Zo dan ben je wel echt kapot lui.quote:Op donderdag 26 maart 2020 01:19 schreef Mortaxx het volgende:
Pff zit al sinds vanmiddag zonder sigaretten. Overweeg echt langs winkel te gaan nu
Lui?quote:Op donderdag 26 maart 2020 01:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zo dan ben je wel echt kapot lui.
Ja. Als je als roker zelfs je huis niet uit komt om sigaretten te halen, moet je wel lui zijn.quote:
Of een ongemotiveerde rokerquote:Op donderdag 26 maart 2020 01:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Als je als roker zelfs je huis niet uit komt om sigaretten te halen, moet je wel lui zijn.
heb vanavond nog snel shag gehaald \m/quote:Op donderdag 26 maart 2020 01:19 schreef Mortaxx het volgende:
Pff zit al sinds vanmiddag zonder sigaretten. Overweeg echt langs winkel te gaan nu
quote:Op donderdag 26 maart 2020 01:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb vanavond nog snel shag gehaald \m/
HAHAHAHAquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:18 schreef Solotovski het volgende:
Gvd, dacht fiets gejat. Op laten halen door collega, bedenk ik me net dat mn fiets nog bij de supermarkt staat
Blijkt dus dat ik met de fiets naar supermarkt ben gegaan en lopend weer terug![]()
![]()
Don’t do drugs hmmkayquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:18 schreef Solotovski het volgende:
Gvd, dacht fiets gejat. Op laten halen door collega, bedenk ik me net dat mn fiets nog bij de supermarkt staat
Blijkt dus dat ik met de fiets naar supermarkt ben gegaan en lopend weer terug![]()
![]()
Jij moet helemaal je bek houdenquote:
Hou zelf je bek graftakquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je bek houden
Lolquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:18 schreef Solotovski het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:18 schreef Solotovski het volgende:
![]()
Helemaal niks, alleen joint gerooktquote:
Owwww danquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Helemaal niks, alleen joint gerookt
quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:18 schreef Solotovski het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |