Waarom geen Indiaas danquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Thais, Indo en heel soms Vietnamees. Doh.
oh was meer omdat er Z als tt stond en ik laatst dragon ball zat te kijkenquote:
Hm oke oke. Volgens mij heb ik nog nooit iets gegeten wat poederig smaaktequote:Op woensdag 25 maart 2020 20:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nooit interesse voor gehad, en wat ik ervan heb gegeten vond ik poederig ofzo.
moet je keer bij goeie indier gaan etenquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nooit interesse voor gehad, en wat ik ervan heb gegeten vond ik poederig ofzo.
Ja sowieso. In London keertje goed Indiaas gegeten bohquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je keer bij goeie indier gaan eten
in de UK zitten er veel
Stop deze actquote:
ik ook paar keer in London echt lekker Indiaas gegeten en je krijgt dan ook echt kanjerveelquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja sowieso. In London keertje goed Indiaas gegeten boh
Ik zit al vol voor de curry op tafel komt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ook paar keer in London echt lekker Indiaas gegeten en je krijgt dan ook echt kanjerveel
ik ontplof bijna als ik er aan denk
flips kent wel meer goeie tentjes in damskoquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:02 schreef Fok-it het volgende:
En in Amsterdam zit een heule goeie. Flips kent die ook @:Flippiee
ik vreet me altijd helemaal ziek aan die naansquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit al vol voor de curry op tafel komt.
Papadums, naam en lassigoden
ik heb niet zo'n potovenquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon zelf naantje maken, vrienden.
Lekker man, niks mis mee.
Wat is je favoriete gerecht dan?quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik vreet me altijd helemaal ziek aan die naans![]()
Ja, dat is een goed punt.quote:
kokos ja? Hmquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ehm zo'n curry met kip en kokos
chicken madras is dat volgens mijquote:
oh ik eet ze eigenlijk nooit uit de supermarktquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is een goed punt.
Uit de pan zijn ze nog steeds goed te doen. Gewoon omdat ze lekker vers zijn. Altijd lekkerder dan de supermarkt.
Ah dat zou best kunnen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
chicken madras is dat volgens mij
[..]
oh ik eet ze eigenlijk nooit uit de supermarkt
ik eet eigenlijk voornamelijk indiaas als ik uit eten ga
butter chicken ziet er wel goed uitquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dat zou best kunnen.
Nee butter chicken en biryani
netflix heeft geen deal met toei volgens mij dus dan is de kans klein dat het op hun streamingservice staat hequote:
In Duitsland zag ik Dragonball Z op Netflix staan, maar in Nederland inderdaad niet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
netflix heeft geen deal met toei volgens mij dus dan is de kans klein dat het op hun streamingservice staat he
dus dan kun je het torrenten of je kijkt of je ze op BD of DVD kan krijgen
gebruik je vpn tochquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:15 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
In Duitsland zag ik Dragonball Z op Netflix staan, maar in Nederland inderdaad niet.
huh wat raar zeg, je zou zeggen dat door dat corona gezeik het erg rustig is omdat iedereen de hele dag thuis zit en vooral geen dingen online bestellenquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:15 schreef 00wildchild het volgende:
Godsammmmeeeeee wat een slechte service zeg. Eergisteren ps besteld en gewoon nog steeds niet binnen.
Dan nog.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
huh wat raar zeg, je zou zeggen dat door dat corona gezeik het erg rustig is omdat iedereen de hele dag thuis zit en vooral geen dingen online bestellen
oh wacht
lol dit had je echt mijlenver aan kunnen zien komenquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dan nog.![]()
1 dag vertraging oké maar dit is gewoon lang.Hij is het magazijn nog niet eens uit.
dan gewoon van piratenbaai trekkenquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:18 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Gaat niet werken, Netflix detecteert dat je een VPN gebruikt.
Waarom zou ik ze boos opbellen. Mag toch gewoon geïrriteerd zijn dat het zo lang duurt zonder vingers te gaan wijzen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lol dit had je echt mijlenver aan kunnen zien komen
bel ze anders boos op
Ja en dan een brief van Tim Kuik krijgen, of hoe heet die gast van Brein?quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan gewoon van piratenbaai trekken
Tim Kuikquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:22 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja en dan een brief van Tim Kuik krijgen, of hoe heet die gast van Brein?
Ja zoiets.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:21 schreef Fok-it het volgende:
Ja met Riaaa, ik heb gister een pleesteesjien gekocht en nou hebbikum nog niet binnen, hoe zit dat nou dan he?
Ja door je achter een VPN te verstoppen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:24 schreef 00wildchild het volgende:
Fucktimkuik
Doe je toch ip omzetten en daarna downen.
ja maar je bent wel (al dan niet direct) met vingers aan het wijzen, de mensen in het distributiecentrum zullen er waarschijnlijk alles aan doen om die ps zo snel mogelijk bij jou te krijgen maar het is nu gewoon ongeloofelijk druk dus zal je gewoon even geduld moeten hebben.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Waarom zou ik ze boos opbellen. Mag toch gewoon geïrriteerd zijn dat het zo lang duurt zonder vingers te gaan wijzen.
gebruik je daar je vpn toch voorquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:22 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja en dan een brief van Tim Kuik krijgen, of hoe heet die gast van Brein?
gedraag je daar dan ook naarquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:27 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik ben echt niet achterlijk hoor: ben meer dan twee jaar actief geweest met een kloon, op zo'n tech website met voornamelijk VVD aanhang.... werd pas na 2.5 jaar ofzo gebanned en heb alvast een nieuwe kloon klaar staan
Ik pas mij aan, dit is geen tech forum: weet je wat voor verademing het is, dat ik niet eerst moet na gaan of het wel politiek correct is en dan het liefst VVD....quote:
oh okeequote:Op woensdag 25 maart 2020 21:29 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik pas mij aan, dit is geen tech forum: weet je wat voor verademing het is, dat ik niet eerst moet na gaan of het wel politiek correct is en dan het liefst VVD....
Ja helaas welquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh okee
ben jij toevallig autistisch?
Dan ben je hier verkeerd. Als je geen buste van Rutte op de schouw hebt staan ben je hier niet welkomquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:29 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik pas mij aan, dit is geen tech forum: weet je wat voor verademing het is, dat ik niet eerst moet na gaan of het wel politiek correct is en dan het liefst VVD....
Op FOK! lopen er wel grotere gekken rond dan de gemiddelde autist hoor. Daar hoef je je inderdaad niet druk om te makenquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:32 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja helaas welmaar ik kan meedraaien in de maatschappij, alleen op internet zijn autisten ongewenst
Maar daarom maak ik gewoon telkens nieuwe accounts aan, hoeft alleen niet op FOK! :F
Ja je mag niet over torrents praten bijvoorbeeld: het is net een VVD dictatuur daar hoor. Stel je voor mensen zeggen iets, wat niet politiek correct is....quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:31 schreef Fok-it het volgende:
Politiek correct op een techforum?![]()
Zijn bepaalde modems taboe om over te praten ofzo
VVD dictatuur? Leg eens uit.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:33 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja je mag niet over torrents praten bijvoorbeeld: het is net een VVD dictatuur daar hoor. Stel je voor mensen zeggen iets, wat niet politiek correct is....
Op dit tijdstip broodje bapaoquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
Wat zou ik doen, koken of een paar broodjes bapao in de magnetron doen
oh het maakt mij geen reet uit of iemand het is of niet hoorquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:32 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja helaas welmaar ik kan meedraaien in de maatschappij, alleen op internet zijn autisten ongewenst
Maar daarom maak ik gewoon telkens nieuwe accounts aan, hoeft alleen niet op FOK! :F
We hebben toch niks te doen. Of wil je over doritos praten met @Amarantha Mag ook hoorquote:
Simpel, je mag geen andere mening hebben dan een VVD mening: dat is een VVD dictatuur, maar dan enkel onlinequote:
Straks komt ie vaker terugquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hebben toch niks te doen. Of wil je over doritos praten met @:Amarantha Mag ook hoor
En wat voor politieke partij draag jij aan?quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:36 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Simpel, je mag geen andere mening hebben dan een VVD mening: dat is een VVD dictatuur, maar dan enkel onlineWant in het echt schijten die tech nerds allemaal in hun broek
Gelukkig zijn wij heel goed in het demoniseren van mede-usersquote:
Ligt aan wat je wil gaan koken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
Heb kipdijfilet en rijstquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:39 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ligt aan wat je wil gaan koken.
Ik ook niet, maar ik heb er een hekel aan dat mij verteld word dat ik ongewenst gedrag vertoon. Flikker toch lekker op, het internet is geen autoriteitquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh het maakt mij geen reet uit of iemand het is of niet hoor
Ik behandel er iemand niet anders door maar bij jou kan ik het aan je post wel aflezen
Welke partijen zijn geaccepteerd hier? Ik moet daar wel voorzichtig antwoord op geven, voordat ik uitgemaakt word voor racist of klimaat gekkiequote:Op woensdag 25 maart 2020 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wat voor politieke partij draag jij aan?
Ja, dan ga je liegen. Dus dan heeft de vraagstelling al geen zin. Nee zonder daar antwoord op te geven mag je reagerenquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:46 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Welke partijen zijn geaccepteerd hier? Ik moet daar wel voorzichtig antwoord op geven, voordat ik uitgemaakt word voor racist of klimaat gekkie
Ah jammer... hebben we nu een fvd'er in onz?quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:46 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Welke partijen zijn geaccepteerd hier? Ik moet daar wel voorzichtig antwoord op geven, voordat ik uitgemaakt word voor racist of klimaat gekkie
Die hadden we denk ik alquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah jammer... hebben we nu een fvd'er in onz?
Gewoon koken natuurlijkquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
Eens. Maar goed dat er nu geen verkiezingen zijn anders zou ik nog overwegen op hem te stemmenquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik mag Rutte wel... beste premier die we nu kunnen hebben
Dat is lang geleden vriendquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:43 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb er een hekel aan dat mij verteld word dat ik ongewenst gedrag vertoon. Flikker toch lekker op, het internet is geen autoriteit
Ja ik zal mij wel gedragen hier tot zekere hoogte, zodat ik niet verbannen word. Maar die zolderautisten die toevallig hoogopgeleid zijn, moeten niet denken dat ik mij iets aan trek van een ban.
In 2015 werd ik verbannen en in vijf jaar tijd, gewoon een stuk of drie kloons aangemaakt. Waar ik dan telkens het wachtwoord van vergat, dus maakte ik gewoon weer een nieuwe. Mijn kloon werd zelfs in hun 2019 jaaroverzicht genoemd( dus ik ben gewoon 2.5 jaar actief geweest met een kloon ).
Ik vind het eigenlijk wel opmerkelijk, hoe sommige forums zo intolerant kunnen zijn: maar wel op de radio reclame maken
Dat mag je volgend jaar doen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eens. Maar goed dat er nu geen verkiezingen zijn anders zou ik nog overwegen op hem te stemmen
Ik ga echt niet stemmen op iemand, die mij de vrijheid ontneemt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:28 schreef skysherrif het volgende:
Ben wel bang dat dit de winst van vvd weer veilig gaat stellen ja
Heeft jensen je dat gezegdquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:33 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik ga echt niet stemmen op iemand, die mij de vrijheid ontneemt.
Nog steeds een griepje? Wow, die zie je nog maar weinig in het wildquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:33 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik ga echt niet stemmen op iemand, die mij de vrijheid ontneemt.
Beter fvd inderdaadquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:28 schreef skysherrif het volgende:
Ben wel bang dat dit de winst van vvd weer veilig gaat stellen ja
Ik heb dat niet eens gekekenquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:38 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik heb dat niet eens gekekenMaar ik begrijp best, dat wij nu eventjes niet in vrijheid leven. Vind het alleen een beetje gek, dat daar geen democratische proces aan vooraf gaat.
Serieus? Of ben je aan het trollen? Er moet toch wel iemand zijn die beter is? En nee dan bedoel ik niet Geert Wilders, of die nep geleerde van de fvd.quote:
Wie dan?quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:49 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Serieus? Of ben je aan het trollen? Er moet toch wel iemand zijn die beter is? En nee dan bedoel ik niet Geert Wilders, of die nep geleerde van de fvd.
Wie wel danquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:49 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Serieus? Of ben je aan het trollen? Er moet toch wel iemand zijn die beter is? En nee dan bedoel ik niet Geert Wilders, of die nep geleerde van de fvd.
Ja dat weet ik niet: de D66 is ook eng hoor. Maja ik zou in iedere geval nooit op een partij stemmen, die het liefste de Wajong nog morgen zou afschaffen. Dan ben ik namelijk mijn inkomen kwijt.quote:
Dan ga je toch gewoon werken?quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:59 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet: de D66 is ook eng hoor. Maja ik zou in iedere geval nooit op een partij stemmen, die het liefste de Wajong nog morgen zou afschaffen. Dan ben ik namelijk mijn inkomen kwijt.
Wat vooral eng is dat jij denkt dat je zonder inkomsten komt te zitten terwijl je in een land woont met een van de grootste sociale vangnetten ter wereld, al jaren geregeerd door VVDquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:59 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet: de D66 is ook eng hoor. Maja ik zou in iedere geval nooit op een partij stemmen, die het liefste de Wajong nog morgen zou afschaffen. Dan ben ik namelijk mijn inkomen kwijt.
Doe ik al: heb een vast contract van 15 uur per week, bij een supermarkt keten. Ik ben het bewijs dat Wajongers wel een vast contract kunnen krijgenquote:
Maar de VVD regeert niet alleen hè: de PvdA heeft bijvoorbeeld al in het VVD kabinet gezeten, dus er moet altijd water bij de wijn gedaan worden. Als de VVD alleen regeerde: dan was de Shell aan zet in Nederland o.a want de VVD is echt een ondernemers partij.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vooral eng is dat jij denkt dat je zonder inkomsten komt te zitten terwijl je in een land woont met een van de grootste sociale vangnetten ter wereld, al jaren geregeerd door VVD
Zolang er niet meer dan 100 man komen, dan mag het toch?quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb na de briefing van van Dissel vanmorgen nog weinig hoop dat de bruiloft gaat plaatsvinden dit jaar
100 geldt niet meerquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:16 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Zolang er niet meer dan 100 man komen, dan mag het toch?
Ja en dan 99 gasten op 1.5 meter van elkaar laten zitten.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:16 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Stop met deze actquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb na de briefing van van Dissel vanmorgen nog weinig hoop dat de bruiloft gaat plaatsvinden dit jaar
Op een uitvaart mogen er niet meer dan 30 personen zijn inclusief personeelquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:16 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Waarom zouden er überhaupt meer dan 30 mensen zijn op een uitvaartquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:19 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Op een uitvaart mogen er niet meer dan 30 personen zijn inclusief personeel
Gratis koffiequote:Op woensdag 25 maart 2020 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zouden er überhaupt meer dan 30 mensen zijn op een uitvaart
Grote familie, neven en nichten oh en er zijn nog vrienden en kennissen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aandachtshoerenquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bedoel het vanuit de organiserende kant
Neven en nichten die je alleen ziet op bruiloften en begrafenissen? Mogen bij mij wegblijven. Kennissen ookquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:22 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Grote familie, neven en nichten oh en er zijn nog vrienden en kennissen.
Ga je toch lekker naar buiten, aan deurklinken likken en vragen of mensen in je gezicht willen kuchenquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:22 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
K*t regering ook: je mag ook niks meer, behalve thuis zitten
ze pakke ons alles af. dit is de eerste stap,,, mensen mogen niet meer in kontakt komen op straat,, straks word het versprijden van je mening op internet of face book ook al stilgelegd en iedereen doet mee in de massa hysterie ons volk word KAPOT GEMAAKT en we vragen zelf om extra maatregelen,,, kijk maar na baudet hij zegt dat het virus gevaarlik is, schaam me dat ik ooit achter die debiel heb aan gelopen is mij duidelik geworden dat het gecontroleerde opositie isquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:22 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik ga met de fiets naar het werk, dat mag nog wel.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je toch lekker naar buiten, aan deurklinken likken en vragen of mensen in je gezicht willen kuchen
Kut hè dat ze je langer willen laten leven.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:22 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Zouden ze soms niet moeten doenquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kut hè dat ze je langer willen laten leven.
Ja ik zou corona best willen overslaan: wat een k*t tijd....quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kut hè dat ze je langer willen laten leven.
Grote familie, neven en nichten oh en er zijn nog vrienden en kennissen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe even normaal, de buurlanden treffen het harder.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:26 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik ga met de fiets naar het werk, dat mag nog wel.
We zitten er allemaal in, niet zo zanikenquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:27 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja ik zou corona best willen overslaan: wat een k*t tijd....
Nee Duitsland heeft juist relatief gezien vrij weinig doden en stja België? Dat is een verloren hoop.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
Doe even normaal, de buurlanden treffen het harder.
(lol)quote:
Heerlijk man, de hele dag lekker thuis FOK!ken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:27 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja ik zou corona best willen overslaan: wat een k*t tijd....
Nee ik leef in mijn eigen wereldquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
We zitten er allemaal in, niet zo zaniken
quote:
Dat was ons al duidelijk dankjequote:Op woensdag 25 maart 2020 23:30 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nee ik leef in mijn eigen wereld
Kan je die grens ook sluiten?quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:30 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nee ik leef in mijn eigen wereld
Ja dat lukt wel hoor: ik kan mij goed aanpassen, maar heb ik eventjes geen zin in.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:32 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Kan je die grens ook sluiten?
101barz heeft sws wel harde sessies :/quote:
Jij wel jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:41 schreef 00wildchild het volgende:
God 101 barz we zijn echt een stel oude mensen aan het worden
Waarom heb jij geen UI?quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niks mis met milflife. Next level is stepmom.
Heerlijk nummertje was dat. Goede tieten ook.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:34 schreef 00wildchild het volgende:
Oooh she’s sweet but a psychooo a little bit psychooo
Danny VeraGODquote:
Misschien wil ik dat niet.quote:Op donderdag 26 maart 2020 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het visueel aantrekkelijker is om een UI te hebben.
Ik beleef al jaren een persoonlijke recessie dus niks nieuws onder de zonquote:Op donderdag 26 maart 2020 01:02 schreef naatje_1 het volgende:
WTO verwacht grotere recessie dan 2008, goh
oefquote:Op donderdag 26 maart 2020 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik beleef al jaren een persoonlijke recessie dus niks nieuws onder de zon
Lekker manquote:Op donderdag 26 maart 2020 01:02 schreef naatje_1 het volgende:
Lekker aandelen kopen!!quote:Op donderdag 26 maart 2020 01:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ja wat ik moet ook etenquote:
Wij gaan dik cashen vriendquote:
Zo dan ben je wel echt kapot lui.quote:Op donderdag 26 maart 2020 01:19 schreef Mortaxx het volgende:
Pff zit al sinds vanmiddag zonder sigaretten. Overweeg echt langs winkel te gaan nu
Lui?quote:Op donderdag 26 maart 2020 01:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zo dan ben je wel echt kapot lui.
Ja. Als je als roker zelfs je huis niet uit komt om sigaretten te halen, moet je wel lui zijn.quote:
Of een ongemotiveerde rokerquote:Op donderdag 26 maart 2020 01:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Als je als roker zelfs je huis niet uit komt om sigaretten te halen, moet je wel lui zijn.
heb vanavond nog snel shag gehaald \m/quote:Op donderdag 26 maart 2020 01:19 schreef Mortaxx het volgende:
Pff zit al sinds vanmiddag zonder sigaretten. Overweeg echt langs winkel te gaan nu
quote:Op donderdag 26 maart 2020 01:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb vanavond nog snel shag gehaald \m/
HAHAHAHAquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:18 schreef Solotovski het volgende:
Gvd, dacht fiets gejat. Op laten halen door collega, bedenk ik me net dat mn fiets nog bij de supermarkt staat
Blijkt dus dat ik met de fiets naar supermarkt ben gegaan en lopend weer terug![]()
![]()
Don’t do drugs hmmkayquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:18 schreef Solotovski het volgende:
Gvd, dacht fiets gejat. Op laten halen door collega, bedenk ik me net dat mn fiets nog bij de supermarkt staat
Blijkt dus dat ik met de fiets naar supermarkt ben gegaan en lopend weer terug![]()
![]()
Jij moet helemaal je bek houdenquote:
Hou zelf je bek graftakquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je bek houden
Lolquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:18 schreef Solotovski het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:18 schreef Solotovski het volgende:
![]()
Helemaal niks, alleen joint gerooktquote:
Owwww danquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Helemaal niks, alleen joint gerookt
quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:18 schreef Solotovski het volgende:
![]()
Ach, scheelt me wel weer 2 keer fietsen vandaagquote:
Ik las pepvrienden en jij @Solotovski?quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:01 schreef Diqiu-Long het volgende:
Goedemorgen, nieuwe nep vrienden van het internet
eyquote:
Dat is waar. Lekker lopen is ook goed voor jequote:Op donderdag 26 maart 2020 09:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ach, scheelt me wel weer 2 keer fietsen vandaag
Ja fietsen niet zekerquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is waar. Lekker lopen is ook goed voor je
stalk mij niet svpquote:
Dud0rquote:
Frituurpanquote:
Soofquote:
Waar het hart vol van isquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik las pepvrienden en jij @:Solotovski?
Uh okquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:24 schreef Filosoofert het volgende:
Ska-badabadabadoo-belidabbelydabbladabbladabblabab-belibabbelibabbelibabbelabbelo-doobelidoo
I'm the Scatman
[Chorus]
Ski-bi-dibby-dib yo-da-dub-dub, yo-da-dub-dub
I'm the Scatman
[Hook]
Ba-da-ba-da-ba-be bop-bop-bodda-bope
Bop-ba-bodda-bope
Be-bop-ba-bodda-bope, bop-ba-bodda
Ba-da-ba-da-ba-be bop-ba-bodda-bope
Bop-ba-bodda-bope
Be-bop-ba-bodda-bope, bop-ba-bodda-bope
[Verse 1]
Ska-badabadabadoo-belidabbelydabbladabbladabblabab-belibabbelibabbelibabbelabbelo-doobelidoo
Ik heb hele dat Spotify aanquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:26 schreef Filosoofert het volgende:
De hele dag youtube filmpjes aanzetten
Hahahahaha hele datquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb hele dat Spotify aan
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAAHHAHAHAHQHQHQHQHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAquote:
Bijpassende ui welquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAAHHAHAHAHQHQHQHQHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA
aaaah
Lulquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAAHHAHAHAHQHQHQHQHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA
aaaah
nauwelijksquote:
Daar zijn de meningen dan over verdeeldquote:
Volgens mijn moeder viel je tegen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen dan over verdeeld
Echt hequote:Op donderdag 26 maart 2020 09:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen dan over verdeeld
Jij bent gewoon snel onder de indrukquote:
Minder Crystal meth gebruiken....quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik las pepvrienden en jij @:Solotovski?
Ze is verslaafd aan methquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:40 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Minder Crystal meth gebruiken....
Ik herinner me jou nog wel ja. De iets minder retard versie van brad toch?quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:47 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik bier en aandacht van wild vreemde mensen op internet
Ja met werk en niet Obese: maar tag die jongen aub niet, want ik wil hem juist geen aandacht geven. Hij was heel irritant bezig in mijn topic in pta en bleef hem negeren, maar hij bleef toch reagerenquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik herinner me jou nog wel ja. De iets minder retard versie van brad toch?
@ItsTheBradgeHerequote:Op donderdag 26 maart 2020 09:51 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja met werk en niet Obese: maar tag die jongen aub niet, want ik wil hem juist geen aandacht geven. Hij was heel irritant bezig in mijn topic in pta en bleef hem negeren, maar hij bleef toch reageren
PTA / Suzuki Celerio - Twee jaar in bezit!
Moest lachenquote:
was te verwachtenquote:
Je vroeg er ook een beetje om héquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:53 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Potverdorie, nou je mag het zelf oplossen he
Een echte FOK!ker ( @SuperwormJim ) is toch PC MASTER RACE?quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:57 schreef 00wildchild het volgende:
Tussen nu en 12 wordt ps bezorgdtijd om mijn eerste afspraak af te zeggen zodat ik kan gamen.
![]()
Nu word ik een echte fokker
Ps4quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:57 schreef 00wildchild het volgende:
Tussen nu en 12 wordt ps bezorgdtijd om mijn eerste afspraak af te zeggen zodat ik kan gamen.
![]()
Niet alvast een PS5 hebbenquote:
PS1 is dan wel weer vet.quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Pfff denk je heb money ofzo gewoon ps1 voor twee tientjes
Ja die meth moet ook betaald worden hequote:Op donderdag 26 maart 2020 10:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Pfff denk je heb money ofzo gewoon ps1 voor twee tientjes
Nu je het zo zegt... ff langs papa om op te halen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:01 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
PS1 is dan wel weer vet.
Gran Turismo 2
Tekken 3
GTA London
Daar heb een kut voor gekregen. En dat ik geen voortanden meer heb helpt ook wel.quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja die meth moet ook betaald worden he
Vooral GT heb ik grijs gespeeld joh.quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:04 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt... ff langs papa om op te halen.
Ja die spellen zijn moeilijk duurquote:
Geen Xbox One X hebben anno 2020quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:57 schreef 00wildchild het volgende:
![]()
K heb nu ook Gran Turismo erbijquote:Op donderdag 26 maart 2020 10:06 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Vooral GT heb ik grijs gespeeld joh.
Was Spyro ook al voor de 1? of was dat 2?
Suzuki Escudo Pikes Peak version
[ afbeelding ]
Vetquote:Op donderdag 26 maart 2020 10:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
K heb nu ook Gran Turismo erbij
Xbox ligt wel lekkerder in je hand ja. Maar ja iedereen om me heen heeft ps dus das gezelliger.quote:
De enige games die ik ook heb gespeeld zijn Wolfenstein en Doom.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:58 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Een echte FOK!ker ( @:superwormjim ) is toch PC MASTER RACE?
Ging mij meer om de fok-spellingquote:Op donderdag 26 maart 2020 10:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De enige games die ik ook heb gespeeld zijn Wolfenstein en Doom.
Scheelt dat ik geen drugs gebruik dus kan wel halen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja die spellen zijn moeilijk duur
OOFquote:Op donderdag 26 maart 2020 10:19 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Scheelt dat ik geen drugs gebruik dus kan wel halen.
Hou toch opquote:Op donderdag 26 maart 2020 10:19 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Netjes, maar waarvan?quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Twee weken clean.WAT EEN PRESTATIE
Ik denk dat ze het nu over Solo heeftquote:
Is solo gestopt met blowen dan?quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het nu over Solo heeft
Wat was jouw oude username?quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:19 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Denk het nietquote:Op donderdag 26 maart 2020 10:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het nu over Solo heeft
Hoelang ben jij clean? Half uurtje?quote:
Heb je budgetgaming.nl al bekeken?quote:
Uurtje of 14quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelang ben jij clean? Half uurtje?
Dus je mag nu weer rijdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |