ja bizar hoorquote:Op maandag 13 april 2020 15:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dat kan je beter niet met Pasen doen. Voor het halve land is het een of andere rare hobby om eindeloos door meubelwinkels te sjokken, vooral met feestdagen.
snap je het welquote:Op maandag 13 april 2020 15:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Tiger King afgekeken trouwens. Best vermakelijk.
Gewoon op een bierkratje, zoals het hoort.quote:Op maandag 13 april 2020 15:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja bizar hoor
ook rijen voor de bouwmarkt
achja dan maar op de grond zitten
11 juni maatquote:Op maandag 13 april 2020 15:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon op een bierkratje, zoals het hoort.
Wanneer krijg je je huis?
Dat schiet al aardig op, lekker hoor.quote:
ja heel snel lolquote:Op maandag 13 april 2020 15:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat schiet al aardig op, lekker hoor.
net wakker, hoeveel uur slaap je wel niet?!quote:Op maandag 13 april 2020 16:23 schreef KingRoland het volgende:
net wakker heb ook geen huiswerk meer volgende week begint nieuw blok
#lekkerleven
hele slaapritme is naar de klote want ik heb niks te doen zelfs als ik wakker word om 7 uur is het ook van tsja ik kan moeilijk naar buiten gaan dan doorslapen om de dag te doden want kan toch met niemand iets doenquote:Op maandag 13 april 2020 16:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
net wakker, hoeveel uur slaap je wel niet?!
Haha, gewoon je dagen in slaap doorkomen... Als je 15 bent en volop in de groei, oké, maar op een gegeven moment heb je wel genoeg aan 7 tot 9 uur lijkt me.quote:Op maandag 13 april 2020 16:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hele slaapritme is naar de klote want ik heb niks te doen zelfs als ik wakker word om 7 uur is het ook van tsja ik kan moeilijk naar buiten gaan dan doorslapen om de dag te doden want kan toch met niemand iets doen
anderen nodig hebben om je dagen leuk te makenquote:Op maandag 13 april 2020 16:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hele slaapritme is naar de klote want ik heb niks te doen zelfs als ik wakker word om 7 uur is het ook van tsja ik kan moeilijk naar buiten gaan dan doorslapen om de dag te doden want kan toch met niemand iets doen
bedankt makkerquote:Op maandag 13 april 2020 17:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
anderen nodig hebben om je dagen leuk te maken![]()
succes de komende maanden
ik vanavond roeienquote:Op maandag 13 april 2020 17:43 schreef Caland het volgende:
Zo maar eens een rondje doen op mijn nieuwe hardloopschoenen
@:doublepain
beter loop je ze eerst in eer je gaat rennenquote:Op maandag 13 april 2020 17:43 schreef Caland het volgende:
ik ben benieuwd of GGMM het hiermee eens isquote:Op maandag 13 april 2020 17:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
beter loop je ze eerst in eer je gaat rennen
Ik dan weer niet.quote:Op maandag 13 april 2020 17:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of GGMM het hiermee eens is
Goed bezig calliequote:Op maandag 13 april 2020 17:43 schreef Caland het volgende:
De zolderquote:Op maandag 13 april 2020 18:07 schreef Tjacka het volgende:
Zit er aan te denken om een moestuintje te bouwen. Ik wil zonder kas gaan werken. Hebben jullie tips?
Laat je snor maar staan.quote:Op maandag 13 april 2020 18:07 schreef Tjacka het volgende:
Zit er aan te denken om een moestuintje te bouwen. Ik wil zonder kas gaan werken. Hebben jullie tips?
Neequote:Op maandag 13 april 2020 18:07 schreef Tjacka het volgende:
Val me niet lastigquote:Op maandag 13 april 2020 18:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb 2 dezelfde notes, mag 1 daarvan weg?
@:GGMM
quote:Op maandag 13 april 2020 18:13 schreef KingRoland het volgende:
net brief van de kerk gemeenschap gehad
Pics?quote:Op maandag 13 april 2020 18:13 schreef KingRoland het volgende:
Bedankt voor je mention, zal je voortaan ook meenemenquote:Op maandag 13 april 2020 17:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wow
@:lenny_leonard
@:coco.
@:mortaxx
@:tjacka
@:mani89
Hoeveel willen ze hebbenquote:Op maandag 13 april 2020 18:13 schreef KingRoland het volgende:
Ik van de moslim gemeenschap laatst, ze gaan verhuizen naar mijn straat #RIPquote:Op maandag 13 april 2020 18:13 schreef KingRoland het volgende:
Lekker beppen met de Bosniërs zonder rakia.quote:Op maandag 13 april 2020 18:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik van de moslim gemeenschap laatst, ze gaan verhuizen naar mijn straat #RIP
Alsof die geen rakia drinkenquote:Op maandag 13 april 2020 18:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lekker beppen met de Bosniërs zonder rakia.
De actieve moskeebezoekers toch niet lijkt me.quote:Op maandag 13 april 2020 18:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof die geen rakia drinken(brouwen het zelfs)
Die niet nee, maar alle Bosniers die ik ken gaan zelden naar de moskee, eten alleen geen varken, maar drank..quote:Op maandag 13 april 2020 18:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De actieve moskeebezoekers toch niet lijkt me.
Vuile ketters.quote:Op maandag 13 april 2020 18:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die niet nee, maar alle Bosniers die ik ken gaan zelden naar de moskee, eten alleen geen varken, maar drank..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |