Toto zekerquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:19 schreef Medeslinker het volgende:
[..]
Rommelgetroffel. Wij hebben elkaar zelfs gezien
Oh god zou best kunnen dan.quote:
Als je nu nog een keer die lijst post zodat het enige wat in mijn mycroft tevoren komt dat is dan ga ik weer van FOK! af.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:20 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb zoveel mensen van FOK! gemeet dus kunnen zoveel mensen zijn.
Watquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:21 schreef Medeslinker het volgende:
[..]
Als je nu nog een keer die lijst post zodat het enige wat in mijn mycroft tevoren komt dat is dan ga ik weer van FOK! af.
Ik herinner mij dat jij zo'n heel lijstje had samengesteld met alle FOK!ers die je ooit had ontmoet, of heb ik het verkeerd?quote:
Ja dat klopt.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:22 schreef Medeslinker het volgende:
[..]
Ik herinner mij dat jij zo'n heel lijstje had samengesteld met alle FOK!ers die je ooit had ontmoet, of heb ik het verkeerd?
Ja ik begin ook in die hoek te denken.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:25 schreef Fok-it het volgende:
Gezien de vlotheid van dit gesprek weet ik al wel zeker dat dit Toto is
Die je moet delen*quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:25 schreef Fok-it het volgende:
Gezien de vlotheid van dit gesprek weet ik al wel zeker dat dit Toto is
Is Etsu ook weg? Balen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:29 schreef Amarantha het volgende:
Moet gek genoeg ook aan Etsu denken maar zal wel niet.
Er was wel meer open.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat ze open relatie hadden.
Of je laat me weer even wennenquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:32 schreef Fok-it het volgende:
Als je jaren weg bent geweest moet je eigenlijk ook weg blijven. Maakt verder niet uit of mensen je dan aardig vonden of niet. Als ik 5 jaar weg zou blijven en opeens terug zou komen online zou het ook ongemakkelijk blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |