Ik heb het je al een paar keer uitgelegd, dus zie het nut er niet echt van in om het nog een keer uit te gaan leggen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:49 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is de vraag maar ik ga dat niet hier in dit subforum verder bespreken.... ik heb me aardig ingelezen en het is nogal een gedoe ja blijkbaar. Maar niet hier. Doe maar die ff bij R&P dan als we er even verder over willen kletsen serieus.
Redelijk, begin iedere week vrij sterk en naarmate de werkweek vordert word ik een slappe hap.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Hallo maat.
Kom je de crisis een beetje door ?
Oh heb geen dvd-speler meer dus dat zal lastig worden.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
geen idee; dvd was al lastig te krijgen maar was de 45 euro meer dan waard...
Op youtube staan wel wat fragmenten; echt apocalyptisch...
Kun je dan gewoon afspreken?quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
Op het gevaar dat ik dingen ga jinxen: ik heb nu wel leuk contact met iemand die ik via Tinder gematchd heb
Hoeft ook niet, hoewel ik waardeer het wel. Maar via via ga ik dan verwezen worden hierheen en dit is niet de juiste plek in het forum om er dieper op in te gaan. Dus daarom kap ik het hier beetje af.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:54 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb het je al een paar keer uitgelegd, dus zie het nut er niet echt van in om het nog een keer uit te gaan leggen.
Tsja onkruid vergaat niet hèquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kom even melden dat ik nog leef en gezond ben
Jullie kunnen weer rustig gaan slapen allen
Doen we helemaal niks meequote:Op vrijdag 10 april 2020 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kom even melden dat ik nog leef en gezond ben
Jullie kunnen weer rustig gaan slapen allen
quote:
Voelt als thuiskomen ditquote:
Hopen dat je niet op de IC belandt dan.quote:
Ik hoor gekke verhalen als je uit je coma komt, een gemiddelde junk ziet het als de hemelquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopen dat je niet op de IC belandt dan.
Fijne gedachtequote:Op vrijdag 10 april 2020 23:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ja morgen alweer 29weken, dus nog een paar weekjes tot ze er is
Ik vind dat oprecht het meest enge aan dit heel virus. Dat je naar IC zou moeten en ze moeten je in slaap brengen en je weet niet of je er ooit nog uitkomt. Brrquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hoor gekke verhalen als je uit je coma komt, een gemiddelde junk ziet het als de hemel
Gewoon doodziek afscheid nemen omdat ze je in slaap brengen, in de hoop dat je wakker gaat worden.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dat oprecht het meest enge aan dit heel virus. Dat je naar IC zou moeten en ze moeten je in slaap brengen en je weet niet of je er ooit nog uitkomt. Brr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |