Toch weer die Duitsers?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:44 schreef RAVW het volgende:
Iemand die ook in Rotterdam leger legervoertuig hebben zien rijden in het centrum omgeving ??? krijg net bericht van iemand dat er legervoertuigen in Rotterdam zijn
Daar moet even de guardia civil op bezoek gaan, kijken of ze dan nog zo stoer zijnquote:Op maandag 16 maart 2020 18:42 schreef schommelstoel het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
typische aso Britten op vakantie.
Engelse toeristen in Spanje hebben schijt aan lockdown: "Het is maar een griepje, neem een biertje
Video onder de link
Het US leger zou toch aankomen in Vlissingen vandaag? Of ergens deze week.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:44 schreef RAVW het volgende:
Iemand die ook in Rotterdam leger legervoertuig hebben zien rijden in het centrum omgeving ??? krijg net bericht van iemand dat er legervoertuigen in Rotterdam zijn
Unilever moet wel winst blijven maken hè. Ze kijken hiernaar met een heel andere agenda, daar ben ik ondertussen wel van overtuigd.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen drie weken nog nooit zo vaak gebaald van het gelijk krijgen.
RIVM goden
Als ik verdomme als een leek in literatuur kan duiken en deze conclusie kan trekken waarom kunnen zij dat daar dan niet ..... ik snap het echt niet.
Grapjas😂😂😂Sommige mensen😂quote:Op maandag 16 maart 2020 18:44 schreef RAVW het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:44 schreef RAVW het volgende:
Npo1, RTL4 en SBS6quote:Op maandag 16 maart 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
waar kunnen we straks kijken? ga ik alvast naar de site voordat die platligt
hier rijden ze al rond, de duitsers, amerikanen en noord-koreanen gezamelijk. Ik heb het net op feesboek gelezen.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:46 schreef _I het volgende:
[..]
Het US leger zou toch aankomen in Vlissingen vandaag? Of ergens deze week.
NPO1 en nos.nl en RTL4quote:Op maandag 16 maart 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
waar kunnen we straks kijken? ga ik alvast naar de site voordat die platligt
Vandaag ook legervoertuigen en politie, brandweer en helikopter in wezep rondom het station.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]Als mensen er geen foto's oid bij doen is het sowieso fake.
Legervoertuigen in het centrum dan zouden er nu al 1000 foto's op twitter staan.
Hoe komen die Engelsen aan bier en zo dan? Er moet voor hun toch onderhand ook geen fuck meer te beleven zijn daar?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:42 schreef schommelstoel het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
typische aso Britten op vakantie.
Engelse toeristen in Spanje hebben schijt aan lockdown: "Het is maar een griepje, neem een biertje
Video onder de link
Er wordt niks bekend gemaakt vanavond. Is allemaal hoax.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:47 schreef Markesh het volgende:
Dit krijg ik net doorgestuurd: Ik hoor net van de pa van een vriendin (werkt bij rijkswaterstaat en heeft veel contact met crisisteams), dat het zoals het er nu uit ziet zeer likely is dat vanavond alles op slot gaat. Dat betekent dat we alleen de deur uit mogen voor zorg/dokter en boodschappen en dat daarop gehandhaafd gaat worden. Dat zou Rutte dan vanavond om 19.00u aankondingen. Dus als je nog iets moet hebben van een winkel die niet de supermarkt is, go for it vandaag nog.
Of het waar is...we gaan het zo horen
Zolang Britten bier hebben hebben ze wat te belevenquote:Op maandag 16 maart 2020 18:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoe komen die Engelsen aan bier en zo dan? Er moet voor hun toch onderhand ook geen fuck meer te beleven zijn daar?
Ik ken wat volk bij defensie. Ze zijn aan het oefenen/voorbereiden op een lockdown. Dus het NLse leger in de straten. Is verreweg van bevestigd, maar het scenario wordt geoefend.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:48 schreef TaliesinDS het volgende:
[..]
Vandaag ook legervoertuigen en politie, brandweer en helikopter in wezep rondom het station.
Maar dat kwam omdat er iemand vermist was van de legerbasis en naar het spoor ging ofzo (mogelijk sucidaal ? maar geen id really)
Amerikaans leger komt aan in de haven Vlissingen voor grootste militaire oefening in 25 jaarquote:Op maandag 16 maart 2020 18:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
hier rijden ze al rond, de duitsers, amerikanen en noord-koreanen gezamelijk. Ik heb het net op feesboek gelezen.
Ik denk bij een supermarktquote:Op maandag 16 maart 2020 18:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoe komen die Engelsen aan bier en zo dan? Er moet voor hun toch onderhand ook geen fuck meer te beleven zijn daar?
Het afhalen werd verruimd begreep ik. Zoals bij coffeeshops?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:47 schreef Markesh het volgende:
Dit krijg ik net doorgestuurd: Ik hoor net van de pa van een vriendin (werkt bij rijkswaterstaat en heeft veel contact met crisisteams), dat het zoals het er nu uit ziet zeer likely is dat vanavond alles op slot gaat. Dat betekent dat we alleen de deur uit mogen voor zorg/dokter en boodschappen en dat daarop gehandhaafd gaat worden. Dat zou Rutte dan vanavond om 19.00u aankondingen. Dus als je nog iets moet hebben van een winkel die niet de supermarkt is, go for it vandaag nog.
Of het waar is...we gaan het zo horen
Hoax.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ken wat volk bij defensie. Ze zijn aan het oefenen/voorbereiden op een lockdown. Dus het NLse leger in de straten. Is verreweg van bevestigd, maar het scenario wordt geoefend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |