fokit plz...quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:30 schreef Fok-it het volgende:
Even wat anders.
Vrouw maakt foto van hont tijdens wandeling
Vind de hont.
[ afbeelding ]
ER IS HELEMAAL GEEN HONDquote:Op vrijdag 10 april 2020 19:30 schreef Fok-it het volgende:
Even wat anders.
Vind de hont.
[ afbeelding ]
Ok, ja, dit, ergens, vaag in de verte, zie ik wel...quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja daarachter, kijkt naar het baasje zo van: waar blijf je. Grijze hond.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:35 schreef Fok-it het volgende:
Even antwoord in spoiler voor de deelnemers uiteraard
Etto
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:30 schreef Fok-it het volgende:
Even wat anders.
Vind de hont.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:39 schreef naatje_1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut Etto“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Yup, lesje geleerd wat dat aan gaat ja, al voor mijn straf en beloof dat wel ja.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eens. Nooit met alcohol achter het stuur. Al is het voor drie centimeterDo what you love, love what you do!![]()
Euhm nee?quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maar ben je nou al helemaal gestopt met alcohol drinken?
Opzich hoewel het slimmer zou zijn wellicht. Maar heb het echt totaal beperkt kunnen houden tot in het weekend vanaf januari sowieso.
Ok tref ik het net een keer verkeerd op een zaterdag avond. Maar het is sowieso al heel veel geminderd hoor. Drink niet meer elke dag.
Maar ok wil dat in detail wel weer meer doorzetten maar gaan we even over naar het andere topic aub
Do what you love, love what you do!![]()
DAARBIJ had ik jou ook een vraag gesteld..quote:
Of je Come and See kendeOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Zolang je nog drinkt, al is het enkel in het weekend, krijg je je rijbewijs niet terug, zo simpel is het gewoon.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:44 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm nee?
Opzich hoewel het slimmer zou zijn wellicht. Maar heb het echt totaal beperkt kunnen houden tot in het weekend vanaf januari sowieso.
Ok tref ik het net een keer verkeerd op een zaterdag avond. Maar het is sowieso al heel veel geminderd hoor. Drink niet meer elke dag.
Maar ok wil dat in detail wel weer meer doorzetten maar gaan we even over naar het andere topic aub![]()
Ohja. Die gleed nog wel even voorbij voor mijn ogen zich slotenquote:Op vrijdag 10 april 2020 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DAARBIJ had ik jou ook een vraag gesteld..
Of je Come and See kende
Maar nee, daar heb ik nog nooit van gehoord“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dat is de vraag maar ik ga dat niet hier in dit subforum verder bespreken.... ik heb me aardig ingelezen en het is nogal een gedoe ja blijkbaar. Maar niet hier. Doe maar die ff bij R&P dan als we er even verder over willen kletsen serieus.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zolang je nog drinkt, al is het enkel in het weekend, krijg je je rijbewijs niet terug, zo simpel is het gewoon.
Do what you love, love what you do!![]()
Ergste WWII film ooit, in de zin van, aangrijpend... Russische productie, over de Dirlewanger Brigade in Wit-Rusland. Meest indrukwekkende film die ik ken.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja. Die gleed nog wel even voorbij voor mijn ogen zich sloten
Maar nee, daar heb ik nog nooit van gehoordOmnibus in omnibus.
Staat die op Netflix?quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ergste WWII film ooit, in de zin van, aangrijpend... Russische productie, over de Dirlewanger Brigade in Wit-Rusland. Meest indrukwekkende film die ik ken.blablablabla![]()
geen idee; dvd was al lastig te krijgen maar was de 45 euro meer dan waard...quote:
Op youtube staan wel wat fragmenten; echt apocalyptisch...Omnibus in omnibus.
Hm eens kijken.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ergste WWII film ooit, in de zin van, aangrijpend... Russische productie, over de Dirlewanger Brigade in Wit-Rusland. Meest indrukwekkende film die ik ken.
Heb paar jaar geleden wel Saul fia gezien. Dat was een hongaarse film, die was ook wel indrukwekkend“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: