Niet mijn probleemquote:Op maandag 13 april 2020 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rot op man. Dat is perfecte kwaliteit. Wees blij dat je het gratis kreeg. Bedoeling was om het je te verkopen maar je liep er al mee weg de dronkenaap.
lolquote:Op maandag 13 april 2020 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rot op man. Dat is perfecte kwaliteit. Wees blij dat je het gratis kreeg. Bedoeling was om het je te verkopen maar je liep er al mee weg de dronkenaap.
quote:Op maandag 13 april 2020 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik blijf erbij dat de wiet daar beter is.
Ik rook die sheiz niet, maar lijkt me echt van niet hoorquote:Op maandag 13 april 2020 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik blijf erbij dat de wiet daar beter is.
quote:
nee, house, geen hollandse meukquote:
Tuurlijk welquote:Op maandag 13 april 2020 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
Wordt er nu wel drugs verkocht? Pillen lijkt mij sws niet.
quote:Op maandag 13 april 2020 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
Wordt er nu wel drugs verkocht? Pillen lijkt mij sws niet.
Vind wiet echt kut eigenlijkquote:Op maandag 13 april 2020 00:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik rook die sheiz niet, maar lijkt me echt van niet hoor
Ja jij aan de pillen in je woonkamer?quote:
Probeer jij mij nu te bekeren!??quote:Op maandag 13 april 2020 00:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel minder ja, maar wordt nog wel wat verkocht lijkt me
Alleen als ik het gratis krijg van nietsvermoedende boerenquote:
Dat klinkt als werk.snel JanCees een ban aannaaien en weer weg hier.quote:Op maandag 13 april 2020 00:46 schreef Caland het volgende:
Sow koekoek
@:onlogisch komt hier na weken weer eens en hij heeft meteen iets te modden
Ik vind pillen niet zo leuk meerquote:Op maandag 13 april 2020 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja jij aan de pillen in je woonkamer?
Behalve psychedelica en misschien snuif zie ik niet in wat mensen nu doen. Op de verslaafde junks nagelaten.
heerlijke zin ook weer zegquote:Op maandag 13 april 2020 00:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klinkt als werk.snel JanCees een ban aannaaien en weer weg hier.
Lucille Wernerquote:Op maandag 13 april 2020 00:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klinkt als werk.snel JanCees een ban aannaaien en weer weg hier.
xtc is gewoon leuk hoor thuisquote:Op maandag 13 april 2020 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja jij aan de pillen in je woonkamer?
Behalve psychedelica en misschien snuif zie ik niet in wat mensen nu doen. Op de verslaafde junks nagelaten.
Gisteren voor het eerst gedaan sinds de zomer van 2017. Gelijk last van de longen.quote:Op maandag 13 april 2020 00:47 schreef Doublepain het volgende:
Daarom shisha boys
Hawaii of Mango Tango is echt een aanradertje
ik snap die hype nietquote:Op maandag 13 april 2020 00:47 schreef Doublepain het volgende:
Daarom shisha boys
Juist beter ookquote:
Je moet het ook niet over de longen roken gekquote:Op maandag 13 april 2020 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst gedaan sinds de zomer van 2017. Gelijk last van de longen.
Mietje.
Ja ben geen Marokkaan of Turkquote:Op maandag 13 april 2020 00:47 schreef Doublepain het volgende:
Daarom shisha boys
Doe ik altijdquote:Op maandag 13 april 2020 00:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet het ook niet over de longen roken gek
Ketquote:Op maandag 13 april 2020 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist beter ook
Maar ik word er sowieso een beetje duf van
Dat heb ik sowieso nooit heel leuk gevondenquote:
Ik ben dan ook geen junkquote:Op maandag 13 april 2020 00:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
door je laatste paar posts neem ik jouw mening over drugs en shisha niet zo serieus
Leukquote:Op maandag 13 april 2020 00:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik lees daar toevallig nu een boek over waar dit veel naar voren komt
@:doublepain
Nee Shishalounges en belwinkels in Amsterdam West.quote:Op maandag 13 april 2020 00:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk
Komen zonnebankstudios er ook in voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |