Zo wil jij ze dood hebben ofzoquote:Op zondag 12 april 2020 22:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys
Net bij ouders geweest
@:COR
@:caland
Lekker maat. Hopelijk ging het goed met zequote:Op zondag 12 april 2020 22:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys
Net bij ouders geweest
Lekker bezig Calliequote:Op zondag 12 april 2020 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker maat. Hopelijk ging het goed met ze
Mijn maatje heeft een barbell, gewichten en een kettlebell van zijn sportschool gehuurd dus ik heb de hele kk zooi afgebroken vanmiddag @:doublepain
haat je je zouders zo ergquote:Op zondag 12 april 2020 22:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys
Net bij ouders geweest
GA VOOR GOUDquote:Op zondag 12 april 2020 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker maat. Hopelijk ging het goed met ze
Mijn maatje heeft een barbell, gewichten en een kettlebell van zijn sportschool gehuurd dus ik heb de hele kk zooi afgebroken vanmiddag @:doublepain
is helemaal niet livequote:
Dit is niet livequote:
oh werkt die melding zoquote:Op zondag 12 april 2020 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
73 minuten geleden begon ze slimme, filmpje is 69 minuten
Do the maths
ik heb wel iets van haar in een spotify playlist van 5 jaar geledenquote:Op zondag 12 april 2020 23:51 schreef Doublepain het volgende:
Maar ze maakt wel heerlijke muziek jongens
Gaat nog steeds hardquote:Op zondag 12 april 2020 23:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ik heb wel iets van haar in een spotify playlist van 5 jaar geleden
het is een beetje luchtige house voor een zomerse dag meestal, kan me herinneren van Buiten Westen festival jaren terugquote:Op zondag 12 april 2020 23:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat nog steeds hard
Haar podcast is ook een aanradertje
https://podcasts.apple.co(...)ed-radio/id897935770
Paultje Kalkbrenner is de absolute god in het genre. Ondergewaardeerdquote:Op maandag 13 april 2020 00:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
het is een beetje luchtige house voor een zomerse dag meestal, kan me herinneren van Buiten Westen festival jaren terug
zelfde straatje als Paul Kalkbrenner. Pleinvrees heette het meen ik
Rufus Du Sol ook wel een bekendequote:Op maandag 13 april 2020 00:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
het is een beetje luchtige house voor een zomerse dag meestal, kan me herinneren van Buiten Westen festival jaren terug
zelfde straatje als Paul Kalkbrenner. Pleinvrees heette het meen ik
Ja die kent echt niemand inderdaadquote:Op maandag 13 april 2020 00:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Paultje Kalkbrenner is de absolute god in het genre. Ondergewaardeerd
Dat is sowieso altijd maar gelul in de ruimtequote:Op maandag 13 april 2020 00:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat wel maar wordt niet door iedereen als n1 gezien.
Net zoals je moeder neukenquote:Op maandag 13 april 2020 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is sowieso altijd maar gelul in de ruimte
Dat is voor een ieder anders, net als dat jij die boomer pianist zo geweldig vindtquote:Op maandag 13 april 2020 00:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat wel maar wordt niet door iedereen als n1 gezien.
quote:Op maandag 13 april 2020 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
Hier wil nog een keer heen en dan zo'n Engelse chav onder invloed van mdma in een wchokje volspuiten.
Hoor deze banger ook in de set. Genot.quote:Op maandag 13 april 2020 00:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is ook heerlijk maat
1:50 moet je checken
(niet klikken)
Toegevoegd aan mijn Techno/Trance lijstjequote:Op maandag 13 april 2020 00:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoor deze banger ook in de set. Genot.
Waarom zou je daarheen gaan als Nederland zo ongeveer de bakermat is van dat soort feestjesquote:Op maandag 13 april 2020 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
Hier wil nog een keer heen en dan zo'n Engelse chav onder invloed van mdma in een wchokje volspuiten.
Altijd dit soort muziek aan bij het pokeren.quote:Op maandag 13 april 2020 00:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toegevoegd aan mijn Techno/Trance lijstje
Omdat ik van die ordinaire wijven uit Newcastle (ken ik via een vakantie) op snapchat heb die naar dit soort feestjes gaan. Gegarandeerd neuken daar.quote:Op maandag 13 april 2020 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je daarheen gaan als Nederland zo ongeveer de bakermat is van dat soort feestjes
Die lopen overalquote:Op maandag 13 april 2020 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat ik van die ordinaire wijven uit Newcastle (ken ik via een vakantie) op snapchat heb die naar dit soort feestjes gaan. Gegarandeerd neuken daar.
Pak hier toch liever de wat hardere feestjes, teveel hipsters op techno, rave, trance feestjes.
beetje seksueel gefrustreerd rens?quote:Op maandag 13 april 2020 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb een lijstje van +200 nummers ofzo met dat soort techno en ook trance muziek.. Zoveel mogelijk up to date houden, maar is het alleen lastig nu ik niet meer kan sporten..quote:Op maandag 13 april 2020 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Altijd dit soort muziek aan bij het pokeren.
Dan test je sowieso positiefquote:Op maandag 13 april 2020 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat ik van die ordinaire wijven uit Newcastle (ken ik via een vakantie) op snapchat heb die naar dit soort feestjes gaan. Gegarandeerd neuken daar.
Pak hier toch liever de wat hardere feestjes, teveel hipsters op techno, rave, trance feestjes.
spoiler: neequote:Op maandag 13 april 2020 00:24 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat de geplande festivalletjes eind zomer toch nog wel doorgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |