twitter:Lasomaplda twitterde op maandag 16-03-2020 om 17:23:18Extra maatregelen in Zwitserland, mensen blijven de straat op gaan dus nu alles dicht. Tot en met 19 april!!!! #zwitserland reageer retweet
En niet elke hond heeft een tuin.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat ik en hond gek worden als we alleen maar in de tuin mogen.
Wordt steeds langer zegquote:Op maandag 16 maart 2020 18:55 schreef Adrie072 het volgende:
twitter:Lasomaplda twitterde op maandag 16-03-2020 om 17:23:18Extra maatregelen in Zwitserland, mensen blijven de straat op gaan dus nu alles dicht. Tot en met 19 april!!!! #zwitserland reageer retweet
Ik heb nog nergens gelezen dat het zover gaat komen, zelfs niet bij lockdown.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat ik en hond gek worden als we alleen maar in de tuin mogen.
Is geen persco maar een toespraak, geen vragen achteraf dus.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:58 schreef Markesh het volgende:
Als je boodschappen wil doen is dit wel het juiste moment.
Oortjes in en gaan met die karquote:Op maandag 16 maart 2020 18:58 schreef Markesh het volgende:
Meh, de schappen waren alweer behoorlijk leeg net. Kan het wel mensvrij zijn, maar als je geen enkel vers product meer kan krijgen en dat wel is wat je zoekt kun je er net zo goed wegblijven.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:58 schreef Markesh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |