Fouten verdienen geenquote:
Linken aan je telefoon of je telefoon als stappenteller gebruiken, dan kun je gewoon alles terugzien.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat was mijn record. Had er eigenlijk een foto van moeten makenNaja, nou moet ik het dus nog een keer overtreffen en er dan een foto van maken
![]()
Had aankomende zaterdag in Hull gekund. Maar ja corona
ja deze unit heeft ook een app, maar dan wil die dat ik op mijn telefoon GPS aan zet. En als ik dan in de trein zit klopt er ineens geen flikker meer van de dataquote:Op maandag 16 maart 2020 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Linken aan je telefoon of je telefoon als stappenteller gebruiken, dan kun je gewoon alles terugzien.
Oh daar heb ik bij mij geen last van, GPS staat altijd uit. Enige wat niet altijd vlekkeloos werkt is het aantal kilometers afhankelijk van de broek die ik aanheb. Bij de ene broek is 10 km 11.500 stappen en bij de ander dan weer 13.000 ofzo. Maar qua aantal stappen is die zeer accuraat (heb een half jaar lang dagelijks alle stappen in mijn hoofd meegeteld ter controle ivm revalidatie).quote:Op maandag 16 maart 2020 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja deze unit heeft ook een app, maar dan wil die dat ik op mijn telefoon GPS aan zet. En als ik dan in de trein zit klopt er ineens geen flikker meer van de data32 kilometer in 20 minuten, dakannatulukniiiieeeet
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
17:55
Coffeeshops mogen toch wiet gaan verkopen. Afhalen mag, zolang bezoekers maar afstand houden en niet ter plekke gaan zitten roken.
Volgens de Arnhemse burgemeester Ahmed Marcouch komt minister Ferdinand Grapperhaus van Justitie en Veiligheid vanavond namens het kabinet met deze nieuwe aanvullende maatregel.
Omdat men zich realiseert dat die handel toch wel doorgaat.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
17:55
Coffeeshops mogen toch wiet gaan verkopen. Afhalen mag, zolang bezoekers maar afstand houden en niet ter plekke gaan zitten roken.
Volgens de Arnhemse burgemeester Ahmed Marcouch komt minister Ferdinand Grapperhaus van Justitie en Veiligheid vanavond namens het kabinet met deze nieuwe aanvullende maatregel.
ja dat ook.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:09 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Omdat men zich realiseert dat die handel toch wel doorgaat.
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:14 schreef liesje1979 het volgende:
Nou topshowtje hoor. Kinderdagverblijf 2 kinderen, dit waren kinderen van eigen personeel. De collega's moesten allemaal blijven want zo was bepaald. BSO geen kinderen, collega's moesten allemaal blijven en we hebben ouders gebeld om te inventariseren, Morgenochtend draaien we gewoon VSO maar verwachten 0 kinderen en in de middag verwachten we 1 kind. Alle collega's moeten komen.
Dussss.
Heel veel maar mensen regelen zelf opvang.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hoeveel kinderen hebben jullie waarvan de ouders vitale beroepen hebben?
Lekker rustig wel...quote:Op maandag 16 maart 2020 18:14 schreef liesje1979 het volgende:
Nou topshowtje hoor. Kinderdagverblijf 2 kinderen, dit waren kinderen van eigen personeel. De collega's moesten allemaal blijven want zo was bepaald. BSO geen kinderen, collega's moesten allemaal blijven en we hebben ouders gebeld om te inventariseren, Morgenochtend draaien we gewoon VSO maar verwachten 0 kinderen en in de middag verwachten we 1 kind. Alle collega's moeten komen.
Dussss.
waar moeten we nienke van kennen?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:20 schreef FranticDJ het volgende:
Wat een kut accent heeft die Nienke plas
Waarom zet je dit dan ook vrijwillig op en zadel je ons er mee op?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:20 schreef FranticDJ het volgende:
Wat een kut accent heeft die Nienke plas
want outsidersquote:Op maandag 16 maart 2020 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zet je dit dan ook vrijwillig op en zadel je ons er mee op?
Die ken ik niet.quote:
Ik heb werkelijk geen idee. De collega's die al vanaf vanochtend aan het werk waren zijn bijna met z'n allen naar huis gegaan maar dat zou dan als werkweigering worden gezien. Ze mochten wel verlof of compensatie uren inleveren dus ze zijn geblevenquote:
hij had ook zon nummer gemaakt voor duindorp als support voor de vuurstapels. geen idee hoe het heet.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ken je wel toch?
[..]
hardstyle en in dit geval nederhardstyle ofzo
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij had ook zon nummer gemaakt voor duindorp als support voor de vuurstapels. geen idee hoe het heet.
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:26 schreef Fogel het volgende:
Zo, nieuwe regel hier... als je een hut/vrijetijdseigendom hebt in een andere gemeente dan waar je woont dan mag je daar nu niet verblijven. Als je dat wel doet mag je kiezen tussen ca 1500 euro boete of 10 dagen de cel in.
Reden hiervoor is dat de typische "vrijetijdsgemeentes" geen ziekenhuiscapaciteit hebben om de coronadruk aan te kunnen.
Ah ja, iedereen moet uren vol makenquote:Op maandag 16 maart 2020 18:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee. De collega's die al vanaf vanochtend aan het werk waren zijn bijna met z'n allen naar huis gegaan maar dat zou dan als werkweigering worden gezien. Ze mochten wel verlof of compensatie uren inleveren dus ze zijn gebleven
Ik las het ja. Alle toeristen zijn ook al van Svalbard af getrapt.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:26 schreef Fogel het volgende:
Zo, nieuwe regel hier... als je een hut/vrijetijdseigendom hebt in een andere gemeente dan waar je woont dan mag je daar nu niet verblijven. Als je dat wel doet mag je kiezen tussen ca 1500 euro boete of 10 dagen de cel in.
Reden hiervoor is dat de typische "vrijetijdsgemeentes" geen ziekenhuiscapaciteit hebben om de coronadruk aan te kunnen.
heeft ook met z'n hoofd in de volkskrant pagina groot gestaan als 'het gezicht van de vuurstapels'quote:
Nee ook niet, maar ik volg dat al niet meer sinds 2004/5. Beste hardstyle plaat blijft veruit deze van de Haagse bazenquote:Op maandag 16 maart 2020 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ken je wel toch?
[..]
hardstyle en in dit geval nederhardstyle ofzo
paar maanden terug was dat nog ons grootste probleem ;pquote:Op maandag 16 maart 2020 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heeft ook met z'n hoofd in de volkskrant pagina groot gestaan als 'het gezicht van de vuurstapels'
Deepack sowiesoquote:Op maandag 16 maart 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ook niet, maar ik volg dat al niet meer sinds 2004/5. Beste hardstyle plaat blijft veruit deze van de Haagse bazen
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:26 schreef Fogel het volgende:
Doet Ramon Roelofs daar nog steeds mee of is die er nu helemaal uit daar?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Deepack sowiesozijn ook de grote heren achter de Power Hours op DefQon.1
geen idee.. niet met optredens volgens mij.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet Ramon Roelofs daar nog steeds mee of is die er nu helemaal uit daar?
Heb ze nog wel zien draaien op Decibel voordat het in de Beekse Bergen was, loeihard Zero Crossingquote:Op maandag 16 maart 2020 18:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen idee.. niet met optredens volgens mij.
Wat debielquote:Op maandag 16 maart 2020 18:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. De collega's die al vanaf vanochtend aan het werk waren zijn bijna met z'n allen naar huis gegaan maar dat zou dan als werkweigering worden gezien. Ze mochten wel verlof of compensatie uren inleveren dus ze zijn gebleven
Netjesquote:Op maandag 16 maart 2020 18:26 schreef Fogel het volgende:
Bij de buren doen ze het net iets anders. Ze willen dat zo veel mogelijk mensen zo snel mogelijk besmet raken en hopen dat meeste mensen (die niet doodgaan) immuun worden daardoor. Kan nog een leuke wisselwerking worden tussen de Zweden en Noren en Zweden en Denen de komende paar maanden...quote:
Niet.....quote:Op maandag 16 maart 2020 18:43 schreef Fogel het volgende:
Ze willen dat zo veel mogelijk mensen zo snel mogelijk besmet raken en hopen dat meeste mensen (die niet doodgaan) immuun worden daardoor.
e britten ook toch?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij de buren doen ze het net iets anders. Ze willen dat zo veel mogelijk mensen zo snel mogelijk besmet raken en hopen dat meeste mensen (die niet doodgaan) immuun worden daardoor. Kan nog een leuke wisselwerking worden tussen de Zweden en Noren en Zweden en Denen de komende paar maanden...
Klopt, maar die zitten tenminste nog op een eiland.quote:
Dit is niet goedquote:Op maandag 16 maart 2020 18:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://www.nettavisen.no(...)rige/3423938385.html
ja das waarquote:Op maandag 16 maart 2020 18:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klopt, maar die zitten tenminste nog op een eiland.
jaquote:Op maandag 16 maart 2020 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Zitten jullie allemaal met natte haartjes in jullie pyjama klaar voor Marks toespraak?
Ik verorber net een diepvriesmaaltijdquote:Op maandag 16 maart 2020 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Zitten jullie allemaal met natte haartjes in jullie pyjama klaar voor Marks toespraak?
Lasagnette?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik verorber net een diepvriesmaaltijd
Nee dat was eergisteren. Nu gegrilde kipfilet met rösti en boontjes.quote:
Ja had hem al van Patje B gehadquote:
Eet smakelijk!quote:Op maandag 16 maart 2020 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was eergisteren. Nu gegrilde kipfilet met rösti en boontjes.
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had hem al van Patje B gehadMaar moet nog tijd vinden om het te luisteren, veel te veel corona momenteel
Ik hoor met snel er doorheen scrollen al wel een hoop lekker Franse tekclub klassiekersquote:
Allemaal rood?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
moet de ledlampjes wel gepast kleuren ook
lees de samenvatting welquote:Op maandag 16 maart 2020 18:53 schreef bitterbal het volgende:
n
[..]
nee de toespraak van onze grote leider
Minimaal een jaartje zei hij.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:08 schreef bitterbal het volgende:
hoe lang blijft de horeca dan wel niet dicht?
Zolang als nodigquote:Op maandag 16 maart 2020 19:08 schreef bitterbal het volgende:
hoe lang blijft de horeca dan wel niet dicht?
Whut?!quote:
Ik heb nergens gehoord dat het in scenario 1 sneller gaat.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat is scenario 3, waar we niet voor kiezen
Dan deed hij het vanmiddag netjes.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was vanmiddag al opgenomen natuurlijk
In dat scenario moeten we kijken of we de komende maanden stappen extra of minder kunnen zetten, dat klinkt net iets hoopgevenderquote:Op maandag 16 maart 2020 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nergens gehoord dat het in scenario 1 sneller gaat.
Jazekerquote:Op maandag 16 maart 2020 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan deed hij het vanmiddag netjes.
Who want's to live forever.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JazekerVraag me alleen af wat de royaltywatchers vinden van de symboliek van de voorwerpen op de achtergrond. Was dat een portret van Thorbecke? Lijkt logisch. Maar een boek over Kropswolde? En zag ik nou een CD van Queen staan?
En wat deed dat boek over ‘Massagraven door de eeuwen’ heen daarquote:Op maandag 16 maart 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JazekerVraag me alleen af wat de royaltywatchers vinden van de symboliek van de voorwerpen op de achtergrond. Was dat een portret van Thorbecke? Lijkt logisch. Maar een boek over Kropswolde? En zag ik nou een CD van Queen staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |