100 geldt niet meerquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:16 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Zolang er niet meer dan 100 man komen, dan mag het toch?
Ja en dan 99 gasten op 1.5 meter van elkaar laten zitten.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:16 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Stop met deze actquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb na de briefing van van Dissel vanmorgen nog weinig hoop dat de bruiloft gaat plaatsvinden dit jaar
Op een uitvaart mogen er niet meer dan 30 personen zijn inclusief personeelquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:16 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Waarom zouden er überhaupt meer dan 30 mensen zijn op een uitvaartquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:19 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Op een uitvaart mogen er niet meer dan 30 personen zijn inclusief personeel
Gratis koffiequote:Op woensdag 25 maart 2020 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zouden er überhaupt meer dan 30 mensen zijn op een uitvaart
Grote familie, neven en nichten oh en er zijn nog vrienden en kennissen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aandachtshoerenquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bedoel het vanuit de organiserende kant
Neven en nichten die je alleen ziet op bruiloften en begrafenissen? Mogen bij mij wegblijven. Kennissen ookquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:22 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Grote familie, neven en nichten oh en er zijn nog vrienden en kennissen.
Ga je toch lekker naar buiten, aan deurklinken likken en vragen of mensen in je gezicht willen kuchenquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:22 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
K*t regering ook: je mag ook niks meer, behalve thuis zitten
ze pakke ons alles af. dit is de eerste stap,,, mensen mogen niet meer in kontakt komen op straat,, straks word het versprijden van je mening op internet of face book ook al stilgelegd en iedereen doet mee in de massa hysterie ons volk word KAPOT GEMAAKT en we vragen zelf om extra maatregelen,,, kijk maar na baudet hij zegt dat het virus gevaarlik is, schaam me dat ik ooit achter die debiel heb aan gelopen is mij duidelik geworden dat het gecontroleerde opositie isquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:22 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik ga met de fiets naar het werk, dat mag nog wel.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je toch lekker naar buiten, aan deurklinken likken en vragen of mensen in je gezicht willen kuchen
Kut hè dat ze je langer willen laten leven.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:22 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Zouden ze soms niet moeten doenquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kut hè dat ze je langer willen laten leven.
Ja ik zou corona best willen overslaan: wat een k*t tijd....quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kut hè dat ze je langer willen laten leven.
Grote familie, neven en nichten oh en er zijn nog vrienden en kennissen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe even normaal, de buurlanden treffen het harder.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:26 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik ga met de fiets naar het werk, dat mag nog wel.
We zitten er allemaal in, niet zo zanikenquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:27 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja ik zou corona best willen overslaan: wat een k*t tijd....
Nee Duitsland heeft juist relatief gezien vrij weinig doden en stja België? Dat is een verloren hoop.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
Doe even normaal, de buurlanden treffen het harder.
(lol)quote:
Heerlijk man, de hele dag lekker thuis FOK!ken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:27 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja ik zou corona best willen overslaan: wat een k*t tijd....
Nee ik leef in mijn eigen wereldquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
We zitten er allemaal in, niet zo zaniken
quote:
Dat was ons al duidelijk dankjequote:Op woensdag 25 maart 2020 23:30 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nee ik leef in mijn eigen wereld
Kan je die grens ook sluiten?quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:30 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nee ik leef in mijn eigen wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |