Daar zijn de meningen dan over verdeeldquote:
Volgens mijn moeder viel je tegen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen dan over verdeeld
Echt hequote:Op donderdag 26 maart 2020 09:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen dan over verdeeld
Jij bent gewoon snel onder de indrukquote:
Minder Crystal meth gebruiken....quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik las pepvrienden en jij @:Solotovski?
Ze is verslaafd aan methquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:40 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Minder Crystal meth gebruiken....
Ik herinner me jou nog wel ja. De iets minder retard versie van brad toch?quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:47 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik bier en aandacht van wild vreemde mensen op internet
Ja met werk en niet Obese: maar tag die jongen aub niet, want ik wil hem juist geen aandacht geven. Hij was heel irritant bezig in mijn topic in pta en bleef hem negeren, maar hij bleef toch reagerenquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik herinner me jou nog wel ja. De iets minder retard versie van brad toch?
@ItsTheBradgeHerequote:Op donderdag 26 maart 2020 09:51 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja met werk en niet Obese: maar tag die jongen aub niet, want ik wil hem juist geen aandacht geven. Hij was heel irritant bezig in mijn topic in pta en bleef hem negeren, maar hij bleef toch reageren
PTA / Suzuki Celerio - Twee jaar in bezit!
Moest lachenquote:
was te verwachtenquote:
Je vroeg er ook een beetje om héquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:53 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Potverdorie, nou je mag het zelf oplossen he
Een echte FOK!ker ( @SuperwormJim ) is toch PC MASTER RACE?quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:57 schreef 00wildchild het volgende:
Tussen nu en 12 wordt ps bezorgdtijd om mijn eerste afspraak af te zeggen zodat ik kan gamen.
![]()
Nu word ik een echte fokker
Ps4quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:57 schreef 00wildchild het volgende:
Tussen nu en 12 wordt ps bezorgdtijd om mijn eerste afspraak af te zeggen zodat ik kan gamen.
![]()
Nu word ik een echte fokker
Niet alvast een PS5 hebbenquote:
PS1 is dan wel weer vet.quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Pfff denk je heb money ofzo gewoon ps1 voor twee tientjes
Ja die meth moet ook betaald worden hequote:Op donderdag 26 maart 2020 10:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Pfff denk je heb money ofzo gewoon ps1 voor twee tientjes
Nu je het zo zegt... ff langs papa om op te halen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:01 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
PS1 is dan wel weer vet.
Gran Turismo 2
Tekken 3
GTA London
Daar heb een kut voor gekregen. En dat ik geen voortanden meer heb helpt ook wel.quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja die meth moet ook betaald worden he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |