Ja maar als je in zo'n situatie gestopt wordt is het erg lastig om goed te doen, zeker als je het dan zelf moet bekopen met de dood. Eten of gegeten worden.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga graag uit van het goede in de mens
Ja als je eenmaal in die situatie zit wel. Gaat hoop aan voorafquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als je in zo'n situatie gestopt wordt is het erg lastig om goed te doen, zeker als je het dan zelf moet bekopen met de dood. Eten of gegeten worden.
Ja doeiquote:
Hoe bedoel je? Veel mensen wisten er onder de radar door wel al redelijk van hoor (niet specifiek maar vast wel dat ze vermoord werden), maar ze gingen er vaak ook al in mee rond de tijd dat alle rassenwetten werden gemaakt.quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je eenmaal in die situatie zit wel. Gaat hoop aan vooraf
Alhoewel. Bij de joden heeft niemand ook de kans gehad om er wat tegen te doen want teon mensen er eenmaal weet van kregen was het al lang en breed aan de gang
Ja, dit is een slowchat, geen Braddie topic.quote:
Waarom zouden we uberhaupt medelijden moeten hebben? Die jongen doet niemand kwaad.quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten we daardoor al medelijden met hem krijgen?
Geen idee, ik volg die gozer verder niet zo erg als de meeste FOK!kers.quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom zouden we uberhaupt medelijden moeten hebben? Die jongen doet niemand kwaad.
Nou ja. Dat ik zei van ik ga uit van het goede in de mens dus het hersenspoelen zal bij ons minder zijn dan in de jaren 30/40. Echter was de Holocaust bij Hitlers politieke campagne nog niet aan de orde. Dat kwam pas tijdens de oorlog. Dus als zoiets gewoon langzaam een samenleving binnenglipt heb je ook weinig om tegen te agerenquote:Op vrijdag 10 april 2020 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Veel mensen wisten er onder de radar door wel al redelijk van hoor (niet specifiek maar vast wel dat ze vermoord werden), maar ze gingen er vaak ook al in mee rond de tijd dat alle rassenwetten werden gemaakt.
Nou de meeste fokkers is een groot woord. Er is een soort fangroep waar ik ook toe behoor. Jammer dat het weer gedaan is door een stel randdebielen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg die gozer verder niet zo erg als de meeste FOK!kers.
Nou ga je lekker janken in Feedback. Hier nietquote:Op vrijdag 10 april 2020 01:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou de meeste fokkers is een groot woord. Er is een soort fangroep waar ik ook toe behoor. Jammer dat het weer gedaan is door een stel randdebielen.
Ballonquote:
Ja maar dat soort zaken worden altijd langzaam opgebouwd, neemt niet weg dat het nog steeds vaak genoeg kan gebeuren. Onze omstandigheden kunnen wel veranderen maar onze natuur blijft hetzelfde.quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Dat ik zei van ik ga uit van het goede in de mens dus het hersenspoelen zal bij ons minder zijn dan in de jaren 30/40. Echter was de Holocaust bij Hitlers politieke campagne nog niet aan de orde. Dat kwam pas tijdens de oorlog. Dus als zoiets gewoon langzaam een samenleving binnenglipt heb je ook weinig om tegen te ageren
Al aan de mogelijkheid gedacht dat hij het topic op zijn eigen verzoek heeft laten sluiten?quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou de meeste fokkers is een groot woord. Er is een soort fangroep waar ik ook toe behoor. Jammer dat het weer gedaan is door een stel randdebielen.
Post dan gewoon verder over iets anders verrekte zandkut.quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ga je lekker janken in Feedback. Hier niet
Doe ik al. Alleen niet tegen jouquote:Op vrijdag 10 april 2020 01:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Post dan gewoon verder over iets anders verrekte zandkut.
Nee, ik kom net thuisquote:Op vrijdag 10 april 2020 01:12 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Al aan de mogelijkheid gedacht dat hij het topic op zijn eigen verzoek heeft laten sluiten?
Voordat je weer gaat lopen jankballen dat het een ander zijn schuld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |