Wat is je favoriete gerecht dan?quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik vreet me altijd helemaal ziek aan die naans![]()
Ja, dat is een goed punt.quote:
kokos ja? Hmquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ehm zo'n curry met kip en kokos
chicken madras is dat volgens mijquote:
oh ik eet ze eigenlijk nooit uit de supermarktquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is een goed punt.
Uit de pan zijn ze nog steeds goed te doen. Gewoon omdat ze lekker vers zijn. Altijd lekkerder dan de supermarkt.
Ah dat zou best kunnen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
chicken madras is dat volgens mij
[..]
oh ik eet ze eigenlijk nooit uit de supermarkt
ik eet eigenlijk voornamelijk indiaas als ik uit eten ga
butter chicken ziet er wel goed uitquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dat zou best kunnen.
Nee butter chicken en biryani
netflix heeft geen deal met toei volgens mij dus dan is de kans klein dat het op hun streamingservice staat hequote:
In Duitsland zag ik Dragonball Z op Netflix staan, maar in Nederland inderdaad niet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
netflix heeft geen deal met toei volgens mij dus dan is de kans klein dat het op hun streamingservice staat he
dus dan kun je het torrenten of je kijkt of je ze op BD of DVD kan krijgen
gebruik je vpn tochquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:15 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
In Duitsland zag ik Dragonball Z op Netflix staan, maar in Nederland inderdaad niet.
huh wat raar zeg, je zou zeggen dat door dat corona gezeik het erg rustig is omdat iedereen de hele dag thuis zit en vooral geen dingen online bestellenquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:15 schreef 00wildchild het volgende:
Godsammmmeeeeee wat een slechte service zeg. Eergisteren ps besteld en gewoon nog steeds niet binnen.
Dan nog.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
huh wat raar zeg, je zou zeggen dat door dat corona gezeik het erg rustig is omdat iedereen de hele dag thuis zit en vooral geen dingen online bestellen
oh wacht
lol dit had je echt mijlenver aan kunnen zien komenquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dan nog.![]()
1 dag vertraging oké maar dit is gewoon lang.Hij is het magazijn nog niet eens uit.
dan gewoon van piratenbaai trekkenquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:18 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Gaat niet werken, Netflix detecteert dat je een VPN gebruikt.
Waarom zou ik ze boos opbellen. Mag toch gewoon geïrriteerd zijn dat het zo lang duurt zonder vingers te gaan wijzen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lol dit had je echt mijlenver aan kunnen zien komen
bel ze anders boos op
Ja en dan een brief van Tim Kuik krijgen, of hoe heet die gast van Brein?quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan gewoon van piratenbaai trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |