Mooi, dan klik ik dit niet aan.quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:24 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb echt nog nooit iets ongemakkelijker gezien dan dit![]()
Is een 18-jarige die nog in 5 havo zit. Snap sowieso niet waarom je aan zoiets gaat meedoen als je nog een fucking scholier bentquote:Op zaterdag 11 april 2020 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi, dan klik ik dit niet aan.
Dat is niet zo gek hoor.quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is een 18-jarige die nog in 5 havo zit. Snap sowieso niet waarom je aan zoiets gaat meedoen als je nog een fucking scholier bent
Denk dat veel ook gewoon simpelweg op tv willen komen. De wat jongere danquote:Op zaterdag 11 april 2020 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
En ik snap sowieso niet waarom je aan zoiets zou meedoen, ongeacht welke leeftijd.
Goed voor insta volgersquote:Op zaterdag 11 april 2020 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat veel ook gewoon simpelweg op tv willen komen. De wat jongere dan
Instafamequote:
Waarom zou je dat willen in zo'n programmaquote:Op zaterdag 11 april 2020 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat veel ook gewoon simpelweg op tv willen komen. De wat jongere dan
Godverdetering ik schrok me kapot vanwege dat geluid op 0:18quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:24 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb echt nog nooit iets ongemakkelijker gezien dan dit![]()
Als je een knappe boi bent en je gaat de reacties even af na afloop op de socials heb ej alweer genoeg aandacht te pakkenquote:Op zaterdag 11 april 2020 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen in zo'n programma
quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdetering ik schrok me kapot vanwege dat geluid op 0:18
Welke teringmongool heeft dit geëdit
Ik klik NOOIT meer op jouw filmpjes
Dan kan je ook OkCupid installeren.quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:56 schreef Fok-it het volgende:
Ik snap eigenlijk wel heel goed waarom je er aan mee zou doen. Je vult een shitload aan vragen in en wordt dus in ieder geval gekoppeld aan iemand waar je wat mee hebt normaliter.
Het is dat je op tv komt anders had ik het wellicht ook wel overwogen.
Ja en dan?quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een knappe boi bent en je gaat de reacties even af na afloop op de socials heb ej alweer genoeg aandacht te pakken
Ja, maar met het programma skip je wekenlang om de hete brei heen lullenquote:Op zaterdag 11 april 2020 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je ook OkCupid installeren.
Niet dat het werkt (lol)
Geen idee, ik heb dat programma verder nooit gezien.quote:Op zaterdag 11 april 2020 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar met het programma skip je wekenlang om de hete brei heen lullen
Ja lekker om er dan zo'n uitgesproken mening over te hebben Hansquote:Op zaterdag 11 april 2020 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb dat programma verder nooit gezien.
Je hoeft het programma toch niet gezien te hebben om een mening te hebben over met je kop op tv komen tijdens dates?quote:Op zaterdag 11 april 2020 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lekker om er dan zo'n uitgesproken mening over te hebben Hans
Nee dat niet, maar jij zegt, download dan OkCupid. Maar dat is natuurlijk totaal andersquote:Op zaterdag 11 april 2020 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft het programma toch niet gezien te hebben om een mening te hebben over met je kop op tv komen tijdens dates?
Dus ik mag geen mening over OkCupid hebben omdat ik dat datingprogramma niet heb gezien?quote:Op zaterdag 11 april 2020 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar jij zegt, download dan OkCupid. Maar dat is natuurlijk totaal anders
Maar vervolgens moet je degene selecteren die in je straatje vallen. Hopen dat diegene jou ook leuk genoeg vinden voor een gesprek, vervolgens x aantal dagen/weken met elkaar praten voor je eens afspreekt. Die moeite blijft je hier allemaal bespaardquote:Op zaterdag 11 april 2020 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus ik mag geen mening over OkCupid hebben omdat ik dat datingprogramma niet heb gezien?
Jij had het over veel vragen vooraf beantwoorden zodat je gekoppeld kan worden aan iemand met wie je veel overeenkomsten hebt, dat doet die app ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |