Ja, dat ga ik dus nooit meer doenquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd wel risky om tegen een collega te zeggen dat je die persoon leuk vindt.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aardappels, spinazie, chipolataworstjes.
Nee, dan had ik wel xxl-chocolade milkshake, twister fries met mayonaise en een obesitas-burger gezegd.quote:
Hier heb ik nog nooit van gehoordquote:
dat viel gelukkig wel mee want ik was er wel redelijk zeker van dat ze mij ook wel beetje zag zitten. 2 weekjes terug kwam ze ook eten bij mij thuis en toen zaten we te stoeien (quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ook nog eens. Maakt het helemaal leuk
Altijd wel risky om tegen een collega te zeggen dat je die persoon leuk vindt.
Ahwquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat viel gelukkig wel mee want ik was er wel redelijk zeker van dat ze mij ook wel beetje zag zitten. 2 weekjes terug kwam ze ook eten bij mij thuis en toen zaten we te stoeien () en toen kustte ik haar en dat vond ze blijkbaar niet heel vervelend
Hehe, same.quote:
Wel een beetje vervelend?quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat viel gelukkig wel mee want ik was er wel redelijk zeker van dat ze mij ook wel beetje zag zitten. 2 weekjes terug kwam ze ook eten bij mij thuis en toen zaten we te stoeien () en toen kustte ik haar en dat vond ze blijkbaar niet heel vervelend
quote:
hoop dat je op je stuitje valtquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb laatst een meisje geslagen, en ze had niet eens heel veel pijn,
Ik ga haar mee uit eten vragen morgen
Mooi man. Goed bezig.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hm klinkt goedquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een kruidenmengel dat men ook veel gebruikt voor kip, en sommigen ook voor rund kennelijk (rare combi, niet doen).
Lekker man. Ook nog mijn restje santen kunnen gebruiken daarvoor, lol.
Ja, dat had ik dus ook. Soms word je enorm op verkeerde gedachten gebracht. En dan wordt het heel ongemakkelijk op de werkvloer daarnaquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, same.
Godverdomme wat een faal was dat. Jammer, want we hadden het echt enorm leuk samen.
Live and learn.
Oke okequote:Op woensdag 25 maart 2020 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben hiermee opgegroeid, weet niet beter.
naar omstandigheden maakt ze het wel goedquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi man. Goed bezig.
Dan weet je dat het wel goed zit.
Hoe is ze?
Om het goed te maken dat je haar hebt gemept?quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb laatst een meisje geslagen, en ze had niet eens heel veel pijn,
Ik ga haar mee uit eten vragen morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |