Hier kan je het nog eens bekijken: Vond ook al dat hij het niet erg opgeruimd had rond zich (niet dat ik dat heb, maar verwacht het wat sterieler daar zeg maar).quote:Op maandag 16 maart 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JazekerVraag me alleen af wat de royaltywatchers vinden van de symboliek van de voorwerpen op de achtergrond. Was dat een portret van Thorbecke? Lijkt logisch. Maar een boek over Kropswolde? En zag ik nou een CD van Queen staan?
alvast inlezenquote:Op maandag 16 maart 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En wat deed dat boek over ‘Massagraven door de eeuwen’ heen daar
Of in ieder geval dat de rekwisieten met zorg uitgekozen zijn. In de UK gebeurt dit niet hoor. Elk voorwerp dat in beeld is, of niet in beeld is, is dat met een zeer weloverwogen reden.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier kan je het nog eens bekijken: Vond ook al dat hij het niet erg opgeruimd had rond zich (niet dat ik dat heb, maar verwacht het wat sterieler daar zeg maar).
Mark is één van ons. Alleen is hij een torenkamerautist en wij zolderkamerautisten.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:25 schreef UitStraling het volgende:
Of een boek, 1001 ways to use your pleasure beans.
Zou die de toespraak in zijn onderbroek hebben gedaan dan?quote:Op maandag 16 maart 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mark is één van ons. Alleen is hij een torenkamerautist en wij zolderkamerautisten.
Straks logt hij weer in op FOK! onder zijn alias haags_kwartiertje.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou die de toespraak in zijn onderbroek hebben gedaan dan?
quote:Op maandag 16 maart 2020 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las eerst wat anders maar toen zag ik wie het schreef
Rutte is een bot?quote:Op maandag 16 maart 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks logt hij weer in op FOK! onder zijn alias haags_kwartiertje.
@haags_kwartiertje is net zo'n kneusje als Markie Mark, dus dat verbaasd me niets.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat verbaast je meer dan Haags die premier is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |