Ik vrees het ergste...quote:Op maandag 16 maart 2020 16:06 schreef UitStraling het volgende:
Zooooo 12 uur gewerkt, de BV Nederland staat nog overeind, eens kijken of de mensen die thuis zitten te niksen nog wat over hebben gelaten in de supermarkt.
Ja ik kan vanuit mijn werk iemand boodschappen laten doen en laten bezorgen maar ik doe zelf nog 'n goede poging.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste...
Ik werk nog een half uurtje en moet dan echt eten gaan kopen voor de komende dagen
Eikel shine er opquote:Op maandag 16 maart 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
Al die boa's zijn nu hun knuppels aan het opwrijven
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon een beetje zwaar ademen in hun richting.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
zal het overwegenquote:Op maandag 16 maart 2020 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Als Corona voorbij is moet je maar werk zoeken in de seksindustrie jij.
1900quote:Op maandag 16 maart 2020 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal het overwegen
Hoe laat spreek de grote leider ons toe?
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal het overwegen
Hoe laat spreek de grote leider ons toe?
fris en fruitig :pquote:Op maandag 16 maart 2020 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarvoor ben je dan de pil gaan halen?
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarvoor ben je dan de pil gaan halen?
Dan nogquote:Op maandag 16 maart 2020 16:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Logisch.. jij bent er pas net....
Sundry?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
In de rij et voor de apotheek stond ik met een vrouw te praten. Die zei jaaa mijn nichtje is nu aan reizen in maleisië, niks aan de hand.
nu:
[ afbeelding ]
![]()
Was overigens een zorgmedewerker in de psychiatrische zorg
Ah!quote:
Hahah bij de gamma werd die meuk aardig gehamsterd vanmiddagquote:Op maandag 16 maart 2020 17:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Ben benieuwd wanneer dat hier is
Zat verf en kwasten nog hier... Alleen niet zoveel tijd en mogelijkheden met die muppet om ons heen
ik heb een hele zak vol maar mag ze nietquote:Op maandag 16 maart 2020 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog maar twee bitterballen
je bedoelt als ze niet meer naar buiten mogen?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
serieus hoe moet dat nou met de mensen die naar de voedselbank gaan?
nee voedselbank stopt in regio den haagquote:Op maandag 16 maart 2020 17:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bedoelt als ze niet meer naar buiten mogen?
Als die helemaal ziek zijn van de covid denken ze niet eens aan eten joh.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
serieus hoe moet dat nou met de mensen die naar de voedselbank gaan?
Pics van je bitterballen?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog maar twee bitterballen
Ja het is goed met d'r, hoe vaak die loopt te miepen dat ze weer eens vergeten is om iets lekkers te halen ...quote:Op maandag 16 maart 2020 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:uitstraling @:LTVDK
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee voedselbank stopt in regio den haag
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is goed met d'r, hoe vaak die loopt te miepen dat ze weer eens vergeten is om iets lekkers te halen ...
lees dat ze met de gemeente in overleg zijn. Hoop dat daar wat uitkomt. Horeca doneert ook al eten sinds dat ze dicht zijnquote:
Zo ernstig is de crisis nog niet dat je uit wanhoop dan maar kaassoufflés gaat eten omdat je al 3 maanden niks anders dan droge rijst hebt.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Gewoon kaassoufflés bestellen op thuisbezorgd.
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb geen auto en al die tijd zonder maccie
en vreemde bitterballen gekochtquote:Op maandag 16 maart 2020 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben terug van de wink0lt. Met diepvriesmaaltijden en sultana en granola en yoghurt enzo. EN frikandellen, kipnuggets en champignon-broccoli-bitterballen![]()
en in de zijvakjes van mijn rugzak pasten nog net twee blikken bier![]()
En ik heb dus alweer 1800 stappen gelopen in nauwelijks een half uurtje tijd
Ik ben niet op de hoogte van het bestaan van normale bitterballn, dus, nou en?quote:
Lekker heet en likbaar wordenquote:Op maandag 16 maart 2020 17:49 schreef Bos81 het volgende:
Bitterbal gaat hier zometeen met haar familie in de airfryer![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:49 schreef Bos81 het volgende:
Bitterbal gaat hier zometeen met haar familie in de airfryer![]()
Dat haal ik dus nooit met boodschappen doenquote:Op maandag 16 maart 2020 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik heb dus alweer 1800 stappen gelopen in nauwelijks een half uurtje tijd
Ik zit echt op de 300 ofzoquote:Op maandag 16 maart 2020 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat haal ik dus nooit met boodschappen doen, tenminste niet bij deze Jumbo. Als ik naar de Appie of Plus loop, dan haal ik dat wel.
vandaag slechts 2800 stappen tot nu toe, dat is dus erg weinig voor mijn doen.
Ik zit pas op 8200, nog een lange wandeling dus straksquote:Op maandag 16 maart 2020 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat haal ik dus nooit met boodschappen doen, tenminste niet bij deze Jumbo. Als ik naar de Appie of Plus loop, dan haal ik dat wel.
vandaag slechts 2800 stappen tot nu toe, dat is dus erg weinig voor mijn doen.
Coronaids?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:54 schreef Fogel het volgende:
Ik heb weinig stappen. En dan blijven er weinig vandaag, pijn aan mijn lijf.
Vast niet. Denk meer dat het er aan ligt dat ik gister een stuk bergop ben gelopen.quote:
Gewoon een beetje doorstappen, dan kan er nog wel een 1'tje voor.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit nu op 3115. Misschien haal ik vandaag WEL een keer de 4000Gisteren en eergisteren wel boven de 3500, maar verder ook niet.
Ik ga lekker stukje fietsen of wandelen nog even denk ik. Zonnetje schijnt nu nog. ff frisse neus halen is ook lekker.quote:
vorige week zaterdag had ik er 13.000quote:Op maandag 16 maart 2020 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een beetje doorstappen, dan kan er nog wel een 1'tje voor.
Meh, ik ga liever vanavond vroeg naar bedquote:
Goed zoquote:Op maandag 16 maart 2020 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vorige week zaterdag had ik er 13.000Flinke einden door Luzern gebanjerd
Grootste deel ook nog met een rugzak van 15 kilo op m'n nek.
Yes, lekker en goed voor je!quote:Op maandag 16 maart 2020 17:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga lekker stukje fietsen of wandelen nog even denk ik. Zonnetje schijnt nu nog. ff frisse neus halen is ook lekker.
Luzernquote:Op maandag 16 maart 2020 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vorige week zaterdag had ik er 13.000Flinke einden door Luzern gebanjerd
Grootste deel ook nog met een rugzak van 15 kilo op m'n nek.
nee dat was mijn record. Had er eigenlijk een foto van moeten makenquote:Op maandag 16 maart 2020 18:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed zoen dat gewoon doorzetten, kun je makkelijk elke dag halen (al zou ik het wel zonder rugzak doen).
Fouten verdienen geenquote:
Linken aan je telefoon of je telefoon als stappenteller gebruiken, dan kun je gewoon alles terugzien.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat was mijn record. Had er eigenlijk een foto van moeten makenNaja, nou moet ik het dus nog een keer overtreffen en er dan een foto van maken
![]()
Had aankomende zaterdag in Hull gekund. Maar ja corona
ja deze unit heeft ook een app, maar dan wil die dat ik op mijn telefoon GPS aan zet. En als ik dan in de trein zit klopt er ineens geen flikker meer van de dataquote:Op maandag 16 maart 2020 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Linken aan je telefoon of je telefoon als stappenteller gebruiken, dan kun je gewoon alles terugzien.
Oh daar heb ik bij mij geen last van, GPS staat altijd uit. Enige wat niet altijd vlekkeloos werkt is het aantal kilometers afhankelijk van de broek die ik aanheb. Bij de ene broek is 10 km 11.500 stappen en bij de ander dan weer 13.000 ofzo. Maar qua aantal stappen is die zeer accuraat (heb een half jaar lang dagelijks alle stappen in mijn hoofd meegeteld ter controle ivm revalidatie).quote:Op maandag 16 maart 2020 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja deze unit heeft ook een app, maar dan wil die dat ik op mijn telefoon GPS aan zet. En als ik dan in de trein zit klopt er ineens geen flikker meer van de data32 kilometer in 20 minuten, dakannatulukniiiieeeet
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
17:55
Coffeeshops mogen toch wiet gaan verkopen. Afhalen mag, zolang bezoekers maar afstand houden en niet ter plekke gaan zitten roken.
Volgens de Arnhemse burgemeester Ahmed Marcouch komt minister Ferdinand Grapperhaus van Justitie en Veiligheid vanavond namens het kabinet met deze nieuwe aanvullende maatregel.
Omdat men zich realiseert dat die handel toch wel doorgaat.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
17:55
Coffeeshops mogen toch wiet gaan verkopen. Afhalen mag, zolang bezoekers maar afstand houden en niet ter plekke gaan zitten roken.
Volgens de Arnhemse burgemeester Ahmed Marcouch komt minister Ferdinand Grapperhaus van Justitie en Veiligheid vanavond namens het kabinet met deze nieuwe aanvullende maatregel.
ja dat ook.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:09 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Omdat men zich realiseert dat die handel toch wel doorgaat.
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:14 schreef liesje1979 het volgende:
Nou topshowtje hoor. Kinderdagverblijf 2 kinderen, dit waren kinderen van eigen personeel. De collega's moesten allemaal blijven want zo was bepaald. BSO geen kinderen, collega's moesten allemaal blijven en we hebben ouders gebeld om te inventariseren, Morgenochtend draaien we gewoon VSO maar verwachten 0 kinderen en in de middag verwachten we 1 kind. Alle collega's moeten komen.
Dussss.
Heel veel maar mensen regelen zelf opvang.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hoeveel kinderen hebben jullie waarvan de ouders vitale beroepen hebben?
Lekker rustig wel...quote:Op maandag 16 maart 2020 18:14 schreef liesje1979 het volgende:
Nou topshowtje hoor. Kinderdagverblijf 2 kinderen, dit waren kinderen van eigen personeel. De collega's moesten allemaal blijven want zo was bepaald. BSO geen kinderen, collega's moesten allemaal blijven en we hebben ouders gebeld om te inventariseren, Morgenochtend draaien we gewoon VSO maar verwachten 0 kinderen en in de middag verwachten we 1 kind. Alle collega's moeten komen.
Dussss.
waar moeten we nienke van kennen?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:20 schreef FranticDJ het volgende:
Wat een kut accent heeft die Nienke plas
Waarom zet je dit dan ook vrijwillig op en zadel je ons er mee op?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:20 schreef FranticDJ het volgende:
Wat een kut accent heeft die Nienke plas
want outsidersquote:Op maandag 16 maart 2020 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zet je dit dan ook vrijwillig op en zadel je ons er mee op?
Die ken ik niet.quote:
Ik heb werkelijk geen idee. De collega's die al vanaf vanochtend aan het werk waren zijn bijna met z'n allen naar huis gegaan maar dat zou dan als werkweigering worden gezien. Ze mochten wel verlof of compensatie uren inleveren dus ze zijn geblevenquote:
hij had ook zon nummer gemaakt voor duindorp als support voor de vuurstapels. geen idee hoe het heet.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ken je wel toch?
[..]
hardstyle en in dit geval nederhardstyle ofzo
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij had ook zon nummer gemaakt voor duindorp als support voor de vuurstapels. geen idee hoe het heet.
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:26 schreef Fogel het volgende:
Zo, nieuwe regel hier... als je een hut/vrijetijdseigendom hebt in een andere gemeente dan waar je woont dan mag je daar nu niet verblijven. Als je dat wel doet mag je kiezen tussen ca 1500 euro boete of 10 dagen de cel in.
Reden hiervoor is dat de typische "vrijetijdsgemeentes" geen ziekenhuiscapaciteit hebben om de coronadruk aan te kunnen.
Ah ja, iedereen moet uren vol makenquote:Op maandag 16 maart 2020 18:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee. De collega's die al vanaf vanochtend aan het werk waren zijn bijna met z'n allen naar huis gegaan maar dat zou dan als werkweigering worden gezien. Ze mochten wel verlof of compensatie uren inleveren dus ze zijn gebleven
Ik las het ja. Alle toeristen zijn ook al van Svalbard af getrapt.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:26 schreef Fogel het volgende:
Zo, nieuwe regel hier... als je een hut/vrijetijdseigendom hebt in een andere gemeente dan waar je woont dan mag je daar nu niet verblijven. Als je dat wel doet mag je kiezen tussen ca 1500 euro boete of 10 dagen de cel in.
Reden hiervoor is dat de typische "vrijetijdsgemeentes" geen ziekenhuiscapaciteit hebben om de coronadruk aan te kunnen.
heeft ook met z'n hoofd in de volkskrant pagina groot gestaan als 'het gezicht van de vuurstapels'quote:
Nee ook niet, maar ik volg dat al niet meer sinds 2004/5. Beste hardstyle plaat blijft veruit deze van de Haagse bazenquote:Op maandag 16 maart 2020 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ken je wel toch?
[..]
hardstyle en in dit geval nederhardstyle ofzo
paar maanden terug was dat nog ons grootste probleem ;pquote:Op maandag 16 maart 2020 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heeft ook met z'n hoofd in de volkskrant pagina groot gestaan als 'het gezicht van de vuurstapels'
Deepack sowiesoquote:Op maandag 16 maart 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ook niet, maar ik volg dat al niet meer sinds 2004/5. Beste hardstyle plaat blijft veruit deze van de Haagse bazen
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:26 schreef Fogel het volgende:
Doet Ramon Roelofs daar nog steeds mee of is die er nu helemaal uit daar?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Deepack sowiesozijn ook de grote heren achter de Power Hours op DefQon.1
geen idee.. niet met optredens volgens mij.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet Ramon Roelofs daar nog steeds mee of is die er nu helemaal uit daar?
Heb ze nog wel zien draaien op Decibel voordat het in de Beekse Bergen was, loeihard Zero Crossingquote:Op maandag 16 maart 2020 18:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen idee.. niet met optredens volgens mij.
Wat debielquote:Op maandag 16 maart 2020 18:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. De collega's die al vanaf vanochtend aan het werk waren zijn bijna met z'n allen naar huis gegaan maar dat zou dan als werkweigering worden gezien. Ze mochten wel verlof of compensatie uren inleveren dus ze zijn gebleven
Netjesquote:Op maandag 16 maart 2020 18:26 schreef Fogel het volgende:
Bij de buren doen ze het net iets anders. Ze willen dat zo veel mogelijk mensen zo snel mogelijk besmet raken en hopen dat meeste mensen (die niet doodgaan) immuun worden daardoor. Kan nog een leuke wisselwerking worden tussen de Zweden en Noren en Zweden en Denen de komende paar maanden...quote:
Niet.....quote:Op maandag 16 maart 2020 18:43 schreef Fogel het volgende:
Ze willen dat zo veel mogelijk mensen zo snel mogelijk besmet raken en hopen dat meeste mensen (die niet doodgaan) immuun worden daardoor.
e britten ook toch?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij de buren doen ze het net iets anders. Ze willen dat zo veel mogelijk mensen zo snel mogelijk besmet raken en hopen dat meeste mensen (die niet doodgaan) immuun worden daardoor. Kan nog een leuke wisselwerking worden tussen de Zweden en Noren en Zweden en Denen de komende paar maanden...
Klopt, maar die zitten tenminste nog op een eiland.quote:
Dit is niet goedquote:Op maandag 16 maart 2020 18:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://www.nettavisen.no(...)rige/3423938385.html
ja das waarquote:Op maandag 16 maart 2020 18:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klopt, maar die zitten tenminste nog op een eiland.
jaquote:Op maandag 16 maart 2020 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Zitten jullie allemaal met natte haartjes in jullie pyjama klaar voor Marks toespraak?
Ik verorber net een diepvriesmaaltijdquote:Op maandag 16 maart 2020 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Zitten jullie allemaal met natte haartjes in jullie pyjama klaar voor Marks toespraak?
Lasagnette?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik verorber net een diepvriesmaaltijd
Nee dat was eergisteren. Nu gegrilde kipfilet met rösti en boontjes.quote:
Ja had hem al van Patje B gehadquote:
Eet smakelijk!quote:Op maandag 16 maart 2020 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was eergisteren. Nu gegrilde kipfilet met rösti en boontjes.
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had hem al van Patje B gehadMaar moet nog tijd vinden om het te luisteren, veel te veel corona momenteel
Ik hoor met snel er doorheen scrollen al wel een hoop lekker Franse tekclub klassiekersquote:
Allemaal rood?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
moet de ledlampjes wel gepast kleuren ook
lees de samenvatting welquote:Op maandag 16 maart 2020 18:53 schreef bitterbal het volgende:
n
[..]
nee de toespraak van onze grote leider
Minimaal een jaartje zei hij.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:08 schreef bitterbal het volgende:
hoe lang blijft de horeca dan wel niet dicht?
Zolang als nodigquote:Op maandag 16 maart 2020 19:08 schreef bitterbal het volgende:
hoe lang blijft de horeca dan wel niet dicht?
Whut?!quote:
Ik heb nergens gehoord dat het in scenario 1 sneller gaat.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat is scenario 3, waar we niet voor kiezen
Dan deed hij het vanmiddag netjes.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was vanmiddag al opgenomen natuurlijk
In dat scenario moeten we kijken of we de komende maanden stappen extra of minder kunnen zetten, dat klinkt net iets hoopgevenderquote:Op maandag 16 maart 2020 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nergens gehoord dat het in scenario 1 sneller gaat.
Jazekerquote:Op maandag 16 maart 2020 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan deed hij het vanmiddag netjes.
Who want's to live forever.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JazekerVraag me alleen af wat de royaltywatchers vinden van de symboliek van de voorwerpen op de achtergrond. Was dat een portret van Thorbecke? Lijkt logisch. Maar een boek over Kropswolde? En zag ik nou een CD van Queen staan?
En wat deed dat boek over ‘Massagraven door de eeuwen’ heen daarquote:Op maandag 16 maart 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JazekerVraag me alleen af wat de royaltywatchers vinden van de symboliek van de voorwerpen op de achtergrond. Was dat een portret van Thorbecke? Lijkt logisch. Maar een boek over Kropswolde? En zag ik nou een CD van Queen staan?
Hier kan je het nog eens bekijken: Vond ook al dat hij het niet erg opgeruimd had rond zich (niet dat ik dat heb, maar verwacht het wat sterieler daar zeg maar).quote:Op maandag 16 maart 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
alvast inlezenquote:Op maandag 16 maart 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En wat deed dat boek over ‘Massagraven door de eeuwen’ heen daar
Of in ieder geval dat de rekwisieten met zorg uitgekozen zijn. In de UK gebeurt dit niet hoor. Elk voorwerp dat in beeld is, of niet in beeld is, is dat met een zeer weloverwogen reden.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier kan je het nog eens bekijken: Vond ook al dat hij het niet erg opgeruimd had rond zich (niet dat ik dat heb, maar verwacht het wat sterieler daar zeg maar).
Mark is één van ons. Alleen is hij een torenkamerautist en wij zolderkamerautisten.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:25 schreef UitStraling het volgende:
Of een boek, 1001 ways to use your pleasure beans.
Zou die de toespraak in zijn onderbroek hebben gedaan dan?quote:Op maandag 16 maart 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mark is één van ons. Alleen is hij een torenkamerautist en wij zolderkamerautisten.
Straks logt hij weer in op FOK! onder zijn alias haags_kwartiertje.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou die de toespraak in zijn onderbroek hebben gedaan dan?
quote:Op maandag 16 maart 2020 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las eerst wat anders maar toen zag ik wie het schreef
Rutte is een bot?quote:Op maandag 16 maart 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks logt hij weer in op FOK! onder zijn alias haags_kwartiertje.
@haags_kwartiertje is net zo'n kneusje als Markie Mark, dus dat verbaasd me niets.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat verbaast je meer dan Haags die premier is?
Klein beetje meer respect voor Mark hoor, dit is wel een erg nare vergelijking die voor niemand leuk is.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje is net zo'n kneusje als Markie Mark, dus dat verbaasd me niets.
quote:Op maandag 16 maart 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat verbaast je meer dan Haags die premier is?
quote:Op maandag 16 maart 2020 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje is net zo'n kneusje als Markie Mark, dus dat verbaasd me niets.
Dat klinkt als een interessante andere aanpak. Goeie coördinatiequote:Op maandag 16 maart 2020 18:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij de buren doen ze het net iets anders. Ze willen dat zo veel mogelijk mensen zo snel mogelijk besmet raken en hopen dat meeste mensen (die niet doodgaan) immuun worden daardoor. Kan nog een leuke wisselwerking worden tussen de Zweden en Noren en Zweden en Denen de komende paar maanden...
Hier zit een oud-klasgenoot van me in:quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier zit een oud-klasgenoot van me in:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je een ander opdragen om respect voor iemand te hebben?quote:Op maandag 16 maart 2020 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klein beetje meer respect voor Mark hoor, dit is wel een erg nare vergelijking die voor niemand leuk is.
Wel om respect te tonen.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je een ander opdragen om respect voor iemand te hebben?
Voel je je buitengesloten?quote:Op maandag 16 maart 2020 19:53 schreef bitterbal het volgende:
schijnbaar zijn mijn collegas vandaag op werk geweest, ik heb niks meer gehoord.
En, wat is dat dan? Hebben je collega's dat er niet bij gezegd?quote:Op maandag 16 maart 2020 20:00 schreef bitterbal het volgende:
ja waarschijnlijk vertellen wat ze gaat doen
Getest, ze krijgt morgen de uitslag.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je nichtje?
Tsjernobyl is achteraf gezien maar een kinderfeestje vergeleken met de bruiloft des doods die Corona heet.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:03 schreef FranticDJ het volgende:
Dit is in Oostenrijk.
Ik zou hier best wel eens rond willen kijken.
oh okee.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:12 schreef bitterbal het volgende:
zag het via een storie op instagram flesh
Defquote:Op maandag 16 maart 2020 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier zit een oud-klasgenoot van me in:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rechts is overduidelijk Yas met die afkeurende blik van d'r ...quote:
Oké dan, het is inderdaad wel een akelige vergelijking voor kneusjesquote:Op maandag 16 maart 2020 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klein beetje meer respect voor Mark hoor, dit is wel een erg nare vergelijking die voor niemand leuk is.
maar goed dat uitstraling niet in den haag woontquote:Op maandag 16 maart 2020 20:37 schreef LTVDK het volgende:
FHF / Fokkers hulp nodig voor boodschappen den haag?
Ballie![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 20:30 schreef bitterbal het volgende:
Hoi,
Als er fokkers zijn die vanwege gezondheidsklachten of risico's niet meer naar buiten durven/kunnen in Den Haag om boodschappen te doen laat het mij weten![]()
Wie weet kan ik je helpen
Dan had je hele inbox al volgezeten met 'bijzondere boodschappen die je kunt langsbrengenquote:Op maandag 16 maart 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar goed dat uitstraling niet in den haag woont
Wie van de huidige politici zie jij dit beter doen dan? Ik heb serieus respect voor hemquote:Op maandag 16 maart 2020 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké dan, het is inderdaad wel een akelige vergelijking voor kneusjes
De complete Belgische regering om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wie van de huidige politici zie jij dit beter doen dan? Ik heb serieus respect voor hem
Huisje in Den Haag is zo gekocht.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar goed dat uitstraling niet in den haag woont
Ik heb het over Nederland.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De complete Belgische regering om maar een voorbeeld te noemen.
Die is er niet, matige vergelijking dit.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De complete Belgische regering om maar een voorbeeld te noemen.
Precies mijn puntquote:Op maandag 16 maart 2020 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is er niet, matige vergelijking dit.
Ik ben matig in conditie dat ik dit niet doorzagquote:Op maandag 16 maart 2020 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is er niet, matige vergelijking dit.
ik weet dat mensen in Spanje niet buiten hun eigen erf mogen komen zonder goede reden.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:51 schreef Arch-Indar het volgende:
Frankrijk ook in lockdown.
Zou dat echt betekenen dat je niet eens meer zelfs een blokje om mag doen buiten?
Dat zou wel heel kut wordenquote:Op maandag 16 maart 2020 20:51 schreef Arch-Indar het volgende:
Zou dat echt betekenen dat je niet eens meer zelfs een blokje om mag doen buiten?
in frankrijk wel ja.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:51 schreef Arch-Indar het volgende:
Ja, het is niet alsof ik tijdens mijn rondje hardlopen even tegen mensen aan ga staan hoesten of zo.quote:
In Frankrijk worden je interne organen gewoon even lekker gekneed door de schoenen van een Gendarme.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik weet dat mensen in Spanje niet buiten hun eigen erf mogen komen zonder goede reden.
en dat daar dus zwaar op gecontroleerd wordt door Guardia civil
Ik ken geen fransozenquote:Op maandag 16 maart 2020 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Frankrijk worden je interne organen gewoon even lekker gekneed door de schoenen van een Gendarme.
Ze heeft er in ieder geval mooi tijd voor nuquote:Op maandag 16 maart 2020 20:37 schreef LTVDK het volgende:
FHF / Fokkers hulp nodig voor boodschappen den haag?
Ballie![]()
Enkel noodzakelijke verplaatsingenquote:Op maandag 16 maart 2020 20:51 schreef Arch-Indar het volgende:
Yep Elzassquote:
Moet 2x per week naar fysio in zwitserland ......quote:
Geen ideequote:Op maandag 16 maart 2020 21:13 schreef bitterbal het volgende:
geen uitzondering voor medische afspraken?
Dus 2 weken opgehokt met mevr Crv. Sterktequote:Op maandag 16 maart 2020 21:12 schreef crv het volgende:
[..]
Moet 2x per week naar fysio in zwitserland ......
Donderdag gaan we het zien of het lukt
quote:Op maandag 16 maart 2020 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dus 2 weken opgehokt met mevr Crv. Sterkte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
De vraag is of fysio ook onder „arts“ valt....quote:Op maandag 16 maart 2020 21:14 schreef bitterbal het volgende:
van de nos
De Franse president Macron heeft vanavond in een televisietoespraak rigoureuze nieuwe maatregelen aangekondigd om het coronavirus tegen te gaan. Frankrijk gaat vanaf morgen om 12.00 uur minimaal vijftien dagen in quarantaine. Niemand mag meer de deur uit, behalve voor het hoogst noodzakelijke, zoals een bezoek aan een arts, werk of de supermarkt. Wie zich hier niet aan houdt wordt volgens Macron gestraft.
https://nos.nl/liveblog/2(...)egelen-te-groot.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |