Nee, jij reageert ook NOOIT op mijn mentions.quote:Op maandag 13 april 2020 13:46 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft @:GGMM al gereageerd op mijn filmpje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 april 2020 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, jij reageert ook NOOIT op mijn mentions.Ja ik zie de mentions niet. Sorry maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Daar was NIETS aan de handquote:Op maandag 13 april 2020 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #572
[ afbeelding ]
Doe niet zo jaloers.quote:Op maandag 13 april 2020 12:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij en Muskusboktor hebben een klein kamertje gedeeld.
vriend nielsquote:Op maandag 13 april 2020 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
Het begint hier steeds zonniger te worden, ik begin te denken dat een biertje in de tuin er straks wel inzit.
Hey, vermaak je je nog een beetje?quote:
Ja, dat kan je beter niet met Pasen doen. Voor het halve land is het een of andere rare hobby om eindeloos door meubelwinkels te sjokken, vooral met feestdagen.quote:Op maandag 13 april 2020 15:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
ging net voor meubels kijken lol
moker druk natuurlijk dus snel weggegaan voor jaapgod
Dit is toch die Noord Korea gast?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |