Nee zo werkt dat nietquote:Op maandag 13 april 2020 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat is grappig want ik dacht dat ik dat zojuist heb gedaan.
quote:
quote:Op maandag 13 april 2020 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat is grappig want ik dacht dat ik dat zojuist heb gedaan.
Dat is nog één ding.quote:
Je zou er ook gewoon mee kunnen stoppen. Erg kinderachtig om volwassen mensen zo te behandelenquote:Op maandag 13 april 2020 11:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is nog één ding.
Maar van dat "Ja, dat mods moeten echt altijd mij hebbenmimimimimi"-gezeur van volwassen mensen word ik soms wel een beetje moe.
Met watquote:Op maandag 13 april 2020 11:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je zou er ook gewoon mee kunnen stoppen.
Gedraag je dan ook zoquote:Op maandag 13 april 2020 11:50 schreef Mortaxx het volgende:
Erg kinderachtig om volwassen mensen zo te behandelen
Met notes gevenquote:
De verveling slaat toequote:Op maandag 13 april 2020 11:54 schreef Tjacka het volgende:
wat een kut discussie weer
#freekapiteintje
Ik geef niet tot nauwelijks notesquote:Op maandag 13 april 2020 11:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met notes geven
Ik gedraag mij altijd volwassen. Het is een misvatting dat volwassenen niet af en toe een grapje mogen maken
Oja, dat was in die kleine kamerquote:Op maandag 13 april 2020 09:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik keerde een paar jaar geleden terug in Unreal Tournament en had in mijn eerste potje meteen een 22-kill unstoppable. @:Drizzt_DoUrden wist niet hoe snel 'ie het speelveld moest verlaten.
Beat that @:Jojoortje
Jij en Muskusboktor hebben een klein kamertje gedeeld.quote:Op maandag 13 april 2020 12:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja, dat was in die kleine kamer
Ik geef de schuld uiteraard aan lag
quote:Op maandag 13 april 2020 12:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij en Muskusboktor hebben een klein kamertje gedeeld.
gestemdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |