Arnogod had groot gelijkquote:Op maandag 13 april 2020 09:40 schreef Zipportal het volgende:
Arno is gewoon weer trending. @:caland
Vind het bij hem altijd zo opvallend dat het hem niks lijkt te doen dat niemand op hem zit te wachtenquote:
dat laatste is wel de norm voor mensen die op tv komenquote:Op maandag 13 april 2020 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het bij hem altijd zo opvallend dat het hem niks lijkt te doen dat niemand op hem zit te wachten
Dan moet je erg ijdel zijn
Ik keerde een paar jaar geleden terug in Unreal Tournament en had in mijn eerste potje meteen een 22-kill unstoppable. @Drizzt_DoUrden wist niet hoe snel 'ie het speelveld moest verlaten.quote:Op maandag 13 april 2020 01:59 schreef Doublepain het volgende:
Damn jongens 7 kills in Warzone
Ben een fucking GOD
Lekker.quote:Op maandag 13 april 2020 09:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik keerde een paar jaar geleden terug in Unreal Tournament en had in mijn eerste potje meteen een 22-kill unstoppable. @:Drizzt_DoUrden wist niet hoe snel 'ie het speelveld moest verlaten.
Beat that @:Jojoortje
Mimimimimiquote:Op maandag 13 april 2020 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vanochtend alweer flink CORRED
@:zipportal over 7 dagen nieuwe notes
Zijn bij jou ook al je notes daar onterecht?quote:Op maandag 13 april 2020 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja. 2 mods hebben de pik op me.quote:Op maandag 13 april 2020 11:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn bij jou ook al je notes daar onterecht?
Ik zag gisterenavond op televisie een commercial van bett1.de en daar zei ook iemand mimimiquote:
Nog bedankt dat je het voor mij opnam.quote:Op maandag 13 april 2020 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. 2 mods hebben de pik op me.
Alles was beter toen we @:tjacka nog hadden.
Je zoekt maar net zolang tot je het gevonden hebt.quote:Op maandag 13 april 2020 11:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zag gisterenavond op televisie een commercial van bett1.de en daar zei ook iemand mimimi
Ik zal strakjes even voor je zoeken. Kan ik het niet vinden, kun je de pokken krijgen.
Hij nam het niet zozeer voor jou op als dat hij het aangreep om weer te lopen zeiken op de moderatie.quote:Op maandag 13 april 2020 11:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nog bedankt dat je het voor mij opnam.
quote:Op maandag 13 april 2020 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij nam het niet zozeer voor jou op als dat hij het aangreep om weer te lopen zeiken op de moderatie.
Zou het niet persoonlijk opvatten.
Graag gedaanquote:Op maandag 13 april 2020 11:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nog bedankt dat je het voor mij opnam.
Dat is niet waarquote:Op maandag 13 april 2020 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij nam het niet zozeer voor jou op als dat hij het aangreep om weer te lopen zeiken op de moderatie.
Zou het niet persoonlijk opvatten.
Misschien krijg ik morgen wat.quote:Op maandag 13 april 2020 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |