Waarom geen Indiaas danquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Thais, Indo en heel soms Vietnamees. Doh.
oh was meer omdat er Z als tt stond en ik laatst dragon ball zat te kijkenquote:
Hm oke oke. Volgens mij heb ik nog nooit iets gegeten wat poederig smaaktequote:Op woensdag 25 maart 2020 20:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nooit interesse voor gehad, en wat ik ervan heb gegeten vond ik poederig ofzo.
moet je keer bij goeie indier gaan etenquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nooit interesse voor gehad, en wat ik ervan heb gegeten vond ik poederig ofzo.
Ja sowieso. In London keertje goed Indiaas gegeten bohquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je keer bij goeie indier gaan eten
in de UK zitten er veel
Stop deze actquote:
ik ook paar keer in London echt lekker Indiaas gegeten en je krijgt dan ook echt kanjerveelquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja sowieso. In London keertje goed Indiaas gegeten boh
Ik zit al vol voor de curry op tafel komt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ook paar keer in London echt lekker Indiaas gegeten en je krijgt dan ook echt kanjerveel
ik ontplof bijna als ik er aan denk
flips kent wel meer goeie tentjes in damskoquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:02 schreef Fok-it het volgende:
En in Amsterdam zit een heule goeie. Flips kent die ook @:Flippiee
ik vreet me altijd helemaal ziek aan die naansquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit al vol voor de curry op tafel komt.
Papadums, naam en lassigoden
ik heb niet zo'n potovenquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon zelf naantje maken, vrienden.
Lekker man, niks mis mee.
Wat is je favoriete gerecht dan?quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik vreet me altijd helemaal ziek aan die naans![]()
Ja, dat is een goed punt.quote:
kokos ja? Hmquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ehm zo'n curry met kip en kokos
chicken madras is dat volgens mijquote:
oh ik eet ze eigenlijk nooit uit de supermarktquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is een goed punt.
Uit de pan zijn ze nog steeds goed te doen. Gewoon omdat ze lekker vers zijn. Altijd lekkerder dan de supermarkt.
Ah dat zou best kunnen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
chicken madras is dat volgens mij
[..]
oh ik eet ze eigenlijk nooit uit de supermarkt
ik eet eigenlijk voornamelijk indiaas als ik uit eten ga
butter chicken ziet er wel goed uitquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dat zou best kunnen.
Nee butter chicken en biryani
netflix heeft geen deal met toei volgens mij dus dan is de kans klein dat het op hun streamingservice staat hequote:
In Duitsland zag ik Dragonball Z op Netflix staan, maar in Nederland inderdaad niet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
netflix heeft geen deal met toei volgens mij dus dan is de kans klein dat het op hun streamingservice staat he
dus dan kun je het torrenten of je kijkt of je ze op BD of DVD kan krijgen
gebruik je vpn tochquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:15 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
In Duitsland zag ik Dragonball Z op Netflix staan, maar in Nederland inderdaad niet.
huh wat raar zeg, je zou zeggen dat door dat corona gezeik het erg rustig is omdat iedereen de hele dag thuis zit en vooral geen dingen online bestellenquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:15 schreef 00wildchild het volgende:
Godsammmmeeeeee wat een slechte service zeg. Eergisteren ps besteld en gewoon nog steeds niet binnen.
Dan nog.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
huh wat raar zeg, je zou zeggen dat door dat corona gezeik het erg rustig is omdat iedereen de hele dag thuis zit en vooral geen dingen online bestellen
oh wacht
lol dit had je echt mijlenver aan kunnen zien komenquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dan nog.![]()
1 dag vertraging oké maar dit is gewoon lang.Hij is het magazijn nog niet eens uit.
dan gewoon van piratenbaai trekkenquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:18 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Gaat niet werken, Netflix detecteert dat je een VPN gebruikt.
Waarom zou ik ze boos opbellen. Mag toch gewoon geïrriteerd zijn dat het zo lang duurt zonder vingers te gaan wijzen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lol dit had je echt mijlenver aan kunnen zien komen
bel ze anders boos op
Ja en dan een brief van Tim Kuik krijgen, of hoe heet die gast van Brein?quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan gewoon van piratenbaai trekken
Tim Kuikquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:22 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja en dan een brief van Tim Kuik krijgen, of hoe heet die gast van Brein?
Ja zoiets.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:21 schreef Fok-it het volgende:
Ja met Riaaa, ik heb gister een pleesteesjien gekocht en nou hebbikum nog niet binnen, hoe zit dat nou dan he?
Ja door je achter een VPN te verstoppen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:24 schreef 00wildchild het volgende:
Fucktimkuik
Doe je toch ip omzetten en daarna downen.
ja maar je bent wel (al dan niet direct) met vingers aan het wijzen, de mensen in het distributiecentrum zullen er waarschijnlijk alles aan doen om die ps zo snel mogelijk bij jou te krijgen maar het is nu gewoon ongeloofelijk druk dus zal je gewoon even geduld moeten hebben.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Waarom zou ik ze boos opbellen. Mag toch gewoon geïrriteerd zijn dat het zo lang duurt zonder vingers te gaan wijzen.
gebruik je daar je vpn toch voorquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:22 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja en dan een brief van Tim Kuik krijgen, of hoe heet die gast van Brein?
gedraag je daar dan ook naarquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:27 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik ben echt niet achterlijk hoor: ben meer dan twee jaar actief geweest met een kloon, op zo'n tech website met voornamelijk VVD aanhang.... werd pas na 2.5 jaar ofzo gebanned en heb alvast een nieuwe kloon klaar staan
Ik pas mij aan, dit is geen tech forum: weet je wat voor verademing het is, dat ik niet eerst moet na gaan of het wel politiek correct is en dan het liefst VVD....quote:
oh okeequote:Op woensdag 25 maart 2020 21:29 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik pas mij aan, dit is geen tech forum: weet je wat voor verademing het is, dat ik niet eerst moet na gaan of het wel politiek correct is en dan het liefst VVD....
Ja helaas welquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh okee
ben jij toevallig autistisch?
Dan ben je hier verkeerd. Als je geen buste van Rutte op de schouw hebt staan ben je hier niet welkomquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:29 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik pas mij aan, dit is geen tech forum: weet je wat voor verademing het is, dat ik niet eerst moet na gaan of het wel politiek correct is en dan het liefst VVD....
Op FOK! lopen er wel grotere gekken rond dan de gemiddelde autist hoor. Daar hoef je je inderdaad niet druk om te makenquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:32 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja helaas welmaar ik kan meedraaien in de maatschappij, alleen op internet zijn autisten ongewenst
Maar daarom maak ik gewoon telkens nieuwe accounts aan, hoeft alleen niet op FOK! :F
Ja je mag niet over torrents praten bijvoorbeeld: het is net een VVD dictatuur daar hoor. Stel je voor mensen zeggen iets, wat niet politiek correct is....quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:31 schreef Fok-it het volgende:
Politiek correct op een techforum?![]()
Zijn bepaalde modems taboe om over te praten ofzo
VVD dictatuur? Leg eens uit.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:33 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja je mag niet over torrents praten bijvoorbeeld: het is net een VVD dictatuur daar hoor. Stel je voor mensen zeggen iets, wat niet politiek correct is....
Op dit tijdstip broodje bapaoquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
Wat zou ik doen, koken of een paar broodjes bapao in de magnetron doen
oh het maakt mij geen reet uit of iemand het is of niet hoorquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:32 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja helaas welmaar ik kan meedraaien in de maatschappij, alleen op internet zijn autisten ongewenst
Maar daarom maak ik gewoon telkens nieuwe accounts aan, hoeft alleen niet op FOK! :F
We hebben toch niks te doen. Of wil je over doritos praten met @Amarantha Mag ook hoorquote:
Simpel, je mag geen andere mening hebben dan een VVD mening: dat is een VVD dictatuur, maar dan enkel onlinequote:
Straks komt ie vaker terugquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hebben toch niks te doen. Of wil je over doritos praten met @:Amarantha Mag ook hoor
En wat voor politieke partij draag jij aan?quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:36 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Simpel, je mag geen andere mening hebben dan een VVD mening: dat is een VVD dictatuur, maar dan enkel onlineWant in het echt schijten die tech nerds allemaal in hun broek
Gelukkig zijn wij heel goed in het demoniseren van mede-usersquote:
Ligt aan wat je wil gaan koken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
Heb kipdijfilet en rijstquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:39 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ligt aan wat je wil gaan koken.
Ik ook niet, maar ik heb er een hekel aan dat mij verteld word dat ik ongewenst gedrag vertoon. Flikker toch lekker op, het internet is geen autoriteitquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh het maakt mij geen reet uit of iemand het is of niet hoor
Ik behandel er iemand niet anders door maar bij jou kan ik het aan je post wel aflezen
Welke partijen zijn geaccepteerd hier? Ik moet daar wel voorzichtig antwoord op geven, voordat ik uitgemaakt word voor racist of klimaat gekkiequote:Op woensdag 25 maart 2020 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wat voor politieke partij draag jij aan?
Ja, dan ga je liegen. Dus dan heeft de vraagstelling al geen zin. Nee zonder daar antwoord op te geven mag je reagerenquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:46 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Welke partijen zijn geaccepteerd hier? Ik moet daar wel voorzichtig antwoord op geven, voordat ik uitgemaakt word voor racist of klimaat gekkie
Ah jammer... hebben we nu een fvd'er in onz?quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:46 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Welke partijen zijn geaccepteerd hier? Ik moet daar wel voorzichtig antwoord op geven, voordat ik uitgemaakt word voor racist of klimaat gekkie
Die hadden we denk ik alquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah jammer... hebben we nu een fvd'er in onz?
Gewoon koken natuurlijkquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
Eens. Maar goed dat er nu geen verkiezingen zijn anders zou ik nog overwegen op hem te stemmenquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik mag Rutte wel... beste premier die we nu kunnen hebben
Dat is lang geleden vriendquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:43 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb er een hekel aan dat mij verteld word dat ik ongewenst gedrag vertoon. Flikker toch lekker op, het internet is geen autoriteit
Ja ik zal mij wel gedragen hier tot zekere hoogte, zodat ik niet verbannen word. Maar die zolderautisten die toevallig hoogopgeleid zijn, moeten niet denken dat ik mij iets aan trek van een ban.
In 2015 werd ik verbannen en in vijf jaar tijd, gewoon een stuk of drie kloons aangemaakt. Waar ik dan telkens het wachtwoord van vergat, dus maakte ik gewoon weer een nieuwe. Mijn kloon werd zelfs in hun 2019 jaaroverzicht genoemd( dus ik ben gewoon 2.5 jaar actief geweest met een kloon ).
Ik vind het eigenlijk wel opmerkelijk, hoe sommige forums zo intolerant kunnen zijn: maar wel op de radio reclame maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |