Dat mag je volgend jaar doen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eens. Maar goed dat er nu geen verkiezingen zijn anders zou ik nog overwegen op hem te stemmen
Ik ga echt niet stemmen op iemand, die mij de vrijheid ontneemt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:28 schreef skysherrif het volgende:
Ben wel bang dat dit de winst van vvd weer veilig gaat stellen ja
Heeft jensen je dat gezegdquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:33 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik ga echt niet stemmen op iemand, die mij de vrijheid ontneemt.
Nog steeds een griepje? Wow, die zie je nog maar weinig in het wildquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:33 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik ga echt niet stemmen op iemand, die mij de vrijheid ontneemt.
Beter fvd inderdaadquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:28 schreef skysherrif het volgende:
Ben wel bang dat dit de winst van vvd weer veilig gaat stellen ja
Ik heb dat niet eens gekekenquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:38 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik heb dat niet eens gekekenMaar ik begrijp best, dat wij nu eventjes niet in vrijheid leven. Vind het alleen een beetje gek, dat daar geen democratische proces aan vooraf gaat.
Serieus? Of ben je aan het trollen? Er moet toch wel iemand zijn die beter is? En nee dan bedoel ik niet Geert Wilders, of die nep geleerde van de fvd.quote:
Wie dan?quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:49 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Serieus? Of ben je aan het trollen? Er moet toch wel iemand zijn die beter is? En nee dan bedoel ik niet Geert Wilders, of die nep geleerde van de fvd.
Wie wel danquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:49 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Serieus? Of ben je aan het trollen? Er moet toch wel iemand zijn die beter is? En nee dan bedoel ik niet Geert Wilders, of die nep geleerde van de fvd.
Ja dat weet ik niet: de D66 is ook eng hoor. Maja ik zou in iedere geval nooit op een partij stemmen, die het liefste de Wajong nog morgen zou afschaffen. Dan ben ik namelijk mijn inkomen kwijt.quote:
Dan ga je toch gewoon werken?quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:59 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet: de D66 is ook eng hoor. Maja ik zou in iedere geval nooit op een partij stemmen, die het liefste de Wajong nog morgen zou afschaffen. Dan ben ik namelijk mijn inkomen kwijt.
Wat vooral eng is dat jij denkt dat je zonder inkomsten komt te zitten terwijl je in een land woont met een van de grootste sociale vangnetten ter wereld, al jaren geregeerd door VVDquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:59 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet: de D66 is ook eng hoor. Maja ik zou in iedere geval nooit op een partij stemmen, die het liefste de Wajong nog morgen zou afschaffen. Dan ben ik namelijk mijn inkomen kwijt.
Doe ik al: heb een vast contract van 15 uur per week, bij een supermarkt keten. Ik ben het bewijs dat Wajongers wel een vast contract kunnen krijgenquote:
Maar de VVD regeert niet alleen hè: de PvdA heeft bijvoorbeeld al in het VVD kabinet gezeten, dus er moet altijd water bij de wijn gedaan worden. Als de VVD alleen regeerde: dan was de Shell aan zet in Nederland o.a want de VVD is echt een ondernemers partij.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vooral eng is dat jij denkt dat je zonder inkomsten komt te zitten terwijl je in een land woont met een van de grootste sociale vangnetten ter wereld, al jaren geregeerd door VVD
Zolang er niet meer dan 100 man komen, dan mag het toch?quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb na de briefing van van Dissel vanmorgen nog weinig hoop dat de bruiloft gaat plaatsvinden dit jaar
100 geldt niet meerquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:16 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Zolang er niet meer dan 100 man komen, dan mag het toch?
Ja en dan 99 gasten op 1.5 meter van elkaar laten zitten.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:16 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Stop met deze actquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb na de briefing van van Dissel vanmorgen nog weinig hoop dat de bruiloft gaat plaatsvinden dit jaar
Op een uitvaart mogen er niet meer dan 30 personen zijn inclusief personeelquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:16 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Waarom zouden er überhaupt meer dan 30 mensen zijn op een uitvaartquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:19 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Op een uitvaart mogen er niet meer dan 30 personen zijn inclusief personeel
Gratis koffiequote:Op woensdag 25 maart 2020 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zouden er überhaupt meer dan 30 mensen zijn op een uitvaart
Grote familie, neven en nichten oh en er zijn nog vrienden en kennissen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aandachtshoerenquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bedoel het vanuit de organiserende kant
Neven en nichten die je alleen ziet op bruiloften en begrafenissen? Mogen bij mij wegblijven. Kennissen ookquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:22 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Grote familie, neven en nichten oh en er zijn nog vrienden en kennissen.
Ga je toch lekker naar buiten, aan deurklinken likken en vragen of mensen in je gezicht willen kuchenquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:22 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
K*t regering ook: je mag ook niks meer, behalve thuis zitten
ze pakke ons alles af. dit is de eerste stap,,, mensen mogen niet meer in kontakt komen op straat,, straks word het versprijden van je mening op internet of face book ook al stilgelegd en iedereen doet mee in de massa hysterie ons volk word KAPOT GEMAAKT en we vragen zelf om extra maatregelen,,, kijk maar na baudet hij zegt dat het virus gevaarlik is, schaam me dat ik ooit achter die debiel heb aan gelopen is mij duidelik geworden dat het gecontroleerde opositie isquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:22 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik ga met de fiets naar het werk, dat mag nog wel.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je toch lekker naar buiten, aan deurklinken likken en vragen of mensen in je gezicht willen kuchen
Kut hè dat ze je langer willen laten leven.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:22 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Zouden ze soms niet moeten doenquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kut hè dat ze je langer willen laten leven.
Ja ik zou corona best willen overslaan: wat een k*t tijd....quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kut hè dat ze je langer willen laten leven.
Grote familie, neven en nichten oh en er zijn nog vrienden en kennissen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe even normaal, de buurlanden treffen het harder.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:26 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik ga met de fiets naar het werk, dat mag nog wel.
We zitten er allemaal in, niet zo zanikenquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:27 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja ik zou corona best willen overslaan: wat een k*t tijd....
Nee Duitsland heeft juist relatief gezien vrij weinig doden en stja België? Dat is een verloren hoop.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
Doe even normaal, de buurlanden treffen het harder.
(lol)quote:
Heerlijk man, de hele dag lekker thuis FOK!ken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:27 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja ik zou corona best willen overslaan: wat een k*t tijd....
Nee ik leef in mijn eigen wereldquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
We zitten er allemaal in, niet zo zaniken
quote:
Dat was ons al duidelijk dankjequote:Op woensdag 25 maart 2020 23:30 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nee ik leef in mijn eigen wereld
Kan je die grens ook sluiten?quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:30 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nee ik leef in mijn eigen wereld
Ja dat lukt wel hoor: ik kan mij goed aanpassen, maar heb ik eventjes geen zin in.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:32 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Kan je die grens ook sluiten?
101barz heeft sws wel harde sessies :/quote:
Jij wel jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:41 schreef 00wildchild het volgende:
God 101 barz we zijn echt een stel oude mensen aan het worden
Waarom heb jij geen UI?quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niks mis met milflife. Next level is stepmom.
Heerlijk nummertje was dat. Goede tieten ook.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:34 schreef 00wildchild het volgende:
Oooh she’s sweet but a psychooo a little bit psychooo
Danny VeraGODquote:
Misschien wil ik dat niet.quote:Op donderdag 26 maart 2020 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het visueel aantrekkelijker is om een UI te hebben.
Ik beleef al jaren een persoonlijke recessie dus niks nieuws onder de zonquote:Op donderdag 26 maart 2020 01:02 schreef naatje_1 het volgende:
WTO verwacht grotere recessie dan 2008, goh
oefquote:Op donderdag 26 maart 2020 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik beleef al jaren een persoonlijke recessie dus niks nieuws onder de zon
Lekker manquote:Op donderdag 26 maart 2020 01:02 schreef naatje_1 het volgende:
Lekker aandelen kopen!!quote:Op donderdag 26 maart 2020 01:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ja wat ik moet ook etenquote:
Wij gaan dik cashen vriendquote:
Zo dan ben je wel echt kapot lui.quote:Op donderdag 26 maart 2020 01:19 schreef Mortaxx het volgende:
Pff zit al sinds vanmiddag zonder sigaretten. Overweeg echt langs winkel te gaan nu
Lui?quote:Op donderdag 26 maart 2020 01:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zo dan ben je wel echt kapot lui.
Ja. Als je als roker zelfs je huis niet uit komt om sigaretten te halen, moet je wel lui zijn.quote:
Of een ongemotiveerde rokerquote:Op donderdag 26 maart 2020 01:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Als je als roker zelfs je huis niet uit komt om sigaretten te halen, moet je wel lui zijn.
heb vanavond nog snel shag gehaald \m/quote:Op donderdag 26 maart 2020 01:19 schreef Mortaxx het volgende:
Pff zit al sinds vanmiddag zonder sigaretten. Overweeg echt langs winkel te gaan nu
quote:Op donderdag 26 maart 2020 01:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb vanavond nog snel shag gehaald \m/
HAHAHAHAquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:18 schreef Solotovski het volgende:
Gvd, dacht fiets gejat. Op laten halen door collega, bedenk ik me net dat mn fiets nog bij de supermarkt staat
Blijkt dus dat ik met de fiets naar supermarkt ben gegaan en lopend weer terug![]()
![]()
Don’t do drugs hmmkayquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:18 schreef Solotovski het volgende:
Gvd, dacht fiets gejat. Op laten halen door collega, bedenk ik me net dat mn fiets nog bij de supermarkt staat
Blijkt dus dat ik met de fiets naar supermarkt ben gegaan en lopend weer terug![]()
![]()
Jij moet helemaal je bek houdenquote:
Hou zelf je bek graftakquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je bek houden
Lolquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:18 schreef Solotovski het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:18 schreef Solotovski het volgende:
![]()
Helemaal niks, alleen joint gerooktquote:
Owwww danquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Helemaal niks, alleen joint gerookt
quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:18 schreef Solotovski het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |