Klein beetje meer respect voor Mark hoor, dit is wel een erg nare vergelijking die voor niemand leuk is.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje is net zo'n kneusje als Markie Mark, dus dat verbaasd me niets.
quote:Op maandag 16 maart 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat verbaast je meer dan Haags die premier is?
quote:Op maandag 16 maart 2020 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje is net zo'n kneusje als Markie Mark, dus dat verbaasd me niets.
Dat klinkt als een interessante andere aanpak. Goeie coördinatiequote:Op maandag 16 maart 2020 18:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij de buren doen ze het net iets anders. Ze willen dat zo veel mogelijk mensen zo snel mogelijk besmet raken en hopen dat meeste mensen (die niet doodgaan) immuun worden daardoor. Kan nog een leuke wisselwerking worden tussen de Zweden en Noren en Zweden en Denen de komende paar maanden...
Hier zit een oud-klasgenoot van me in:quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier zit een oud-klasgenoot van me in:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je een ander opdragen om respect voor iemand te hebben?quote:Op maandag 16 maart 2020 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klein beetje meer respect voor Mark hoor, dit is wel een erg nare vergelijking die voor niemand leuk is.
Wel om respect te tonen.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je een ander opdragen om respect voor iemand te hebben?
Voel je je buitengesloten?quote:Op maandag 16 maart 2020 19:53 schreef bitterbal het volgende:
schijnbaar zijn mijn collegas vandaag op werk geweest, ik heb niks meer gehoord.
En, wat is dat dan? Hebben je collega's dat er niet bij gezegd?quote:Op maandag 16 maart 2020 20:00 schreef bitterbal het volgende:
ja waarschijnlijk vertellen wat ze gaat doen
Getest, ze krijgt morgen de uitslag.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je nichtje?
Tsjernobyl is achteraf gezien maar een kinderfeestje vergeleken met de bruiloft des doods die Corona heet.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:03 schreef FranticDJ het volgende:
Dit is in Oostenrijk.
Ik zou hier best wel eens rond willen kijken.
oh okee.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:12 schreef bitterbal het volgende:
zag het via een storie op instagram flesh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |