Kapperzaken ook welquote:Op maandag 13 april 2020 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee Shishalounges en belwinkels in Amsterdam West.
Nooit lsd gedaan oidquote:Op maandag 13 april 2020 00:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso nooit heel leuk gevonden
Dan liever 2cb of acid
Vond lsd juist een stuk minder eng dan paddo’s/truffels. En dat wordt toch al snel wat gangbaarder geachtquote:Op maandag 13 april 2020 00:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nooit lsd gedaan oid
Ben beetje bang voor lol
Thanks voor de tip. Heb alles wel gehad. Appel en watermeloen was altijd wel goed. Je kan ook combinaties erin mixen.quote:Op maandag 13 april 2020 00:53 schreef Doublepain het volgende:
Maar Rens https://premium-hookahs.n(...)mango-tango-ice.html
Deze smaak moet je echt proberen, krijg je geen spijt van
@:DonRaja ook trouwens
Sowieso tabak goed drogen, kolen is ook belangrijk..quote:Op maandag 13 april 2020 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Heb alles wel gehad. Appel en watermeloen was altijd wel goed. Je kan ook combinaties erin mixen.
Heb ook tijdje van die kleine steentjes gehad maar dat was niks. Beter die kleverige tabak van de turk.
Had ooit een kleine shisha van de action. Beste die ik ooit heb gehad. Was maar een tientje maar daar kwamen rookwolken als fabrieksschoorstenen uit.quote:Op maandag 13 april 2020 00:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso tabak goed drogen, kolen is ook belangrijk..
Peach mint is ook lekker
Hallucineren heb ik niet zoquote:Op maandag 13 april 2020 00:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond lsd juist een stuk minder eng dan paddo’s/truffels. En dat wordt toch al snel wat gangbaarder geacht
Klinkt heel zweverig maar als je eenmaal een goede trip hebt gehad van paddo’s bijvoorbeeld weet je pas echt 100% waar je brein toe in staat is.quote:Op maandag 13 april 2020 00:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hallucineren heb ik niet zo
Klinkt misschien stom
Gezien mijn huidige levensverloop weet ik dat alquote:Op maandag 13 april 2020 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
weet je pas echt 100% waar je brein toe in staat is.
100% zou ik niet zeggenquote:Op maandag 13 april 2020 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Klinkt heel zweverig maar als je eenmaal een goede trip hebt gehad van paddo’s bijvoorbeeld weet je pas echt 100% waar je brein toe in staat is.
Vind het behoorlijk vreemd dat het gros daar in zijn/haar leven nooit achterkomt.
Wowquote:Op maandag 13 april 2020 01:09 schreef Doublepain het volgende:
Mijn 90gb CoD update is eindelijk klaar
lolquote:Op maandag 13 april 2020 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Klinkt heel zweverig maar als je eenmaal een goede trip hebt gehad van paddo’s bijvoorbeeld weet je pas echt 100% waar je brein toe in staat is.
Vind het behoorlijk vreemd dat het gros daar in zijn/haar leven nooit achterkomt.
Klinkt wel zweverig ja al zeggen veel mensen hetquote:Op maandag 13 april 2020 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
lolquote:Op maandag 13 april 2020 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet mijn probleemquote:Op maandag 13 april 2020 01:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
He @:onlogisch, mensen begonnen zich al zorgen om je te maken.
Fox opgezegd?quote:Op zondag 12 april 2020 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe is de docu?
Ik kan niet kijken want ik heb geen Fox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |