Dan is ze echt one of a kind inderdaadquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar ze kan om mijn grappen lachen dus dat scheelt
Nee om te kijken of het voor herhaling vatbaar isquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Om het goed te maken dat je haar hebt gemept?
Waarom heeft je UI nog een kerstmuts...?quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee om te kijken of het voor herhaling vatbaar is
lach er maar om maar vind dat serieus wel belangrijk, vind humor sowieso wel belangrijkquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan is ze echt one of a kind inderdaad
Omdat het een leukere UI is met kerstmuts opquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom heeft je UI nog een kerstmuts...?
Je kunt gewoon mengel kopen bij de toko of de supermarkt. De turk ook wel meestal. Of de pool.quote:
Een paar dagen erna belde ze me op vrijdagnacht op, lazarus om uit te leggen waarom niet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook. Soms word je enorm op verkeerde gedachten gebracht. En dan wordt het heel ongemakkelijk op de werkvloer daarna
waarom niet over 9 maanden is het al kerstquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom heeft je UI nog een kerstmuts...?
quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lach er maar om maar vind dat serieus wel belangrijk, vind humor sowieso wel belangrijk
Hou je beetje van Indo eten?quote:
Wees er maar zuinig op maat.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
naar omstandigheden maakt ze het wel goed
nee grapje.
euhm ze is best energiek en vrolijk over het algemeen dus wat dat betreft wel anders dan ik, maar ze kan om mijn grappen lachen dus dat scheelt
krijg ook vaak te horen dat ik best wel een apart gevoel voor humor heb dus als je dat niet kan waarderen gaat dat sowieso snel vervelen denk ikquote:
zal ik doenquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou je beetje van Indo eten?
[..]
Wees er maar zuinig op maat.
ligt een beetje aan hoe conflicterend die interesses zijnquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:39 schreef Fok-it het volgende:
Al zou ik totaal andere interesses nog wel erger vinden dan dat.
Nou ja, als je daardoor gebrekkige communicatie hebt bedoel ik. Wil wel iemand waarmee ik veel gespreksstof heb.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ligt een beetje aan hoe conflicterend die interesses zijn
stel ik hou heel erg van wandelen en zij zit liever hele dagen binnen zou ik dat ook wel erg vervelend vinden
oh ja zo, nee daar zou ik denk ik ook niet heel gelukkig van worden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, als je daardoor gebrekkige communicatie hebt bedoel ik. Wil wel iemand waarmee ik veel gespreksstof heb.
Jij zou echt blij zijn met mij in je keuken. Alhoewel Indiaas kook k niet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:41 schreef Fok-it het volgende:
Indo eten
Indiaas eten
Thais eten
Vietnamees eten
Of gewoon iemand die breed geinteresseerd is, dat mag ook. Dan praat je altijd wel ergens over.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja zo, nee daar zou ik denk ik ook niet heel gelukkig van worden.
Wat kook je wel danquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jij zou echt blij zijn met mij in je keuken. Alhoewel Indiaas kook k niet.
Dat is ook wel een goeie ja.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb het liefste iemand die net iets slimmer is dan ik ben.
ik ben breed en geinteresseerd dus dat komt sowieso wel goedquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of gewoon iemand die breed geinteresseerd is, dat mag ook. Dan praat je altijd wel ergens over.
dit leest echt heel sadquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jij zou echt blij zijn met mij in je keuken. Alhoewel Indiaas kook k niet.
mwah dat hoeft voor mij niet perse zolang ze maar niet beduidend dommer is dan ik, maar volgens mij zijn we wat dat betreft best wel gelijkquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb het liefste iemand die net iets slimmer is dan ik ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |