Waar bemoei jij je mee?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:31 schreef Faux. het volgende:
kree, we gaan niet hetzelfde toneelstukje als in WGR hier opvoeren he
Nou nee maar bedoel meer, ik probeer er niet mijn onschuld mee te bewijzen want ben niet onschuldig eraan. Maar meer om even te laten zien van hoe het onwijs niet zo onwijs dramatisch was als “aanrijding” in het PVquote:
Knul, het interesseert me in alle serieusheid geen ene drol hoe die andere auto eruit ziet en hoeveel km per uur je teveel hebt gereden. Dronken dwazen met een probleem hoef ik niet op de weg te zien, nooit niet. Ja over wat jaartjes als je sober bent wellichtquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
Nou nee maar bedoel meer, ik probeer er niet mijn onschuld mee te bewijzen want ben niet onschuldig eraan. Maar meer om even te laten zien van hoe het onwijs niet zo onwijs dramatisch was als “aanrijding” in het PV
Vriend het boeit me niet wat je denkt of aan gaat nemen van me, maar ga het gewoon even posten ter info doe ermee wat je wil, heb er 3 foto’s van trouwens 2 van hun auto en 1 van de transit bus van mij. Toen terplekke gemaakt trouwens net voor de politie kwam, doe ermee wat je denkt zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Knul, het interesseert me in alle serieusheid geen ene drol hoe die andere auto eruit ziet en hoeveel km per uur je teveel hebt gereden. Dronken dwazen met een probleem hoef ik niet op de weg te zien, nooit niet. Ja over wat jaartjes als je sober bent wellicht
@flippie wie tf is dit?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
@:kree als je in de ene SC op je kop krijgt is het over het algemeen niet een goed idee om het dan in de volgende SC te gaan doen. Houd daar ff rekening mee.
Wat lul je nou? Ik was helemaal niet in een andere slowchat? Jullie halen me hierheen vanuit de incompetentie omdat de mods in KLB niet modereren?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
@:kree als je in de ene SC op je kop krijgt is het over het algemeen niet een goed idee om het dan in de volgende SC te gaan doen. Houd daar ff rekening mee.
We zijn het misschien nu niet eens maar ben wel benieuwd naar waar jouw mening vandaan komtquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Ik was helemaal niet in een andere slowchat? Jullie halen me hierheen vanuit de incompetentie omdat de mods in KLB niet modereren?
Wtf?
En daarmee eindigen we kree z’n monoloog. Hij weet zelf best waarom, en anders is ie van harte welkom in ONZ FBquote:
Oke man. Doen we verder niks mee.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:48 schreef kree het volgende:
Foto tegenpartij auto en de schade
[ link | afbeelding ]
Foto transit van mij
[ link | afbeelding ]
En dan hebben we foto 3 nog van auto tegen partij
[ link | afbeelding ]
Ok ik heb geïnformeerd en idd schijnt het met platic bumpers heel snel heel duur te kunnen gaan zijn. Maar dat hele verhaal was niet het probleem, dat was vergoed sowieso al dan niet door mijzelf of samen met wg of met verzekering.
Maar daar gaat het niet om.
Meer om te laten zien, dit is het verkeersongeval (je weet wel waar je aan denkt als iemand een auto in de prak rijd of grote deuken)
Dus ok ter info hoor. Doe ermee wat je wil
Niet gelezenquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:53 schreef kree het volgende:
Nou van mij hebben jullie het eerlijke verhaal gekregen en ok weet dat ik fout was allang al. Maargoed maak me er dan niet met elk ander onderwerp wat ik maak op fok me er gelijk dan mee af weer of kom erop terug. Ik heb nog 20 A4 hier liggen met verklaring van mezelf die ik wss ook weer beter niet had kunnen doen. Maar fuck it ik onderga me straf wel, rechtbank ben ik niet bang voor CBR procedure wel
De tering en jij zei dat het om parkeren ging? Dit ziet er meer uit alsof je met volle vaart erop bent geknaldquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:48 schreef kree het volgende:
Foto tegenpartij auto en de schade
[ link | afbeelding ]
Foto transit van mij
[ link | afbeelding ]
En dan hebben we foto 3 nog van auto tegen partij
[ link | afbeelding ]
Ok ik heb geïnformeerd en idd schijnt het met platic bumpers heel snel heel duur te kunnen gaan zijn. Maar dat hele verhaal was niet het probleem, dat was vergoed sowieso al dan niet door mijzelf of samen met wg of met verzekering.
Maar daar gaat het niet om.
Meer om te laten zien, dit is het verkeersongeval (je weet wel waar je aan denkt als iemand een auto in de prak rijd of grote deuken)
Dus ok ter info hoor. Doe ermee wat je wil
Ja dat blijkt wel vaker ja, niet alleen van jou maar ook van anderen anders had ik het niet 100x hoeven te herhalen hequote:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De tering en jij zei dat het om parkeren ging? Dit ziet er meer uit alsof je met volle vaart erop bent geknald
Net als die keer dat jij een minderjarig meisje deed?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:59 schreef FernandoMartinez het volgende:
@:kree we doen allemaal wel eens domme dingen, maar in kleuren en fleuren hier op FOK neerplempen dat gaat je achtervolgen ook over 10 jaar
Niceeeeeequote:Op vrijdag 10 april 2020 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Net als die keer dat jij een minderjarig meisje deed?
Euhm hoe zie jij dit dan wel?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar dit is geen parkeerschade
?quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Net als die keer dat jij een minderjarig meisje deed?
Zeker en heb nog nooit schade gemaaktquote:Op vrijdag 10 april 2020 19:06 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm hoe zie jij dit dan wel?
Dit is overduidelijk achteruit indraaien hoor als je ernaast staat en dan met je linker voorbumper hun rechter achterkant raakt.
Heb jij je rijbewijs wel knulletje?
Mooi ik ook niet tot dan toe. En geloof me je zult in je leven vast ook nog wel eens een schade maken. Hopelijk niet op de manier als ik deed. Maar maak er nou geen frontale complete deuk met speed van. Want dat is het dus niet.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeker en heb nog nooit schade gemaakt
Juist, trouwens het is niet dat ik het er niet over wil hebben. Helemaal niet. Maar het is steeds niet in de juiste topics of dan worden ze weer gesloten enzo. Het staat iedereen vrij om gewoon mij te vragen hoor. Of door een topic te maken waar het in past. Of door dm?quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:11 schreef Fok-it het volgende:
Hoe vaak heeft Kree nu al gezegd dat hij het er niet over wilt hebben?
quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:15 schreef kree het volgende:
[..]
Juist, trouwens het is niet dat ik het er niet over wil hebben. Helemaal niet. Maar het is steeds niet in de juiste topics of dan worden ze weer gesloten enzo. Het staat iedereen vrij om gewoon mij te vragen hoor. Of door een topic te maken waar het in past. Of door dm?
Totaal geen problemen mee, ik heb niet echt iets te verbergen, ben er heel open over geweest.
Dus dat is aan iedereen de keus.\
Maar als ik dan eens een topic open over iets anders, mag het dan niet even na #3 weer gelijk over mij gaan? Ik wil dat nl helemaal niet?
Thx he lieve fok!users
Dat loopt wel los. Heb dan jouw fouten geleerd. Lijkt me verschrikkelijk een leven op mijn geweten te hebbenquote:Op vrijdag 10 april 2020 19:12 schreef kree het volgende:
[..]
Mooi ik ook niet tot dan toe. En geloof me je zult in je leven vast ook nog wel eens een schade maken. Hopelijk niet op de manier als ik deed. Maar maak er nou geen frontale complete deuk met speed van. Want dat is het dus niet.
Lache jahquote:Op vrijdag 10 april 2020 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]Godverdomme zeg hoe slecht kan je een post interpreteren
Mij ook en gelukkig is dat niet zo geweest. Tuurlijk spijt van. Maar ok dan geef ik dit toe he dat ik fout was en dan kan iedereen blijven zeuren, maarja wat moet ik dan zeggen, mezelf ombrengen ofzo uit schampte (zie japan ww2 stijl). Na iets te overdreven.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat loopt wel los. Heb dan jouw fouten geleerd. Lijkt me verschrikkelijk een leven op mijn geweten te hebben
Maar ben je nou al helemaal gestopt met alcohol drinken?quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:21 schreef kree het volgende:
[..]
Mij ook en gelukkig is dat niet zo geweest. Tuurlijk spijt van. Maar ok dan geef ik dit toe he dat ik fout was en dan kan iedereen blijven zeuren, maarja wat moet ik dan zeggen, mezelf ombrengen ofzo uit schampte (zie japan ww2 stijl). Na iets te overdreven.
Lesje geleerd en daarmee is het klaar wmb.
Kan ik nog wel klagen over financiële gevolgen en cbr natuurlijk. Maar nee de les is overduidelijk nu al.
Eens?
Eens. Nooit met alcohol achter het stuur. Al is het voor drie centimeterquote:Op vrijdag 10 april 2020 19:21 schreef kree het volgende:
[..]
Mij ook en gelukkig is dat niet zo geweest. Tuurlijk spijt van. Maar ok dan geef ik dit toe he dat ik fout was en dan kan iedereen blijven zeuren, maarja wat moet ik dan zeggen, mezelf ombrengen ofzo uit schampte (zie japan ww2 stijl). Na iets te overdreven.
Lesje geleerd en daarmee is het klaar wmb.
Kan ik nog wel klagen over financiële gevolgen en cbr natuurlijk. Maar nee de les is overduidelijk nu al.
Eens?
Ach joh, kilometertje kan toch welquote:Op vrijdag 10 april 2020 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eens. Nooit met alcohol achter het stuur. Al is het voor drie centimeter
Zolang hij niet volledig stopt met drinken voor minstens 3 maanden krijgt hij zijn rijbewijs überhaupt niet meer terug..quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eens. Nooit met alcohol achter het stuur. Al is het voor drie centimeter
quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:28 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zolang hij niet volledig stopt met drinken voor minstens 3 maanden krijgt hij zijn rijbewijs überhaupt niet meer terug..
Er is geen hond?quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:30 schreef Fok-it het volgende:
Even wat anders.
Vrouw maakt foto van hont tijdens wandeling
Vind de hont.
[ afbeelding ]
ja daarachter, kijkt naar het baasje zo van: waar blijf je. Grijze hond.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:30 schreef Fok-it het volgende:
Even wat anders.
Vrouw maakt foto van hont tijdens wandeling
Vind de hont.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |