Ja maar als je in zo'n situatie gestopt wordt is het erg lastig om goed te doen, zeker als je het dan zelf moet bekopen met de dood. Eten of gegeten worden.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga graag uit van het goede in de mens
Ja als je eenmaal in die situatie zit wel. Gaat hoop aan voorafquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als je in zo'n situatie gestopt wordt is het erg lastig om goed te doen, zeker als je het dan zelf moet bekopen met de dood. Eten of gegeten worden.
Ja doeiquote:
Hoe bedoel je? Veel mensen wisten er onder de radar door wel al redelijk van hoor (niet specifiek maar vast wel dat ze vermoord werden), maar ze gingen er vaak ook al in mee rond de tijd dat alle rassenwetten werden gemaakt.quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je eenmaal in die situatie zit wel. Gaat hoop aan vooraf
Alhoewel. Bij de joden heeft niemand ook de kans gehad om er wat tegen te doen want teon mensen er eenmaal weet van kregen was het al lang en breed aan de gang
Ja, dit is een slowchat, geen Braddie topic.quote:
Waarom zouden we uberhaupt medelijden moeten hebben? Die jongen doet niemand kwaad.quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten we daardoor al medelijden met hem krijgen?
Geen idee, ik volg die gozer verder niet zo erg als de meeste FOK!kers.quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom zouden we uberhaupt medelijden moeten hebben? Die jongen doet niemand kwaad.
Nou ja. Dat ik zei van ik ga uit van het goede in de mens dus het hersenspoelen zal bij ons minder zijn dan in de jaren 30/40. Echter was de Holocaust bij Hitlers politieke campagne nog niet aan de orde. Dat kwam pas tijdens de oorlog. Dus als zoiets gewoon langzaam een samenleving binnenglipt heb je ook weinig om tegen te agerenquote:Op vrijdag 10 april 2020 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Veel mensen wisten er onder de radar door wel al redelijk van hoor (niet specifiek maar vast wel dat ze vermoord werden), maar ze gingen er vaak ook al in mee rond de tijd dat alle rassenwetten werden gemaakt.
Nou de meeste fokkers is een groot woord. Er is een soort fangroep waar ik ook toe behoor. Jammer dat het weer gedaan is door een stel randdebielen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg die gozer verder niet zo erg als de meeste FOK!kers.
Nou ga je lekker janken in Feedback. Hier nietquote:Op vrijdag 10 april 2020 01:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou de meeste fokkers is een groot woord. Er is een soort fangroep waar ik ook toe behoor. Jammer dat het weer gedaan is door een stel randdebielen.
Ballonquote:
Ja maar dat soort zaken worden altijd langzaam opgebouwd, neemt niet weg dat het nog steeds vaak genoeg kan gebeuren. Onze omstandigheden kunnen wel veranderen maar onze natuur blijft hetzelfde.quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Dat ik zei van ik ga uit van het goede in de mens dus het hersenspoelen zal bij ons minder zijn dan in de jaren 30/40. Echter was de Holocaust bij Hitlers politieke campagne nog niet aan de orde. Dat kwam pas tijdens de oorlog. Dus als zoiets gewoon langzaam een samenleving binnenglipt heb je ook weinig om tegen te ageren
Al aan de mogelijkheid gedacht dat hij het topic op zijn eigen verzoek heeft laten sluiten?quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou de meeste fokkers is een groot woord. Er is een soort fangroep waar ik ook toe behoor. Jammer dat het weer gedaan is door een stel randdebielen.
Post dan gewoon verder over iets anders verrekte zandkut.quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ga je lekker janken in Feedback. Hier niet
Doe ik al. Alleen niet tegen jouquote:Op vrijdag 10 april 2020 01:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Post dan gewoon verder over iets anders verrekte zandkut.
Nee, ik kom net thuisquote:Op vrijdag 10 april 2020 01:12 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Al aan de mogelijkheid gedacht dat hij het topic op zijn eigen verzoek heeft laten sluiten?
Voordat je weer gaat lopen jankballen dat het een ander zijn schuld is.
Niet zo janken danquote:Op vrijdag 10 april 2020 01:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, ik kom net thuisGeen idee waarom het topic gesloten is.
Nja je voorbeeld met betrekking tot moslims was wel treffend inderdaadquote:Op vrijdag 10 april 2020 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat soort zaken worden altijd langzaam opgebouwd, neemt niet weg dat het nog steeds vaak genoeg kan gebeuren. Onze omstandigheden kunnen wel veranderen maar onze natuur blijft hetzelfde.
Wat ik dus zei...quote:
Sí.quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:25 schreef Fok-it het volgende:
Staat die Sobibor op Netflix @:JR-Style-93?
quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:21 schreef Solotovski het volgende:
HiErBiJ oPeN iK dIt ToPiC
Uuuuhhhhgmieeeeeblurghhj
Je mist hem wel he?quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:21 schreef Solotovski het volgende:
HiErBiJ oPeN iK dIt ToPiC
Uuuuhhhhgmieeeeeblurghhj
quote:
Ik dwing gewoon goed weer af door m'n korte broek te dragenquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vandaag is het wel weer beetje frisjes.
Weet je wat ook keihard is?quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:12 schreef Medeslinker het volgende:
Goedemiddag. Keiharde TT, ik kon niet wegblijven.
Eerst je echte account onthullenquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:16 schreef Medeslinker het volgende:
[..]
Vertel het mij. Open mij de ogen. Ik kan niet wachten tot deze onvoorspelbare openbaring
Ik ben echt jááren weggeweest. Liever niet. Maar je kent mijn oude account wel. Misschien ooit.quote:
Toto zekerquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:19 schreef Medeslinker het volgende:
[..]
Rommelgetroffel. Wij hebben elkaar zelfs gezien
Oh god zou best kunnen dan.quote:
Als je nu nog een keer die lijst post zodat het enige wat in mijn mycroft tevoren komt dat is dan ga ik weer van FOK! af.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:20 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb zoveel mensen van FOK! gemeet dus kunnen zoveel mensen zijn.
Watquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:21 schreef Medeslinker het volgende:
[..]
Als je nu nog een keer die lijst post zodat het enige wat in mijn mycroft tevoren komt dat is dan ga ik weer van FOK! af.
Ik herinner mij dat jij zo'n heel lijstje had samengesteld met alle FOK!ers die je ooit had ontmoet, of heb ik het verkeerd?quote:
Ja dat klopt.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:22 schreef Medeslinker het volgende:
[..]
Ik herinner mij dat jij zo'n heel lijstje had samengesteld met alle FOK!ers die je ooit had ontmoet, of heb ik het verkeerd?
Ja ik begin ook in die hoek te denken.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:25 schreef Fok-it het volgende:
Gezien de vlotheid van dit gesprek weet ik al wel zeker dat dit Toto is
Die je moet delen*quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:25 schreef Fok-it het volgende:
Is Etsu ook weg? Balen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:29 schreef Amarantha het volgende:
Moet gek genoeg ook aan Etsu denken maar zal wel niet.
Er was wel meer open.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat ze open relatie hadden.
Of je laat me weer even wennenquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:32 schreef Fok-it het volgende:
Als je jaren weg bent geweest moet je eigenlijk ook weg blijven. Maakt verder niet uit of mensen je dan aardig vonden of niet. Als ik 5 jaar weg zou blijven en opeens terug zou komen online zou het ook ongemakkelijk blijven
Ik heb nog koffie staan.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
de koffie is op...
is dat een probleem?
Ja, dat is een probleem.
En nu?
Nee met gelatine XDquote:
De man met 2 anussenquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:25 schreef Fok-it het volgende:
Naar de supermarkt?quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
de koffie is op...
is dat een probleem?
Ja, dat is een probleem.
En nu?
Nee.quote:Op vrijdag 10 april 2020 15:31 schreef 00wildchild het volgende:
Is t gemeen om een super soaker te halen terwijl de kinders hier alleen van die pijpjes hebben?
Nee haha dit heb ik eerder meegemaakt nl....quote:
Het lijkt wel of je enige verstand verwacht bij de modjes.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:30 schreef kree het volgende:
[..]
Nee haha dit heb ik eerder meegemaakt nl....
Werkte niet he, het is trouwens geen onzin. Dat de rest het ervan maakt en de mods het lekker laten gaan ondanks dat ik het rapporteer en vraag dan even die dingen eruit te halen zodat de rest wat wel ontopic is blijft helpt blijkbaar niet.\
Beetje topic voetbal is dat nl
Nouja dat verwachte ik wel ja. Maar blijkbaar was het te hoog gegrepen, maar ok nogmaals uitgelegd weeeerquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je enige verstand verwacht bij de modjes.
Solo heeft het zwaar in deze tijdquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:35 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja dat verwachte ik wel ja. Maar blijkbaar was het te hoog gegrepen, maar ok nogmaals uitgelegd weeeer
Nouja ik heb nu ook gedacht ga er niet op in en rapporteer alles met valide argumenten ook waarom.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Solo heeft het zwaar in deze tijd
Autoriteit moet geldenquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja ik heb nu ook gedacht ga er niet op in en rapporteer alles met valide argumenten ook waarom.
maarja dat werden er zo 20 plus dus snap wel dat ze dat zat zijn. Vraag is wel wat doen ze ermee.
Gaan ze het alsnog herstellen dan wat de goede optie zou zijn.
Of doen ze uit gemak maar een slotje...
Hmmmms ben bang dat ik het al weet.
En er tegen in gaan gaat mij weer een ban opleveren, been there done that.
Je was nuchter zei je?quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja ik heb nu ook gedacht ga er niet op in en rapporteer alles met valide argumenten ook waarom.
maarja dat werden er zo 20 plus dus snap wel dat ze dat zat zijn. Vraag is wel wat doen ze ermee.
Gaan ze het alsnog herstellen dan wat de goede optie zou zijn.
Of doen ze uit gemak maar een slotje...
Hmmmms ben bang dat ik het al weet.
En er tegen in gaan gaat mij weer een ban opleveren, been there done that.
Ah, het ligt niet aan mij.quote:
Ergens wel knap om zo onsamenhangend te schrijvenquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, het ligt niet aan mij.
Ik lees het 3 keer en snap het gewoon niet.
Ja dat is vaker een probleem geweest natuurlijk, op 1 of andere manier formuleer ik dingen dan weer niet zo duidelijk.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, het ligt niet aan mij.
Ik lees het 3 keer en snap het gewoon niet.
Ja omdat je katjelam bent Hansquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
op 1 of andere manier formuleer ik dingen dan weer niet zo duidelijk.
Omdat niet?quote:
Soms lees ik teksten van jou kree, dan heb ik het idee dat ik een beroerte heb.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is vaker een probleem geweest natuurlijk, op 1 of andere manier formuleer ik dingen dan weer niet zo duidelijk.
En heb ook echt geen zin om het tien keer over te lezen om het helemaal perfect te maken voor jullie om te lezen.
Zeg gewoon rechtstreeks wat ik denk en doe ik trouwens al sinds ik hier op fok zit dus zeker voor jou @:kaneelstokje zou je moeten weten denk
Dus moet ik het allemaal stap voor stap dan maar doen, dat is voor mij makkelijker iig.
Wees gewoon lekker jezelfquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
Omdat niet?
Ik formuleer dingen altijd onhandig als ik ze zo type gewoon even vanuit mijn gedachten want die gaan sneller als ik type en haal er dan vaak nog wel dingen uit even met een edit.
En kan het best wel hoor, maar gewoon geen zin in....
Doe dit altijd al zo hier. Is het echt zo onduidelijk en wat dan? Vraag het dan eens per stukje wat je er niet van snapt?
Wellicht leer ik er nog wat van?
Dat doe ik ook? Maargoed als het echt zo onduidelijk is dat er niemand een knoop meer aan kan vastknopen dan wil ik best wat meer mijn best doen?quote:
Deze hele post begreep ik. Houd dit vastquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
Omdat niet?
Ik formuleer dingen altijd onhandig als ik ze zo type gewoon even vanuit mijn gedachten want die gaan sneller als ik type en haal er dan vaak nog wel dingen uit even met een edit.
En kan het best wel hoor, maar gewoon geen zin in....
Doe dit altijd al zo hier. Is het echt zo onduidelijk en wat dan? Vraag het dan eens per stukje wat je er niet van snapt?
Wellicht leer ik er nog wat van?
De schrijfstijl maakt niet de manquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:57 schreef kree het volgende:
[..]
Dat doe ik ook? Maargoed als het echt zo onduidelijk is dat er niemand een knoop meer aan kan vastknopen dan wil ik best wat meer mijn best doen?
Maarja moet ik wel weten wat natuurlijk?
Nouja niet alles zal zo zijn geweest nee.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms lees ik teksten van jou kree, dan heb ik het idee dat ik een beroerte heb.
Vroeger was dit niet zo. Dit is de laatste jaren echt erger geworden.
Dit had ook jouw shower thought kunnen zijnquote:
Dat zal hij vast niet doen wanneer hij iets meer rust bij zichzelf kan vindenquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan stapt hij stomdronken in de auto dus dat lijkt me niet zo slim
Deze ookquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:59 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja niet alles zal zo zijn geweest nee.
Maar ok beetje dat formuleren heb ik min of meer vanaf het begin wel kritiek over gekregen hoor.
Ook nog met R&P slowchat heel lang terug, rellen erover etc etc met jongere meid naja jij weet het mss nog wel. Maar niet iedereen hier meer denk.
Maar ok moet iets beter mijn best doen denk toch dan op de vorm fouten enzo en spelling?
Maar heel fok is ook totaal anders als toen.
Euhm gaat dit jullie stokpaardje worden enzo om alles van mij onderuit te kunnen halen jah?quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan stapt hij stomdronken in de auto dus dat lijkt me niet zo slim
Oké nou ga wat beter mijn best doen dan. Moet iets minder uit emotie typen vooral denk ik.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Deze hele post begreep ik. Houd dit vast
Als je iemand dood rijdt kunnen de naasten er ook niet zomaar even overheen stappenquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm gaat dit jullie stokpaardje worden enzo om alles van mij onderuit te kunnen halen jah?
Ik maakte en fout en boet er hard voor nu al en boet er nog harder voor na alle straf en cbr.
Kunnen we daar even overheen stappen aub ipv het tot in het eindeloze te herhalen?
Op het moment dat jij schuld bekent en belooft dit nooit meer te doen hou ik er over opquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm gaat dit jullie stokpaardje worden enzo om alles van mij onderuit te kunnen halen jah?
Ik maakte en fout en boet er hard voor nu al en boet er nog harder voor na alle straf en cbr.
Kunnen we daar even overheen stappen aub ipv het tot in het eindeloze te herhalen?
Best mogelijk met een graf of urnquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je iemand dood rijdt kunnen de naasten er ook niet zomaar even overheen stappen
Ik heb mijn lesje nu al geleerd en moet de hele straf nog ondervinden nl. Ok fout jah. Ben ik voor eeuwig de onwijze grote klootzak die alles aan zijn laars lapte en de hele verkeersveiligheid kinderen aanrijden enzo in gevaar bracht.,. Mwah nee totaal niet het geval... maar ga die discussie niet meer aan hier want geprobeerd niet gelukt. Alles dat als je wil en graag hoor, doe me dm en praat ik je verder bij in details.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat zal hij vast niet doen wanneer hij iets meer rust bij zichzelf kan vinden
Het is mij allemaal volstrekt duidelijkquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb mijn lesje nu al geleerd en moet de hele straf nog ondervinden nl. Ok fout jah. Ben ik voor eeuwig de onwijze grote klootzak die alles aan zijn laars lapte en de hele verkeersveiligheid kinderen aanrijden enzo in gevaar bracht.,. Mwah nee totaal niet het geval... maar ga die discussie niet meer aan hier want geprobeerd niet gelukt. Alles dat als je wil en graag hoor, doe me dm en praat ik je verder bij in details.
Dat doe ik ook wel, maar als ik het dan lees dan denk ik, ok het is begrijpelijk? Maar het blijkt dus dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Deze ookiets meer aandacht voor je bericht lijkt al te helpen. Dus gewoon niet klakkeloos op versturen drukken, maar gewoon nog even een tweede keer lezen.
En nu ben jij niet het helderste licht dus dit is een goed tekenquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het is mij allemaal volstrekt duidelijk
Tja iemand doodrijden met max 5km p/h op een verlaten straat was niet echt mogenlijk als je het mij vraagt zover was ik nog niet heen nl. Maar nogmaals ik ga daar niet meer op in hier, vraag dat verder dm als je meer wil weten.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je iemand dood rijdt kunnen de naasten er ook niet zomaar even overheen stappen
quote:
Dat heb ik allang gedaan maat?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op het moment dat jij schuld bekent en belooft dit nooit meer te doen hou ik er over op
Je vergeet onderzoek nogquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:07 schreef Fok-it het volgende:
Maar goed. Boete is niet mals van OvJ + verplichte teringdure cursus CBR
Klopt. En nuchter aanwezig zijn he. Dat zal ook nog wel een dingetje wordenquote:
Als je daadwerkelijk schuld bekent accepteer je ook de strafquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:09 schreef kree het volgende:
[..]
Dat heb ik allang gedaan maat?
Meerdere keren al. Het ging niet omdat ik schuld had alleen de strafmaat en CBR.
GVD moet ik de foto’s posten dan toch maar?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel zo hard op een andere auto geknald dat de buren de politie hebben gebeld
Ik beken wel schuld want kan het niet echt ontkennen. Maar wellicht tellen er dan nog wat verzachtende omstandigheden mee. Want zo bizar als wat ik nu hier weer lees. Nee jongens zo was het echt niet.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk schuld bekent accepteer je ook de straf
Waar heb jij verzachtende omstandigheden aan verdiend dan?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ik beken wel schuld want kan het niet echt ontkennen. Maar wellicht tellen er dan nog wat verzachtende omstandigheden mee. Want zo bizar als wat ik nu hier weer lees. Nee jongens zo was het echt niet.
Ja begrijp dat je dit vervelend vindt om te horen maar je was toen stomdronken dus neem je woorden niet heel serieusquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:12 schreef kree het volgende:
[..]
GVD moet ik de foto’s posten dan toch maar?
Wat lul je nu man, het was een schamp schade niet eens zichtbaar bij mij en met moeite, want ze moesten het op de foto’s nog aangeven die ik van ze kreeg om te laten zien wat het was. Met een mm geraakt met indraaien parkeren.
Ok justitie noemt dit een aanrijding..... moet ik ze posten dan? Doe nog de moeite wel om de nummer plaat er even te blackouten. Op die bus 0 schade nl. Niet eens wat te zien en heb er toen met een lamp bij gestaan, maar kon het niet eens afmaken want toen stond er politie ineens.
Dat ik niet na met 80 over een provinciale weg in een politiefuik reed of noem 50km niet eens 30km zone.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar heb jij verzachtende omstandigheden aan verdiend dan?
Zonnesteek ook nogquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En nu ben jij niet het helderste licht dus dit is een goed teken
Bepaal jij nietquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:31 schreef Faux. het volgende:
kree, we gaan niet hetzelfde toneelstukje als in WGR hier opvoeren he
Nee willen jullie de foto’s zien of niet, even voordat ik moeite ervoor doe?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:31 schreef Faux. het volgende:
Ik blijf er speciaal voor thuisquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
Nee willen jullie de foto’s zien of niet, even voordat ik moeite ervoor doe?
Er staat niet zomaar een bericht op 112bollenstreek.nlquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
Nee willen jullie de foto’s zien of niet, even voordat ik moeite ervoor doe?
Waar bemoei jij je mee?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:31 schreef Faux. het volgende:
Nou nee maar bedoel meer, ik probeer er niet mijn onschuld mee te bewijzen want ben niet onschuldig eraan. Maar meer om even te laten zien van hoe het onwijs niet zo onwijs dramatisch was als “aanrijding” in het PVquote:
Knul, het interesseert me in alle serieusheid geen ene drol hoe die andere auto eruit ziet en hoeveel km per uur je teveel hebt gereden. Dronken dwazen met een probleem hoef ik niet op de weg te zien, nooit niet. Ja over wat jaartjes als je sober bent wellichtquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
Nou nee maar bedoel meer, ik probeer er niet mijn onschuld mee te bewijzen want ben niet onschuldig eraan. Maar meer om even te laten zien van hoe het onwijs niet zo onwijs dramatisch was als “aanrijding” in het PV
Vriend het boeit me niet wat je denkt of aan gaat nemen van me, maar ga het gewoon even posten ter info doe ermee wat je wil, heb er 3 foto’s van trouwens 2 van hun auto en 1 van de transit bus van mij. Toen terplekke gemaakt trouwens net voor de politie kwam, doe ermee wat je denkt zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Knul, het interesseert me in alle serieusheid geen ene drol hoe die andere auto eruit ziet en hoeveel km per uur je teveel hebt gereden. Dronken dwazen met een probleem hoef ik niet op de weg te zien, nooit niet. Ja over wat jaartjes als je sober bent wellicht
@flippie wie tf is dit?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
@:kree als je in de ene SC op je kop krijgt is het over het algemeen niet een goed idee om het dan in de volgende SC te gaan doen. Houd daar ff rekening mee.
Wat lul je nou? Ik was helemaal niet in een andere slowchat? Jullie halen me hierheen vanuit de incompetentie omdat de mods in KLB niet modereren?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
@:kree als je in de ene SC op je kop krijgt is het over het algemeen niet een goed idee om het dan in de volgende SC te gaan doen. Houd daar ff rekening mee.
We zijn het misschien nu niet eens maar ben wel benieuwd naar waar jouw mening vandaan komtquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Ik was helemaal niet in een andere slowchat? Jullie halen me hierheen vanuit de incompetentie omdat de mods in KLB niet modereren?
Wtf?
En daarmee eindigen we kree z’n monoloog. Hij weet zelf best waarom, en anders is ie van harte welkom in ONZ FBquote:
Oke man. Doen we verder niks mee.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:48 schreef kree het volgende:
Foto tegenpartij auto en de schade
[ link | afbeelding ]
Foto transit van mij
[ link | afbeelding ]
En dan hebben we foto 3 nog van auto tegen partij
[ link | afbeelding ]
Ok ik heb geïnformeerd en idd schijnt het met platic bumpers heel snel heel duur te kunnen gaan zijn. Maar dat hele verhaal was niet het probleem, dat was vergoed sowieso al dan niet door mijzelf of samen met wg of met verzekering.
Maar daar gaat het niet om.
Meer om te laten zien, dit is het verkeersongeval (je weet wel waar je aan denkt als iemand een auto in de prak rijd of grote deuken)
Dus ok ter info hoor. Doe ermee wat je wil
Niet gelezenquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:53 schreef kree het volgende:
Nou van mij hebben jullie het eerlijke verhaal gekregen en ok weet dat ik fout was allang al. Maargoed maak me er dan niet met elk ander onderwerp wat ik maak op fok me er gelijk dan mee af weer of kom erop terug. Ik heb nog 20 A4 hier liggen met verklaring van mezelf die ik wss ook weer beter niet had kunnen doen. Maar fuck it ik onderga me straf wel, rechtbank ben ik niet bang voor CBR procedure wel
De tering en jij zei dat het om parkeren ging? Dit ziet er meer uit alsof je met volle vaart erop bent geknaldquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:48 schreef kree het volgende:
Foto tegenpartij auto en de schade
[ link | afbeelding ]
Foto transit van mij
[ link | afbeelding ]
En dan hebben we foto 3 nog van auto tegen partij
[ link | afbeelding ]
Ok ik heb geïnformeerd en idd schijnt het met platic bumpers heel snel heel duur te kunnen gaan zijn. Maar dat hele verhaal was niet het probleem, dat was vergoed sowieso al dan niet door mijzelf of samen met wg of met verzekering.
Maar daar gaat het niet om.
Meer om te laten zien, dit is het verkeersongeval (je weet wel waar je aan denkt als iemand een auto in de prak rijd of grote deuken)
Dus ok ter info hoor. Doe ermee wat je wil
Ja dat blijkt wel vaker ja, niet alleen van jou maar ook van anderen anders had ik het niet 100x hoeven te herhalen hequote:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De tering en jij zei dat het om parkeren ging? Dit ziet er meer uit alsof je met volle vaart erop bent geknald
Net als die keer dat jij een minderjarig meisje deed?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:59 schreef FernandoMartinez het volgende:
@:kree we doen allemaal wel eens domme dingen, maar in kleuren en fleuren hier op FOK neerplempen dat gaat je achtervolgen ook over 10 jaar
Niceeeeeequote:Op vrijdag 10 april 2020 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Net als die keer dat jij een minderjarig meisje deed?
Euhm hoe zie jij dit dan wel?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar dit is geen parkeerschade
?quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Net als die keer dat jij een minderjarig meisje deed?
Zeker en heb nog nooit schade gemaaktquote:Op vrijdag 10 april 2020 19:06 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm hoe zie jij dit dan wel?
Dit is overduidelijk achteruit indraaien hoor als je ernaast staat en dan met je linker voorbumper hun rechter achterkant raakt.
Heb jij je rijbewijs wel knulletje?
Mooi ik ook niet tot dan toe. En geloof me je zult in je leven vast ook nog wel eens een schade maken. Hopelijk niet op de manier als ik deed. Maar maak er nou geen frontale complete deuk met speed van. Want dat is het dus niet.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeker en heb nog nooit schade gemaakt
Juist, trouwens het is niet dat ik het er niet over wil hebben. Helemaal niet. Maar het is steeds niet in de juiste topics of dan worden ze weer gesloten enzo. Het staat iedereen vrij om gewoon mij te vragen hoor. Of door een topic te maken waar het in past. Of door dm?quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:11 schreef Fok-it het volgende:
Hoe vaak heeft Kree nu al gezegd dat hij het er niet over wilt hebben?
quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:15 schreef kree het volgende:
[..]
Juist, trouwens het is niet dat ik het er niet over wil hebben. Helemaal niet. Maar het is steeds niet in de juiste topics of dan worden ze weer gesloten enzo. Het staat iedereen vrij om gewoon mij te vragen hoor. Of door een topic te maken waar het in past. Of door dm?
Totaal geen problemen mee, ik heb niet echt iets te verbergen, ben er heel open over geweest.
Dus dat is aan iedereen de keus.\
Maar als ik dan eens een topic open over iets anders, mag het dan niet even na #3 weer gelijk over mij gaan? Ik wil dat nl helemaal niet?
Thx he lieve fok!users
Dat loopt wel los. Heb dan jouw fouten geleerd. Lijkt me verschrikkelijk een leven op mijn geweten te hebbenquote:Op vrijdag 10 april 2020 19:12 schreef kree het volgende:
[..]
Mooi ik ook niet tot dan toe. En geloof me je zult in je leven vast ook nog wel eens een schade maken. Hopelijk niet op de manier als ik deed. Maar maak er nou geen frontale complete deuk met speed van. Want dat is het dus niet.
Lache jahquote:Op vrijdag 10 april 2020 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]Godverdomme zeg hoe slecht kan je een post interpreteren
Mij ook en gelukkig is dat niet zo geweest. Tuurlijk spijt van. Maar ok dan geef ik dit toe he dat ik fout was en dan kan iedereen blijven zeuren, maarja wat moet ik dan zeggen, mezelf ombrengen ofzo uit schampte (zie japan ww2 stijl). Na iets te overdreven.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat loopt wel los. Heb dan jouw fouten geleerd. Lijkt me verschrikkelijk een leven op mijn geweten te hebben
Maar ben je nou al helemaal gestopt met alcohol drinken?quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:21 schreef kree het volgende:
[..]
Mij ook en gelukkig is dat niet zo geweest. Tuurlijk spijt van. Maar ok dan geef ik dit toe he dat ik fout was en dan kan iedereen blijven zeuren, maarja wat moet ik dan zeggen, mezelf ombrengen ofzo uit schampte (zie japan ww2 stijl). Na iets te overdreven.
Lesje geleerd en daarmee is het klaar wmb.
Kan ik nog wel klagen over financiële gevolgen en cbr natuurlijk. Maar nee de les is overduidelijk nu al.
Eens?
Eens. Nooit met alcohol achter het stuur. Al is het voor drie centimeterquote:Op vrijdag 10 april 2020 19:21 schreef kree het volgende:
[..]
Mij ook en gelukkig is dat niet zo geweest. Tuurlijk spijt van. Maar ok dan geef ik dit toe he dat ik fout was en dan kan iedereen blijven zeuren, maarja wat moet ik dan zeggen, mezelf ombrengen ofzo uit schampte (zie japan ww2 stijl). Na iets te overdreven.
Lesje geleerd en daarmee is het klaar wmb.
Kan ik nog wel klagen over financiële gevolgen en cbr natuurlijk. Maar nee de les is overduidelijk nu al.
Eens?
Ach joh, kilometertje kan toch welquote:Op vrijdag 10 april 2020 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eens. Nooit met alcohol achter het stuur. Al is het voor drie centimeter
Zolang hij niet volledig stopt met drinken voor minstens 3 maanden krijgt hij zijn rijbewijs überhaupt niet meer terug..quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eens. Nooit met alcohol achter het stuur. Al is het voor drie centimeter
quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:28 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zolang hij niet volledig stopt met drinken voor minstens 3 maanden krijgt hij zijn rijbewijs überhaupt niet meer terug..
Er is geen hond?quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:30 schreef Fok-it het volgende:
Even wat anders.
Vrouw maakt foto van hont tijdens wandeling
Vind de hont.
[ afbeelding ]
ja daarachter, kijkt naar het baasje zo van: waar blijf je. Grijze hond.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:30 schreef Fok-it het volgende:
Even wat anders.
Vind de hont.
[ afbeelding ]
Er is een hondquote:
fokit plz...quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:30 schreef Fok-it het volgende:
Even wat anders.
Vind de hont.
[ afbeelding ]
ER IS HELEMAAL GEEN HONDquote:Op vrijdag 10 april 2020 19:30 schreef Fok-it het volgende:
Even wat anders.
Vind de hont.
[ afbeelding ]
Ok, ja, dit, ergens, vaag in de verte, zie ik wel...quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja daarachter, kijkt naar het baasje zo van: waar blijf je. Grijze hond.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:35 schreef Fok-it het volgende:
Even antwoord in spoiler voor de deelnemers uiteraard
Etto
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:30 schreef Fok-it het volgende:
Even wat anders.
Vind de hont.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:39 schreef naatje_1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut Etto“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Yup, lesje geleerd wat dat aan gaat ja, al voor mijn straf en beloof dat wel ja.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eens. Nooit met alcohol achter het stuur. Al is het voor drie centimeterDo what you love, love what you do!![]()
Euhm nee?quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maar ben je nou al helemaal gestopt met alcohol drinken?
Opzich hoewel het slimmer zou zijn wellicht. Maar heb het echt totaal beperkt kunnen houden tot in het weekend vanaf januari sowieso.
Ok tref ik het net een keer verkeerd op een zaterdag avond. Maar het is sowieso al heel veel geminderd hoor. Drink niet meer elke dag.
Maar ok wil dat in detail wel weer meer doorzetten maar gaan we even over naar het andere topic aub
Do what you love, love what you do!![]()
DAARBIJ had ik jou ook een vraag gesteld..quote:
Of je Come and See kendeOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Zolang je nog drinkt, al is het enkel in het weekend, krijg je je rijbewijs niet terug, zo simpel is het gewoon.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:44 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm nee?
Opzich hoewel het slimmer zou zijn wellicht. Maar heb het echt totaal beperkt kunnen houden tot in het weekend vanaf januari sowieso.
Ok tref ik het net een keer verkeerd op een zaterdag avond. Maar het is sowieso al heel veel geminderd hoor. Drink niet meer elke dag.
Maar ok wil dat in detail wel weer meer doorzetten maar gaan we even over naar het andere topic aub![]()
Ohja. Die gleed nog wel even voorbij voor mijn ogen zich slotenquote:Op vrijdag 10 april 2020 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DAARBIJ had ik jou ook een vraag gesteld..
Of je Come and See kende
Maar nee, daar heb ik nog nooit van gehoord“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dat is de vraag maar ik ga dat niet hier in dit subforum verder bespreken.... ik heb me aardig ingelezen en het is nogal een gedoe ja blijkbaar. Maar niet hier. Doe maar die ff bij R&P dan als we er even verder over willen kletsen serieus.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zolang je nog drinkt, al is het enkel in het weekend, krijg je je rijbewijs niet terug, zo simpel is het gewoon.
Do what you love, love what you do!![]()
Ergste WWII film ooit, in de zin van, aangrijpend... Russische productie, over de Dirlewanger Brigade in Wit-Rusland. Meest indrukwekkende film die ik ken.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja. Die gleed nog wel even voorbij voor mijn ogen zich sloten
Maar nee, daar heb ik nog nooit van gehoordOmnibus in omnibus.
Staat die op Netflix?quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ergste WWII film ooit, in de zin van, aangrijpend... Russische productie, over de Dirlewanger Brigade in Wit-Rusland. Meest indrukwekkende film die ik ken.blablablabla![]()
geen idee; dvd was al lastig te krijgen maar was de 45 euro meer dan waard...quote:
Op youtube staan wel wat fragmenten; echt apocalyptisch...Omnibus in omnibus.
Hm eens kijken.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ergste WWII film ooit, in de zin van, aangrijpend... Russische productie, over de Dirlewanger Brigade in Wit-Rusland. Meest indrukwekkende film die ik ken.
Heb paar jaar geleden wel Saul fia gezien. Dat was een hongaarse film, die was ook wel indrukwekkend“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik heb het je al een paar keer uitgelegd, dus zie het nut er niet echt van in om het nog een keer uit te gaan leggen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:49 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is de vraag maar ik ga dat niet hier in dit subforum verder bespreken.... ik heb me aardig ingelezen en het is nogal een gedoe ja blijkbaar. Maar niet hier. Doe maar die ff bij R&P dan als we er even verder over willen kletsen serieus.![]()
Redelijk, begin iedere week vrij sterk en naarmate de werkweek vordert word ik een slappe hap.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Hallo maat.
Kom je de crisis een beetje door ?![]()
Oh heb geen dvd-speler meer dus dat zal lastig worden.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
geen idee; dvd was al lastig te krijgen maar was de 45 euro meer dan waard...
Op youtube staan wel wat fragmenten; echt apocalyptisch...
Band of brothers is trouwens ook geweldig. Geeft een aardig beeld van hoe erg het was.blablablabla![]()
Kun je dan gewoon afspreken?quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
Op het gevaar dat ik dingen ga jinxen: ik heb nu wel leuk contact met iemand die ik via Tinder gematchd hebblablablabla![]()
Hoeft ook niet, hoewel ik waardeer het wel. Maar via via ga ik dan verwezen worden hierheen en dit is niet de juiste plek in het forum om er dieper op in te gaan. Dus daarom kap ik het hier beetje af.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:54 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb het je al een paar keer uitgelegd, dus zie het nut er niet echt van in om het nog een keer uit te gaan leggen.
Hoewel lolletje hier en daar kan ik best tegen hoor. Maar de diepere discussie daar als je wil of niet.Do what you love, love what you do!![]()
Ik kom even melden dat ik nog leef en gezond ben
Jullie kunnen weer rustig gaan slapen allen~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Tsja onkruid vergaat niet hèquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
Jullie kunnen weer rustig gaan slapen allen![]()
![]()
Doen we helemaal niks meequote:Op vrijdag 10 april 2020 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
Jullie kunnen weer rustig gaan slapen allen“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Voelt als thuiskomen ditquote:
~FEYENOORD~
Hopen dat je niet op de IC belandt dan.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik hoor gekke verhalen als je uit je coma komt, een gemiddelde junk ziet het als de hemelquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopen dat je niet op de IC belandt dan.~FEYENOORD~
Fijne gedachtequote:Op vrijdag 10 april 2020 23:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ja morgen alweer 29weken, dus nog een paar weekjes tot ze er is![]()
Heb je al een naam?
~FEYENOORD~
Ik vind dat oprecht het meest enge aan dit heel virus. Dat je naar IC zou moeten en ze moeten je in slaap brengen en je weet niet of je er ooit nog uitkomt. Brrquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hoor gekke verhalen als je uit je coma komt, een gemiddelde junk ziet het als de hemel“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Gewoon doodziek afscheid nemen omdat ze je in slaap brengen, in de hoop dat je wakker gaat worden.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dat oprecht het meest enge aan dit heel virus. Dat je naar IC zou moeten en ze moeten je in slaap brengen en je weet niet of je er ooit nog uitkomt. Brr
Een afscheid waarvan je niet weet of het een afscheid is, doodeng inderdaad~FEYENOORD~
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Mooi, dan klik ik dit niet aan.quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:24 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb echt nog nooit iets ongemakkelijker gezien dan dit
Oh.![]()
Is een 18-jarige die nog in 5 havo zit. Snap sowieso niet waarom je aan zoiets gaat meedoen als je nog een fucking scholier bentquote:Op zaterdag 11 april 2020 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi, dan klik ik dit niet aan.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Hele ritme naar de kutkloterijOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Dat is niet zo gek hoor.quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is een 18-jarige die nog in 5 havo zit. Snap sowieso niet waarom je aan zoiets gaat meedoen als je nog een fucking scholier bentOh.![]()
En ik snap sowieso niet waarom je aan zoiets zou meedoen, ongeacht welke leeftijd.
Zou het dan juist eerder snappen van een puber die er eerder schijt aan heeft.Oh.![]()
Denk dat veel ook gewoon simpelweg op tv willen komen. De wat jongere danquote:Op zaterdag 11 april 2020 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
En ik snap sowieso niet waarom je aan zoiets zou meedoen, ongeacht welke leeftijd.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Goed voor insta volgersquote:Op zaterdag 11 april 2020 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat veel ook gewoon simpelweg op tv willen komen. De wat jongere danOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Instafamequote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Waarom zou je dat willen in zo'n programmaquote:Op zaterdag 11 april 2020 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat veel ook gewoon simpelweg op tv willen komen. De wat jongere dan
Oh.![]()
Ik snap eigenlijk wel heel goed waarom je er aan mee zou doen. Je vult een shitload aan vragen in en wordt dus in ieder geval gekoppeld aan iemand waar je wat mee hebt normaliter.
Het is dat je op tv komt anders had ik het wellicht ook wel overwogen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Godverdetering ik schrok me kapot vanwege dat geluid op 0:18quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:24 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb echt nog nooit iets ongemakkelijker gezien dan dit![]()
Welke teringmongool heeft dit geëdit
Ik klik NOOIT meer op jouw filmpjes![]()
Als je een knappe boi bent en je gaat de reacties even af na afloop op de socials heb ej alweer genoeg aandacht te pakkenquote:Op zaterdag 11 april 2020 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen in zo'n programma
quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdetering ik schrok me kapot vanwege dat geluid op 0:18
Welke teringmongool heeft dit geëdit
Ik klik NOOIT meer op jouw filmpjesJa die edit is echt verrot inderdaad
Had wel kleine disclaimer bij gemogen, sorry Rene
Dan kan je ook OkCupid installeren.quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:56 schreef Fok-it het volgende:
Ik snap eigenlijk wel heel goed waarom je er aan mee zou doen. Je vult een shitload aan vragen in en wordt dus in ieder geval gekoppeld aan iemand waar je wat mee hebt normaliter.
Het is dat je op tv komt anders had ik het wellicht ook wel overwogen.
Niet dat het werkt (lol)Oh.![]()
Ja en dan?quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een knappe boi bent en je gaat de reacties even af na afloop op de socials heb ej alweer genoeg aandacht te pakkenOh.![]()
Ja, maar met het programma skip je wekenlang om de hete brei heen lullenquote:Op zaterdag 11 april 2020 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je ook OkCupid installeren.
Niet dat het werkt (lol)“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Geen idee, ik heb dat programma verder nooit gezien.quote:Op zaterdag 11 april 2020 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar met het programma skip je wekenlang om de hete brei heen lullenOh.![]()
Ja lekker om er dan zo'n uitgesproken mening over te hebben Hansquote:Op zaterdag 11 april 2020 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb dat programma verder nooit gezien.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Je hoeft het programma toch niet gezien te hebben om een mening te hebben over met je kop op tv komen tijdens dates?quote:Op zaterdag 11 april 2020 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lekker om er dan zo'n uitgesproken mening over te hebben Hans
Oh.![]()
Nee dat niet, maar jij zegt, download dan OkCupid. Maar dat is natuurlijk totaal andersquote:Op zaterdag 11 april 2020 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft het programma toch niet gezien te hebben om een mening te hebben over met je kop op tv komen tijdens dates?
Dus ik mag geen mening over OkCupid hebben omdat ik dat datingprogramma niet heb gezien?quote:Op zaterdag 11 april 2020 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar jij zegt, download dan OkCupid. Maar dat is natuurlijk totaal anders
Jij had het over veel vragen vooraf beantwoorden zodat je gekoppeld kan worden aan iemand met wie je veel overeenkomsten hebt, dat doet die app ook.Oh.![]()
Maar vervolgens moet je degene selecteren die in je straatje vallen. Hopen dat diegene jou ook leuk genoeg vinden voor een gesprek, vervolgens x aantal dagen/weken met elkaar praten voor je eens afspreekt. Die moeite blijft je hier allemaal bespaardquote:Op zaterdag 11 april 2020 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus ik mag geen mening over OkCupid hebben omdat ik dat datingprogramma niet heb gezien?
Jij had het over veel vragen vooraf beantwoorden zodat je gekoppeld kan worden aan iemand met wie je veel overeenkomsten hebt, dat doet die app ook.
Is ambilight nou echt zo leuk/speciaal/boeiend bij een tv?I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you![]()
Maar alsnog. Op de marketing foto's ziet het er wel mooi uit maar in de praktijk doet het echt niets.quote:![]()
Ok bedankt voor je hulpquote:Op zaterdag 11 april 2020 13:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar alsnog. Op de marketing foto's ziet het er wel mooi uit maar in de praktijk doet het echt niets.I wanna go back with a club and attack
Liever cashquote:Op zaterdag 11 april 2020 13:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Graag gedaan ik stuur je een tikkieI wanna go back with a club and attack
Tering wat een koppijn ineens. @EttovanBelgie waarom geef je het aan mij?Your beauty never ever scared me.![]()
Tijd voor een jointquote:Op zaterdag 11 april 2020 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Tering wat een koppijn ineens. @:ettovanbelgie waarom geef je het aan mij?![]()
Wel de bijsluiter lezen aubquote:Op zaterdag 11 april 2020 16:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Betwijfel of dat helpt maar paracetamol helpt vast wel.![]()
Zekerquote:Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Ik ben meer benieuwd naar waar je vraag vandaan komt dan naar de herenliefdequote:Op zaterdag 11 april 2020 19:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Fok-it
Is de herenliefde voor jou geen optie?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik klikte dit topic aan en las vluchtig je discussie met @JR-Style-93 over een of ander datingprogramma.quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar waar je vraag vandaan komt dan naar de herenliefde![]()
Hm. Tijdens mijn puberteit waren er wel wat twijfels maar het is vooral hetero geworden. Al kan ik mannen wel aantrekkelijk vinden uiteraardquote:Op zaterdag 11 april 2020 19:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik klikte dit topic aan en las vluchtig je discussie met @:JR-Style-93 over een of ander datingprogramma.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Je zag je kans schoon?quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik klikte dit topic aan en las vluchtig je discussie met @:JR-Style-93 over een of ander datingprogramma.![]()
Wat is dezequote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: