Nee zo werkt dat nietquote:Op maandag 13 april 2020 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat is grappig want ik dacht dat ik dat zojuist heb gedaan.

quote:
quote:Op maandag 13 april 2020 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat is grappig want ik dacht dat ik dat zojuist heb gedaan.

Dat is nog één ding.quote:
 mimimimimi"-gezeur van volwassen mensen word ik soms wel een beetje moe.
 mimimimimi"-gezeur van volwassen mensen word ik soms wel een beetje moe.

Je zou er ook gewoon mee kunnen stoppen. Erg kinderachtig om volwassen mensen zo te behandelenquote:Op maandag 13 april 2020 11:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is nog één ding.
Maar van dat "Ja, dat mods moeten echt altijd mij hebbenmimimimimi"-gezeur van volwassen mensen word ik soms wel een beetje moe.

Met watquote:Op maandag 13 april 2020 11:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je zou er ook gewoon mee kunnen stoppen.
Gedraag je dan ook zoquote:Op maandag 13 april 2020 11:50 schreef Mortaxx het volgende:
Erg kinderachtig om volwassen mensen zo te behandelen

Met notes gevenquote:

De verveling slaat toequote:Op maandag 13 april 2020 11:54 schreef Tjacka het volgende:
wat een kut discussie weer
#freekapiteintje

Ik geef niet tot nauwelijks notesquote:Op maandag 13 april 2020 11:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met notes geven
Ik gedraag mij altijd volwassen. Het is een misvatting dat volwassenen niet af en toe een grapje mogen maken

Oja, dat was in die kleine kamerquote:Op maandag 13 april 2020 09:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik keerde een paar jaar geleden terug in Unreal Tournament en had in mijn eerste potje meteen een 22-kill unstoppable. @:Drizzt_DoUrden wist niet hoe snel 'ie het speelveld moest verlaten.
Beat that @:Jojoortje

Jij en Muskusboktor hebben een klein kamertje gedeeld.quote:Op maandag 13 april 2020 12:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja, dat was in die kleine kamer
Ik geef de schuld uiteraard aan lag

quote:Op maandag 13 april 2020 12:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij en Muskusboktor hebben een klein kamertje gedeeld.

gestemdquote:

Nee, jij reageert ook NOOIT op mijn mentions.quote:Op maandag 13 april 2020 13:46 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft @:GGMM al gereageerd op mijn filmpje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 13 april 2020 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, jij reageert ook NOOIT op mijn mentions.Ja ik zie de mentions niet. Sorry maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.

Daar was NIETS aan de handquote:Op maandag 13 april 2020 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #572
[ afbeelding ]

Doe niet zo jaloers.quote:Op maandag 13 april 2020 12:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij en Muskusboktor hebben een klein kamertje gedeeld.

vriend nielsquote:Op maandag 13 april 2020 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
Het begint hier steeds zonniger te worden, ik begin te denken dat een biertje in de tuin er straks wel inzit.

Hey, vermaak je je nog een beetje?quote:

Ja, dat kan je beter niet met Pasen doen. Voor het halve land is het een of andere rare hobby om eindeloos door meubelwinkels te sjokken, vooral met feestdagen.quote:Op maandag 13 april 2020 15:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
ging net voor meubels kijken lol
moker druk natuurlijk dus snel weggegaan voor jaapgod

Dit is toch die Noord Korea gast?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |