is opgepakt hč...
Terechtquote:Op maandag 13 april 2020 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
Caland die vriend van mij die je sos gaf bij Heerenveen is opgepakt hč...
Waren wat kennissen in NL vanuit Australie, mijn neef haalde wat wiet en spacecakes voor ze en die lagen de rest van de dag KO in hun hotelquote:Op maandag 13 april 2020 00:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Lui kan je ook altijd prima oplichten als ze hier zijn
Rot op man. Dat is perfecte kwaliteit. Wees blij dat je het gratis kreeg. Bedoeling was om het je te verkopen maar je liep er al mee weg de dronkenaap.quote:
Ja ik blijf erbij dat de wiet daar beter is.quote:Op maandag 13 april 2020 00:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waren wat kennissen in NL vanuit Australie, mijn neef haalde wat wiet en spacecakes voor ze en die lagen de rest van de dag KO in hun hotel
Zijn ook niks gewend, al vindt @:RensAjacied van wel
Niet mijn probleemquote:Op maandag 13 april 2020 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rot op man. Dat is perfecte kwaliteit. Wees blij dat je het gratis kreeg. Bedoeling was om het je te verkopen maar je liep er al mee weg de dronkenaap.
lolquote:Op maandag 13 april 2020 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rot op man. Dat is perfecte kwaliteit. Wees blij dat je het gratis kreeg. Bedoeling was om het je te verkopen maar je liep er al mee weg de dronkenaap.
quote:Op maandag 13 april 2020 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik blijf erbij dat de wiet daar beter is.
Ik rook die sheiz niet, maar lijkt me echt van niet hoorquote:Op maandag 13 april 2020 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik blijf erbij dat de wiet daar beter is.
quote:
nee, house, geen hollandse meukquote:
Tuurlijk welquote:Op maandag 13 april 2020 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
Wordt er nu wel drugs verkocht? Pillen lijkt mij sws niet.
quote:Op maandag 13 april 2020 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
Wordt er nu wel drugs verkocht? Pillen lijkt mij sws niet.
Vind wiet echt kut eigenlijkquote:Op maandag 13 april 2020 00:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik rook die sheiz niet, maar lijkt me echt van niet hoor
Ja jij aan de pillen in je woonkamer?quote:
Probeer jij mij nu te bekeren!??quote:Op maandag 13 april 2020 00:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel minder ja, maar wordt nog wel wat verkocht lijkt me
Alleen als ik het gratis krijg van nietsvermoedende boerenquote:
Dat klinkt als werk.snel JanCees een ban aannaaien en weer weg hier.quote:Op maandag 13 april 2020 00:46 schreef Caland het volgende:
Sow koekoek
@:onlogisch komt hier na weken weer eens en hij heeft meteen iets te modden
Ik vind pillen niet zo leuk meerquote:Op maandag 13 april 2020 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja jij aan de pillen in je woonkamer?
Behalve psychedelica en misschien snuif zie ik niet in wat mensen nu doen. Op de verslaafde junks nagelaten.
heerlijke zin ook weer zegquote:Op maandag 13 april 2020 00:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klinkt als werk.snel JanCees een ban aannaaien en weer weg hier.
Lucille Wernerquote:Op maandag 13 april 2020 00:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klinkt als werk.snel JanCees een ban aannaaien en weer weg hier.
xtc is gewoon leuk hoor thuisquote:Op maandag 13 april 2020 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja jij aan de pillen in je woonkamer?
Behalve psychedelica en misschien snuif zie ik niet in wat mensen nu doen. Op de verslaafde junks nagelaten.
Gisteren voor het eerst gedaan sinds de zomer van 2017. Gelijk last van de longen.quote:Op maandag 13 april 2020 00:47 schreef Doublepain het volgende:
Daarom shisha boys
Hawaii of Mango Tango is echt een aanradertje
ik snap die hype nietquote:Op maandag 13 april 2020 00:47 schreef Doublepain het volgende:
Daarom shisha boys
Juist beter ookquote:
Je moet het ook niet over de longen roken gekquote:Op maandag 13 april 2020 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst gedaan sinds de zomer van 2017. Gelijk last van de longen.
Mietje.
Ja ben geen Marokkaan of Turkquote:Op maandag 13 april 2020 00:47 schreef Doublepain het volgende:
Daarom shisha boys
Doe ik altijdquote:Op maandag 13 april 2020 00:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet het ook niet over de longen roken gek
Ketquote:Op maandag 13 april 2020 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist beter ook
Maar ik word er sowieso een beetje duf van
Dat heb ik sowieso nooit heel leuk gevondenquote:
Ik ben dan ook geen junkquote:Op maandag 13 april 2020 00:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
door je laatste paar posts neem ik jouw mening over drugs en shisha niet zo serieus
Leukquote:Op maandag 13 april 2020 00:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik lees daar toevallig nu een boek over waar dit veel naar voren komt
@:doublepain
Nee Shishalounges en belwinkels in Amsterdam West.quote:Op maandag 13 april 2020 00:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk
Komen zonnebankstudios er ook in voor?
Kapperzaken ook welquote:Op maandag 13 april 2020 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee Shishalounges en belwinkels in Amsterdam West.
Nooit lsd gedaan oidquote:Op maandag 13 april 2020 00:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso nooit heel leuk gevonden
Dan liever 2cb of acid
Vond lsd juist een stuk minder eng dan paddo’s/truffels. En dat wordt toch al snel wat gangbaarder geachtquote:Op maandag 13 april 2020 00:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nooit lsd gedaan oid
Ben beetje bang voor lol
Thanks voor de tip. Heb alles wel gehad. Appel en watermeloen was altijd wel goed. Je kan ook combinaties erin mixen.quote:Op maandag 13 april 2020 00:53 schreef Doublepain het volgende:
Maar Rens https://premium-hookahs.n(...)mango-tango-ice.html
Deze smaak moet je echt proberen, krijg je geen spijt van
@:DonRaja ook trouwens
Sowieso tabak goed drogen, kolen is ook belangrijk..quote:Op maandag 13 april 2020 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Heb alles wel gehad. Appel en watermeloen was altijd wel goed. Je kan ook combinaties erin mixen.
Heb ook tijdje van die kleine steentjes gehad maar dat was niks. Beter die kleverige tabak van de turk.
Had ooit een kleine shisha van de action. Beste die ik ooit heb gehad. Was maar een tientje maar daar kwamen rookwolken als fabrieksschoorstenen uit.quote:Op maandag 13 april 2020 00:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso tabak goed drogen, kolen is ook belangrijk..
Peach mint is ook lekker
Hallucineren heb ik niet zoquote:Op maandag 13 april 2020 00:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond lsd juist een stuk minder eng dan paddo’s/truffels. En dat wordt toch al snel wat gangbaarder geacht
Klinkt heel zweverig maar als je eenmaal een goede trip hebt gehad van paddo’s bijvoorbeeld weet je pas echt 100% waar je brein toe in staat is.quote:Op maandag 13 april 2020 00:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hallucineren heb ik niet zo
Klinkt misschien stom
Gezien mijn huidige levensverloop weet ik dat alquote:Op maandag 13 april 2020 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
weet je pas echt 100% waar je brein toe in staat is.
100% zou ik niet zeggenquote:Op maandag 13 april 2020 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Klinkt heel zweverig maar als je eenmaal een goede trip hebt gehad van paddo’s bijvoorbeeld weet je pas echt 100% waar je brein toe in staat is.
Vind het behoorlijk vreemd dat het gros daar in zijn/haar leven nooit achterkomt.
Wowquote:Op maandag 13 april 2020 01:09 schreef Doublepain het volgende:
Mijn 90gb CoD update is eindelijk klaar
lolquote:Op maandag 13 april 2020 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Klinkt heel zweverig maar als je eenmaal een goede trip hebt gehad van paddo’s bijvoorbeeld weet je pas echt 100% waar je brein toe in staat is.
Vind het behoorlijk vreemd dat het gros daar in zijn/haar leven nooit achterkomt.
Klinkt wel zweverig ja al zeggen veel mensen hetquote:Op maandag 13 april 2020 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
lolquote:Op maandag 13 april 2020 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet mijn probleemquote:Op maandag 13 april 2020 01:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
He @:onlogisch, mensen begonnen zich al zorgen om je te maken.
Fox opgezegd?quote:Op zondag 12 april 2020 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe is de docu?
Ik kan niet kijken want ik heb geen Fox
Arnogod had groot gelijkquote:Op maandag 13 april 2020 09:40 schreef Zipportal het volgende:
Arno is gewoon weer trending. @:caland
Vind het bij hem altijd zo opvallend dat het hem niks lijkt te doen dat niemand op hem zit te wachtenquote:
dat laatste is wel de norm voor mensen die op tv komenquote:Op maandag 13 april 2020 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het bij hem altijd zo opvallend dat het hem niks lijkt te doen dat niemand op hem zit te wachten
Dan moet je erg ijdel zijn
Ik keerde een paar jaar geleden terug in Unreal Tournament en had in mijn eerste potje meteen een 22-kill unstoppable. @Drizzt_DoUrden wist niet hoe snel 'ie het speelveld moest verlaten.quote:Op maandag 13 april 2020 01:59 schreef Doublepain het volgende:
Damn jongens 7 kills in Warzone
Ben een fucking GOD
Lekker.quote:Op maandag 13 april 2020 09:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik keerde een paar jaar geleden terug in Unreal Tournament en had in mijn eerste potje meteen een 22-kill unstoppable. @:Drizzt_DoUrden wist niet hoe snel 'ie het speelveld moest verlaten.
Beat that @:Jojoortje
Mimimimimiquote:Op maandag 13 april 2020 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vanochtend alweer flink CORRED
@:zipportal over 7 dagen nieuwe notes
Zijn bij jou ook al je notes daar onterecht?quote:Op maandag 13 april 2020 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja. 2 mods hebben de pik op me.quote:Op maandag 13 april 2020 11:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn bij jou ook al je notes daar onterecht?
Ik zag gisterenavond op televisie een commercial van bett1.de en daar zei ook iemand mimimiquote:
Nog bedankt dat je het voor mij opnam.quote:Op maandag 13 april 2020 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. 2 mods hebben de pik op me.
Alles was beter toen we @:tjacka nog hadden.
Je zoekt maar net zolang tot je het gevonden hebt.quote:Op maandag 13 april 2020 11:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zag gisterenavond op televisie een commercial van bett1.de en daar zei ook iemand mimimi
Ik zal strakjes even voor je zoeken. Kan ik het niet vinden, kun je de pokken krijgen.
Hij nam het niet zozeer voor jou op als dat hij het aangreep om weer te lopen zeiken op de moderatie.quote:Op maandag 13 april 2020 11:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nog bedankt dat je het voor mij opnam.
quote:Op maandag 13 april 2020 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij nam het niet zozeer voor jou op als dat hij het aangreep om weer te lopen zeiken op de moderatie.
Zou het niet persoonlijk opvatten.
Graag gedaanquote:Op maandag 13 april 2020 11:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nog bedankt dat je het voor mij opnam.
Dat is niet waarquote:Op maandag 13 april 2020 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij nam het niet zozeer voor jou op als dat hij het aangreep om weer te lopen zeiken op de moderatie.
Zou het niet persoonlijk opvatten.
Misschien krijg ik morgen wat.quote:Op maandag 13 april 2020 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nee zo werkt dat nietquote:Op maandag 13 april 2020 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat is grappig want ik dacht dat ik dat zojuist heb gedaan.
quote:
quote:Op maandag 13 april 2020 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat is grappig want ik dacht dat ik dat zojuist heb gedaan.
Dat is nog één ding.quote:
Je zou er ook gewoon mee kunnen stoppen. Erg kinderachtig om volwassen mensen zo te behandelenquote:Op maandag 13 april 2020 11:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is nog één ding.
Maar van dat "Ja, dat mods moeten echt altijd mij hebbenmimimimimi"-gezeur van volwassen mensen word ik soms wel een beetje moe.
Met watquote:Op maandag 13 april 2020 11:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je zou er ook gewoon mee kunnen stoppen.
Gedraag je dan ook zoquote:Op maandag 13 april 2020 11:50 schreef Mortaxx het volgende:
Erg kinderachtig om volwassen mensen zo te behandelen
Met notes gevenquote:
De verveling slaat toequote:Op maandag 13 april 2020 11:54 schreef Tjacka het volgende:
wat een kut discussie weer
#freekapiteintje
Ik geef niet tot nauwelijks notesquote:Op maandag 13 april 2020 11:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met notes geven
Ik gedraag mij altijd volwassen. Het is een misvatting dat volwassenen niet af en toe een grapje mogen maken
Oja, dat was in die kleine kamerquote:Op maandag 13 april 2020 09:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik keerde een paar jaar geleden terug in Unreal Tournament en had in mijn eerste potje meteen een 22-kill unstoppable. @:Drizzt_DoUrden wist niet hoe snel 'ie het speelveld moest verlaten.
Beat that @:Jojoortje
Jij en Muskusboktor hebben een klein kamertje gedeeld.quote:Op maandag 13 april 2020 12:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja, dat was in die kleine kamer
Ik geef de schuld uiteraard aan lag
quote:Op maandag 13 april 2020 12:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij en Muskusboktor hebben een klein kamertje gedeeld.
gestemdquote:
Nee, jij reageert ook NOOIT op mijn mentions.quote:Op maandag 13 april 2020 13:46 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft @:GGMM al gereageerd op mijn filmpje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 april 2020 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, jij reageert ook NOOIT op mijn mentions.Ja ik zie de mentions niet. Sorry maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Daar was NIETS aan de handquote:Op maandag 13 april 2020 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #572
[ afbeelding ]
Doe niet zo jaloers.quote:Op maandag 13 april 2020 12:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij en Muskusboktor hebben een klein kamertje gedeeld.
vriend nielsquote:Op maandag 13 april 2020 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
Het begint hier steeds zonniger te worden, ik begin te denken dat een biertje in de tuin er straks wel inzit.
Hey, vermaak je je nog een beetje?quote:
Ja, dat kan je beter niet met Pasen doen. Voor het halve land is het een of andere rare hobby om eindeloos door meubelwinkels te sjokken, vooral met feestdagen.quote:Op maandag 13 april 2020 15:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
ging net voor meubels kijken lol
moker druk natuurlijk dus snel weggegaan voor jaapgod
Dit is toch die Noord Korea gast?quote:
ja bizar hoorquote:Op maandag 13 april 2020 15:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dat kan je beter niet met Pasen doen. Voor het halve land is het een of andere rare hobby om eindeloos door meubelwinkels te sjokken, vooral met feestdagen.
snap je het welquote:Op maandag 13 april 2020 15:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Tiger King afgekeken trouwens. Best vermakelijk.
Gewoon op een bierkratje, zoals het hoort.quote:Op maandag 13 april 2020 15:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja bizar hoor
ook rijen voor de bouwmarkt
achja dan maar op de grond zitten
11 juni maatquote:Op maandag 13 april 2020 15:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon op een bierkratje, zoals het hoort.
Wanneer krijg je je huis?
Dat schiet al aardig op, lekker hoor.quote:
ja heel snel lolquote:Op maandag 13 april 2020 15:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat schiet al aardig op, lekker hoor.
net wakker, hoeveel uur slaap je wel niet?!quote:Op maandag 13 april 2020 16:23 schreef KingRoland het volgende:
net wakker heb ook geen huiswerk meer volgende week begint nieuw blok
#lekkerleven
hele slaapritme is naar de klote want ik heb niks te doen zelfs als ik wakker word om 7 uur is het ook van tsja ik kan moeilijk naar buiten gaan dan doorslapen om de dag te doden want kan toch met niemand iets doenquote:Op maandag 13 april 2020 16:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
net wakker, hoeveel uur slaap je wel niet?!
Haha, gewoon je dagen in slaap doorkomen... Als je 15 bent en volop in de groei, oké, maar op een gegeven moment heb je wel genoeg aan 7 tot 9 uur lijkt me.quote:Op maandag 13 april 2020 16:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hele slaapritme is naar de klote want ik heb niks te doen zelfs als ik wakker word om 7 uur is het ook van tsja ik kan moeilijk naar buiten gaan dan doorslapen om de dag te doden want kan toch met niemand iets doen
anderen nodig hebben om je dagen leuk te makenquote:Op maandag 13 april 2020 16:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hele slaapritme is naar de klote want ik heb niks te doen zelfs als ik wakker word om 7 uur is het ook van tsja ik kan moeilijk naar buiten gaan dan doorslapen om de dag te doden want kan toch met niemand iets doen
bedankt makkerquote:Op maandag 13 april 2020 17:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
anderen nodig hebben om je dagen leuk te maken![]()
succes de komende maanden
ik vanavond roeienquote:Op maandag 13 april 2020 17:43 schreef Caland het volgende:
Zo maar eens een rondje doen op mijn nieuwe hardloopschoenen
beter loop je ze eerst in eer je gaat rennenquote:Op maandag 13 april 2020 17:43 schreef Caland het volgende:
ik ben benieuwd of GGMM het hiermee eens isquote:Op maandag 13 april 2020 17:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
beter loop je ze eerst in eer je gaat rennen
Ik dan weer niet.quote:Op maandag 13 april 2020 17:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of GGMM het hiermee eens is
Goed bezig calliequote:Op maandag 13 april 2020 17:43 schreef Caland het volgende:
De zolderquote:Op maandag 13 april 2020 18:07 schreef Tjacka het volgende:
Zit er aan te denken om een moestuintje te bouwen. Ik wil zonder kas gaan werken. Hebben jullie tips?
Laat je snor maar staan.quote:Op maandag 13 april 2020 18:07 schreef Tjacka het volgende:
Zit er aan te denken om een moestuintje te bouwen. Ik wil zonder kas gaan werken. Hebben jullie tips?
Neequote:Op maandag 13 april 2020 18:07 schreef Tjacka het volgende:
Val me niet lastigquote:Op maandag 13 april 2020 18:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb 2 dezelfde notes, mag 1 daarvan weg?
@:GGMM
quote:Op maandag 13 april 2020 18:13 schreef KingRoland het volgende:
net brief van de kerk gemeenschap gehad
Pics?quote:Op maandag 13 april 2020 18:13 schreef KingRoland het volgende:
Bedankt voor je mention, zal je voortaan ook meenemenquote:Op maandag 13 april 2020 17:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wow
@:lenny_leonard
@:coco.
@:mortaxx
@:tjacka
@:mani89
Hoeveel willen ze hebbenquote:Op maandag 13 april 2020 18:13 schreef KingRoland het volgende:
Ik van de moslim gemeenschap laatst, ze gaan verhuizen naar mijn straat #RIPquote:Op maandag 13 april 2020 18:13 schreef KingRoland het volgende:
Lekker beppen met de Bosniėrs zonder rakia.quote:Op maandag 13 april 2020 18:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik van de moslim gemeenschap laatst, ze gaan verhuizen naar mijn straat #RIP
Alsof die geen rakia drinkenquote:Op maandag 13 april 2020 18:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lekker beppen met de Bosniėrs zonder rakia.
De actieve moskeebezoekers toch niet lijkt me.quote:Op maandag 13 april 2020 18:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof die geen rakia drinken(brouwen het zelfs)
Die niet nee, maar alle Bosniers die ik ken gaan zelden naar de moskee, eten alleen geen varken, maar drank..quote:Op maandag 13 april 2020 18:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De actieve moskeebezoekers toch niet lijkt me.
Vuile ketters.quote:Op maandag 13 april 2020 18:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die niet nee, maar alle Bosniers die ik ken gaan zelden naar de moskee, eten alleen geen varken, maar drank..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |