Dat mag je volgend jaar doen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eens. Maar goed dat er nu geen verkiezingen zijn anders zou ik nog overwegen op hem te stemmen
Ik ga echt niet stemmen op iemand, die mij de vrijheid ontneemt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:28 schreef skysherrif het volgende:
Ben wel bang dat dit de winst van vvd weer veilig gaat stellen ja
Heeft jensen je dat gezegdquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:33 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik ga echt niet stemmen op iemand, die mij de vrijheid ontneemt.
Nog steeds een griepje? Wow, die zie je nog maar weinig in het wildquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:33 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik ga echt niet stemmen op iemand, die mij de vrijheid ontneemt.
Beter fvd inderdaadquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:28 schreef skysherrif het volgende:
Ben wel bang dat dit de winst van vvd weer veilig gaat stellen ja
Ik heb dat niet eens gekekenquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:38 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik heb dat niet eens gekekenMaar ik begrijp best, dat wij nu eventjes niet in vrijheid leven. Vind het alleen een beetje gek, dat daar geen democratische proces aan vooraf gaat.
Serieus? Of ben je aan het trollen? Er moet toch wel iemand zijn die beter is? En nee dan bedoel ik niet Geert Wilders, of die nep geleerde van de fvd.quote:
Wie dan?quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:49 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Serieus? Of ben je aan het trollen? Er moet toch wel iemand zijn die beter is? En nee dan bedoel ik niet Geert Wilders, of die nep geleerde van de fvd.
Wie wel danquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:49 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Serieus? Of ben je aan het trollen? Er moet toch wel iemand zijn die beter is? En nee dan bedoel ik niet Geert Wilders, of die nep geleerde van de fvd.
Ja dat weet ik niet: de D66 is ook eng hoor. Maja ik zou in iedere geval nooit op een partij stemmen, die het liefste de Wajong nog morgen zou afschaffen. Dan ben ik namelijk mijn inkomen kwijt.quote:
Dan ga je toch gewoon werken?quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:59 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet: de D66 is ook eng hoor. Maja ik zou in iedere geval nooit op een partij stemmen, die het liefste de Wajong nog morgen zou afschaffen. Dan ben ik namelijk mijn inkomen kwijt.
Wat vooral eng is dat jij denkt dat je zonder inkomsten komt te zitten terwijl je in een land woont met een van de grootste sociale vangnetten ter wereld, al jaren geregeerd door VVDquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:59 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet: de D66 is ook eng hoor. Maja ik zou in iedere geval nooit op een partij stemmen, die het liefste de Wajong nog morgen zou afschaffen. Dan ben ik namelijk mijn inkomen kwijt.
Doe ik al: heb een vast contract van 15 uur per week, bij een supermarkt keten. Ik ben het bewijs dat Wajongers wel een vast contract kunnen krijgenquote:
Maar de VVD regeert niet alleen hè: de PvdA heeft bijvoorbeeld al in het VVD kabinet gezeten, dus er moet altijd water bij de wijn gedaan worden. Als de VVD alleen regeerde: dan was de Shell aan zet in Nederland o.a want de VVD is echt een ondernemers partij.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vooral eng is dat jij denkt dat je zonder inkomsten komt te zitten terwijl je in een land woont met een van de grootste sociale vangnetten ter wereld, al jaren geregeerd door VVD
Zolang er niet meer dan 100 man komen, dan mag het toch?quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb na de briefing van van Dissel vanmorgen nog weinig hoop dat de bruiloft gaat plaatsvinden dit jaar
100 geldt niet meerquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:16 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Zolang er niet meer dan 100 man komen, dan mag het toch?
Ja en dan 99 gasten op 1.5 meter van elkaar laten zitten.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:16 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Stop met deze actquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb na de briefing van van Dissel vanmorgen nog weinig hoop dat de bruiloft gaat plaatsvinden dit jaar
Op een uitvaart mogen er niet meer dan 30 personen zijn inclusief personeelquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:16 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |