SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doden in Nederland
....
17-03 43 (+19)
18-03 58 (+15)
* De debatten zijn te volgen op:
-Ziggo kanaal 502
-KPN kanaal 81
-NOS.nl
-https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
-NPO smart app
Wil je helpen? Kijk eens op:
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
en
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
![]()
Oei.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat Hugo en Mark rekening houden met jou strakke schema.Put these foolish ambitions to rest.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Door dit hele gebeuren vanaf gisteravond/vandaag weet ik dat er een minister van Medische Zorg én een minister van Volksgezondheid is (of was)![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ik dacht juist dat enkel mensen met klachten het virus konden verspreiden?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:31 schreef Fer het volgende:
Lijkt erop dat juist mensen met vrijwel geen klachten de meeste besmettingen veroorzaken. Die blijven overal komen en verspreiden het virus.![]()
![]()
De doventolk is er ook weer bijOp zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Als ze om 19u maar klaar zijn!twitter:mojoconcerts twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:23:02Word opgevrolijkt door @rickygervais: Vanavond om 19.00u doet hij een livestream via Twitter en om 19.10u op zijn Instagram account. https://t.co/NRuDDKnowd reageer retweet
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
Waarom is dat grappig?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat Hugo en Mark rekening houden met jou strakke schema.
Love is in the air!![]()
De gebronsde God, Hugoquote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
China hield wellicht gegevens achter.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Waarom in italie relatief meer gestorven dan in CHINA?
Hoorde ook dat hun statistieken deels berekening waren?
Verder denk ik de vorm van maatregelen.![]()
Toch niet alleen persco om Bruins?N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Ook mensen zonder klachten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:35 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat enkel mensen met klachten het virus konden verspreiden?![]()
Meer ouderen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Waarom in italie relatief meer gestorven dan in CHINA?I´m back.![]()
Er komt een antibody test (om te zien of je het virus al hebt gehad) maar daarvoor moet bloed geprikt worden en kan niet via urine.
Eerst voor medisch personeel.
Daarna normale werkers
Daarna de rest society.
Als je de test hebt gedaan zijn ze er vrij zeker van dat je het niet snel opnieuw krijgt dus mag je weer aan t werk..Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ik vertrouw China ook voor geen meterquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
China hield wellicht gegevens achter.
Hoorde ook dat hun statistieken deels berekening waren?
Verder denk ik de vorm van maatregelen.En altijd het laatste woord.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Waarom in italie relatief meer gestorven dan in CHINA?You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:36 schreef Momo het volgende:
13 doden onder dokters in Lombardije tot nu toe.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Voor mij ook een openbaring. Vond het ook al zo gek dat het Medische Zaken was en geenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:34 schreef heywoodu het volgende:
Door dit hele gebeuren vanaf gisteravond/vandaag weet ik dat er een minister van Medische Zorg én een minister van Volksgezondheid is (of was)![]()
Volksgezondheid.![]()
![]()
Ouderen die bij kinderen in wonen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Waarom in italie relatief meer gestorven dan in CHINA?
Las ook dat er veel gerookt wordt in Italië dus ouderen die lekker door paffen en dus al slechte longen hebben nu er aan gaan.
Te laat ingegrepen
Verder geen idee![]()
Daar lijkt geen 1.5 meter tussen te zitten (niet dat dat veel zin heeft gezien de verspreidingsmogelijkheden door d elucht![]()
twitter:Teletekst twitterde op donderdag 19-03-2020 om 18:35:18Italië land met meeste coronadoden https://t.co/aK3KKYeH4w reageer retweet
Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Bruno Bruinsquote:
Leuk zo'n voornaam die bij je achternaam past.
Yogi de Jonge
Rudi Rutte
Willy Wilders
Baudewijn Baudet|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
NOS is weer te laatOp zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
De minister van welzijn en zorg moet de minister van VWS toestemming vragen om de portemonnee uit te trekken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:34 schreef heywoodu het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |