Het is mij allemaal volstrekt duidelijkquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb mijn lesje nu al geleerd en moet de hele straf nog ondervinden nl. Ok fout jah. Ben ik voor eeuwig de onwijze grote klootzak die alles aan zijn laars lapte en de hele verkeersveiligheid kinderen aanrijden enzo in gevaar bracht.,. Mwah nee totaal niet het geval... maar ga die discussie niet meer aan hier want geprobeerd niet gelukt. Alles dat als je wil en graag hoor, doe me dm en praat ik je verder bij in details.
Dat doe ik ook wel, maar als ik het dan lees dan denk ik, ok het is begrijpelijk? Maar het blijkt dus dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Deze ookiets meer aandacht voor je bericht lijkt al te helpen. Dus gewoon niet klakkeloos op versturen drukken, maar gewoon nog even een tweede keer lezen.
En nu ben jij niet het helderste licht dus dit is een goed tekenquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het is mij allemaal volstrekt duidelijk
Tja iemand doodrijden met max 5km p/h op een verlaten straat was niet echt mogenlijk als je het mij vraagt zover was ik nog niet heen nl. Maar nogmaals ik ga daar niet meer op in hier, vraag dat verder dm als je meer wil weten.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je iemand dood rijdt kunnen de naasten er ook niet zomaar even overheen stappen
quote:
Dat heb ik allang gedaan maat?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op het moment dat jij schuld bekent en belooft dit nooit meer te doen hou ik er over op
Je vergeet onderzoek nogquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:07 schreef Fok-it het volgende:
Maar goed. Boete is niet mals van OvJ + verplichte teringdure cursus CBR
Klopt. En nuchter aanwezig zijn he. Dat zal ook nog wel een dingetje wordenquote:
Als je daadwerkelijk schuld bekent accepteer je ook de strafquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:09 schreef kree het volgende:
[..]
Dat heb ik allang gedaan maat?
Meerdere keren al. Het ging niet omdat ik schuld had alleen de strafmaat en CBR.
GVD moet ik de foto’s posten dan toch maar?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel zo hard op een andere auto geknald dat de buren de politie hebben gebeld
Ik beken wel schuld want kan het niet echt ontkennen. Maar wellicht tellen er dan nog wat verzachtende omstandigheden mee. Want zo bizar als wat ik nu hier weer lees. Nee jongens zo was het echt niet.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk schuld bekent accepteer je ook de straf
Waar heb jij verzachtende omstandigheden aan verdiend dan?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ik beken wel schuld want kan het niet echt ontkennen. Maar wellicht tellen er dan nog wat verzachtende omstandigheden mee. Want zo bizar als wat ik nu hier weer lees. Nee jongens zo was het echt niet.
Ja begrijp dat je dit vervelend vindt om te horen maar je was toen stomdronken dus neem je woorden niet heel serieusquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:12 schreef kree het volgende:
[..]
GVD moet ik de foto’s posten dan toch maar?
Wat lul je nu man, het was een schamp schade niet eens zichtbaar bij mij en met moeite, want ze moesten het op de foto’s nog aangeven die ik van ze kreeg om te laten zien wat het was. Met een mm geraakt met indraaien parkeren.
Ok justitie noemt dit een aanrijding..... moet ik ze posten dan? Doe nog de moeite wel om de nummer plaat er even te blackouten. Op die bus 0 schade nl. Niet eens wat te zien en heb er toen met een lamp bij gestaan, maar kon het niet eens afmaken want toen stond er politie ineens.
Dat ik niet na met 80 over een provinciale weg in een politiefuik reed of noem 50km niet eens 30km zone.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar heb jij verzachtende omstandigheden aan verdiend dan?
Zonnesteek ook nogquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En nu ben jij niet het helderste licht dus dit is een goed teken
Bepaal jij nietquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:31 schreef Faux. het volgende:
kree, we gaan niet hetzelfde toneelstukje als in WGR hier opvoeren he
Nee willen jullie de foto’s zien of niet, even voordat ik moeite ervoor doe?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:31 schreef Faux. het volgende:
kree, we gaan niet hetzelfde toneelstukje als in WGR hier opvoeren he
Ik blijf er speciaal voor thuisquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
Nee willen jullie de foto’s zien of niet, even voordat ik moeite ervoor doe?
Er staat niet zomaar een bericht op 112bollenstreek.nlquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
Nee willen jullie de foto’s zien of niet, even voordat ik moeite ervoor doe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |