Heb voor mysteryland en Reinier Zonneveld nog kaartje. Die bewaar ik nog wel even. Voor Drift kan ik hem voor volgend jaar gebruiken of in 2021 geld terugquote:
Mwuah was met mijn adhd geen goede combinatie kwam ik pas na een paar jaar uitgaan achterquote:
Reinier zonneveld wel genotquote:Op maandag 13 april 2020 00:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb voor mysteryland en Reinier Zonneveld nog kaartje. Die bewaar ik nog wel even. Voor Drift kan ik hem voor volgend jaar gebruiken of in 2021 geld terug
Klap altijd whisky voortaan, soms met cola (light @KingRoland ) of soms dubbelquote:Op maandag 13 april 2020 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik drink al 2 jaar geen energydrank meer.
Was in deze clubquote:
Ja genot is datquote:Op maandag 13 april 2020 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Iets van 12 uur lang draait ie dan
Zaandam
In Australie kom je sowieso niet binnen zonder overhemd of nette patta'squote:Op maandag 13 april 2020 00:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was in deze club
Heel streng deurbeleid maar kwam altijd binnen gelukkig. Gewoon netjes gekleed ja toch
En eigenlijk moet je ook wijven bij je hebben. Ze willen 60/40 vrouw man verhoudingquote:Op maandag 13 april 2020 00:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Australie kom je sowieso niet binnen zonder overhemd of nette patta's
Ohquote:Op maandag 13 april 2020 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mwuah was met mijn adhd geen goede combinatie kwam ik pas na een paar jaar uitgaan achter
Dat was toen wel goed geregeld sowwwquote:Op maandag 13 april 2020 00:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En eigenlijk moet je ook wijven bij je hebben. Ze willen 60/40 vrouw man verhouding
Lui kan je ook altijd prima oplichten als ze hier zijnquote:Op maandag 13 april 2020 00:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Australie kom je sowieso niet binnen zonder overhemd of nette patta's
Als het bij Redbull blijft valt het wel mee denkquote:Op maandag 13 april 2020 00:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb geen rem hè amigo. Beetje zoals Caland alleen ben ik wél gaan nadenken.
Drugs is daar zo ontzettend duur hè.quote:Op maandag 13 april 2020 00:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Lui kan je ook altijd prima oplichten als ze hier zijn
Ja daarom, lekker 100 voor een halve rekenenquote:Op maandag 13 april 2020 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Drugs is daar zo ontzettend duur hè.
Ben al sinds corona cleanquote:Op maandag 13 april 2020 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
Caland die vriend van mij die je sos gaf bij Heerenveen is opgepakt hè...
Terechtquote:Op maandag 13 april 2020 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
Caland die vriend van mij die je sos gaf bij Heerenveen is opgepakt hè...
Waren wat kennissen in NL vanuit Australie, mijn neef haalde wat wiet en spacecakes voor ze en die lagen de rest van de dag KO in hun hotelquote:Op maandag 13 april 2020 00:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Lui kan je ook altijd prima oplichten als ze hier zijn
Rot op man. Dat is perfecte kwaliteit. Wees blij dat je het gratis kreeg. Bedoeling was om het je te verkopen maar je liep er al mee weg de dronkenaap.quote:
Ja ik blijf erbij dat de wiet daar beter is.quote:Op maandag 13 april 2020 00:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waren wat kennissen in NL vanuit Australie, mijn neef haalde wat wiet en spacecakes voor ze en die lagen de rest van de dag KO in hun hotel
Zijn ook niks gewend, al vindt @:RensAjacied van wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |