Maar alsnog. Op de marketing foto's ziet het er wel mooi uit maar in de praktijk doet het echt niets.quote:
Ok bedankt voor je hulpquote:Op zaterdag 11 april 2020 13:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar alsnog. Op de marketing foto's ziet het er wel mooi uit maar in de praktijk doet het echt niets.
Liever cashquote:Op zaterdag 11 april 2020 13:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Graag gedaan ik stuur je een tikkie
Tijd voor een jointquote:Op zaterdag 11 april 2020 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Tering wat een koppijn ineens. @:ettovanbelgie waarom geef je het aan mij?
Wel de bijsluiter lezen aubquote:Op zaterdag 11 april 2020 16:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Betwijfel of dat helpt maar paracetamol helpt vast wel.
Zekerquote:
Ik ben meer benieuwd naar waar je vraag vandaan komt dan naar de herenliefdequote:Op zaterdag 11 april 2020 19:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Fok-it
Is de herenliefde voor jou geen optie?
Ik klikte dit topic aan en las vluchtig je discussie met @JR-Style-93 over een of ander datingprogramma.quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar waar je vraag vandaan komt dan naar de herenliefde
Hm. Tijdens mijn puberteit waren er wel wat twijfels maar het is vooral hetero geworden. Al kan ik mannen wel aantrekkelijk vinden uiteraardquote:Op zaterdag 11 april 2020 19:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik klikte dit topic aan en las vluchtig je discussie met @:JR-Style-93 over een of ander datingprogramma.
Je zag je kans schoon?quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik klikte dit topic aan en las vluchtig je discussie met @:JR-Style-93 over een of ander datingprogramma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |