Te volgen via NPO1 en via internet op NPOstart: https://www.npostart.nl/live/npo-1quote:Rutte spreekt maandag land toe over coronavirus
Premier Rutte spreekt maandag het land toe over de corona-crisis. Hij houdt om 19.00 uur een toespraak, die live zal worden uitgezonden door de NOS op televisie, radio en internet. Ook RTL zendt de speech uit.
Op het themakanaal NPO Nieuws is de toespraak te volgen met een gebarentolk.
De Rijksvoorlichtingsdienst spreekt van een 'address to the nation', zoals de Amerikaanse president ook met enige regelmaat doet. In Nederland is zoiets zeer ongebruikelijk. De laatste keer was tijdens de oliecrisis in de jaren 70. Toen sprak premier Den Uyl rechtstreeks tot het volk.
De minister-president zal volgens de RVD "ingaan op de moeilijke situatie waarin wij ons bevinden, op de noodzaak van de maatregelen die zijn getroffen en op de mogelijke verdere ontwikkelingen in de komende weken en maanden".
https://nos.nl/artikel/23(...)ver-coronavirus.html
twitter:NLinIreland twitterde op zondag 15-03-2020 om 23:59:22As the Netherlands braces itself for lockdown, with heightened restrictions and additional unavoidable measures for the foreseeable future, PM Rutte will address the country tomorrow (via NPO and RTL) at 19:00 (NL time) #coronavirus https://t.co/w3FKhohnUw reageer retweet
Toen was mijn moeder pas 11 jaarquote:Op maandag 16 maart 2020 09:04 schreef Postbus100 het volgende:
Laatste keer dat een premier het volk toespraak, was Joop den Uyl in 1973, ten tijde van de oliecrisis. Toen bestond ik nog helemaal niet
Of wel... Je weet het niet hè?quote:Op maandag 16 maart 2020 09:04 schreef Postbus100 het volgende:
Laatste keer dat een premier het volk toespraak, was Joop den Uyl in 1973, ten tijde van de oliecrisis. Toen bestond ik nog helemaal niet
Onder het bureauquote:
Triest al die domheid in de reacties.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
Die reacties van de huisvrouw en de plaatwerkers op het bericht van de NOS hierover op Facebook.!!!!!!!!!!! Leuk vertier op de vroege morg'n.
Ik weiger nog langer reacties op facebook te lezen. Ik schaam me een beetje voor die mensen.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
Die reacties van de huisvrouw en de plaatwerkers op het bericht van de NOS hierover op Facebook.!!!!!!!!!!! Leuk vertier op de vroege morg'n.
Ah ik schaam mij voor Rutte. Leiderschap van lik mn kut. Lekker achter de feiten aanlopen met scholen dicht. Ze gaan enkel dicht omdat ze de druk voelen van buitenafquote:Op maandag 16 maart 2020 09:48 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik weiger nog langer reacties op facebook te lezen. Ik schaam me een beetje voor die mensen.
Het gaat vooral om die manier van reageren. Een kudde wilden met een toetsenbord en pittig kapsel.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ah ik schaam mij voor Rutte. Leiderschap van lik mn kut. Lekker achter de feiten aanlopen met scholen dicht. Ze gaan enkel dicht omdat ze de druk voelen van buitenaf
Gaat mij om de manier van reageren van de regering. Achter de feiten aan etc etc. Dat noemt zich ministerquote:Op maandag 16 maart 2020 09:51 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Het gaat vooral om die manier van reageren. Een kudde wilden met een toetsenbord en pittig kapsel.
Dat is niet al te best nee.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaat mij om de manier van reageren van de regering. Achter de feiten aan etc etc. Dat noemt zich ministerLijkt wel cabaret.
quote:Op maandag 16 maart 2020 09:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Gaat hij inbreken op alle zenders zodat het niet te ontlopen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |