En wat voor politieke partij draag jij aan?quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:36 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Simpel, je mag geen andere mening hebben dan een VVD mening: dat is een VVD dictatuur, maar dan enkel onlineWant in het echt schijten die tech nerds allemaal in hun broek
Gelukkig zijn wij heel goed in het demoniseren van mede-usersquote:
Ligt aan wat je wil gaan koken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
Wat zou ik doen, koken of een paar broodjes bapao in de magnetron doen
Heb kipdijfilet en rijstquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:39 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ligt aan wat je wil gaan koken.
Ik ook niet, maar ik heb er een hekel aan dat mij verteld word dat ik ongewenst gedrag vertoon. Flikker toch lekker op, het internet is geen autoriteitquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh het maakt mij geen reet uit of iemand het is of niet hoor
Ik behandel er iemand niet anders door maar bij jou kan ik het aan je post wel aflezen
Welke partijen zijn geaccepteerd hier? Ik moet daar wel voorzichtig antwoord op geven, voordat ik uitgemaakt word voor racist of klimaat gekkiequote:Op woensdag 25 maart 2020 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wat voor politieke partij draag jij aan?
Ja, dan ga je liegen. Dus dan heeft de vraagstelling al geen zin. Nee zonder daar antwoord op te geven mag je reagerenquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:46 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Welke partijen zijn geaccepteerd hier? Ik moet daar wel voorzichtig antwoord op geven, voordat ik uitgemaakt word voor racist of klimaat gekkie
Ah jammer... hebben we nu een fvd'er in onz?quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:46 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Welke partijen zijn geaccepteerd hier? Ik moet daar wel voorzichtig antwoord op geven, voordat ik uitgemaakt word voor racist of klimaat gekkie
Die hadden we denk ik alquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah jammer... hebben we nu een fvd'er in onz?
Gewoon koken natuurlijkquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
Wat zou ik doen, koken of een paar broodjes bapao in de magnetron doen
Eens. Maar goed dat er nu geen verkiezingen zijn anders zou ik nog overwegen op hem te stemmenquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik mag Rutte wel... beste premier die we nu kunnen hebben
Dat is lang geleden vriendquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:43 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb er een hekel aan dat mij verteld word dat ik ongewenst gedrag vertoon. Flikker toch lekker op, het internet is geen autoriteit
Ja ik zal mij wel gedragen hier tot zekere hoogte, zodat ik niet verbannen word. Maar die zolderautisten die toevallig hoogopgeleid zijn, moeten niet denken dat ik mij iets aan trek van een ban.
In 2015 werd ik verbannen en in vijf jaar tijd, gewoon een stuk of drie kloons aangemaakt. Waar ik dan telkens het wachtwoord van vergat, dus maakte ik gewoon weer een nieuwe. Mijn kloon werd zelfs in hun 2019 jaaroverzicht genoemd( dus ik ben gewoon 2.5 jaar actief geweest met een kloon ).
Ik vind het eigenlijk wel opmerkelijk, hoe sommige forums zo intolerant kunnen zijn: maar wel op de radio reclame maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |