En hoe lang mag je dan niet bij elkaar komen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
k denk dat dat samenscholingsverbod moet komen. afgezien van besmetting zijn er nu grote groepen jongeren die niets te doen hebben en zich gaan vervelen....
Zag eergisteren politie te paard rondrijden. Die kunnen gewoon op die groepjes inrijden om ze uit elkaar te drijven. En omhoog spugen is nog knap lastig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
k denk dat dat samenscholingsverbod moet komen. afgezien van besmetting zijn er nu grote groepen jongeren die niets te doen hebben en zich gaan vervelen....
Ja dat deed ik al omdat ik van mijn neuroloog en cardioloog niets mag.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:58 schreef Chia het volgende:
[..]
En wat zijn die dan? Moet je nu je boodschappen door je dochter laten doen?
Kloptquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
ja dat weet ik niet. ze wachtensowieso met de maatregel om hem vroeg in te zetten maar het kan een probleem worden. zeker in wijken zoals schilderswijk of vergelijkbare wijken in nederland.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:59 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
En hoe lang mag je dan niet bij elkaar komen?
Een Wouke van Scherrenburg stem.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:54 schreef RipCity het volgende:
Irritante stem die vrouwelijke vragenstelster
Politieke tribalisme in een tijd als dezequote:
Verboden moet je kunnen handhaven, dat werkt alleen op plekken waar er genoeg capaciteit voor is, op de plekken waar dat niet is moet je controleren en temperen totdat er geen andere mogelijkheid is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
Maar dat virus gaat helemaal niet weg! Of je nu wel of niet bij elkaar komt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet. ze wachtensowieso met de maatregel om hem vroeg in te zetten maar het kan een probleem worden. zeker in wijken zoals schilderswijk of vergelijkbare wijken in nederland.
Er is niets meer voor ze te doen
Dankje!quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream/npo-politiek.html
persco rutte/hugo
Tsjah.. Media..quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:02 schreef El-Stinho het volgende:
Wie was die vrouw die een vraag over de politieke component van het opstappen van Bruins wilde stellen?
Jezus christus.
Daarom maar vast op slot gooien want er is nog lang geen vaccin in zicht.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:59 schreef RipCity het volgende:
Over maandje hebben NL'ers wel genoeg gehad van thuisblijven. Langer dan 6 april gaat niemand volhouden gok ik zo.
Dit ja. Ben er helemaal klaar mee. Vrijblijvende onzin en er vanuit gaan dat mensen zich er aan houden. Meer dan de helft vind het allemaal maar onzin voor een griepje.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:57 schreef Confetti het volgende:
Kansloze kut regering. Totaal wereldvreemd om te denken dat een vrijblijvend advies gaat werken. De helft van Nederland bestaat uit onwetenden en asocialen, en de andere helft is het na 2 weken ook wel zat al die regeltjes.
Jezus Christus was geen vrouw.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:02 schreef El-Stinho het volgende:
Wie was die vrouw die een vraag over de politieke component van het opstappen van Bruins wilde stellen?
Jezus christus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |