Moet ik ook steeds aan denken hahaquote:Op maandag 16 maart 2020 19:07 schreef PzKpfw het volgende:
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Hij heeft simpelweg geen andere optie, de middelen die het varen van een andere koers zou vergen die zijn er hier niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:05 schreef Confetti het volgende:
Wat een mafkees. Alsof china niet heeft gedacht aan kuddeimmjniteit.
Hij offert het land hier op.
quote:Op maandag 16 maart 2020 19:09 schreef Justevo het volgende:
Ok. Er is dus helemaal niks nieuws gezegd. Gewoon 10 minuten "look at me".
quote:Op maandag 16 maart 2020 19:08 schreef heywoodu het volgende:
We moeten alles op alles zetten op het feit dat niemand meer besmet moet raken.
quote:Op maandag 16 maart 2020 19:08 schreef heywoodu het volgende:
We moeten alles op alles zetten op het feit dat niemand meer besmet moet raken.
Van alle nare keuzes die er zijn is dit gewoon het beste.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:08 schreef Messina het volgende:
[..]
De andere twee opties zijn OOK geen opties...
quote:Op maandag 16 maart 2020 19:09 schreef heywoodu het volgende:
Geen onderbuikgereutel, maar verstand. Rutte doet dit top
Ja, doe alles even uit de losse pols als er 5,2 miljoen mensen naar je kijken.quote:
Omdat China al een dictatuur is.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:09 schreef joyvke het volgende:
Waarom werkt het in China dan wel, om het land op lockdown te gooien waarbij geen of nauwelijks nieuwe gevallen bijkomen....
We gaan dus de kant op van Engeland, bij voorbaat er vanuit gaan dat iedereen ziek gaat worden of een groot deel?
Was de rest maar ook zoquote:Op maandag 16 maart 2020 19:09 schreef heywoodu het volgende:
Geen onderbuikgereutel, maar verstand. Rutte doet dit top
Overal camera's in heel Nederlandquote:Op maandag 16 maart 2020 19:09 schreef joyvke het volgende:
Waarom werkt het in China dan wel, om het land op lockdown te gooien waarbij geen of nauwelijks nieuwe gevallen bijkomen....
We gaan dus de kant op van Engeland, bij voorbaat er vanuit gaan dat iedereen ziek gaat worden of een groot deel?
Veel minder gecontroleerd echter zo te zien.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:09 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Engeland doet hetzelfde, gaat ook voor groepsimmuniteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |