Ergens wel knap om zo onsamenhangend te schrijvenquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, het ligt niet aan mij.
Ik lees het 3 keer en snap het gewoon niet.
Ja dat is vaker een probleem geweest natuurlijk, op 1 of andere manier formuleer ik dingen dan weer niet zo duidelijk.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, het ligt niet aan mij.
Ik lees het 3 keer en snap het gewoon niet.
Ja omdat je katjelam bent Hansquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
op 1 of andere manier formuleer ik dingen dan weer niet zo duidelijk.
Omdat niet?quote:
Soms lees ik teksten van jou kree, dan heb ik het idee dat ik een beroerte heb.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is vaker een probleem geweest natuurlijk, op 1 of andere manier formuleer ik dingen dan weer niet zo duidelijk.
En heb ook echt geen zin om het tien keer over te lezen om het helemaal perfect te maken voor jullie om te lezen.
Zeg gewoon rechtstreeks wat ik denk en doe ik trouwens al sinds ik hier op fok zit dus zeker voor jou @:kaneelstokje zou je moeten weten denk
Dus moet ik het allemaal stap voor stap dan maar doen, dat is voor mij makkelijker iig.
Wees gewoon lekker jezelfquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
Omdat niet?
Ik formuleer dingen altijd onhandig als ik ze zo type gewoon even vanuit mijn gedachten want die gaan sneller als ik type en haal er dan vaak nog wel dingen uit even met een edit.
En kan het best wel hoor, maar gewoon geen zin in....
Doe dit altijd al zo hier. Is het echt zo onduidelijk en wat dan? Vraag het dan eens per stukje wat je er niet van snapt?
Wellicht leer ik er nog wat van?
Dat doe ik ook? Maargoed als het echt zo onduidelijk is dat er niemand een knoop meer aan kan vastknopen dan wil ik best wat meer mijn best doen?quote:
Deze hele post begreep ik. Houd dit vastquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
Omdat niet?
Ik formuleer dingen altijd onhandig als ik ze zo type gewoon even vanuit mijn gedachten want die gaan sneller als ik type en haal er dan vaak nog wel dingen uit even met een edit.
En kan het best wel hoor, maar gewoon geen zin in....
Doe dit altijd al zo hier. Is het echt zo onduidelijk en wat dan? Vraag het dan eens per stukje wat je er niet van snapt?
Wellicht leer ik er nog wat van?
De schrijfstijl maakt niet de manquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:57 schreef kree het volgende:
[..]
Dat doe ik ook? Maargoed als het echt zo onduidelijk is dat er niemand een knoop meer aan kan vastknopen dan wil ik best wat meer mijn best doen?
Maarja moet ik wel weten wat natuurlijk?
Nouja niet alles zal zo zijn geweest nee.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms lees ik teksten van jou kree, dan heb ik het idee dat ik een beroerte heb.
Vroeger was dit niet zo. Dit is de laatste jaren echt erger geworden.
Dit had ook jouw shower thought kunnen zijnquote:
Dat zal hij vast niet doen wanneer hij iets meer rust bij zichzelf kan vindenquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan stapt hij stomdronken in de auto dus dat lijkt me niet zo slim
Deze ookquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:59 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja niet alles zal zo zijn geweest nee.
Maar ok beetje dat formuleren heb ik min of meer vanaf het begin wel kritiek over gekregen hoor.
Ook nog met R&P slowchat heel lang terug, rellen erover etc etc met jongere meid naja jij weet het mss nog wel. Maar niet iedereen hier meer denk.
Maar ok moet iets beter mijn best doen denk toch dan op de vorm fouten enzo en spelling?
Maar heel fok is ook totaal anders als toen.
Euhm gaat dit jullie stokpaardje worden enzo om alles van mij onderuit te kunnen halen jah?quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan stapt hij stomdronken in de auto dus dat lijkt me niet zo slim
Oké nou ga wat beter mijn best doen dan. Moet iets minder uit emotie typen vooral denk ik.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Deze hele post begreep ik. Houd dit vast
Als je iemand dood rijdt kunnen de naasten er ook niet zomaar even overheen stappenquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm gaat dit jullie stokpaardje worden enzo om alles van mij onderuit te kunnen halen jah?
Ik maakte en fout en boet er hard voor nu al en boet er nog harder voor na alle straf en cbr.
Kunnen we daar even overheen stappen aub ipv het tot in het eindeloze te herhalen?
Op het moment dat jij schuld bekent en belooft dit nooit meer te doen hou ik er over opquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm gaat dit jullie stokpaardje worden enzo om alles van mij onderuit te kunnen halen jah?
Ik maakte en fout en boet er hard voor nu al en boet er nog harder voor na alle straf en cbr.
Kunnen we daar even overheen stappen aub ipv het tot in het eindeloze te herhalen?
Best mogelijk met een graf of urnquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je iemand dood rijdt kunnen de naasten er ook niet zomaar even overheen stappen
Ik heb mijn lesje nu al geleerd en moet de hele straf nog ondervinden nl. Ok fout jah. Ben ik voor eeuwig de onwijze grote klootzak die alles aan zijn laars lapte en de hele verkeersveiligheid kinderen aanrijden enzo in gevaar bracht.,. Mwah nee totaal niet het geval... maar ga die discussie niet meer aan hier want geprobeerd niet gelukt. Alles dat als je wil en graag hoor, doe me dm en praat ik je verder bij in details.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat zal hij vast niet doen wanneer hij iets meer rust bij zichzelf kan vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |