Ziet er gezellig uitquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, niet uit mijn raam uiteraard, maar :
Echt gewoon op zoek. Schertsfiguur.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:15 schreef Fukushima het volgende:
[..]
gewoon heel de tijd blijven prikken met chinese virus
Ja walgelijk. Laten we de cijfers van gisteren gebruiken want anders is het walgelijk...quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Oh god, Wilders gooit de nieuwe cijfers er in... walgelijk
Het percentage is hoger omdat er veel minder mensen getest worden. Het werkelijke aantal besmette personen ligt dan ook veel hoger dan wat er officieel gemeld wordt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef Collide het volgende:
Waarom is het aantal doden in Nederland zo hoog vergeleken met andere landen.
Ook vergeleken per inwoner is het hoog.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Omdat we bijna alleen zieke mensen testen.
Walgelijk, de feiten presenteren. Wat de moederneuk is er mis met jou?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Sterkte... Maar nog steeds grote kans dat ze milde klachten krijgt en jullie na een paar weken op de rit zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:05 schreef Sfancta het volgende:
Kan wel janken. Vrouw vermoedelijk in contact gekomen met een besmet persoon (in de zorg). Verplicht nu driemaal daags temperatuur meten en bij enige verhoging is het gedaan met werk. EN met ons als gezin.
En het stikstofniveau is ongetwijfeld aan het dalen!quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
Bekijk het ook positief mensen. De zon schijnt, de planten zijn krijgen allemaal nieuwe blaadjes. De metselbijen zijn enorm actief en de eerste vlinders zijn ook al in de tuinen te zien. En we mogen dat ook nog eens aanschouwen omdat we thuis zijn.
Zal na het debat even "sherlocken". Heb geduld, want mijn username maakt het lastig zoeken via google.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Topic geopend. Daar kunnen we het verder hebben over de wetenschap en wat de overheid met die info doet.
COR / 30% van geïnfecteerden hebben geen klachten, wel besmettelijk
Wegens gebrek aan kennis want het heerst gewoon nog niet lang genoeg is alles/heel veel in feite een gok.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is geheel afhankelijk van naar welke expert je luistert.
2016quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Na 3 weken heeft je 8-jarige een alcohol probleem en is niet vies van een lijntje.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lekker kinderen dronken voeren en aanranden. Groningen
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:05 schreef Zipportal het volgende:
Twitter stroomt vol met ‘klierende’ thuiskantoor-katten
https://www.ad.nl/binnenl(...)oor-katten~a2bbbf23/
KadGod. @:coco.
COR / Positiviteits topicquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:36 schreef Salina het volgende:
Ook positief:
mensen die nu thuis moeten werken hebben meer tijd voor niet alleen de kinderen, maar ook voor hun huisdier.
Dus regelmatig eens extra je kat aanhalen, aaien, beetje kroelen en spelen.
Veel 60+ers?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef Collide het volgende:
Carnavalquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef Collide het volgende:
VERY BEAUTIFUL SUCH VIRUSquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
DONE A VERY GOOD JOB FROM THE BEGINNING!!!twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 18-03-2020 om 12:46:33I always treated the Chinese Virus very seriously, and have done a very good job from the beginning, including my very early decision to close the “borders” from China - against the wishes of almost all. Many lives were saved. The Fake News new narrative is disgraceful & false! reageer retweet
Oh, sorry my bad, moment er zijn ook live camsquote:
Vrij doorzichtige strategie toch? Gezamenlijke vijand creëren werkt altijd. Verder niet serieus nemen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:15 schreef Fukushima het volgende:
[..]
gewoon heel de tijd blijven prikken met chinese virus
beperkt aantal testkits beschikbaarquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef Collide het volgende:
wtf is ditquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is een filmpje uit 2016?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is je al honderdmaal gezegd en toch wil je niet luisteren. Heel erg vreemd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:18 schreef Vallon het volgende:
Baudet zegt dat er in de infectiehaarden successen zijn met lock-down....... erg kortzichtig dus en dus zich dus niet gaan/willen afvragen hoe verder. Ga je dit 1 maand, 1 jaar of 5 langer gaat volhouden. Waarop Baudet zich baseert dat je na een lockdown de besmetting onder controle houdt is compleet uit de lucht gegrepen.
Lijkt de aRENa welquote:
Lekker trollen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, sorry my bad, moment er zijn ook live cams
Walgelijk hè, al die mensen die nu extra sterven door onze lakse overheidquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Waarom sherlocken als je mycroft hebtquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:18 schreef _I het volgende:
[..]
Zal na het debat even "sherlocken". Heb geduld, want mijn username maakt het lastig zoeken via google.
Denk dat ze nu wel het militair hospitaal in Utrecht gaan opengooien voor , maar ik lees dat die niet eens IC bedden heeft.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:09 schreef capricia het volgende:
Hoeveel IC bedden hebben we nu nog over?
Helemaal top. CO2-daling gaan we ook halen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:18 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
En het stikstofniveau is ongetwijfeld aan het dalen!
Heb ik dat?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:20 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Waarom sherlocken als je mycroft hebt
Dat is 2016 ontzettende faalhaas dat je bentquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe gewoon ff gezellig joh. Niemand gunt voetbalfans dat er dingen niet doorgaan, F1 net zo, laat dat okk gewoon gelden voor Songfestivalfans.quote:
Duiven en hun schijtquote:
quote:
Uitstel dus, geen afgelasting. Zelfde scenario als het EK en waarschijnlijk de GP.quote:Ze noemen het logisch
dat het festival later alsnog in
Nederland zal plaatsvinden.
Iedereen ophouden met nadenken en de grote leider Rutte bewonderen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:18 schreef Vallon het volgende:
Baudet zegt dat er in de infectiehaarden successen zijn met lock-down....... erg kortzichtig dus en dus zich dus niet gaan/willen afvragen hoe verder. Ga je dit 1 maand, 1 jaar of 5 langer gaat volhouden. Waarop Baudet zich baseert dat je na een lockdown de besmetting onder controle houdt is compleet uit de lucht gegrepen. Vaccin ontwikkelen kost minimaal 2 jaar.
Telkens weer het verwijzen naar andere landen en spelen op emotie uitspraken is erg vermoeiend.
Ik hoop dat die brulapen een keer hun verstand opbergen.
He wat vervelend nou.quote:
Anders lees je mijn excuus eerst evenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:20 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Dat is 2016 ontzettende faalhaas dat je bent![]()
Als je wilt trollen, doe het dan op zijn minst goed,
Krijgen alle arme duiven op de dam nog wel genoeg te eten?quote:
twitter:songfestivalNL twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:19:47EUROVISIE SONGFESTIVAL EEN JAAR UITGESTELD https://t.co/6x4rN2YCEz #songfestival reageer retweet
Goed nieuws. Straks allemaal immuun. Zolang ziekenhuizen nog plek hebben moet dit aantal gewoon oplopen...quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:11 schreef Jano9 het volgende:
Grootste stijging corona besmettingen in Brabant tot nu toe: 125.
https://www.omroepbrabant(...)-teller-staat-op-759
Wel veer sterkte gewenst, maar kom op het is geen Ebola hè.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:05 schreef Sfancta het volgende:
Kan wel janken. Vrouw vermoedelijk in contact gekomen met een besmet persoon (in de zorg). Verplicht nu driemaal daags temperatuur meten en bij enige verhoging is het gedaan met werk. EN met ons als gezin.
Lijkt de jaren 50 wel.quote:
Blijft onze die ellende dit jaar in ieder geval bespaard.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef Ryan3 het volgende:
Kogel door de kerk:twitter:songfestivalNL twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:19:47EUROVISIE SONGFESTIVAL EEN JAAR UITGESTELD https://t.co/6x4rN2YCEz #songfestival reageer retweet
Maar hoe is het met die drommen mensen buiten?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef HeatWave het volgende:
A
[..]
Anders lees je mijn excuus eerst even.
Nouja, wachtwoordje aanvragen bij monitor en inloggen maar. Alles tot een uur geleden geïndexeerd ofzo. Mijn laatste post die ik via mycroft terugvind isquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:11 schreef Pumpalov het volgende:
Hoe noem je het syndroom wanneer een user de hele dag alleen maar over Trump/Wilders Derangement Syndrome kan janken?
Anders moeten we nadat het virus weg is nog aan duivenrehabilitatie gaan doen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef falling_away het volgende:
[..]
Krijgen alle arme duiven op de dam nog wel genoeg te eten?
(shalalalie, shalalala)
naja dan heb je alles wat kut is wel in één jaar, ben je er gelijk vanafquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Blijft onze die ellende dit jaar in ieder geval bespaard.
Trolgedrag groeit met het uur.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe gewoon ff gezellig joh. Niemand gunt voetbalfans dat er dingen niet doorgaan, F1 net zo, laat dat okk gewoon gelden voor Songfestivalfans.
Dus we moeten het hele land op slot gooien? (uiteraard met uitzondering van de coffeeshops, nietwaar?)quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Iedereen ophouden met nadenken en de grote leider Rutte bewonderen.
En de coalitie maar schermen met het RIVM maar het RIVM zegt zelf dat het een politieke keuze is die Rutte heeft gemaakt.
Is nog veel te vroeg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef Aurelius het volgende:
Ik ben het wel eens dat een (korte) periode van lockdown nu geen kwaad zou kunnen, om rust te krijgen en tijd te winnen.
Drommen zijn er niet, maar het is niet uitgestorven, geloof je het lekker nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar hoe is het met die drommen mensen buiten?
BS.... het is een strategie waar je voor kunt kiezen zonder dat je ook maar weet wat de waarheid is. Dat sommige virologen pleiten voor lockdown is vooral de consequentie naar voren schuiven.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nederlandse "experts" zeggen rondgaan, de rest van de wereld voorkomen.
Ik kom even bij je terug over 2 wekenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef Newone82 het volgende:
We mogen trots zijn dat we deze lijn volgen in Nederland. Ze zullen jaloers worden op onze lijn die we voortzetten andere landen👍
Economische schade.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:23 schreef Maver24 het volgende:
Wat zou er nu mis zijn met een korte lockdown? Je wint tijd ermee.
Of zondagochtend.quote:
Waarschijnlijk niet. Zag paar dagen terug al een bericht over monkey gangsters die overvallen plegen omdat er geen toeristen meer zijn die ze voerenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef falling_away het volgende:
[..]
Krijgen alle arme duiven op de dam nog wel genoeg te eten?
(shalalalie, shalalala)
Monitor? Je bent mij al kwijt?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:22 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nouja, wachtwoordje aanvragen bij monitor en inloggen maar. Alles tot een uur geleden geïndexeerd ofzo. Mijn laatste post die ik via mycroft terugvind is
[..]
Nee natuurlijk is het niet uitgestorven, je mag ook gewoon nog naar buiten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Drommen zijn er niet, maar het is niet uitgestorven, geloof je het lekker niet.
definieer kort.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:23 schreef Maver24 het volgende:
Dan heeft Wilders zijn zin.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:23 schreef Maver24 het volgende:
Precies. Een lockdown light. Ff rust en herorienteren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef Aurelius het volgende:
Ik ben het wel eens dat een (korte) periode van lockdown nu geen kwaad zou kunnen, om rust te krijgen en tijd te winnen.
Ja. Waarom wil je dat winnen? Pas 15 doden. En nog plek in ziekenhuizen...quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:23 schreef Maver24 het volgende:
Dit ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:23 schreef Aurelius het volgende:
Zo moet van al die emotionele individuele verhalen.
Het is nu juist tijd om in aantallen te denken, gemeenschap boven het individu.
Wie suggereert dat dan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef TheVulture het volgende:
Alsof de ziekenhuizen door de regering zijn gesloten, dat was gewoon mismanagement in die bewuste ziekenhuizen
Wauw.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ja. Waarom wil je dat winnen? Pas 15 doden. En nog plek in ziekenhuizen...
Gewoon weer alles opengooien
En dat is dus het probleemquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is het niet uitgestorven, je mag ook gewoon nog naar buiten.
Maar goed, blijf vooral paniek zaaien met filmpjes uit 2016.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:24 schreef _I het volgende:
[..]
Monitor? Je bent mij al kwijt?
Maar ga er straks even werk van maken. Thanks.
als dit klemloopt verder opschalen met maatregelen, rest is bijzaakquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je nu de verspreiding zoveel mogelijk moet beperken ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus we moeten het hele land op slot gooien? (uiteraard met uitzondering van de coffeeshops, nietwaar?)
Kijk.. Mensen noemen mij gek en dom en tokkie volk weet niet wat, maar DIT is precies wat ik bedoel met dat we NU in Lockdown moeten gaan en mensen moeten verbieden uit huis te gaan.quote:
Idd. Mijn advies zou ook zijn het normale leven weer op te gaan pikken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Zo werkt dat wel op internet ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is dus het probleem.
En ja, ik maakte even een foutje, er stond live cam, heb ik al toegegeven. Dus nu is meteen alles wat ik zeg bullshit?
OK.
Dus je bent van mening verandert? Want zondag was je nog fel tegen het abrupt sluiten van zaken, meer specifiek: coffeeshops.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je nu de verspreiding zoveel mogelijk moet beperken ja.
Dit is mijn fout geweest, het is niet live. Maar het doet in mijn ogen niets af aan het argument, mensen trekken er zich niet niets, maar te weinig van aan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:26 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Kijk.. Mensen noemen mij gek en dom en tokkie volk weet niet wat, maar DIT is precies wat ik bedoel met dat we NU in Lockdown moeten gaan en mensen moeten verbieden uit huis te gaan.
Theoretisch is de aanpak van het RIVM voorstelbaar maar het is niet rigoureus genoeg. Teveel mensen onderschatten de ernst van de situatie en blijven maar op straat lopen. Dit gaat echt helemaal fout de komende 2 weken...
Jammer dan, ze praten toch allemaal dat de volksgezondheid belangrijker is, schijnbaar toch nietquote:
Ach ja, weer iets wat dat deze regering zomaar overkwam. Had helemaal niets met beleid van doen....quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef TheVulture het volgende:
Alsof de ziekenhuizen door de regering zijn gesloten, dat was gewoon mismanagement in die bewuste ziekenhuizen
2016 vriend, 2016...quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:26 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Kijk.. Mensen noemen mij gek en dom en tokkie volk weet niet wat, maar DIT is precies wat ik bedoel met dat we NU in Lockdown moeten gaan en mensen moeten verbieden uit huis te gaan.
Theoretisch is de aanpak van het RIVM voorstelbaar maar het is niet rigoureus genoeg. Teveel mensen onderschatten de ernst van de situatie en blijven maar op straat lopen. Dit gaat echt helemaal fout de komende 2 weken...
Of een nieuwe fascinatie (lees: manie) ontwikkelt zich.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
user @:monitor beste bot van de wereld
http://thuisserver.fokzine.nl/mycroft/
Gaat een wereld voor je open straks
Een filmpje uit 2016 is de reden dat we NU in lockdown moeten? OKquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:26 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Wildersquote:
2016quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:26 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Thailandquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:24 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Zag paar dagen terug al een bericht over monkey gangsters die overvallen plegen omdat er geen toeristen meer zijn die ze voeren
Koningsplein webcamquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:26 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Ik zit al in zelf-quarantaine.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef Schakeltopia het volgende:
ik neem dat alle mensen die roepen om een lockdown, al in lockdown zitten? of wachten ze tot het officieel is?
346 mensen die positief getest zijn in de afgelopen dagquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:27 schreef roos94 het volgende:
Was ff paar uur weg. Hoe staan de zaken er nou voor. Positief of niet.
Zelfs Falun Gong staat er nietquote:
Precies ditquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:27 schreef Markesh het volgende:
[..]
Jij hebt dus liever heel veel doden dan Wilders "zijn zin" te geven?
we kunnen nu nog niet de resultaten van het sluiten van scholen en horeca zien toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:27 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik zit al in zelf-quarantaine.
En ik ben niet persé voor. Maar het kabinet heeft een scenario gekozen. En dan moet je dat opvolgen. De aantallen stijgen nu te hard. Dit is niet gecontroleerd mee.
Waarom haal je dat filmpje niet even weg dan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is mijn fout geweest, het is niet live. Maar het doet in mijn ogen niets af aan het argument, mensen trekken er zich niet niets, maar te weinig van aan.
Doe nou even niet zo simpel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus je bent van mening verandert? Want zondag was je nog fel tegen het abrupt sluiten van zaken, meer specifiek: coffeeshops.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:26 schreef Minimunt het volgende:
[..]
\Fair puntquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom haal je dat filmpje niet even weg dan?
Zolang de ziekenhuizen en de IC's specifiek het aankunnen is het gecontroleerd. 80% van de mensen ruimt dit virus zelf uit het eigen lichaam op...quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:27 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik zit al in zelf-quarantaine.
En ik ben niet persé voor. Maar het kabinet heeft een scenario gekozen. En dan moet je dat opvolgen. De aantallen stijgen nu te hard. Dit is niet gecontroleerd mee.
Pas 15?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef Landgeld het volgende:
[..]
twitter:ldeangelisphys twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:20:31For 10 days I have been sharing graphs showing how #Netherlands was evolving towards the same #COVID19 situation as #Italy. We just had about 10 days extra time. @MinPres yesterday announces that #LockdownHolland is possible, but not needed yet. Why do we have to wait?
#StayHome https://t.co/rGsB8wgTTr reageer retweet
is er iets over eventuele lockdown gezegdquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
346 mensen die positief getest zijn in de afgelopen dag
Neejoh, was geen serieuze opmerking.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:27 schreef Markesh het volgende:
[..]
Wat minder is dan gedacht. Goed nieuws!quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
alvast bedankt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:29 schreef Sfancta het volgende:
Rust in vrede aan alle mensen die gestorven zijn.
Prima.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef Ryan3 het volgende:
Kogel door de kerk:twitter:songfestivalNL twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:19:47EUROVISIE SONGFESTIVAL EEN JAAR UITGESTELD https://t.co/6x4rN2YCEz #songfestival reageer retweet
Asscher.quote:
Dat zijn er evenveel als Italiaanse coronadoden in een dag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja maar dat kan niet volgens Rutten en consorten. Want lockdown gaat een jaar duren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef Aurelius het volgende:
En je kunt zelfs nog prima buitenkomen, zolang je maar niet met elkaar in groepen afspreekt of met verschillende mensen en je afstand houdt. Helaas zijn er veel tokkies die zich hier niet aan willen houden en er dus voor gaan zorgen dat er handhaving zal komen tegen het einde van de week.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:28 schreef Harvest89 het volgende:
In elk scenario gaan er mensen dood.
Dat is iets wat we met zijn allen moeten accepteren.
Ik ga misschien dood de komende tijd, of jij, je ouders, de buurman.
Accepteer het, ga door met je leven, maar hou afstand van elkaar.
Langer open laten blijven staat haaks op de door jou gewenste lockdown-aanpak.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Doe nou even niet zo simpel.
Het was gewoon een ondoordachte maatregel om ook de afhaalbalies van coffeeshops te sluiten binnen een half uur want je weet dat dat to rijen gaat leiden, en dus tot besmettingshaarden.
Wilders heeft geen idee hoelang dit allemaal zal duren. Je kunt een land geen jaar of wat in lockdown houden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:27 schreef Markesh het volgende:
[..]
het gros van het volk is dom en de rest van de Eu zijn dat ook met hun lockdowns, man, man, we krijgen het ze ook nooit aan het verstandquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:26 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |