SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doden in Nederland
....
17-03 43 (+19)
18-03 58 (+15)
* De debatten zijn te volgen op:
-Ziggo kanaal 502
-KPN kanaal 81
-NOS.nl
-https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
-NPO smart app
Wil je helpen? Kijk eens op:
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
en
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
![]()
Oei.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat Hugo en Mark rekening houden met jou strakke schema.Put these foolish ambitions to rest.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Door dit hele gebeuren vanaf gisteravond/vandaag weet ik dat er een minister van Medische Zorg én een minister van Volksgezondheid is (of was)![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ik dacht juist dat enkel mensen met klachten het virus konden verspreiden?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:31 schreef Fer het volgende:
Lijkt erop dat juist mensen met vrijwel geen klachten de meeste besmettingen veroorzaken. Die blijven overal komen en verspreiden het virus.![]()
![]()
De doventolk is er ook weer bijOp zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Als ze om 19u maar klaar zijn!twitter:mojoconcerts twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:23:02Word opgevrolijkt door @rickygervais: Vanavond om 19.00u doet hij een livestream via Twitter en om 19.10u op zijn Instagram account. https://t.co/NRuDDKnowd reageer retweet
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
Waarom is dat grappig?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat Hugo en Mark rekening houden met jou strakke schema.
Love is in the air!![]()
De gebronsde God, Hugoquote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
China hield wellicht gegevens achter.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Waarom in italie relatief meer gestorven dan in CHINA?
Hoorde ook dat hun statistieken deels berekening waren?
Verder denk ik de vorm van maatregelen.![]()
Toch niet alleen persco om Bruins?N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Ook mensen zonder klachten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:35 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat enkel mensen met klachten het virus konden verspreiden?![]()
Meer ouderen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Waarom in italie relatief meer gestorven dan in CHINA?I´m back.![]()
Er komt een antibody test (om te zien of je het virus al hebt gehad) maar daarvoor moet bloed geprikt worden en kan niet via urine.
Eerst voor medisch personeel.
Daarna normale werkers
Daarna de rest society.
Als je de test hebt gedaan zijn ze er vrij zeker van dat je het niet snel opnieuw krijgt dus mag je weer aan t werk..Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ik vertrouw China ook voor geen meterquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
China hield wellicht gegevens achter.
Hoorde ook dat hun statistieken deels berekening waren?
Verder denk ik de vorm van maatregelen.En altijd het laatste woord.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Waarom in italie relatief meer gestorven dan in CHINA?You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:36 schreef Momo het volgende:
13 doden onder dokters in Lombardije tot nu toe.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Voor mij ook een openbaring. Vond het ook al zo gek dat het Medische Zaken was en geenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:34 schreef heywoodu het volgende:
Door dit hele gebeuren vanaf gisteravond/vandaag weet ik dat er een minister van Medische Zorg én een minister van Volksgezondheid is (of was)![]()
Volksgezondheid.![]()
![]()
Ouderen die bij kinderen in wonen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Las ook dat er veel gerookt wordt in Italië dus ouderen die lekker door paffen en dus al slechte longen hebben nu er aan gaan.
Te laat ingegrepen
Verder geen idee![]()
Daar lijkt geen 1.5 meter tussen te zitten (niet dat dat veel zin heeft gezien de verspreidingsmogelijkheden door d elucht![]()
twitter:Teletekst twitterde op donderdag 19-03-2020 om 18:35:18Italië land met meeste coronadoden https://t.co/aK3KKYeH4w reageer retweet
Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bruno Bruinsquote:
Leuk zo'n voornaam die bij je achternaam past.
Yogi de Jonge
Rudi Rutte
Willy Wilders
Baudewijn Baudet|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
NOS is weer te laatOp zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
De minister van welzijn en zorg moet de minister van VWS toestemming vragen om de portemonnee uit te trekken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:34 schreef heywoodu het volgende:
![]()
![]()
Sport ook nogquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:34 schreef heywoodu het volgende:
![]()
Voorlopigquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:37 schreef Schuimpjes het volgende:
twitter:Teletekst twitterde op donderdag 19-03-2020 om 18:35:18Italië land met meeste coronadoden https://t.co/aK3KKYeH4w reageer retweet
![]()
Dat is wel de beste aanpak, heel vermoeiend en gekmakend!quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:26 schreef quirina het volgende:
Het overleeft langer op oppervlakten. Ik poets me gek aan alles toilet,keuken,badkamer elke dag dweilen chloor dettol alles. Alcohol om te desinfecteren.
Als we buiten zijn geweest gooien we onze kleding in de wasmachine , douchen, schone kleding aan. Schoenen blijven buiten.
Iedereen heeft desinfectant voor de handen. Voel me net de hygiëne politie hier maar ja we willen niet ziek worden.
Alleen....kan ook in je ogen komen door een supermarktwandeling bijvoorbeeld.![]()
Rutte is wel echt een meneer in dit soort situaties. Ik ben geen VVD-stemmer, maar sinds de afgelopen weken wel Rutte fan.I see peas of green, red roses too....![]()
Viroloog Ab Osterhaus:quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
„De vraag is ook: wat is er in China gebeurd? Is daar sprake van groepsimmuniteit waardoor het virus er niet meer is? Of zijn er andere draconische maatregelen genomen die we niet kennen?”
https://www.telegraaf.nl/(...)sico-met-deze-aanpakIk doe het ff rustig aan.![]()
heywoodu
![]()
Raar dat dat bij Medische Zorg ipv Volksgezondheid zit. Nou ja, raar dat Nederland niet gewoon een minister van Sport heeft, maar goed.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Dat Italië na 10 dagen nog geen echte verbetering laat zien laat pijnlijk zien hoe belangrijk het is om op tijd in te grijpen en hoeveel schade exponentiële groeien kunnen aanrichten in dit soort gevallen.![]()
Alles voor mekaar te krijgen om te zorgen om alles op alles te zetten.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Of is de berichtgeving vanuit China niet juist,waarom zijn ze nu well te vertrouwen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Viroloog Ab Osterhaus:
„De vraag is ook: wat is er in China gebeurd? Is daar sprake van groepsimmuniteit waardoor het virus er niet meer is? Of zijn er andere draconische maatregelen genomen die we niet kennen?”
https://www.telegraaf.nl/(...)sico-met-deze-aanpak![]()
De schoenen van Hugo
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
https://cfrankdavis.wordp(...)navirus-not-smokers/quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ouderen die bij kinderen in wonen.
Las ook dat er veel gerookt wordt in Italië dus ouderen die lekker door paffen en dus al slechte longen hebben nu er aan gaan.
Te laat ingegrepen
Verder geen ideeGa fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Ja wat een strontlul johquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:39 schreef bdd8 het volgende:
De Jonge vindt het zelfs nu gepast om van die schoenen aan te doen!!
En altijd het laatste woord.![]()
Nou iddquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die zich verbazen over de schoenen van Hugo zijn af.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Die doventolk die continue grote lullen pijpt![]()
Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Waarom eigenlijk met de Justitie en Veiligheid achtergrond?NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Mensen beoordelen op hun kledingkeuzequote:Op donderdag 19 maart 2020 18:39 schreef bdd8 het volgende:
De Jonge vindt het zelfs nu gepast om van die schoenen aan te doen!!
Dit is gewoon raar :l![]()
Probleem is dat de VVD de sociale aspecten van de financiele situatie heeft uitbesteed aan ministers die wel verantwoordelijk zijn voor de hoodelijke aanpak van de materie , maar die geen portefueille hebben om deze aan te pakken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Raar dat dat bij Medische Zorg ipv Volksgezondheid zit. Nou ja, raar dat Nederland niet gewoon een minister van Sport heeft, maar goed.![]()
Hugo is verantwoordelijk voor de crisis
You can learn anything, the secret lies in discipline.
Daar zit het crisiscentrum van de overheidquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:40 schreef Bocaj het volgende:
Waarom eigenlijk met de Justitie en Veiligheid achtergrond?Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
heywoodu
![]()
Mensen die standaard naar politieke meuk kijken ook.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die zich verbazen over de schoenen van Hugo zijn af.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Lol hierover gaat die perscoAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
De persco is in een zaaltje op dat ministeriequote:Op donderdag 19 maart 2020 18:40 schreef Bocaj het volgende:
Waarom eigenlijk met de Justitie en Veiligheid achtergrond?Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:36 schreef Momo het volgende:
13 doden onder dokters in Lombardije tot nu toe.![]()
![]()
![]()
![]()
Prima vent idd. Hopelijk volgt Chuck Norris hem op.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:40 schreef Poepewapper het volgende:
BRUNO BEDANKT, BRUNO BEDANKT, BRUNO, BRUNO, BRUNO BEDANKT!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Dat hoef je niet te doen om Hugo te kennen hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mensen die standaard naar politieke meuk kijken ook.![]()
Schoenen van een clown aandoen bij je eerste optreden in een crisissituatiequote:Op donderdag 19 maart 2020 18:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Mensen beoordelen op hun kledingkeuze![]()
![]()
heywoodu
![]()
Wat een lulquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:41 schreef monkyyy het volgende:
Nu wel iets beter geformuleerd
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Even wat anders tussendoor; de GP van Monaco is in plaats van uitgesteld geheel geschrapt voor dit jaar.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Kan Rutte keer Hitler noemen? Benieuwd hoe ze die uitbeeldEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Fleur Agema zal blij met hem zijn!quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:41 schreef monkyyy het volgende:
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Goed nieuws.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:42 schreef Schuimpjes het volgende:
Even wat anders tussendoor; de GP van Monaco is in plaats van uitgesteld geheel geschrapt voor dit jaar.Put these foolish ambitions to rest.![]()
heywoodu
![]()
Ik kende de beste man bij naam een klein beetje, totaal geen beeld van verder.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te doen om Hugo te kennen hoor.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pics?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:41 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Schoenen van een clown aandoen bij je eerste optreden in een crisissituatie![]()
Erica moet terug.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Raar dat dat bij Medische Zorg ipv Volksgezondheid zit. Nou ja, raar dat Nederland niet gewoon een minister van Sport heeft, maar goed.![]()
Ja nogal.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:39 schreef Kyran het volgende:
Dat Italië na 10 dagen nog geen echte verbetering laat zien laat pijnlijk zien hoe belangrijk het is om op tijd in te grijpen en hoeveel schade exponentiële groeien kunnen aanrichten in dit soort gevallen.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Enige ministerie met zo'n geschikt persstukje, want bij dat ministerie moeten de verantwoordelijken zich het vaakst verontschuldigen voor gemaakte fouten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:40 schreef Bocaj het volgende:
Waarom eigenlijk met de Justitie en Veiligheid achtergrond?![]()
Te high energy om niet te accepterenquote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Ik was today's years oldquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor mij ook een openbaring. Vond het ook al zo gek dat het Medische Zaken was en geen
Volksgezondheid.![]()
![]()
Ah oke thanks, interessant om nu weer dit te lezen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
https://cfrankdavis.wordp(...)navirus-not-smokers/![]()
heywoodu
![]()
Ik heb sinds het begin van dit alles nog geen enkele keer in mijn mouw geniesd
Jij kent dan weer alle bobsleeërs.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kende de beste man bij naam een klein beetje, totaal geen beeld van verder.![]()
Bron?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:42 schreef Schuimpjes het volgende:
Even wat anders tussendoor; de GP van Monaco is in plaats van uitgesteld geheel geschrapt voor dit jaar."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Enige ministerie met zo'n geschikt persstukje, want bij dat ministerie moeten de verantwoordelijken zich het vaakst verontschuldigen voor gemaakte fouten.![]()
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
quote:twitter:F1 twitterde op donderdag 19-03-2020 om 18:41:14BREAKING: The Monaco Grand Prix will not take place in 2020, announces @ACM_Media
It is the first time since 1954 that F1 will not race in the Principality
#F1 #MonacoGP https://t.co/HtS2md4Iq4 reageer retweetOrder! Ordeeeeeeeeer!![]()
ANDERHALVE METER AFSTAND!
Met de doventolk en de pers dicht bijUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Weer een oproepje.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
1,5 METER! Teringlijers
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Stel je voor dat we Balkenende nog haddenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:39 schreef Greenpeas het volgende:
Rutte is wel echt een meneer in dit soort situaties. Ik ben geen VVD-stemmer, maar sinds de afgelopen weken wel Rutte fan.![]()
Binnenkant elleboog!!quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb sinds het begin van dit alles nog geen enkele keer in mijn mouw geniesd![]()
En terecht.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Thanks!quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:43 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]twitter:F1 twitterde op donderdag 19-03-2020 om 18:41:14BREAKING: The Monaco Grand Prix will not take place in 2020, announces @:ACM_Media
It is the first time since 1954 that F1 will not race in the Principality
#F1 #MonacoGP https://t.co/HtS2md4Iq4 reageer retweet"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
ANDERHALVE METER!quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
heywoodu
![]()
Ik ken meer Duitse bobsleeërs bij naam dan Nederlandse ministers, dat durf ik wel te stellen ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij kent dan weer alle bobsleeërs.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
We moeten niet meer flikvlooien!quote:NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Ook graag je handen wassen voordat je hier postYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Ik zag nogal wat mensen in dat zaaltje binnen anderhalve meter afstand zitten, lopen, praten en dergelijke.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Meer coronadoden in Italië dan in China
Het aantal overleden coronapatiënten in Italië is met 427 gestegen naar 3405.
Daarmee zijn er meer slachtoffers in Italië dan in China, waar het virus voor het eerst opdook.
Daar overleden 3249 mensen aan het virus, onder wie 3130 in de provincie Hubei.![]()
Dan gaat het virus zelf in quarantainequote:Op donderdag 19 maart 2020 18:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Prima vent idd. Hopelijk volgt Chuck Norris hem op.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Als ze 18 jaar worden worden ze toch weggeschopt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:44 schreef potjecreme het volgende:
Lekker niezen op het hoofd van een vakkenvuller.![]()
Hugo mag hem Bruno noemenThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Wij gaan ze inhalen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:44 schreef polderturk het volgende:
Daarmee zijn er meer slachtoffers in Italië dan in China, waar het virus voor het eerst opdook.
Daar overleden 3249 mensen aan het virus, onder wie 3130 in de provincie Hubei.![]()
Yep.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:45 schreef SunZomer het volgende:
Handig om dan weer niet het goede voorbeeld te geven betreffende de 1.5 meter. Wel goede oproep.I´m back.![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ouderen
Alle verpleeghuizen en ouderenzorg. Deuren worden gesloten voor bezoekers.Love is in the air!![]()
Ja lekker, gewoon doorgaan met die afstand en verder niks. Wat een fucking onzin man. Zoals ik een deel of 200 geleden al zei "Corona gaat een slachting aanrichten in Nederland".
En het weekend maar lekker allemaal het park in met z'n allen. Ongelofelijk, maarja dit was het dan denk ik...![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
We horen hetquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:46 schreef trein2000 het volgende:
Verpleeghuizen etc. geen bezoek meer toegestaan.![]()
Zij is doofquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:45 schreef SecretStoryWous het volgende:
Tussen Rutte en de doventolk zit ook geen 1,5 meter gok ik?![]()
Was inderdaad het gerucht.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:46 schreef trein2000 het volgende:
één hoesje en het nederlandse bestuur is wegquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
En altijd het laatste woord.![]()
Ja goed idee, maar niet als het halve verpleeghuis lekker de AH in gaat voor boodschappen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:46 schreef Landgeld het volgende:
Ouderen
Alle verpleeghuizen en ouderenzorg. Deuren worden gesloten voor bezoekers.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:46 schreef trein2000 het volgende:
Verpleeghuizen etc. geen bezoek meer toegestaan.Goede beslissing, maar wat ongelooflijk verdrietig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:46 schreef trein2000 het volgende:
Van de week Wilders: meneer Rutte, hoe weet u of de vakkenvuller die ging hoesten geen Corona heeft; is dit getest of Heeft u dit geconstateerd. Bent u arts om dat zo stellig te zeggen?
Ik zie het echt gebeuren.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Ik sprak te snel idd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:47 schreef Landgeld het volgende:
[..]
. Geen paniek. Luister maar gek. Extra Lockdown verpleeghuizen![]()
![]()
dan hebben we stef blokquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
één hoesje en het nederlandse bestuur is wegIk heb het recht om te bepalen!![]()
Heel verdrietig dit...quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:47 schreef SunZomer het volgende:
[..]
[..]
Goede beslissing, maar wat ongelooflijk verdrietig.Love is in the air!![]()
Die ouderen moeten al fokkend tv kijken
heywoodu
![]()
Eerst mogen de liveuitzendingen vragen stellen, NOS begint. NOS schakelt gelijk weg.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Wanneer kunnen we weer naar de hoeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:49 schreef heywoodu het volgende:
Eerst mogen de liveuitzendingen vragen stellen, NOS begint. NOS schakelt gelijk weg.![]()
![]()
Eerst mogen de liveuitzendingen vragen stellen, NOS begint. NOS schakelt gelijk weg.![]()
![]()
Probeer een regionale omroep anders...quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:49 schreef Confetti het volgende:
NOS die het gelijk afkapt bij de vragen. Wwt een achterlijken.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Eerst mogen de liveuitzendingen vragen stellen, NOS begint. NOS schakelt gelijk weg.
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:48 schreef SecretStoryWous het volgende:
Poll: Ben je het eens met deze nieuwe maatregel?
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
![]()
Ik had niks anders verwacht. Dit weekend 90.000 nieuwe besmettingen omdat iedereen naar buiten trekt en flesjes wijn gaat halen in de supermarkt.quote:![]()
Pushbericht!You can learn anything, the secret lies in discipline.
nog ergens te zien?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:49 schreef heywoodu het volgende:
Niet echt, het is een bericht van de regering, geen persconferentie.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:49 schreef Confetti het volgende:
NOS die het gelijk afkapt bij de vragen. Wwt een achterlijken.![]()
En dan zondagavond alsnog een lockdown :pquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik had niks anders verwacht. Dit weekend 90.000 nieuwe besmettingen omdat iedereen naar buiten trekt en flesjes wijn gaat halen in de supermarkt.![]()
Een echte leraar.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:50 schreef Minimunt het volgende:
Rutte staat echt naar de jonge te kijken en te beoordelen of hij het goed zegt haha.![]()
Lockdown Home partyquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik had niks anders verwacht. Dit weekend 90.000 nieuwe besmettingen omdat iedereen naar buiten trekt en flesjes wijn gaat halen in de supermarkt.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Kan je NPO politiek ergens op internet zien?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:50 schreef Schakeltopia het volgende:
npo politiek loopt ook gewoon door![]()
zijn we volgende week ook van die debatten af want dan liggen ze allemaal in bed ivm coronaquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Ik ook, moet toch ook, heerlijk!quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:52 schreef Chia het volgende:
Ga dit weekend inderdaad lekker naar buiten. Maar wel met ruim 2 m afstand van anderen.Vakman pur sang![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan gaat het virus zelf in quarantaine![]()
![]()
Gewoon site van NPO en dan ergens onder livequote:Op donderdag 19 maart 2020 18:51 schreef superniger het volgende:
[..]
Kan je NPO politiek ergens op internet zien?![]()
Kunnen we die regel ook na de crisis houden?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:52 schreef Chia het volgende:
Ga dit weekend inderdaad lekker naar buiten. Maar wel met ruim 2 m afstand van anderen.You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
https://www.npostart.nl/live/npo-politiekquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:51 schreef superniger het volgende:
[..]
Kan je NPO politiek ergens op internet zien?Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Poll: Hoeveel mensen zullen in Nederland sterven als directe gevolg van corona die anders minimaal 3 jaar zouden hebben geleefd?
• Minder dan 1000
• Minder dan 10000
• Minder dan 100000
• Minder dan 1000000
• Minder dan 10000000
• Iedereen
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierIk shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:52 schreef Landgeld het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)arkeerplek-meer-vrij![]()
![]()
Bij het zelfscanner-plein hier bij de AH hadden ze een heel doolhof uitgetekend op de vloer om de anderhalve meter afstand te visualiseren
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
twitter:ANanninga twitterde op donderdag 19-03-2020 om 16:02:29Halsema wil geen samenscholingsverbod in de stad (jongeren negeren volgens de politie massaal het rivm advies) want ‘de rechtsstaat moet je vriend blijven’. Zucht. Roep op niet samen te scholen en handhaaf! reageer retweet
![]()
Als die jongens onder de rivieren gewoon netjes 40 dagen waren gaan vasten na het carnaval, had dat virus weinig effect gehad, netzo als alles op slot gooien voor 20 dagen weinig effect heeft omdat iedereen tegelijkertijd weer op koningsdag bijelkaar komt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik had niks anders verwacht. Dit weekend 90.000 nieuwe besmettingen omdat iedereen naar buiten trekt en flesjes wijn gaat halen in de supermarkt.![]()
Zakje wachtgeld, geen lastige vragen meer, geen verantwoordelijkheden meer. En dat alles door even door de knietjes te gaan. Ik heb m’n roeping gemistMai pben rai~!![]()
“Nederland houdt zich goed aan de maatregelen”. En dan met 500 man de Sligro inquote:Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Femke is al jaren volkomen krankzinnig, met haar "mijn kind is geen experiment"quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:54 schreef SpaceOddity het volgende:
twitter:ANanninga twitterde op donderdag 19-03-2020 om 16:02:29Halsema wil geen samenscholingsverbod in de stad (jongeren negeren volgens de politie massaal het rivm advies) want ‘de rechtsstaat moet je vriend blijven’. Zucht. Roep op niet samen te scholen en handhaaf! reageer retweet
Hypocriet stuk vreten![]()
Omdat ze weet dat dat rellen wordt, zoals in elke grote stad zal gebeurenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:54 schreef SpaceOddity het volgende:
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Nou die kansenparels die nu samen buiten rondhangen dragen ook wel hun steentje bijquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als die jongens onder de rivieren gewoon netjes 40 dagen waren gaan vasten na het carnaval, had dat virus weinig effect gehad, netzo als alles op slot gooien voor 20 dagen weinig effect heeft omdat iedereen tegelijkertijd weer op koningsdag bijelkaar komt.![]()
17.000.000 * 60% * 3% = 306.000 doden ga ik van uit. Tenzij er een vaccin komt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:53 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Poll: Hoeveel mensen zullen in Nederland sterven als directe gevolg van corona die anders minimaal 3 jaar zouden hebben geleefd?
• Minder dan 1000
• Minder dan 10000
• Minder dan 100000
• Minder dan 1000000
• Minder dan 10000000
• Iedereen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hierYou can learn anything, the secret lies in discipline.
koningsdag was toch afgelastquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als die jongens onder de rivieren gewoon netjes 40 dagen waren gaan vasten na het carnaval, had dat virus weinig effect gehad, netzo als alles op slot gooien voor 20 dagen weinig effect heeft omdat iedereen tegelijkertijd weer op koningsdag bijelkaar komt.![]()
![]()
Gekkie Halsema met haar doorgeladen pistolen in huis.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:54 schreef SpaceOddity het volgende:
![]()
![]()
Een Limburgse coronapatiënte is woensdagavond in het ziekenhuis bevallen van een gezonde baby.
Het was de eerste keer in heel Nederland dat een met corona besmette vrouw is bevallen
ja duh...Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Hoe lang mogen mensen dan niet meer bij elkaar samen komen volgens Rutte?
Als dit virus nog een jaar duurt mag je dus een jaar lang bij niemand dichter dan anderhalve meter in de buurt komen?
En 't sluiten van de verzorgingstehuizen? Hoe lang mogen die lieve oudjes hun kinderen etcetera niet meer op bezoek krijgen?![]()
Kansloze kut regering. Totaal wereldvreemd om te denken dat een vrijblijvend advies gaat werken. De helft van Nederland bestaat uit onwetenden en asocialen, en de andere helft is het na 2 weken ook wel zat al die regeltjes.![]()
Ik vond rutte wel iets te laconiek net.
Denk dat veel werkgevers er ook aanleiding in zullen zien om het personeel weer naar kantoor te halen en dan de bureaus iets uit elkaar te schuiven ofzo![]()
Nee ze moeten eerst opschalen met politiecapaciteit. De gasten gaan dat als spelletje zien en alleen maar lopen provoceren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:56 schreef KingRadler het volgende:
Amsterdam gaat dus een nieuw Broeinest worden.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Minder dan 10000000 lijkt me een behoorlijk correct antwoord.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
De burgemeesters van de grensgemeenten in België maken zich zorgen omdat een groot aantal Nederlanders naar de zuiderburen blijft komen voor niet-essentiële verplaatsingen. In Kinrooi, Maaseik en Lanaken komen er alvast extra controles.![]()
Er zijn meer maatregelen hoor, ik kreeg vandaag (heb geen corona) telefoontje van de GGD dat ik bij de groep kwetsbare personen hoor en daarom extra maatregelen heb gekregen.![]()
Dank je dat je aan mij denkt Fer_de_Lancequote:Op donderdag 19 maart 2020 18:06 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
@:erkel kan dit niet handelen
dus aub bronIk weet niet of de bron erna nog is gepost trouwens
Weisst![]()
k denk dat dat samenscholingsverbod moet komen. afgezien van besmetting zijn er nu grote groepen jongeren die niets te doen hebben en zich gaan vervelen....![]()
Die kuttrol weet ook alleen echt maar alles wat fout en verkeerd is uit dr kutbek te krijgenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Femke is al jaren volkomen krankzinnig, met haar "mijn kind is geen experiment"
Hypocriet stuk vreten.
/rant, ik kan dr echt niet uitstaan, sorry.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
En wat zijn die dan? Moet je nu je boodschappen door je dochter laten doen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:57 schreef -river- het volgende:
Er zijn meer maatregelen hoor, ik kreeg vandaag (heb geen corona) telefoontje van de GGD dat ik bij de groep kwetsbare personen hoor en daarom extra maatregelen heb gekregen.![]()
Meer coronadoden in Italië dan in Chinaquote:
Maar hoe komt dit?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:58 schreef polderturk het volgende:
[..]
Daar overleden 3249 mensen aan het virus, onder wie 3130 in de provincie Hubei.Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
Over maandje hebben NL'ers wel genoeg gehad van thuisblijven. Langer dan 6 april gaat niemand volhouden gok ik zo.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
En hoe lang mag je dan niet bij elkaar komen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
k denk dat dat samenscholingsverbod moet komen. afgezien van besmetting zijn er nu grote groepen jongeren die niets te doen hebben en zich gaan vervelen....![]()
Zag eergisteren politie te paard rondrijden. Die kunnen gewoon op die groepjes inrijden om ze uit elkaar te drijven. En omhoog spugen is nog knap lastig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
Ja dat deed ik al omdat ik van mijn neuroloog en cardioloog niets mag.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:58 schreef Chia het volgende:
[..]
En wat zijn die dan? Moet je nu je boodschappen door je dochter laten doen?![]()
Kloptquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
k denk dat dat samenscholingsverbod moet komen. afgezien van besmetting zijn er nu grote groepen jongeren die niets te doen hebben en zich gaan vervelen....
Zag ze hier in Den Haag ook al samen chillen![]()
ja dat weet ik niet. ze wachtensowieso met de maatregel om hem vroeg in te zetten maar het kan een probleem worden. zeker in wijken zoals schilderswijk of vergelijkbare wijken in nederland.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:59 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
En hoe lang mag je dan niet bij elkaar komen?
Er is niets meer voor ze te doen![]()
Een Wouke van Scherrenburg stem.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:54 schreef RipCity het volgende:
Irritante stem die vrouwelijke vragenstelsterCheck it out![]()
Politieke tribalisme in een tijd als dezequote:
Verboden moet je kunnen handhaven, dat werkt alleen op plekken waar er genoeg capaciteit voor is, op de plekken waar dat niet is moet je controleren en temperen totdat er geen andere mogelijkheid is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
Maar dat virus gaat helemaal niet weg! Of je nu wel of niet bij elkaar komt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet. ze wachtensowieso met de maatregel om hem vroeg in te zetten maar het kan een probleem worden. zeker in wijken zoals schilderswijk of vergelijkbare wijken in nederland.
Er is niets meer voor ze te doen![]()
Wie was die vrouw die een vraag over de politieke component van het opstappen van Bruins wilde stellen?
Jezus christus.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Dankje!quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream/npo-politiek.html
persco rutte/hugo![]()
Tsjah.. Media..quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:02 schreef El-Stinho het volgende:
Wie was die vrouw die een vraag over de politieke component van het opstappen van Bruins wilde stellen?
Jezus christus.![]()
Daarom maar vast op slot gooien want er is nog lang geen vaccin in zicht.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:59 schreef RipCity het volgende:
Over maandje hebben NL'ers wel genoeg gehad van thuisblijven. Langer dan 6 april gaat niemand volhouden gok ik zo.![]()
Dit ja. Ben er helemaal klaar mee. Vrijblijvende onzin en er vanuit gaan dat mensen zich er aan houden. Meer dan de helft vind het allemaal maar onzin voor een griepje.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:57 schreef Confetti het volgende:
Kansloze kut regering. Totaal wereldvreemd om te denken dat een vrijblijvend advies gaat werken. De helft van Nederland bestaat uit onwetenden en asocialen, en de andere helft is het na 2 weken ook wel zat al die regeltjes.
Belachelijk gewoon.![]()
Jezus Christus was geen vrouw.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:02 schreef El-Stinho het volgende:
Jezus christus.Oh.![]()
Vind het wel prima zo. Lekker op tijd klaar met werken, tijd genoeg om de bossen in te gaan. Lekker toch?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:59 schreef RipCity het volgende:
Over maandje hebben NL'ers wel genoeg gehad van thuisblijven. Langer dan 6 april gaat niemand volhouden gok ik zo.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: