SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.![]()
Dit is toch om te janken, deze tegenstelling.
RIVM op hun site:twitter:WHO twitterde op maandag 16-03-2020 om 17:00:07"People infected with #COVID19 can still infect others after they stop feeling sick, so these measures should continue for at least 2 weeks after symptoms disappear.
Visitors should not be allowed until the end of this period.
There are more details in WHO’s guidance"-@DrTedros reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Deze al voorbij gekomen?
typische aso Britten op vakantie.
Engelse toeristen in Spanje hebben schijt aan lockdown: "Het is maar een griepje, neem een biertje
Video onder de linkYou have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Kappers gooien zich zelf al dicht las ik vanmiddag.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat denk je dat de volgende stap is? En wanneer?
Alle winkels, kapper, etc dicht?
Geen vrij vervoer meer?
Supermarkten maximum aantal bezoekers per keer?
Alle onnodige winkels dicht. Alleen supermarkten, apotheken, benzinestations, afhaal- en bezorgrestaurants etc. open. Overal een strak beleid met maximum aantal bezoekers.
Verbod om met meer dan 5 man bijelkaar te komen. Je mag nog wel gewoon naar buiten voor wandelen, fietsen, hond uitlaten etc, maar dus niet met meer dan vijf man gaan zitten.
Dit hoeft geen hele lange maatregelen te zijn, maar gewoon iets voor een paar weken. Hiermee voorkom je een gigantische golf waar de zorg echt geen antwoord op gaat hebben. Daarna kan er gekeken worden hoe het weer "opgestart" moet worden.
UIteindelijk moeten wij het virus gewoon over ons heen laten komen, maar dan wel gecontroleerd. Het RIVM was na 3 dagen al in paniek en was toen al alle controle kwijt door niet meer te testen. Zowel het RIVM als de regering ging teveel uit van "gezond verstand" van het volk en dat is keer op keer valse hoop gebleken.![]()
Wat dacht je van leiderschap?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
90% van de mensen hier hebben gewoon strenge bevelen nodig, door militair ingrijpen.![]()
had hem al zitten kijken , die spaanse mensen zijn boosquote:Op maandag 16 maart 2020 18:42 schreef schommelstoel het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
Video onder de link
Engelse toeristen in Spanje hebben schijt aan lockdown: "Het is maar een griepje, neem een biertje"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Schandalig. Faalhazen bij RIVM.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:42 schreef Greys het volgende:
RIVM op hun site:twitter:WHO twitterde op maandag 16-03-2020 om 17:00:07"People infected with #COVID19 can still infect others after they stop feeling sick, so these measures should continue for at least 2 weeks after symptoms disappear.
There are more details in WHO’s guidance"-@:DrTedros reageer retweet
[ afbeelding ]![]()
na 24 uur bier drinkenquote:Op maandag 16 maart 2020 18:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Ik heb de afgelopen drie weken nog nooit zo vaak gebaald van het gelijk krijgen.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
RIVM goden
Als ik verdomme als een leek in literatuur kan duiken en deze conclusie kan trekken waarom kunnen zij dat daar dan niet ..... ik snap het echt niet.![]()
twitter:BNODesk twitterde op maandag 16-03-2020 om 18:42:08BREAKING: Canada will close the border to foreigners, Prime Minister Trudeau says reageer retweet
![]()
En terecht lijkt mij.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:43 schreef RAVW het volgende:
[..]
had hem al zitten kijken , die spaanse mensen zijn boosYou have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
horeca daar niet dicht?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:42 schreef schommelstoel het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
Engelse toeristen in Spanje hebben schijt aan lockdown: "Het is maar een griepje, neem een biertje
Video onder de link
oh jawel![]()
Ik hoop nog steeds dat 'ie z'n biertje even aan de kant zet en naast Rutte gaat staan.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:41 schreef DavidTwente het volgende:
Niet met, maar zonder Prins Pils toch?![]()
En ik ken mensen die het RIVM aanbidden om hun oneindige wijsheid en diepe inzichten. Je moet echt ALLÉÉN het RIVM vertrouwen, want de rest is allemaal maar fake news!quote:Op maandag 16 maart 2020 18:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Jeetje.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Iemand die ook in Rotterdam leger legervoertuig hebben zien rijden in het centrum omgeving ??? krijg net bericht van iemand dat er legervoertuigen in Rotterdam zijn"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:44 schreef RAVW het volgende:
Iemand die ook in Rotterdam leger legervoertuig hebben zien rijden in het centrum omgeving ??? krijg net bericht van iemand dat er legervoertuigen in Rotterdam zijnAls mensen er geen foto's oid bij doen is het sowieso fake.
Legervoertuigen in het centrum dan zouden er nu al 1000 foto's op twitter staan.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Je kan wel tien keer per dag legervoertuigen om tien verschillende redenen zien.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:44 schreef RAVW het volgende:
Iemand die ook in Rotterdam leger legervoertuig hebben zien rijden in het centrum omgeving ??? krijg net bericht van iemand dat er legervoertuigen in Rotterdam zijn"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat las ik gisteren inderdaad ook al ergens. Hopelijk lezen de regeringen ook even mee.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]![]()
twitter:W7VOA twitterde op maandag 16-03-2020 om 18:43:52#Canada closing borders to non-citizens and non-residents, announces @JustinTrudeau. https://t.co/hTopCxe3Pp reageer retweet
![]()
Toch weer die Duitsers?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:44 schreef RAVW het volgende:
Iemand die ook in Rotterdam leger legervoertuig hebben zien rijden in het centrum omgeving ??? krijg net bericht van iemand dat er legervoertuigen in Rotterdam zijn![]()
Het dodental door de uitbraak van het coronavirus in Italië is in de afgelopen 24 uur gestegen met 349 tot 2158, een stijging van 19,3 procent, aldus het Bureau voor Burgerbescherming.
Maar was hier al genoemd zeker?
En altijd het laatste woord.![]()
Daar moet even de guardia civil op bezoek gaan, kijken of ze dan nog zo stoer zijnquote:Op maandag 16 maart 2020 18:42 schreef schommelstoel het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
Video onder de link
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Het US leger zou toch aankomen in Vlissingen vandaag? Of ergens deze week.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:44 schreef RAVW het volgende:
Iemand die ook in Rotterdam leger legervoertuig hebben zien rijden in het centrum omgeving ??? krijg net bericht van iemand dat er legervoertuigen in Rotterdam zijn![]()
Unilever moet wel winst blijven maken hè. Ze kijken hiernaar met een heel andere agenda, daar ben ik ondertussen wel van overtuigd.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen drie weken nog nooit zo vaak gebaald van het gelijk krijgen.
RIVM goden
Als ik verdomme als een leek in literatuur kan duiken en deze conclusie kan trekken waarom kunnen zij dat daar dan niet ..... ik snap het echt niet.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Grapjas😂😂😂Sommige mensen😂quote:Op maandag 16 maart 2020 18:44 schreef RAVW het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:44 schreef RAVW het volgende:
Iemand die ook in Rotterdam leger legervoertuig hebben zien rijden in het centrum omgeving ??? krijg net bericht van iemand dat er legervoertuigen in Rotterdam zijn
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Npo1, RTL4 en SBS6quote:Op maandag 16 maart 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
waar kunnen we straks kijken? ga ik alvast naar de site voordat die platligt![]()
Dit krijg ik net doorgestuurd: Ik hoor net van de pa van een vriendin (werkt bij rijkswaterstaat en heeft veel contact met crisisteams), dat het zoals het er nu uit ziet zeer likely is dat vanavond alles op slot gaat. Dat betekent dat we alleen de deur uit mogen voor zorg/dokter en boodschappen en dat daarop gehandhaafd gaat worden. Dat zou Rutte dan vanavond om 19.00u aankondingen. Dus als je nog iets moet hebben van een winkel die niet de supermarkt is, go for it vandaag nog.
Of het waar is...we gaan het zo horen![]()
hier rijden ze al rond, de duitsers, amerikanen en noord-koreanen gezamelijk. Ik heb het net op feesboek gelezen.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:46 schreef _I het volgende:
[..]
Het US leger zou toch aankomen in Vlissingen vandaag? Of ergens deze week.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
NPO1 en nos.nl en RTL4quote:Op maandag 16 maart 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
waar kunnen we straks kijken? ga ik alvast naar de site voordat die platligt![]()
Vriendin en ik hebben een kalender gemaakt. Ze komt toch vanuit Sofia dat het epicentrum van de ziekte in Bulgarije isDeze provincie officieel nog coronavrij.
Bij dag 5 hebben we een feestje (leeuwendeel van de eerste symptomen vinden rond de 5e dag plaats. Rond dag 14 nogmaals een feestje
Tegen volgende week wil ik ook wel weer een keer met vrienden die zichzelf ook afluisten eens gaan kaarten ofzo."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Vandaag ook legervoertuigen en politie, brandweer en helikopter in wezep rondom het station.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]Als mensen er geen foto's oid bij doen is het sowieso fake.
Legervoertuigen in het centrum dan zouden er nu al 1000 foto's op twitter staan.
Maar dat kwam omdat er iemand vermist was van de legerbasis en naar het spoor ging ofzo (mogelijk sucidaal ? maar geen id really)![]()
Hoe komen die Engelsen aan bier en zo dan? Er moet voor hun toch onderhand ook geen fuck meer te beleven zijn daar?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:42 schreef schommelstoel het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
Video onder de link![]()
Er wordt niks bekend gemaakt vanavond. Is allemaal hoax.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:47 schreef Markesh het volgende:
Dit krijg ik net doorgestuurd: Ik hoor net van de pa van een vriendin (werkt bij rijkswaterstaat en heeft veel contact met crisisteams), dat het zoals het er nu uit ziet zeer likely is dat vanavond alles op slot gaat. Dat betekent dat we alleen de deur uit mogen voor zorg/dokter en boodschappen en dat daarop gehandhaafd gaat worden. Dat zou Rutte dan vanavond om 19.00u aankondingen. Dus als je nog iets moet hebben van een winkel die niet de supermarkt is, go for it vandaag nog.
Of het waar is...we gaan het zo horen![]()
Zolang Britten bier hebben hebben ze wat te belevenquote:Op maandag 16 maart 2020 18:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoe komen die Engelsen aan bier en zo dan? Er moet voor hun toch onderhand ook geen fuck meer te beleven zijn daar?
_____
Ik ken wat volk bij defensie. Ze zijn aan het oefenen/voorbereiden op een lockdown. Dus het NLse leger in de straten. Is verreweg van bevestigd, maar het scenario wordt geoefend.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:48 schreef TaliesinDS het volgende:
[..]
Vandaag ook legervoertuigen en politie, brandweer en helikopter in wezep rondom het station.
Maar dat kwam omdat er iemand vermist was van de legerbasis en naar het spoor ging ofzo (mogelijk sucidaal ? maar geen id really)En altijd het laatste woord.![]()
Amerikaans leger komt aan in de haven Vlissingen voor grootste militaire oefening in 25 jaarquote:Op maandag 16 maart 2020 18:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
hier rijden ze al rond, de duitsers, amerikanen en noord-koreanen gezamelijk. Ik heb het net op feesboek gelezen.
Honderden tanks en pantservoertuigen van het Amerikaanse leger komen deze week aan in de haven van Vlissingen. De tanks en voertuigen zijn bedoeld voor de oefening Defender Europe 2020 in Duitsland, Polen en de Baltische staten. De bijbehorende 1.250 soldaten komen aan op Vliegbasis Eindhoven.
Geeft niets hoor, als je alleen Facebook leest. Zijn ten slotte ook letters.![]()
Ik denk bij een supermarktquote:Op maandag 16 maart 2020 18:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoe komen die Engelsen aan bier en zo dan? Er moet voor hun toch onderhand ook geen fuck meer te beleven zijn daar?![]()
Het afhalen werd verruimd begreep ik. Zoals bij coffeeshops?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:47 schreef Markesh het volgende:
Of het waar is...we gaan het zo horen
Verder prima maatregel.![]()
Hoax.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ken wat volk bij defensie. Ze zijn aan het oefenen/voorbereiden op een lockdown. Dus het NLse leger in de straten. Is verreweg van bevestigd, maar het scenario wordt geoefend.![]()
RutteGodIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Vraag ik mij ook af, lijkt mij ook niet dat ze netjes in de rij gaan staan met 2 meter afstand.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoe komen die Engelsen aan bier en zo dan? Er moet voor hun toch onderhand ook geen fuck meer te beleven zijn daar?You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
We gaan het zien zoals ik al zeiquote:Op maandag 16 maart 2020 18:49 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Er wordt niks bekend gemaakt vanavond. Is allemaal hoax.![]()
Lol, ik ken ook iemand bij defensie en die zit nu gewoon bier te zuipen thuis.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ken wat volk bij defensie. Ze zijn aan het oefenen/voorbereiden op een lockdown. Dus het NLse leger in de straten. Is verreweg van bevestigd, maar het scenario wordt geoefend.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Waarom lees je mijn tekst niet goed?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:51 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Als er iets gaat gebeuren is het pas eind deze week. Zoals door minister bruins bevestigd.En altijd het laatste woord.![]()
Klopt, de ramenzemers mogen naar huisquote:Op maandag 16 maart 2020 18:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lol, ik ken ook iemand bij defensie en die zit nu gewoon bier te zuipen thuis.En altijd het laatste woord.![]()
In de tuin.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoe de fuck laten mensen hun hond uit in Madrid bijvoorbeeld?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
En zelfs als ze dat doen, ze dan ook nog eens volop de mogelijkheid krijgen om volop bier in te slaan terwijl iedereen weet wat daarvan komt.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af, lijkt mij ook niet dat ze netjes in de rij gaan staan met 2 meter afstand.![]()
![]()
Sommige mensen hier met hun stemmingmakerij die opeens mensen kennen in hoge kringen😂quote:Op maandag 16 maart 2020 18:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lol, ik ken ook iemand bij defensie en die zit nu gewoon bier te zuipen thuis.![]()
Lijkt me onlogisch. Het is te snel na de maatregelen van gisteren. Daarnaast was gisteren al bekend dat hij vandaag zou spreken dus de tekst was ook al bekend.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:47 schreef Markesh het volgende:
Of het waar is...we gaan het zo horen
Ik denk dat de strekking zal zijn dat we allemaal een bepaalde mindset moeten aannemen. Alles verbieden werkt niet. We moeten allemaal beseffen dat we dit aan kunnen als we allemaal goed nadenken wat we doen.![]()
Ja, dit is wel waar.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lol, ik ken ook iemand bij defensie en die zit nu gewoon bier te zuipen thuis.
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Mijn vader werkt bij McDonald'squote:Op maandag 16 maart 2020 18:52 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Sommige mensen hier met hun stemmingmakerij die opeens mensen kennen in hoge kringen😂
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit vraag ik mij ook afquote:Op maandag 16 maart 2020 18:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoe de fuck laten mensen hun hond uit in Madrid bijvoorbeeld?![]()
Juist.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:52 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Lijkt me onlogisch. Het is te snel na de maatregelen van gisteren. Daarnaast was gisteren al bekend dat hij vandaag zou spreken dus de tekst was ook al bekend.
Ik denk dat de strekking zal zijn dat we allemaal een bepaalde mindset moeten aannemen. Alles verbieden werkt niet. We moeten allemaal beseffen dat we dit aan kunnen als we allemaal goed nadenken wat we doen.![]()
* de hond en ikquote:Op maandag 16 maart 2020 18:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat ik en hond gek worden als we alleen maar in de tuin mogen.
Beetje respect aub
![]()
![]()
Was er niet een anti terreur oefening bij het CS gepland?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:44 schreef RAVW het volgende:
Iemand die ook in Rotterdam leger legervoertuig hebben zien rijden in het centrum omgeving ??? krijg net bericht van iemand dat er legervoertuigen in Rotterdam zijn❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven![]()
De broer van de nicht van de moeder van de tante van de neef en daar weer een schoonzus van.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:52 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Sommige mensen hier met hun stemmingmakerij die opeens mensen kennen in hoge kringen😂![]()
Hoor juist via bronnen dat het kabinet met name gaat bekend maken welke economische maatregelen ze nog meer gaan nemen, met name ook zodat het gaat lijken dat niet alles bij de groter bedrijven (KLM etc) terecht komt. Van lockdown lijkt (nog) geen sprake.#winning![]()
COR / Toespraak Rutte 19:00quote:Op maandag 16 maart 2020 18:52 schreef Aurelius het volgende:
Is de toespraak van Rutte ergens online te bekijken?
Links in de OP![]()
Schijt jij ook in de tuin dan?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat ik en hond gek worden als we alleen maar in de tuin mogen.![]()
![]()
Zelfde hier iddquote:Op maandag 16 maart 2020 18:53 schreef Lonaa het volgende:
![]()
![]()
twitter:Lasomaplda twitterde op maandag 16-03-2020 om 17:23:18Extra maatregelen in Zwitserland, mensen blijven de straat op gaan dus nu alles dicht. Tot en met 19 april!!!! #zwitserland reageer retweet
![]()
En niet elke hond heeft een tuin.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:53 schreef Lonaa het volgende:
De voorbode voor de lockdown.. eens zien of we tussen de regels door kunnen lezen en kunnen opmaken wanneer we de volgende fase kunnen verwachten.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Wat zou dat nou kosten, een commercial vlak voor de toespraak van Rutte?“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Wordt steeds langer zegquote:Op maandag 16 maart 2020 18:55 schreef Adrie072 het volgende:
twitter:Lasomaplda twitterde op maandag 16-03-2020 om 17:23:18Extra maatregelen in Zwitserland, mensen blijven de straat op gaan dus nu alles dicht. Tot en met 19 april!!!! #zwitserland reageer retweet
![]()
Ik heb nog nergens gelezen dat het zover gaat komen, zelfs niet bij lockdown.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat ik en hond gek worden als we alleen maar in de tuin mogen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Is geen persco maar een toespraak, geen vragen achteraf dus.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:58 schreef Markesh het volgende:
Als je boodschappen wil doen is dit wel het juiste moment.![]()
![]()
Oortjes in en gaan met die karquote:Op maandag 16 maart 2020 18:58 schreef Markesh het volgende:
Als je boodschappen wil doen is dit wel het juiste moment.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Ik ben toch wel benieuwd wat hij allemaal gaat zeggen, hoor?
Dadelijk totale lockdown in Brabant.
Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Mag toch hopen dat ze hier nu ook alle winkels gaan sluiten. Het is bij ons in de winkel (telefoon winkel) niet normaal druk sinds afgelopen donderdag.![]()
Meh, de schappen waren alweer behoorlijk leeg net. Kan het wel mensvrij zijn, maar als je geen enkel vers product meer kan krijgen en dat wel is wat je zoekt kun je er net zo goed wegblijven.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:58 schreef Markesh het volgende:
Als je boodschappen wil doen is dit wel het juiste moment.![]()
Het begint.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Mijn halve straat werkt bij de marine, waren gewoon naar hun werk vandaag.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Koning Mark|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
TorenSESSIE HypeOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
dus datquote:Op maandag 16 maart 2020 19:01 schreef Newone82 het volgende:
Toch doet die dit goed.
Niemand zou dit beter kunnen doen.![]()
Willy heeft er geen zin in.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:01 schreef vencodark het volgende:
Waarom doet de Koning dit niet eigenlijk?And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Iquote:Op maandag 16 maart 2020 19:01 schreef vencodark het volgende:
Waarom doet de Koning dit niet eigenlijk?s ondergedoken in Canada.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:01 schreef vencodark het volgende:
Waarom doet de Koning dit niet eigenlijk?![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Die boeken staan best slordig.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Kropswolde Wolfsbarge.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dan lijkt het alsof ie werkt. Moet niet te netjes.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat geweldig dat dit topic 10x langzamer gaat als RutteGod aan het woord is. Het intrigeert ons wel he?En altijd het laatste woord.![]()
heywoodu
![]()
Verdere stappen!Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Gewoon 50.000 youtube live kijkers op NOS.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Niets nieuws zo te horen.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Zijn dat muziek CD´s ofzo rechts onder die foto?A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
"WE GAAN ALLEMAAL KAPOTDEAUD" - Mark|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zo bloedserieus heb ik hem nog nooit gezien
_____
Groot deel gaat besmet raken dus.And I am a weapon of massive consumption
Weinig mensen kunnen zo goed autocue lezen als MarkieMark thoEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Als Rutte nou eens voorop gaat.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Deskundigen als Jaap van DisselVanaf het begin leidend bij de maatregelen die in Nederland zijn getroffen: carnaval en voorjaarsvakanties gewoon door laten gaan dus, grenzen met china gewoon open houden wetend van de gefaalde lockdown van Wuhan en Chinees nieuwjaar.
![]()
Is er een groter brevet van onvermogen denkbaar?![]()
![]()
Gewoon allemaal FOK!kers op hun zolderkamer.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Tom Egbers huiltquote:Op maandag 16 maart 2020 19:04 schreef RipCity het volgende:
Weinig mensen kunnen zo goed autocue lezen als MarkieMark thoWhat can change the nature of a man?![]()
heywoodu
![]()
Uitstekende toespraak wel.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Mark is wel gepast voor dit soort momenten, moet je m nagevenOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Hij geeft gewoon een samenvatting van de Fok-topics van de afgelopen maanden.I see peas of green, red roses too....![]()
Mark de Thorbecke fanboy.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nou geen lockdown dus? RIP Nederland.
Doe in ieder geval alle onnodige winkels even dicht om die piek eruit te halen.![]()
Dit dusquote:Op maandag 16 maart 2020 19:05 schreef jasoe het volgende:
Eindelijk is het woord eruit: Groot deel van Nederland gaat besmet raken.![]()
3 scenario's
1. Virus maximaal controleren (keuze kabinet). Groepsimmuniteit.
2. Virus onbeheerst zijn gang laten gaan
3. Eindeloos proberen het virus tegen te houden. Lockdown. Zou een jaar of langer moeten duren. En dat is niet te doen."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
heywoodu
![]()
Nee, niet dus. Wel luisteren.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Geen jaar, luisteren mensen.And I am a weapon of massive consumption
Mooie kleur stropdas wel.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Helder ja, prima keuze imoquote:Op maandag 16 maart 2020 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wel, en nu ook gewoon eerlijk over dat ze voor groepsimmuniteit gaan.![]()
Luister jij wel naar die man??quote:Op maandag 16 maart 2020 19:06 schreef Sapstengel het volgende:
Nou geen lockdown dus? RIP Nederland.
Doe in ieder geval alle onnodige winkels even dicht om die piek eruit te halen.![]()
Niets nieuwsquote:Op maandag 16 maart 2020 19:05 schreef jasoe het volgende:
Eindelijk is het woord eruit: Groot deel van Nederland gaat besmet raken.Tics van je petten.![]()
Nee hij probeert ze uit te leggen.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:07 schreef Justevo het volgende:
Hij probeert dus zijn keuzes goed te praten.![]()
Uitleggen aan de plebs waarom ze deze maatregelen nemen jaquote:Op maandag 16 maart 2020 19:07 schreef Justevo het volgende:
Hij probeert dus zijn keuzes goed te praten.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 19:07 schreef PzKpfw het volgende:
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
What can change the nature of a man?![]()
De andere landen zijn toch niet allemaal gek?
We gaan Italie keihard passeren. Dit is echt bizar en ongekend, een virus loslaten op het volk.![]()
KLM genoemd. Het is net de Trumpspeech nu.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit gaat gewoon keihard falen natuurlijk.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
heywoodu
![]()
We moeten alles op alles zetten op het feit dat niemand meer besmet moet raken.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
De andere twee opties zijn OOK geen opties...quote:Op maandag 16 maart 2020 19:08 schreef Confetti het volgende:
We gaan Italie keihard passeren. Dit is echt bizar en ongekend, een virus loslaten op het volk.Je raekt an de dinge geweun.![]()
Ja maatregelen evalueren, vinger aan de pols en alles.quote:
Had gewoon even de illusie dat hij zou zeggen "wat een mongolen waren jullie op de eerste lentedag. Vanaf morgen mag er voor straf niemand naar buiten"![]()
Hij heeft gelijk. Anders blijf je elk jaar dit gezeik krijgen.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:08 schreef Confetti het volgende:
We gaan Italie keihard passeren. Dit is echt bizar en ongekend, een virus loslaten op het volk.![]()
Dat gaat nooit volgehouden worden en is nutteloos.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:08 schreef heywoodu het volgende:
We moeten alles op alles zetten op het feit dat niemand meer besmet moet raken.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 19:08 schreef heywoodu het volgende:
We moeten alles op alles zetten op het feit dat niemand meer besmet moet raken.![]()
![]()
PeijnenburgGodquote:Op maandag 16 maart 2020 19:08 schreef heywoodu het volgende:
![]()
Engeland doet hetzelfde, gaat ook voor groepsimmuniteitquote:Op maandag 16 maart 2020 19:08 schreef Confetti het volgende:
De andere landen zijn toch niet allemaal gek?![]()
De Mexicaanse griep lacht hierom.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:08 schreef Confetti het volgende:
We gaan Italie keihard passeren. Dit is echt bizar en ongekend, een virus loslaten op het volk.What can change the nature of a man?![]()
Moet ik ook steeds aan denken hahaquote:Op maandag 16 maart 2020 19:07 schreef PzKpfw het volgende:
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.Tics van je petten.![]()
Kansloze speech bv nederland moet blijven draaien al moeten we over lijken gaan!"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
heywoodu
![]()
Geen onderbuikgereutel, maar verstand. Rutte doet dit top
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Hij heeft simpelweg geen andere optie, de middelen die het varen van een andere koers zou vergen die zijn er hier niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:05 schreef Confetti het volgende:
Wat een mafkees. Alsof china niet heeft gedacht aan kuddeimmjniteit.
Hij offert het land hier op.
De gok die ze nu wagen dat er uberhaupt groepsimuniteit zal zijn, dat er geen nieuwe mutaties/stammen zullen komen op relatief korte termijn waarmee herinfectie mogelijk is bij zo'n enorm brede verspreiding.. tja.
Zeer slap gelul van een zeer slappe premier, verantwoordelijk voor een RIVM dat de epidemie niet vertraagd maar nodeloos enorm versneld heeft.Knettergek.
![]()
![]()
Waarom zouden we deze Pinokkio nog moeten geloven?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Waarom werkt het in China dan wel, om het land op lockdown te gooien waarbij geen of nauwelijks nieuwe gevallen bijkomen....
We gaan dus de kant op van Engeland, bij voorbaat er vanuit gaan dat iedereen ziek gaat worden of een groot deel?~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 19:09 schreef Justevo het volgende:
Ok. Er is dus helemaal niks nieuws gezegd. Gewoon 10 minuten "look at me".
En altijd het laatste woord.![]()
We moeten alles op alles zetten op het feit dat niemand meer besmet moet raken.
What can change the nature of a man?![]()
![]()
Van alle nare keuzes die er zijn is dit gewoon het beste.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:08 schreef Messina het volgende:
[..]
De andere twee opties zijn OOK geen opties...![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 19:09 schreef heywoodu het volgende:
Geen onderbuikgereutel, maar verstand. Rutte doet dit top❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven![]()
Ja, doe alles even uit de losse pols als er 5,2 miljoen mensen naar je kijken.quote:
* onlogisch mompelt iets over de beste stuur lui die aan wal staan.Mark Rutte
![]()
![]()
Omdat China al een dictatuur is.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:09 schreef joyvke het volgende:
Waarom werkt het in China dan wel, om het land op lockdown te gooien waarbij geen of nauwelijks nieuwe gevallen bijkomen....
We gaan dus de kant op van Engeland, bij voorbaat er vanuit gaan dat iedereen ziek gaat worden of een groot deel?![]()
Was de rest maar ook zoquote:Op maandag 16 maart 2020 19:09 schreef heywoodu het volgende:
Geen onderbuikgereutel, maar verstand. Rutte doet dit top
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Overal camera's in heel Nederlandquote:Op maandag 16 maart 2020 19:09 schreef joyvke het volgende:
We gaan dus de kant op van Engeland, bij voorbaat er vanuit gaan dat iedereen ziek gaat worden of een groot deel?. Grenzen dicht en iedereen in quarantaine voor 4 weken bij binnekomst
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Veel minder gecontroleerd echter zo te zien.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:09 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Engeland doet hetzelfde, gaat ook voor groepsimmuniteit“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Mark Rutte die het opneemt voor mensen die zwakker zijn, haha.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Prima toespraakje van Mark. Doet ie aardig.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Nou, Markje doet het prima hoor.![]()
Ik mag hem wel als één van de weinige politici en premiers. Vind Stef Blok ook altijd OG.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Top. Staande ovatie, lichte traan in m'n ogen.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Yes. We gaan het krijgen😀😀😀😀👌👌quote:Op maandag 16 maart 2020 19:10 schreef KingRadler het volgende:
Laat liever het Virus door gaan tegenover een lockdown![]()
Ja dat is inderdaad wat hij zegtquote:Op maandag 16 maart 2020 19:09 schreef cherrycoke het volgende:
Kansloze speech bv nederland moet blijven draaien al moeten we over lijken gaan!![]()
Wat een domme opmerking zeg.![]()
Trots zijn op Nederland is besmet geraakt door links.quote:Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Over een jaar al die mensen uit lockdown landen nog steeds voorzichtig om niet besmet te worden, terwijl Nederlanders overal als een baas immuun rondwandelen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Voor veel mensen is het toch nu niet zo makkelijk te volgen allemaal. Prima kernachtige boodschap.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:09 schreef Justevo het volgende:
Ok. Er is dus helemaal niks nieuws gezegd. Gewoon 10 minuten "look at me".![]()
Zieltjes zou hij juist winnen met lockdownquote:Op maandag 16 maart 2020 19:12 schreef Justevo het volgende:
10 minuten lang zieltjes winnen voor de verkiezingen van 2021.![]()
Heb je wel geluisterd?quote:Op maandag 16 maart 2020 19:11 schreef weetjewel5 het volgende:
wanneer lockdown? dit is toch duidelijk dat dit gaat gebeuren.![]()
![]()
En het was niet zo besmettelijkquote:Op maandag 16 maart 2020 19:11 schreef Minimunt het volgende:
Sorry maar de deskundige zeiden ook dat het virus niet in nederland zou komen.![]()
Welke deskundige zei dat?quote:Op maandag 16 maart 2020 19:11 schreef Minimunt het volgende:
Sorry maar de deskundige zeiden ook dat het virus niet in nederland zou komen.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Dus de andere landen met hun lockdown zullen economisch volledig kapot gaan.. is dat de strekking?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
En Timmermans die claimt dat dit de manier is van moeder natuur om aan te geven dat ze het zat is.
Dat heeft hij dus gewoon oprecht gezegd. Die man is knettergek.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 19:12 schreef KingRadler het volgende:
Sterven of Imuun worden je hebt geen keuze![]()
![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 19:09 schreef joyvke het volgende:
We gaan dus de kant op van Engeland, bij voorbaat er vanuit gaan dat iedereen ziek gaat worden of een groot deel?twitter:jenniferatntd twitterde op maandag 16-03-2020 om 18:52:44#Fangcang hospitals closed? Another one was built on the outskirts of #Wuhan. It can host 4000 people. Highest level of security. No one can escape.
Seems #CCP wants to “transfer” “problems” out of town and has the city center “back to normal” asap. #COVID19 #coronavirus https://t.co/wUvNBnsyrX reageer retweetOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
quote:Op maandag 16 maart 2020 19:12 schreef Zorro het volgende:
Over een jaar al die mensen uit lockdown landen nog steeds voorzichtig om niet besmet te worden, terwijl Nederlanders overal als een baas immuun rondwandelenLove is in the air!![]()
Iedereen gaat op lockdown behalve nederland, wij hebben dan ook de beste experts ter wereld die het beter weten dan de rest van de wereld"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
ALs de ziekenhuizen het weer kunnen handelen krijgen we door de overheid georganiseerde corona parties
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
twitter:anadoluagency twitterde op maandag 16-03-2020 om 19:12:44#BREAKING UK coronavirus death toll climbs to 53, says Health Secretary Matt Hancock reageer retweet
![]()
Ja, en uiteindelijk raakt iedereen later toch besmet. Dat is het standpunt van NL i.i.g."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
overduidelijk dat mensen hier worden gezien als producten. 'laat mensen het maar krijgen, een groot deel wordt immuun, een deel gaat dood, ach het is zo wen er maar aan, wij doen niks' .
Pff.. ik vertrouw het voor geen ene moer meer.![]()
Ja die blijven een jaar lang in lockdownquote:Op maandag 16 maart 2020 19:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Dus de andere landen met hun lockdown zullen economisch volledig kapot gaan.. is dat de strekking?![]()
![]()
Nee die houden het volgens rutte niet lang genoeg dicht voor maximaal effect.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Dus de andere landen met hun lockdown zullen economisch volledig kapot gaan.. is dat de strekking?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als tattoos niet voor tokkies zouden zijn, dan zou ik na deze crisis een Rutte-tattoo nemen.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, doe alles even uit de losse pols als er 5,2 miljoen mensen naar je kijken.
* onlogisch mompelt iets over de beste stuur lui die aan wal staan.Mark Rutte
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Daar komt het wel op neer ja, lijkt me een lastige uitspraak om te moeten verkondigen.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:12 schreef KingRadler het volgende:
Sterven of Imuun worden je hebt geen keuzeOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Je vindt de huidige situatie geen lock down? Hij gaat niet de grens een jaar dichtgooien inderdaad, lijkt me realistisch.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:14 schreef cherrycoke het volgende:
Iedereen gaat op lockdown behalve nederland, wij hebben dan ook de beste experts ter wereld die het beter weten dan de rest van de wereld“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Hoe zit het dan volgens jou?quote:Op maandag 16 maart 2020 19:14 schreef Fer het volgende:
Het paasei lijkt het nog niet echt te snappen![]()
Hij was niet eerlijk, hij staat door weken zo niet maanden van bestuurlijk falen/inactie nu met zijn rug tegen de muur en presenteert zijn enige optie als een zelfverkozen koers. Dat is het niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:11 schreef Cronometer het volgende:
Rutte nog nooit zo eerlijk gezien, bijzonder voor een VVD-er.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: